Bugün odayı topluyorum elime bi dene cd geçti.Cdyi görmemle şööle bi nostalcik oldum.Şimdi cd ne cdsi diye sorarsan,bu noktada 2004 senesine uzanıp hikayeye göz atmamız gerekiyor.Kahramanımız (yani ben)bahsi geçen tarihte henüz 17 yaşında liseyi yeni bitirmiş minik bi Kezban'dır.Anasının babasının(yok babamın o kadar diil),eşin dostun teşvikiyle,acık gezsin çocuk dilini geliştirir hem Avrupa neim görür vizyonu genişler diye Evrupaya yollanır yaz tatiline,böle bi youth exchange kıvamı bişiyle.Minik Kezbanımız ilk kez ana ocağından çıkmanın vermiş olduğu ürkeklikle(!)gavur ellere düşer:P


Bi süre sıkıcı bi host aile evresinden sonra gençlerin yuvalandığı bi kampa postalandım.Ev sıkıcıydı,çok zengin tiplerdi ama bi bok yapmaz 9da uyur mal bi ev arkadaşın olunca olmuyo tabii.Neyse kampta kafama uygun birilerini buldum.Bi eğlenioruz bi eğlenioruz sorma.Sebbehe gadar dens eğlen coş modundayız.Ama konumuz bu değil bilindiği üzre hep abuk subuk aktiviteler olur ya bu tarz kamplarda,bigün dediler ki stüdyoya gitcez,şarkı sölicez öle cd doldurcaz hatıra diye.Toplaştık stüdyomsu bi yere geldik.Bu bizi böle eğlemeyi kabul eden adam da prodüktörmüş kendi çapında,stüdyo kendininmiş falan işte.Elimize de tutuşturdular kağıtları şeyi sölücez:Love Actually die bi film vardı ya onun soundtracki Love is all around.Merak edene aha şu.Ezberledik oturduk şarkıyı,gruplara ayrıldık,çünkü allah bilir 30 kişi falanız.5er 5er giricen stüdyoya senin gruba ait olan kısmı sölücen.Girdik biz,kafamıza taktılar kulaklığı önümüzde Sibel Can mikrofonu.Tabii ömrü hayatımızda ilk defa stüdyoya girdiğimiz için had safhada bi görmemişlik var üstümüzde.O aletler de öle ilginç ki,çevrede olan en ufak sesi duyuyosun mikrofona hoo desen kulağına bi değişik gelio.Mal mal oynadık bi önce öle eğlendik.Ses bir ki olm çok değişik la ahaha diye.Sonra amca es verdi,bize ayrılan kısmı söledik tamam dedi amca siz gidin ötekiler gelsin.O egzantirik mikrofonu kulaklığı aldılar elimizden aynen kapı dışarı.Bu kadar mıydı yaa bu kadar mıydı müzik kariyerim yani???


Benim de mal mal huylarım vardır.Böle elime fırsat geçtiği zamanlar çoğu zaman kasılır kalırım.Ah be kotkafalı sen değerlendirsene fırsatı orda.Mikrofona ses birki yapcana patlat bi şarkı amcaya orda,Hişş amca bak benim sesim fena diil,bu bebeler koro sölesin ben arada solo nağme çekeyim değişik ambiyans olur ne dersin?desene.Yok 3 dakkalık şarkıda zaten 30 kişinin sesi var,kendiminki artık nereye karışmış onu bile bilmiyorum:S Belki amca orda beni beğenirdi,gel kızım sana kaset yapalım derdi.17 yaşındaki Türk kızı Gazelle Avrupayı sallıyor hey yavrum hey diye çıkardım piyasaya bi iki aya en fazla.Gerekirse Almancı taklidi bilem yapardım,bacaklarım da daha güzel hem Hadise'den.Ne eksiğim vardı ha nee?Salaklığım işte atlasana olaya.Yok!Şimdi anca karaoke gecelerinde söle dur kendi kendine.Ah ulan ah ben olacağdım bugün Eurovision sahnesinde,dümtektek diyerekten.Kader utansın:PAyrıca kafama tüküriim :)

11 yorum:

owl dedi ki...

Bak şimdi insan bu şansı kaçırır mı hiç oralara gidipte gazelcim aşkolsun :) Şimdi hadise yerine seni yollayıverirdik eurovisiona, tüh olmadı şimdi :))

Haydins dedi ki...

Sen kalplerimizdeki eurovision fatihisin :)

gamzeli anne dedi ki...

Eurovision da neymiş sen gönüllerin birincisin bu arada benim adım kezban:))

babegazelle dedi ki...

owl:aah aah sorma bacıım

haydins:hehe teşekkür ederim:P

gamzeli anne:amaaaaan sakın yanlış anlaşılmasın burdaki kezbandan kastım hani kezban romadakezban avrupada kezban şurda burda diye türk filmi varya hülya koçyiitin saftirik bi kız memleketinden çıkıp romalarda buluodu ya kendini tamamen ona bi gönderme yaptım burda yaniii:D

beliz dedi ki...

gazelle anacım hani sen arada tıklayın dinleyin diye müzik koyuyonya bi kerede kendin bi şarkı patlat biz tıklayıp dinleyelim ,bakarsın önemli bi şahısda tesadüf ya dinler blogdan meşhur olan ilk şarkıcıda sen olursun olmamı :)

bi dost dedi ki...

hehe manyek:) bu kadar hevesli olduğunu bilmiyodum :D
bu arada büyük harfe filan dikkat edilmiş bu yazıda, kaçmadı gözlerden :Pp

ZIBBIDI dedi ki...

Bul sen o amcayı daha geç değil..bi düşün bence..;)

öykü dedi ki...

Kaçan balık buyuk degıl aslında
hala cok sansın var:))Bak ne guzel sarkı yarısmaları var gır bız oy verıcez soz:))

Amélie Poulain dedi ki...

bebeyim üzülme hiç, keşfedicekler seni bir gün. cidden bak. =P

babegazelle dedi ki...

beliz:stüdyo nerde cep telefonuna mı söliim ne o öle ilkel :D

bi dost:benim dikkat etmediğim şeye sen dikkat etmişin ya bravo walla bilerek yapmadım bugün imla günümdeymişim :d

zıbbıdı:oldu tee hollandalara gitmem lazım :D

öykü:onlar kalitesiz yaa kibariye şarkıları sölüolar orda (kibariyeyi severim ama çaktırma:P)

amelie:işalla işalla prodüktörlerr duyun beniii hehehe

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

Merhabalar;
Bir adres değişikliği (aslında hayatımda bir değişim) söz konusudur.. yeni LİNK aşağıdaki gibidir, zahmet olmazsa, değiştiriver bi zahmet olur mu? ayrıca değişikliğin sebebi de son postta açıklanmış bir durumda...
çok teşekkürler, görüşmek üzre.. sevgiler...
http://serzenismeraklisi.blogspot.com/