Gece körü na böle karnımın tam ortasında bi ağrıyla uyandım.Uyandım demek doğru değil aslında bi süre rüya mı gerçek bi ayırt edemedim.Sonra ağrının daha da şiddetlenmesi akabinde mide bulantısının başlaması gene akabinde midemden canhıraş seslerin yükselmesiyle midemin bozulduğu gerçeğiyle yüzyüze geldim.Sabaha kadar sağa dön sola dön yüzüstü dön debelendim durdum.Sorun hasta olmam değil hayır,normal zaman olsa alayım ilacımı yatayım ama gel gör ki bugün günlerdir 4 gözle beklediğim,süper kalorili olduğu kadar bi o kadar da yöresel bi lezzet hodan pişicek evde.Bilmez çoğu insan dedim ya karadenize has bişi.Ispanak sapına benzer kök bitki,öyle her yerde bulunmuyo,özel siparişle getirttik bildiğin gibi değil.He onları haşlican,sonra yağda soğan kıyma kavurcan,hodanı üstüne atıcan bi süre de onla şöle bi çevirip üstüne tercihe göre bi çırpılmış yumurta katcan,sonra da pastırma koycan.Anam onu yeme de yanında yat diyorum başka da bişi demiyorum.Ama görüldüğü üzre içinde bi ben yokum,sağlıklı mide için bile ağır bi yemek artık ben naparım bu mideyle bilmiyorum.Binbir zorlukla bulunmuş yapılmış yemem mi patlayana kadar da yicem.Artık mide fesatı mı geçiririm hastaneye kaldırılıp midem mi yıkanır komaya mı girerim bilmiyorum.Tek bildiğim kararım karar bu halde yicem.Banane yaaa

23 yorum:

Last Station dedi ki...

2 gun sonra yapsaydiniz da sen de doya doya yeseydin:)

ayrica sana da gecmis olsun:)

Onur dedi ki...

Geçmiş olsun, bir de şimdiden afiyet olsun :)

babegazelle dedi ki...

last bozulur anacım yaa zaten yoldan gelmesi 1 gün sürdü bi gün de bekledi

bu arada sağolun debelenmekteyim işallah geçer:D

Bery dedi ki...

can boğazdan gelir ye canım ye :D kendinede dikkat et. geçmiş olsun.

casaubon dedi ki...

Nefistir hodan. Zılbıt ta denir. Ama sucukla yenirse daha süper olur. Var ya kokusu geldi burnuma. Nereden okudum ben bu yazıyı ya. :)

Afiyet olsun efendim... :(

babegazelle dedi ki...

bery:benim canım boğazımdan çıkıcak tersine hahaha teşekkür ederim efenim

casaubon:hehe bilen varmış bak zılbıt ıspı hodan evet bissürü adı var walla can çektirdim kusura bakma:)ben de koma pahasına yicem akşama:)

casaubon dedi ki...

İyi de mevsimi değil ki onun. Bildiğim kadarıyla yani. Ayrıca kıyma koymayın sakın. Yumurta, soğan ve sucuk yeter. Allahım ben neler yazıyorum ya...

babegazelle dedi ki...

benim bildiğim mayısa kadar falan çıkarmış o belki de erken çıkmıştır bilemicem walla koyduk kıyma babannemgilin tarifi koyun dedi koyduk güzel oluyo yani her türlü:)

casaubon dedi ki...

Babannemgil mi? :) Tamam ya. Şimdi inanabilirim hodan yediğine. :) Şaka bir yana hiç olmazsa izlenimlerini anlatırsın yedikten sonra...

babegazelle dedi ki...

hehe acil serviste olmazsam işallah :D

öykü dedi ki...

Geçmiş olsun babe

babegazelle dedi ki...

saol öykücüm biraz daha ii şimdi

bi dost dedi ki...

afiyet olsun da sen feci bi obursun ya :D

babegazelle dedi ki...

öleyiim napiiim:D

beliz dedi ki...

Özel sipariş getirtirsin tabi özel kurye motoruylan getirsin dimi canım,bakalım karşılığını nassın ödeyecen,sende yapcanmı kuryelik bi gün :)

stickman dedi ki...

canım çekti, fotoğrafa tıklatıp büyük haline baktım tam o anda nefis bi yemek kokusu geldi burnuma. bi tuhaf oldum.

babegazelle dedi ki...

beliz:ne istion neee :Distedin de vermedimmi:P

stick:ayy walla kötü hissettim can çektirmek için yapmadım walla:)

alis dedi ki...

Bizde de yılda bir pişer ama sote ıspanak gibi yapıyor bizimkiler, birşeye de benzemiyor açıkçası. Öyle sucuk kıyma yumurta ilk defa duydum, bu bilgiyi yazıyorum bir kenara. Geçmiş olsun!

casaubon dedi ki...

İzmir'e taşınan bir komşumuz vardı. Kadıncağız çok uzun süre sucuk yiyememiş. Sırf hodan'ı anımsatıyor diye. Yemeyen bilmez...

Sucuk konusunda ısrarlıyım... :)

babegazelle dedi ki...

alis:görüntü bişeye benzemio evet ama tadı güsel bence bide böle dene

Perko dedi ki...

merak ettim :P

babegazelle dedi ki...

perko:yapması kolay ama hodan denen bitkiyi bulmak zor varsa karadeniz taraflı tanıdığın istet lezzetlidir:D

Perko dedi ki...

Hmmm anladım. Soruşturayım bari ben.:))