Feysbukta dolaşıp duruyodu neymiş bu diye bi izliim dedim bayıldım hemen de bulup biloğa koymalıyım dedim.Schweppes kısa film yarışmasını kazanmış bu video,çok tatlılar yaa insan özeniyo yeminle,o oğlan hele aman aman aman diorum:D ama var mı böle bişi dersen nerdeee anca böle kısa film olur derim sana neyse sustum al izle... :)
bi edit:diğer kısa filmleri naha şurdan izleniomuş yarışmanın ben de bugün örendim ama ekliorum gene de değişik filmler var izlemekte fayda var:D





Schweppes-Kisa-Film-Signs
Yükleyen blogcini

10 yorum:

Unknown dedi ki...

ya ben bunu çok seviyorum ya.gerçekten çok güzel düşünülmüş..

ben can

Adsız dedi ki...

hehe kısa da olsa uzun da ancak filmlerd eolur böyle zaten:) ya da dizilerde.

ZIBBIDI dedi ki...

Çok eğlenceliymiş..:D

eşşek sıpası dedi ki...

daha önce izlemiştim,ama bir daha izledim...çok tatlı bir film.

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Ben de istiyom aynısından,mümkün müdür?
tamam tamam değildir anladım ben,çok şey istiyom farkındayım..tatlısukorusu da yazmış zaten anca filmlerde olur:s

babegazelle dedi ki...

çilekli dondurma:dimi çok şirinler:d

tıtlısukırosu&pisko fare:dimi yaa nie anca filmlerde nie böle herifler yok çevered of ya of:D

zıbbıdı & hatun:çok seviorum ya boyuna izliorum ben de yirim bu oğlanı ghehehehe

böcük dedi ki...

Amaneyyy nadar datlı bunlar ya :D Ben sadece oğlanı deel ikisini de yirim yirim :D Ama varya kavuşmasalardı hüngür foşurt ağlardım :D

babegazelle dedi ki...

böcük:ben kıskandım ama yaaa cillop gibi çocuğu kaptı beni de gööör yarabbiii:P

böcük dedi ki...

babeee evde seni kim görsün :p

babegazelle dedi ki...

yok ama yaa o kadar da evde diilim sosyalleşiorum da ama yok anam bas bas bağrınıyorum ankarada eleman yok die ulan bitane angaralı bi civan çıksa da var ulan aksini ispat etcem iddalıyım desin yok tın tın diyom da inanmıosunuız hahahaha bide ben zor beenirim en az 190 olcak zor tabi işim hahahha