Şimdi dün itibariyle acık bi kıskançlık dalgası içine girdim itiraf ediyorum.Teyzem insanı Uludağ'lara gezmelere gitmiş(gerçi emrivaki götürüldü ya neyse sonuçta gitti yani).Önceden okuyanlar bilir ne zaman kar yağsa küfreden bi insanım o kadar nefret ederim kardan soğuktan,şimdi adama sorarlar ey gazelle sen ki kardan ölümüne nefret eden insan nerden çıktı şimdi Uludağ merakı diye?Du anlatcam.Şimdi ben karında,kayağında snowboardunda değilim,zaten ben kayamam düz yolda bile yengeç gibi yan yan yürürüm ben,kıçımı başımı kırma gibi fantağzim yok ama gel gör ki bu Uludağ benim içimde yaradır.Ne biliim bana öle bi yer gibi gelio ki böle snowboard yapan kaslı yakışıklı oğlanlar var,gençler akşam süslenio püslenio tiskoya iniyo orda kaynaşıyolar ne biliim gidip birlikte sıcak çukulata nein içiolar.Yani işin açıkcası benim kafamdaki Uludağ imajı coupling olayıne girmiş kakarakikiri gençler.Bu yüzdendir ki teyze insanına msj attım lan dedim aç gözünü bak çevrene yakışıklı görürisen bana uygun ne bilim git tanış resmimi ver yada ne biliim en azından resimlerini çek hiçbişe yapmasan gelince bakarık gözümüz gönlümüz açılır diye.Uludağ kültürümüz olmadığı nerden belli akıllı bana msj atıyo aynen şöle:Aman abuk subuk bi zevk zaten hepsi uzaylı gibi giyinmiş göremiyom kim yakışıklı kim diil.Ahahaha ulan çocukluktan itibaren Uludağ'a giden asortik kesimden olsak böle mi olurdu göz alışırdı tabi bin metreden o kadar atkı bere kar gözlüğü ardından bile şıp diye anlardık yakışıklıyı :)Yani olay şu bir bu cıvır cıvır olduğunu tvlerden görüp tahmin ettiğim ortamda cıvıramadığım için bi kuyruk acım var Uludağlan ilgili bi de zamanında bu konu yüzünden aşşağılandığım için.Şimdi de o dram dolu hikayeme dönelim:)Şimdi benim daha önce anlattığım kendisiyle bu kadar ayrı dünyaların insanı olmamızdan kelli anca bi iki hafta çıktığım tikicanlar tikicanı bi herif varidi.Kendisini şu yazıda tanımıştık hatırlarsanız.Neyse bunla ayrıldık ama boş kaldığımızdan barışma turu da atıyo gibi olduk bi ara.Neyse gene bu aylar msnde konuşuyoruz.Yazın Yunan adaları kışın muhtelif kayak alanları olduğu için herif için tatil anlayışı gene konu oraya geliyo.

-Eeee gitceksiniz Winterfast'e dimi siz de?

-Winterfest ne ayrıca biz'den kasıt?

-Ya biz her sene grupça gideriz Uludağ'a Winterfest'e arkadaşlar olarak siz gitmiyo musunuz nası yani yaaa?!?!(sanki uzaydan geldim dedim herife o kadar bi garipseme)

-Yok ya gitmeyiz.Ben zaten sevmem pek kar falan hiç de gitmedim Uludağ'a

-Palandöken?

-Yok

-Erciyes?

-Gitmedim hiçbirine gitmedim !

-Niye yaaa insan gitmez mi?(ayy nerden buldum bu eziği diyo içinden kesin)


Ulan herife bak millet aç geziyo, bu Uludağ'a gitmemeyi bi insanlık ayıbına çevirdi beni aşşalıyo.Artık burda doldum açtım ağzımı yumdum gözümü.


-Niyesi şu bizim öle ailecek asortik adetlerimiz yok tamam mı cicim.Biz sadrazam torunu diiliz.Bildiğin ortalama türk ailesiyiz.Kar yağınca mahallede poşetle kayarız babam da kestane yapar akşam da onu yeriz.Ayrıca hayır ben ve arkadaş grubum winterfeste falan gitmeyiz.Zaten devletin verdiği bursları da biriktirip kendimize harçlık yaparız onu da kıt kanaat harcarız .Tamam mı oldu mu?

Bundan sora ses seda çıkmadı zaten ben de kızdım engelledim ordan beri de akıbetini bilmem bebenin.Aman bilmiim de ya,çok lazımdı.





İşte bi de bu nedenden Uludağ içimde yaradır.İşe mişe gireyim ilk işim bastırcam parayı gidicem.Bi zamanlar küçük gördüğünüz fakir ama gururlu bi genç vardı bile dicem otelin kapısından girince hıhh.Ya da belki gitmem ya dur.Oranın her yeri böle conconlarla doludur şimdi sinir ederler beni elime geçen snowboardı kırarım kafalarında.Zaten parayı bulunca ben ekvatora yerleşicektim yerel halkla kaynaşıcaktım dimi.Evet evet bu daha iyi bi fikir.Yemişim Uludağ'ı :PZaten Billabong'dan kayak kıyafetim,Ugg botum,kenarı taşlı bilmemkaçbindolarlık Roberto Cavalli gözlüğüm de yok!Hıhh

26 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

yani sen şimdi cidden mi uludağ'a hiç gitmedin??

çok ayıp :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

:)) Ben de gitmedim hic, nolcak simcik :P

Hadi Babe sen gel buraya o zaman... burda daha cok yakisikli var, hem de cibil cibil :P:P:P

öykü dedi ki...

Ah kıyamam ben saana ya:))

ne zaman okusam yuzumde kocaman gulucukler olusturuyrosun
:)) sevgıler.

babegazelle dedi ki...

allegrende:gitmedim ya alla alla ne vaar :Dküstüm gitmem de bundan sora:D

moonsun:ah gülüm ah ben şurdan dibimdeki uludağa gidememişim miyamilere nası geleyim ayrıca babam salmazki beni oralara bi gelsem kamp kurarım o plaja sörf tahtan olim die sabah akşam sürfçü yagışıklı gençlere yapışır öle gezerim nihahaha

öykü:hihi datlım saol muah:D

rahat-sız hatun dedi ki...

Hiç üzülme benimde tiky değil ama zengin mallarından bi çıktığım vardı seninki yine iyi uludağla küçümsüyo benimki bi kfc ye girerdik bi menü sölerdi ben onu yemedim derdim aaaa hiç yemedin mi diye uzaylı görmüş gibi şaşırırdı.Lan ben senin yediğin menüyü daha önce yemiş olmak zorunda mıyım ay bide böyle bar,cafe kızlı erkekli işte ortamlarından bahseder bayardı sonuca gelirsek bende daha fazla katlanamadım döktüm içimi bitti:)üzülme bebeyim asıl ezik onlarrr!

Colorful dedi ki...

kar,kış sevmem, ayrıca uludağda hiç tarzım değil :) bende gitmedim gazelle, gitmeyede hiiiiç niyetim yok walla :)

bi dost dedi ki...

itme bence de, tikileri sevmiyosun zaten ne işin var :D uludağın ak kaşına kara gözüne mi meraklısın:)

Last Station dedi ki...

ankara'da kara hasret degilsin ki, neden gideceksin uludag'a:))) gideceksen bursa'nin kaplicalarina git, daha guzel:))

ella dedi ki...

bende gitmedim sayılır. çok küçükken gitmiştim hiçbirşey hatırlamıyorum kardan başka. benide götürsene noluurr :))

babegazelle dedi ki...

rahatsız hatun:ıyy al işte bi tane daha tavukla mı hava atacan bana hayret bişi ii yapmışın evet bencede görgüsüzler:D

elly:ben de vazgeçtim zaten brezilyaya taşınıp gayfe tarlasında çalışcam:)

bi dost:işte bi heves oluo tabi filmde dizide neim görüp zaten param yok nereye gitcem o kıyafetler sırf kaç lira tutar kimbilir

last station:karında diilim zaten cicim hiç sevmem karı dimi yaa kaplıcalar ii fikir kese neim attırırım :D

owl:tamam gidelim ama benim para biriktirmem lazım hehehehe

ZIBBIDI dedi ki...

Kar sewerim ama ardından gelen soğuğundan nefret ederim..Bana göre yağmasada olur..Ammaa demek ki gerekli bişeyki yağıyor..

Bu arada uladağ nirde? :D

Robin Goodfellow dedi ki...

ya bak ben öğrenciyken girdim event ajanslara onların turkcell ekibiyle 1 ay uludağ da kaldım yedik içtik eğlendik bir de üstüne eşek gibi para verdiler onlarla beleş gidebilirsin.
ben 1 ay kaldım da ne oldu soğuk soğuk soğuk dön dolaş buz kar, haftasonu tikicanlar doluyor kıl oluyorsun kayak pistinde yanından vızz vızz kayakçılar geçiyor sana çarpıyor ağzını yüzünü kırıyorsun 1 lt kolaya 2,5 tl veriyorsun her bok pahalı vs.
:D

Adsız dedi ki...

ben d egitmedim ve çok istiyorum alsında gitmek. ama şyle d ebir şey var bütçeyi zorlayıp gidicez de prada ne yicez içicez hatta ne giyeceğiz bilmem:)
bu arada geçen sene bir arkadaşım çekilişle uludağ tatili kazandı otel kayak filan sınırsız. şansa bak.

babegazelle dedi ki...

zıbbıdı:bi rivayete göre bursa dolaylarındaymış öle diollar:D

puck:ah en güzelini sen yapmışsın benim de örenciliğim bitti artık almazlar beni o ajansalara herhal:)

tatlısukırosu:evt yemesi içmesi oteli kayak kıyafeti ohooo doru en iisi öle çekilişleri kovalamak:)

Adsız dedi ki...

bebişim aşk-ı memnunun etkisinde kalmışın ben gibi=)Işıl E.

beliz dedi ki...

Ben sana diyom babem ya takıl bana hayatını yaşa....

babegazelle dedi ki...

ışıl:olabülür muhtemeldir :)

beliz:götürmüon ki beni hep sinsi sinsi planlar :P

PINK PRINCESS dedi ki...

ya tiki dedin kalbimi kırdın şimdi:))bende uludağa gitmedim ama gitmek istiyorum.boluda kartalkayada kayarım ben.ama concon filan olmaz orda.kaymaya gidilmiştir kayılır.güzel bir spordur.pahalı görünür ama bi kere yatırım yaparsın yıllarca kullanırsın.

bu arada tikkymi oluyorum ben şimdi?değilim amma:(

alis dedi ki...

Bak ben de hep özenirdim sonunda bir kez nasip oldu, normalde her yıl Bulgaristan'a kayağa giden tiki arkadaşlarla bir kere gidebilmiş biri olarak izlenimlerimi yazayım:
1-O giderken bayıldığın para sadece "tip of the iceberg". Sabahtan akşama kadar aç duramayacaksan dandirik sandviçlere lüks restoran parası vermeye hazır olacan.

2-Gece gezme meraklısı arkadaşlara uyum sağlamak için her gece 100 lirayı gözden çıkarıcan, sen içki içsen de içmesen de. Sonra normalde asla dinlemeyeceğin bir müzik eşliğinde kendini yerli votkaya vurucan.

3-Kayağa olan müthiş yeteneğin ve azmin kayak hocalarının saatinin bilmemkaçyüzmilyon olması sebebi ile baltalanacak.

4-Aman, bir kerelik gidiyorum kaymayı seversem alırım diyip satın almadığın, kuzeninden ödünç aldığın kayak giysilerinle kendini ezik hissedicen. Öyle Ugg bot taşlı gözlük kesmez, profesyonel kayak ekipmanı kullanıyo millet.

5-Öyle çok yakışıklı falan yok, sokakta gördüğün adama cool kayak giysileri, aynalı gözlükler tak o da olur. Nispeten yakışıklı olanlar da başka bir derde girmiş. Romantizm düşünen yok.

Sonuç: Kayağa hakkaten epey yetenekli çıktım ama o tatil harcadığım paraların acısı geçmedi, mesela bu yıl yine gitmek çok istedim ama fiyatları öğrenince aynı paraya yurtdışı gezisine gider Londra turu yaparım diyerek vazgeçtim. Sanırım cebimdeki akrep yaşadıkça bir daha kayamayacağım.

babegazelle dedi ki...

pink:yok anam ben tiki die şu post içi anlattığım öküzcan güruhuna dedim zevki olan gider kayar edebiyle bişi demem ona ama bide gitmeyenei aşşalayan grup varya onlara bu lafım aman kayak seven kendi halinde insanlar alınmasınlar:)

alis:senin ben kalemine gurban o kadar güzel soğuttun ki beni artık ezik de hissetmicem kendimi ooooh rahatladım:D

Allegra'nde dedi ki...

yaptığım ironi yanlış anlaşılmasın, ben de gitmedim uludağ'a :)))))

babegazelle dedi ki...

allegrende:anladım cicim anladım aşkolsun ironiye ironiyle karşılık verim dedim:)

Adsız dedi ki...

ahahahaha sen de bendensin, alalim bigun posetlerimizi gidelim uludaga bebeim, kayariz kendi capimizda:D

babegazelle dedi ki...

evet alternatifiz biz diye de yutturmaya çalışırıs bakarsın moda olur nihahahah

y i ğ i t dedi ki...

gitme valla bi bok yok
ben bi de hiç sewmem böle kış eelencesi şeylerini karda yuvarlanmakla geçio zaman sonra..

halpukim şöle bi yaz olsahh aah ah..

babegazelle dedi ki...

yiğit:he walla giysi masrafı da az oluo ii oluo ferah ferah yok ben karı sevmem hiç zaten artistik olsun die gitcektim de şu şartlarda o da zor tabiii:)