Geçen gece bi arkadaşım gönderdi bi vidyoyu aha bak sen çok seversin tam senin havalar diye,kafam da bozuktu yemin ederim şenlendim.Ben böle şey görmedim hayatımda lan ahahaha.Azis varya Bulgaristan Tarkan'ı şey aslında Fatih Ürek'i mi demem lazım bilemedim ki hayır kendisi cross cultural croos gender bi vatandaş yani türler üstü sınıflandıramadım,daha doğrusu arkadaşla bütün gece konuştuk çözemedik.Du önce anam bilmiosan izle önce ben de bizim msn muhabbetini koyayım buraya :)






Azis - Zabravi me
Yükleyen PrinceBobo2


G ben A arkadaş

A:Sana bişi yollicam bak çok seversin sen ahahah

G:Yolla bakim

...

G:Ahahahaha ölcem la bu neeee gerçi biliyodum ben bu abiyi de klibini seyretme şerefine ilk defa nail oldum :DÇok farklı hisler içindeyim şuanda puhahah

A:Şarkı güzel ama dimi

G:Şarkı da güzel bence abi de güzel.Benden güzel yemin ederim ahahah.O ne dudaklar ölcem kıskancımdan şuanda. Yarın estetikçiye gidiyorum aynından yaptırcam.O kaş göz cilve aman yarabbi olamadım şöle bi karı ona yanıyorum sakalı kes cillop gibi hatun olur bundan ahaha en çok da bozulduğum benden çok memesi var hak mıdır reva mıdır yaa :P


A:Puhahaha walla yaaa,bencede benden de güzel.


G:Üff kırmızı rujunun rengi süper diil mi yaaaa.Yemin ederim aradım da bulamadım hahaha

A:Anam biz sürsek böle durmaz ki :D.Küpelere hasta oldum ben de

G:ahahaha

A:Hayır anlamadığım şimdi bu gay mi,transeksüel mi ne ben hiç böle gay görmedim

G:Bence boyutlar üstü bi insan ortaya karışık yapmış o ama du wikide yazar bakam bi

...

G:Ha gaymiş evlendi de evliliğini tanımadı Bulgar hükümeti neim dio.Ayrıca bomba en yakın arkadaşından yapay döllenmeyle çocuk yapmış kızı varmış la

A:Ahahah walla mı la.Düşünsene babanın böyle bişi olduğunu

G:Öle deme yaa bence çok zevkli olurdu.Düşünsene babaaaa kırmızı rujunu alıoyorum ayrıca yeni stilettolarını da giydiim haberin olsuuuuun hahahah

A::D bak böle düşününce evet.Bu zabravi me ne demek acaba?

G:Bulgar arkım var benim sorardım da online diil şimdi,ama yani öle bi cilveli sölüo ki öp beni recep yi beni recep tarzı bişidir zannımca

A:Ahahah

G:Dur gugullattım ve buldum unut beni demekmiş,gerçi böle bi unut beniyi kimse unutamaz da hahah

A:Aha anladım ben bak klibin hikayesi de çözülmüş oluyo o zaman.O kıza diyo unut beni diye kesin yeni sevgilisi de kaslı oğlan

G:Ahaaaa hakakten yaa.Bu önce kızla birlikteymiş sonra kaslı oğlanı görmüş böyle olmuş kıza da unut beni artıkın ben bu taraflara geçtim dio.Baksana kız naadar üzgün domuz domuz bakıo kenaardan.Oğlanla da pek bakışiiler bakışıp bakışıp kendilerini okşiiler karşılıklı puhahahaha

A:Ahahah ama yani ölüyü diriltir maşallah :D

G:Bencedeee:D Ben gayet sevdim kendisini şirin bi insan

A:Bencede ayı yogi gibi

G:Pambıh pambıh :D

Yani aradım taradım kendisini Bulgaristan'da pek seviyolarmış düşündüm Azis Türkiye'de olsa kesin taşlamışlardı ayağına bacağına sıkmışlardı adam deli gibi makyaj yapıyo stiletto giyiyo onu bırak komple kadın gibi giyinio,bi fotoları var ki maşallah gayet adamla sevişiyo bunlar billboardları süslüyo yani al inanmıosan bak.Bizimkiler gay bile olsa usturuplu giyinmek zorunda yapsa da varla yok arası makyaj açıklamamak zorundalar falan malum güvenlik.Hele ki böle adam tutcak çocuk yapıcak.Bizim ülkede iç savaş çıkardı bence.Bulgarlar ki genelde bize benzerler tutucu bi tarafları vardır zannımca,bu kadar şeye hala bağırlarına basıyolarsa ,diyorum var bi şeytan tüyü adamda yav :)Türkiye'ye gelsin gelsin,bunun kopkopu süper olur kesin eheuehe,iki gübek atarız karşılıklı zabravi me zabravi mee diyerekten :)





Ulan şimdi iice tepki çekicem biliyorum ama napiim nolursa olsun her erkeğe yakıştırıyorum bebeği ve babalığı bee.Walla bak hiç dayanamadığım bi görüntüdür bebekli erkek.Böle kaslı maslı adamlar bazen kanguru takıp bebe dolaştırır yaa anaaaaaaaam hiç kıyamam laaaaan küçük emrah kıvamı alır kaşlarım gayri ihtiyari annelik hormonum coşar falan:)Yeri gelmişken sölim dedim:D

19 yorum:

nur dedi ki...

offf felaket yaa, fatih ürek taş fırın erkeği kalır bence bu adamın yanında:))

i am not your freud dedi ki...

YAAAA bunu ben koyucaktım blogumaaa!! bana da aynen gece gece bi arkadaşım yolladı bu linki. ama "aşuık oldum" diye yolladı ben de ciddi bişi beklerken şoka girdim.

bu adam fatih ürekle tarık mengüç'ün çocuğu, eminim. byetkilileri bunu araştırmaya davet ediyorum.

babegazelle dedi ki...

pia:dimi;)

freud:haha aynı arkadaş mı yoksa hmm ;)koy cnm ben zaten herseferinde dailymotiondan açmak zor oluo blogda dursun die koydum bence bizimkiler etkilenmişler baya bundan:D

Unknown dedi ki...

abow bu vid. türkiyede yasaklansın bizim erkeklerimiz alayına özenir bilmiyomusunuz bunu ya, 2 yıl sonra tüm erkekler böyle olsa mazallah, lezbiyen familyası tavan yapar :Pp
ama taş gibin haa :PpPp

beliz dedi ki...

hahhahha bencede bu tarık mengüçle fatih ürek karışımı bişey dna testi gerekiyor :P

babegazelle dedi ki...

seme:allah korusun bee felaket senaryosu çizdi iki daakkada burda :P

beliz:bence bizimkiler bunu rol model almışlar:P

eşşek sıpası dedi ki...

resimdeki diğer adam rober hatemo değil mi allasen?
bi tek ben mi gördüm..
içim bir tuhaf oldu valla

babegazelle dedi ki...

hatun:ya baktın netten galiba o adam kocası olan adam aynı zamanda sanırım öle anam insan insana benzio demekki acık hormonlu rober o kollara baksana conan gibi bitişmio gövdeye hahahah

nyts dedi ki...

o nası işve cilve yarebbimm
hatunluğumdan utandım abowwww

nevruz dedi ki...

abow başımıza taşlar yağcak ya o ne öyle,kötü zamanlardayız bunlar iyiye alamet değil bu kdrınıda ilk defa gördüm,o foto o klip ne öyle şoka grdim ne öyle ya ltfen herkes rabbin yaratığının dışına çıkmaya çlşmasın korkunç,şu yaşıma kdr ben bu kdr süslendiğimi bilmem ayrıca o işvenin cilvenin çeyreği yok bnm bünyede,ibreti alem olarak göstermek lzm ahir zamandayız, tuhaf oldum ben ya

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

bana bi arkadaş görterdiydi bu tipi gördüğüm ilk anda dondum kaldım. hani çok var buna benzer şeyler de bu apayrı... bütün uğraşlarımız boşaydı bizde çözemedik bunun ne olduğunu...

ZIBBIDI dedi ki...

Yazıyı okurken düşündüğümü Pia yazmış walla..

Erkeğe bebeği yakıştırıyorum demişinde,acaba nerden estide dedin ki..

Hem sen bizim göremediğimiz bebekli erkek görüntüsünü nerde gördün bakimm..:D

i am not your freud dedi ki...

bana mı öyle geliyo yoksa bu adamın baya baya memeleri mi var

babegazelle dedi ki...

nil:ben deeee:D

nevruz:garipş ama sempatik bence:)benden de işveli olduu kesin çok kıskanıorum kendisini ben ahaha

fasulye:bunu da böle kabul etmek lazım:D

zıbbıdı:ya resmi görünce dedim bu arada derede adamın(!)bile böle yanına bebeği koy sevimli duruo anam benim çöle bi çekimim vardır bebekli adama böle hele iridir yakışıklıdır ama kucağında bbek taşır minicik kafasını tutar o bebeğin kocaman elleriyle falan o görüntüye dayanamam hemen açılın çocuk çocuk acil modlarına girerim hahaha

freud:var hem de benden de fazla sinir oldum:Dbeni koy şunu koy bide yemin ederim tekmil erkekler buna gider hahah

Sinirli Prenses dedi ki...

Ya herşey iyi güzel hoş işve cilve ne ararsan varda abi bunun sakalıda var ya:)
Onu kes bari:)

lovely dedi ki...

seda sayan gibi bakıyo kameraya be :D müzüğü güzelmiş ama, bu video biraz daha yayılsın bizimkiler türkçe söz uydurup çıkarlar ekranlara ahanda buraya yazıyom!yazdım.:p

ness dedi ki...

ben azis'in hastasıyım süper şarkıları var ve o rujlu dudaklar olmasa baya baya karizma aslında:)ya adama karşı acayip şeyler hissetmeye başladım Allah kahretmesin beni :)))

yine bulgar şarkıcı olan malina ile düet yaparak söylediği "chernite ochi" ve "teb obicham samo" şarkılarının kliplerini izleyin mutlakaaa harika şarkılar ve hakkaten adamda bi şeytan tüyü var...

bu arada ilk yorumum azis e kısmetmiş :)) sevgiler beybi

babegazelle dedi ki...

prenses:dimi gerçi erkek kıvamlı olduu klipleri de var

loresima:ay sormaaa bunu daha keşfetmemişler gaab azira arap müzikleri komple çalıolar

nees:kesinlikle yazdıklarına katılıorum iki şarkıyı da biliırum günde 25 kere dinniorum ve ciddi bi şeytan tüyü var erkek gibi giyindiğine noluo yaaaaa korkuorum :D

RaMa dedi ki...

anam bide çocuğu mu warmş ay bu gay sanatçılarda çocuk yapma modasıda yeni çıktı ricky martinde ikiz yaptrmş (: