Bi çeşit kendime çemkirme postuyla karşınızdayım.Bu sefer ki konu ne mi?Benim "ele verir talkını kendi yutar salkımı" durumum.Genişçene bi kız arkadaş grubum var.Bu grubun pesimisti hep ben oldum.Çoğusu aşk böcüğü gibi dolanırken biraz da kendimin deneyimleri kötü olduğundan erkeklerle igili kötü bişi olduğu zaman "ben sölemiştim alayı böyle bunların" tarzı iğrenç çözümlemelere giden,tartışmasını 4 koldan her türlü teşbihle,söz sanatıyla,falancadan filancadan alıntıyla süsleyip daha da bi güçlendirip hepsini piskozlara sokan ben oldum.Görürsünüz üniversitede zaten adam yok,hepimiz küçük enteller şeklinde gezinip ota boka burun kıvırıyoruz,zaten olsak olsak öretmen neyim oluruz bu krizde e zaten kadınların domine ettiği bi endüstride o kafamızdaki mükemmel erkekleri de bulamayız boku yedik evde kaldık bakın görün diye beyinlerini yedim bu zavallımların :)


Geçen oturduk bitanesiyle,aldık biraları elimize dio bana sen haklıydın,abartıyosun sanıyodum ama herhalde böyle olucak biz bu kafayla gidersek.Napsak neetsek,standartları mı düşürsek tartışıyoruz,zaten bi nefretliğim erkek cinsine ya aldım elime sazı ne düşürcez kızım,bulmazsak bulmayız,tek taşımızı kendimiz alırız,yaşasın feminizm,bok yesinler alayı aşnafişne peşinde başka bi boka kafaları çalışmıo,sperm bankasından çocuk yaparız olmadı allaaah konuştum da konuştum.Beyin yıkama bildiğin.Dur bitmiyo hadi bunu işledim bi öteki karar veremiyo bi oğlanla ilgili.Duygusundan bi emin olamıyo etmiyo,sanki eksik bişiler var.Buna da başladım sen zannedio musun ki hayat romantik filmlerdeki gibi,abuk subuk romantizmler peşinde yalan olmadık mı bugüne kadar,akıllı düşün,mantıklı karar ver bak o kadar kurcalama duygu muygu,öle masal kahramanı gibi odam var da sanki bik bik bik.Hee haklısın aslında yaa oldu bu.Sonra bi durdum bi dakka ya dedim,böle bi aydınlanma anı olur ya insanlarda.Kızım siz beni ne dinliyosunuz gözünüzü sevim dedim.Hayır ben kız arkadaşlarımın kötülüğünü isteyen bi insan değilim,farkında olmadan başlıyorum demeç vermeye.İstiyorum ki mutlu olsunlar,ondan bu tavsiye çalışmalarım ama insan bi durup kendine bakar.Grubun totalinde en kötü ilişki denmez bile ilişki denemelerine sahip insan benim,uzun süreli bi insan evirip çevirmek,iyisi kötüsü tahammül etmek nedir bilmem.Hangi adama elimi atsam iki günde sırra kadem basmış.Ondan kelli biri azcık şikayet etmeye başlasa kendi nefretimden aldığım gazı bunlara da veriyorum sonra o ruh haliyle tutup benden etkileniyolar kendi aşk radarları bozuluyo.Deseler halbuki e anacım sen de düzgününü seçip mutlu olaydın diye,yok.Mantıklı adamı seçin oğlum üzülmeyin diye bağrınırım bunlara,kendim nerde çürük yumurta piçoz tip var onların peşinde.Adam akıllı olsun bi kere otursun kalksın konuşsun sanattan müzikten edebiyattan anlasın diye demeçler veren ben,tam tersi önüne çıkmış herkese en önce fiziksel bakmış amaaaan konuşsa nolur hani de bunun six pack'i hani bunun boyu posu aman aman istemem,sümüğümü atmam diye değerlendirmiş insan gene ben.Çok kötü bi huy bak tatminsizlik,mükemmelliyetçilik.Hayatımda herşeye üff daha iyisini bulurum kesin diye baktım böle oldu.3 yanlış bi doğruyu değil bi yanlış bütün doğruları götürdü benim gözümde hep.Sonra da yaaa niye hep beni buluyo kötüsü.Kendim ediyorum kendim buluyorum itiraf da ediyorum bak.Biraz da kendin form veriosun mutluluk denen şeye.Biliyorum biliyorum da işte can çıkar huy çıkmaz demişler...


Al bi de burdan yak,şimdi bu insan dinlenir mi.Bu gariplerim de güzel güzel dinliyolar beni.Çenem de laf yapıyo ya aa haklısın.Biriniz çıksın da kızım sana noluyo önce bi kendine bak sonra bize tavsiyeler ver diyin yaa,o zaman kendime gelecem belki ama yapmıyolar da bak kendi eleştirimi bile kendim yapıyorum şurda hahahahaha.Dışardan bakan insan tabii mantıklı olur,ucu ona dokunmaz çünkü ama aşk meşk ilişki bunlar ince konular yaşamadan bilemezsin.Okuyan tüm kız arkadaşlarıma sesleniyorum dinlemeyin yavrum bundan sonra beni,susturun,yüzüme vurun :DHadi mazeretim var asabiyim ben o sebepten yapamıyorum boyuna giydirip duruyorum çıkartan teyzeye ama siz yapın o secret denen naneyi neme lazım,ya tutarsa?Bulucam iş güç sahibi,hem entel hem dantel hem sempatik hem yakışıklısından takıcam koluma diyin emi kuzum (gene tavsiye verdim bak ama neyse sanırım bu iyi oldu evet:D)

19 yorum:

cesetizleri dedi ki...

kızım bi sus..

yok tecrübe konuşuyor zaten sen değil :)
devam et. iyi en azından seninkiler ne ukalasın sen öyle demiyor. benimkiler öyle de ondan yani.

babegazelle dedi ki...

anam yok keşke deseler bide güzel güzel dinliolar çok pis de adam etkilerim ondan korkuorum :)

PINK PRINCESS dedi ki...

bende kardeşimle kuzenimi çok etkiledim yıllarca kimi buldularsa bişi buldum soğuttum,haklıda çıktım tabi sonra..babam filan gıcık oluyo bu huyuma.hayır bi de ben evliyim yani.işte ondan diyorum ya ben buldum saf temiz bi çocuk ama ters bi adam oolsa evlilik çekilecek iş değil...

MoonSun dedi ki...

Ayyy yok yok sen susma sakin konusss, yoksam bu gencligi kim akillandracak :)) Yahuu ben evlenmeden once sen nerelerdeydin :P ama yok yaaa evlenmeden once ben de pek bir feminsttim, evlendikten sonra oldumn kedi :P Babe, senin karisina cikip seni kediye cevirecek erkegi cok merak ediyorum :)) Kediye cevrilme asamanda sabir gosterirse tamamdir bu is :P

nevruz dedi ki...

bekara karı boşaması kolay diye boşuna dememşler insanın doğasında var bu şekerim herkesin hayatını kendimizin gibi sanıyr ona göre değerlendirme yapıyoruz,niyetin iyi ben yandım onlar yanmasın diyerek konuşuyr,akıl veriyormşsn ama sen yinede çeneni sıkı tutmaya gayret et zordr blrmde sonra sen kötü olursn neme lzm;bide bu erkeklerin hepsi mi aynı olur ya fotokobiyle çoğaltılmış gibi;P:DDher şeyde gönlüne göre olsun;amin,cümlemize inş

bi dost dedi ki...

evet senin susman lazım bence de :D

Siminya dedi ki...

zaten varya ben seni çok çelişkili bulmuşumdur, ne aradığını bilmeyen bir garip hatun :)Ama yinede dinliyorum, okuyorum ciddiye aldıımdan deil yani :) Erkek zeki olsun ne yapacaksınız yakışıklıyı sonra akbabalar üşüşür gider güzelim av ceğizimiz

owl dedi ki...

İnsanın canı bir kere yandımı, arkadaşlarıda aynı şeyi yaşamasın istiyor. Bende öyleyim akıl vereceğim diye sürekli konuşurum. Yanlış biliyorum ama benim yaptığım hataları yapmasınlar istiyorum canım.

babegazelle dedi ki...

pink:e sen iisini bilen insan kötüleri görmen kolay bana ne buyrulur hahaha bişeyden çaktığım yok konuşmaya gelince cırcırcır:D

moonsun:işte çok cırmık yemeyi göze alan biri lazım erkekler başınabuyruk kedi sevmez yavrum köpek sever itaatkar hişşş;)

nevruz:evet aynen o durum allahtan bilirler kötülüklerini istemediğimi :)amin demekle dil aşınmaz boyuna dielim o zmn hahaha

dost:bi küserim bi konuşmam o zmn çok ararsınız beni bak:P

siminya:bravo gözlemine çözmüşün beni anacım sen hahahah gerçi na şu yana da yazdım sabah başka karar akşam yatarken başka die napiim öleyim yaa bigüb durulurum elbet :)anam akıllanmıorum işte illaki gözüme hitap etcek al görüom boyu posu sonrada of aman beee benden adam olmaz:D

owl:tecrübelisin sen anacım en azından evlilik hayatını bilen insansın bana ne buyrulur hahahah;)

MoonSun dedi ki...

Babe yaa kopekleri severim ama olsun ben kediye benzmek istiyorum yine de, mirrrrr :P

Boogie dedi ki...

Bende evlenmeden önce bolca konuşurdum bu konularda aman evlenip ne yapcaz diye ama içimde bir tarafta evlenme yanlısıydı. Evlendik gördük işte ilk zamanlar iyiydi ama cicim ayları geçip s..çım ayları gelince şimdi bende bütün bekarlara başladım aman evlenmeyin demeye :)...

babegazelle dedi ki...

moonsun:cat person dog person olayı hehe

boogie:sıçım ayları ha hahahahah süpermiş anam evlenmioruz zaten merak etme adam yok evlencek kalmamış :D

Pilli-Cadi dedi ki...

gazelim sus yaa:D cidden susss aaa:D belki mutlu olcaklar hem merak etme ben eminim icime doguyo sen bigün hepiciginden cok cok mutlu olucaksin. görüyorum ben.
ayricana onu bunu istemeyi birak elindekiyle yetinmeyi bil:)
bak benim 3 yillik bi iliskim var anam neleri görüyorum da ufff ya benim olsun diyorum sonra basima vura vura laayynn elindekiyle yetinmeyi bil sonra hepsi kacar gider görürsün gününü diyorum yaa.
öyle iste canim buldugunla yetin sen de vallaaa sinirleniyorum bak:D
iyi huylarini görmeye filan calis

babegazelle dedi ki...

ah be yavrum yapabilsem ah yapabilsem bu kadar senelik huy çıkıo mu herseferinde du bi denicem diorum 2 gün sonra yok ya diorum adam olmaz annem benden ben kabul ettim herkes etti yok tık tık nato mermer nato kafa :D

Adsız dedi ki...

ya bi kere herkes kendinden sorumludur!
zaten kimse sadece nasihate gore yasamaz!
sadece baska bi bakis acisiyla gormus olur, ki bu inanilmaz saglikli bisey. tavsiye ederim.
dogruyu soyleyen arkadas bulmak cok zor ve durust dostlari olan insan zengin insandir. gonul rahatligiyla fikrini soyle gazelle, heralde biz de dusunebiliyoruz:)

Dominatrix dedi ki...

bi sus ben yavrucuum! anliorum aslinda ben de biraz oleyim (ne birazi be fazlasiyla, kimi kandiriosam:D) biri bigun caaat ne dedin sen die agzimizin ortasina vurcak ama hadi neyseeeee!

babegazelle dedi ki...

adsız:seni ben yirim bi de üperim i know who u r hahahahahah:D

dominatrix:hahahaha o yüzden napıoruz anca samimi arkadaşlarımıza yapıyoruz yıhyıhyı:)

catlakkromozom dedi ki...

son cumlelerıne ıtafen:azımle sıcan duvarı delermis :))) ben deldım mesela kapakladım beyaz atlılardan bırını.darısı basına sekerım

babegazelle dedi ki...

çatlakromozom:anam çevrede anca eşekle dolaşan tıfıllar var beyaz atlı pirens tarlasına salsalar beni emin ol bitenesini denk getiririm de işte aah ah kader utansın hahahahah