Anam bu aralar güzel mimler dolaşıyo bi tane de öyküden geldi konu Kalbimizi çalan eylemsel hareketler ki kendisine de dedim bacım güzel konu çok severim olmayan ütopik sevgilim hakkında konuşmayı cuk oturmuş.Şimdi gelelim kuru fasulyenin faidelerine amaaan bize ne senin ideal sevgilinden deme hele ki sen erkek kişisi,burda mim altında aslında tavsiye veriyoruz sana kadın beynine girme,ne istio olm bu kadınlar sorusuna cevap bulma fırsatı veriyoruz.Sessiz kalmış hatunların sesi oluyoruz hööh beee (taam coşma:P)


Şimdi cümle alem öğrendi fiziksel olarak nası adam seviorum bilmiosan dal arşive yavrum he mi:) Kaldı ki erkek kısmısı çikolata gibidir,dışına bakıp alırsın emmeeeee içi lezzetli diilse çöpe atarsın(Filozof da oldum bak hele:P) O nedenledir güzelliği destekleyecek karakter olmalı herifte:)Neler mi bunlar?Hemen irdeyelim bir prince charming reçetesi çıkaralım.Tüm hatunlara hitap edeni de olur arasında sadece benim garip isteklerim de olabülü göreceli yani


1)Erkek adam bi kere pısırık,sinik olmaz.Hebe hebe ezilip büzülüp tesbih böceği olmaz karşında.Günümüz erkeğinin bana sorarsan eeeeeen birinci problemi bu.Sen bakma havasına cakasına,iş actiona gelince kalıyolar böle.Ego problemi var çok büyük çoğunluğunun.Ben kadına yanaşamayıp,seni istiyorum mesajını veremeyen adama adam demem afedersin.En baştan vazgeçerler, ya da herşeyi kızdan beklerler ki emin olsunlar haşa artık eskidenmiş ne demek reddedilmek falan maazallah piskolojileri altüst olur bebeciklerin.Peeeeeh erkek adam risk alır kardeşim,cüretkar olur.İki tane yem atmaktan balıkçı yorulmaz,yorulursa da balık tutamaz hıhh çok güzel oldu evet,aforizma doluyum bugün eheueheue


2)Beni şaşırtsın isterim.Bakınız örneklendirirsek Aşk-ı Memnu son bölüm Bihter gibi paşakızı burnu kaf dağında bi hatunun bile kabuğunu kırıp kendini Behlül'ün kollarına atması nasıl oldu?O kadar tikican görünümlü artiz oğlanın bile balıkçı yağmurluğu giyip onlarla ağ çektiğini gördü de ondan.Neden yani :şaşırdı kardeşim,beklemediği bişiyle karşılaştı.Ulan adama bak bee her ortamın insanı,herkesin sevgilisi dedi.Bunlar çok önemlidir.Ben şahsen çok önem veririrm.Sevilen bi insan mı?Çocuk da olabilcek benle salıncağa bincek,canti adam da olcak taktınmı davette mavette koluna herkesi hayran bırakcak,salaş meyhanede içmesini de bilcek senle.Rock konserine gidip kopucan ertesi gün fasıl dinleyip rakı keyfi yapabilcen adamla.Anlatabildimmi.


3)Eğer ki hali vakti yerindeyse bana bunlarla hava yapmicak,artislik taslamicak afedersin üşenmem böle bişeyi sezersem itin götüne sokarım,herkesin içinde rezil ederim çeker giderim.Böle bi güruh büyüdü az biraz buldumcuk nesil bizim jenerasyon zaten,sonra yok efendim özel ünilerde okuttular anaları babaları altlarına araba şımarık oldu veletler.Kitap okuyon mu yok,dünya görüşün ne yok,şu partiyle ilgili ne düşünüosun gene tık yok.Ama arabam var,bilmemkaç dolarlık ses sistemi var,kıyafetim şu marka,saatim şu marka,gözlüğüm güzel mi beybi,bilmemne restorana götürcem bu akşam seni,çok yakışıklıyım oh memelerimi de açtım Murat Boz gibi.Hadi bize gidelim o zaman.Yavaaaaaş,yerler yaş!Beyinsiz ve şımarık kabul edemiceem erkek modelidir.Benle otobüse binmekten gocunmicak,halk adamı olucak nan.


4)Haaa bak çok çok önemli bi önceki maddeyle bağlantılı aslında.Benim aşık olmamdaki olmazsa olmazlardanbiri.Bende hayranlık bırakıcak.Ben heriften bişi örencem,bana bişi anlattığımda hakkaten yaaa die ağzım açık dinlicem.Ha böle yapıp da sadece bu konuşmicak,benim zekama değer vericek.Susup sen ne düşünüosun dicek.Yoksa çek git bebeğim uzaklaraaa çek giiiiit şarkısı eşliğinde nereye istiyosa yaylanabilir


5)Benim yanımda başka başkasının yanında başka davranmicak.En pis modeldir bak.Kapalı kapı ardında fino köpeğin olur iki arkadaşı gelsin seni aşşalar konuşturmaz,kazak erkeğim bu böle yanımda süs bebesi gibi oturur imajını çizer.Çarp bitane ağzına töbe töbe:D


6)Bendeki değişikliği farkedicek.Öyle ıcık cıcık değil ama hani bişilere kayıtsız kalmicak,ve dee ve deee beni sıkmicak yay burcuyum hiç gelemem öyle ölümüne karışılmaya :)Benim karı giyinmesini oturmasını kalkmasını bilir size noluyo lan diyebilcek medeni cesarette kendine güvende vsde olcak :)


7)Beni başkalarıyla karşılaştırmicak.Falancanın kız arkı böle yapıo sen nie yapmıosun demicek.


8)Böle beceriksiz olmicak.Bi yere gidicen nereye gidelim benbilmem sen bilirsin demicek.Yalan sölemeyin şimdi bak erkek kişisi ne kadar feminist ne kadar tough girl olursa olsun kadın kısmısı böle bişileri erkeğe bırakıp,erkeğin o işleri başarıyla çevirmeyi beceremesini izlemeye bayılır.Kem küm ık bık etme beni sinir etme.Hadi koçum:D


9)Bana sen beceremezsin deme canımı ye.Şimdi bu erkekler napar örneğin playstation oynar dimi benim şahsen yok öle bi kültürüm çoğu kızın da olmadığını varsayıyorum.Şimdi sen gitsen kıza kendi isteğinle gel senle bi deneyelim desen,azcık da becerirsin ya öğretirim bik bik desen.O kız nası bi sevindirik olur anlatamam.Bak dikkat çekerim kız bana öret demio adam teklif edio,bunu de kızın canını ye.Becerebilirse amenna güzel güzel oynarsınız artık yok beceremezse de ay denedi çocuk ben beceremedim canım benim moduna giricek kız o gazla erkek arkadaşlarıyla pes turnuvaları düzenlerikene size gayet izzat ikram servis bile yapar.Ulan diorum bu erkekler bizi az dinlese adam olcaklar daa tee nerde sakalımız yok lafımız geçsin:D


10)Bu karışıma son olarak saygılı bi insan oluyosun,abartılı ordan burdan arak olmayan yani orjinal bi espri anlayışı ekleyip ideal kıvama ulaşıyosun.How to be the perfect guy in 10 ways gibi oldu allama ahahaha.Hayır var mı desen bence yok da gene de yazayım kafalarına vura vura belki adam ederiz dimi kızlar ;)


Ps:Daha erken gelicekti bu post da ani kararla cumartesi organizasyonuna katıldım da yeni girebildim eve.Pek de bi şenlik bi komiklikler şakalar,şarap artı bi ilginç tesadüfler falan.Hayır ilginç bu erkek milleti cidden.Zamanında kendini altın tepside sunarsın da burun kıvırırlar sonra da ne hikmetse ay sevgilisi mi varmış kimmiş bik bik diye arkandan soru yağmuru ,bön bön bakmalar falan.Bak al sana bi bonus madde oynak olmicak böle.Geççen bi o işleri.Son olarak efendi olun adam olun lan! eheueheuhee


Ay mim kurbanı daaa şey tatlısukırosu olabiler mesela isterse:D

8 yorum:

MANUKYAN dedi ki...

BABEGAZELLE:
"böle beceriksiz olmicak.Bi yere gidicen nereye gidelim benbilmem sen bilirsin demicek".

gözümün içine mal mal bakıpta nereye gitsek diye düşünen adamdan feci şekilde kıl kaparım :D

Moonish (moonsun) dedi ki...

Babe sen de cok isyon be guzelcim :)) Bunlarin hepsinde var bi defect :P

öykü dedi ki...

Babe :)
Gunaydın canım
senı ne zaman okusam yuzumde kocaman gulumsemeler yayılıyor
dılerım karsına senı cokkkkkkk mutlu edecek
bı beyaz atlı prens cıksın en yakın zamanda:)

Pilli-Cadi dedi ki...

anaaaa 7. madde cinayet sebebi olabilir:D

Adsız dedi ki...

arkadasi falan da olsun be yavrum bolee, biz de nasiplenenim blog alemi olaraktan:P

babegazelle dedi ki...

manukyen:aynen şekerim:d

moonish:bacım bilmez miim ama yazdım gene de :d

öykücüm:çoook saol tatlım hepimize ::D

pilli:sorma sorma:P

dominatrix:işalla işallaaaa:D

ZIBBIDI dedi ki...

Len tıpkı beni tarif ettin..

Şİşşt beybi;)Nerden tanıyon bakim sen beni..:D



Kuzum pek bi güzel olmuş..Ama sen standartları biraz düşür bence..Zira bu özellikleri aramaya dewam edersen bariz ewde kaldın..:D:D:D

babegazelle dedi ki...

aman napim yaaa kalırsam kalırım prensipli insanım ben:D