Kadın dünyasında kuraldır.Bi kadının kadın çevresi ikiye ayrılır:bi yakın kız arkadaşları ailesinin dişileri vardır bunlar müttefiktir ama bunların dışında kalan,çoğunlukla tanımadığı akranı dişilerse rakiptir,gerektiğinde onlara diş bilenmekten kaçınılmaz.Hetero olan bi kadın da bana sorarsanız yolda sokakta,oturduğu yerde,gidilen mekanda erkeklerden çok kadınları keser.Böle mahlukatlarız çoğumuz illaki kıyaslama yapıcaz.Ne giydiğine bakıcaz,yakışmış mı yakışmamış mı yorumlicaz,yanındaki erkek arkadaşı ii mi kötü mü bakıcaz.Bu birbirini yan yan süzme olayının en çok yaşandığı yerse neresidir?Kadınlar tuvaleti.Erkekten arındırılmış bildiğin dişi savaş alanı.Lisede falan tuvallette kız kavgası yaşamayan olmamıştır heralde.Bırak liseyi ben üniversitede gördüm wcde birbirini kıstırıp saç saça baş başa gireni.Bu kavga benzeri şeyler olup olabilcek en ucuz şeyler tabii.Her zaman buna şahit olmayabilirsin ama şu sahne hiçbi ortamda,yaş grubunda,gelir ve kültür düzeyinde değişmez.Sahneyi canlandır gözünde.Aynanın önünde dikilmiş iki dişi biri sözde ruj sürüyo öteki saçını başını düzeltiyo.Görünürde ikisi de kendi işinde gücünde ama bu eylemler hiçbi zaman yalnız olmaz mutlaka kafada yan dişiyle ilgili şeyler döner.Heralde düşünceleri okuyabilen bi alete takılsalar o esnada şu benzeri şeyler çıkar:


-Iyy o pantolon olmuş mu o kalçalara şimdi


-Hiç gitmemiş saç rengi hiiç


-Havalara bak alçak dağları o yarattı sanki


-O kadar makyajı nineme yap o da güzel olur hıhh


Tuvaletteki yabancı dişiye sempati beslenmez,yasaktır:)Biliçaltımızda var bi kere niye biyerde otururken falan masadaki dişiler wcye toplu gider?Mutlaka arkaya destek kuvvet alınarak gidilmesi gereği piskolojisi vardır içten içe de ondan:)Hem iki kişi gidince sözsüz saldırılara karşı daha bi güçlü olunur, iki arkadaş birbirleriyle konuşur süreç içersinde kurbanlık koyun gibi süzülmeyi beklemektense,ne biliim ortamdaki gergin sessizlikten kurtulunur.Böyledir bu:)


Bu gergin ortam tek bi koşulda bozulup yabancı dişilerin birbirine kısmen de olsa sempati duyduğu bi ortama dönüşür.Alkollü ortamlarda.Bar disko wclerinde.Şimdi bu alkol denilen meret insanı sempatikleştiren bişi.İki tek at hemen ay canım canım gel öpüjem modlarına girdiğin için etrafına birden bi iyilik haresi yayılır,empati yeteneğin genişler.Yalnız bi kötü yanı vardır sempatikleştirdiği gibi bünyede nedense eski defterleri açma,eski yaraları kanatma,fi tarihinde kazık yediğin sevgiliyi akla getirme,niye ben yaa niye bana yaptı böhüüü tarzı etkilere de sıklıkla sebebiyet verir.E bu ruh halindeki dişi sıvıyı da tükettikçe biyolojik ihtiyaç sebebi bol bol wc ziyaretinde bulunur,suratında ağlak bi ifade,son raddeye kadar açılmış ona kim el uzatırsa onla kanka olma radarlarıyla.Her bar tuvaletinde bi köşede ağlayan bi kız, normalde karşılaşsalar kızı deli gibi göz muhakemesine tutacağı yerde şuanki ortamda "noldu canım vah vah dur çantamda kolonya olucaktı du bi anlayalım noldu anlat" diyen tamamen yabancı bi diğeri vardır.Hatta bunlar kollektif tepkilere de gider,biri ağlar zincirleme öteki vay benimki de bana yaptıydı zamanında lan der,öteki hepsi şerefsiz ulan köklerine kibrit suyu der gelen katılır gelen katılır.Böle bi feminizm böle bi sevgi çemberi olur ki gözlerin dolar."Bacım sana yapılır mı beee,haklısın yaa bizim gibi kızları bulmuşlar da bunuyolar" şeklinde.Hahahaha çok komiktir çok.Dün yaşadık aynından birinci elden.Şimdi dedik ki çıkalım şöle bi kopalım.Güzel canlı müzik,eller havaya,hop bi tek hop bi tek daha herkesin kafa güzel,dünya güzel falan.Benim Gugla malum wc ziyaretine indik ki aynen kızın biri fışkır fışkır ağlıyo.Lan bize ne dimi gir içeri gör işini çık git başka zaman olsa öle yapardık da bu sefer durum başka tabi:D.Girdik dakkasına sanki milyon yıllık kankamız ikimiz de eş zamanlı cırladık resmen."Ay noldu sanaaaaaaaaaaaaa".Bu da zaten bunu bekliyomuş,aynen döküldü "sormayın gerizekalı sinir etti beni yaaaa" diye."Ay dur bi bacım anlat bi enine boyuna" dedik.Çocuk öküzlük yapıyomuş,bak herkesler ne güzel eğleniyomuş bu ne zaman çıksalar bi yere gitseler uyumsuz uyumsuz somurtup oturuyomuş masada bezdirmiş kızı vs.İki saat teselli ettik onu.Kızım bırak ya taş gibi kızsın üzüyosa gazla gitsin sana adam mı yok diyoruz kız bize sağolun kendime getirdiniz allah razı olsun diyo.En son hatırladığım görüntü bacım göz kalemin akmış diye kıza peçete veriyodum öle bi sempati öle bi dişi dayanışması ki aklın durur puahahahah.Bugün kendimize geldik gecenin kritiğini yaptık da Gug'la iki saat güldük kendimize.Ne salaktık nan diye.Çıkarılacak sonuç:Dişiler gariptir evet ;)

30 yorum:

kırmızılı dedi ki...

ama niye garip diyosun ki
iyilik yapmışsınız işte kıza :)
yani şahsen ben yapmam öyle şey,bakarım bi ayy yazık kesin sevgilisyle kavga etmiş derim,rujumu sürer çıkar giderim,ama olsun siz ben gibi olmayın,sorun halini insanların bebeem :)

babegazelle dedi ki...

hayatım yazıda belirttim nedenlerini normal zamanda süzüp çıkarız alkol olunca işin içinde niyeyse bi sempatik olursun herkeslere karşı

PINK PRINCESS dedi ki...

hahahaaa...bende bu lan lafını nerden kaptım diyodum...
bana da hep tersleri rastlar..ıyyy kız sarhoş LAN!sanki kendisi değil.tamam içkiye alışık değilimde bi kolonya versen ölürmüydün bebeeem:)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ben de okumuş bulundum bu yazıyı. Bir sakıncası var mıydı? :D

ella dedi ki...

katılıyorum şekerim dişiler gariptir. daha kendimizi bile çözemiyoruz anacım nerde kaldı diğer dişileri çözelim :))

ZIBBIDI dedi ki...

Eğlenceli bi yazı olmuş..:DBuldunda bunuyon değilmiydi o söz yoksa ben mi yalnış biliyom..

Adsız dedi ki...

bir iki gün önce bir yerde, aynı anda hepimizin birden çişi geldi, tuvalete hücum ettik işte o zaman anladım tuvalet devasa bir orman :) gomik kız :) resimde süper

bi dost dedi ki...

alkol olayına girmedim hiç o kısmı bilemiyciym ama diğer konunun altına imzamı atabilirim :D ama napıcan ki başka yani aynaya bakıyosun möl möl, insanın gözü çarpıyo ister istemez.. ister de diil, istemeden hatta yani, yoksa ne işimiz olur canım başkalarının saçıyla başıyla :P

babegazelle dedi ki...

pink:alla alla sana iice kötüleri denk gelmiş yoksam sarhoş sarhoşa hep sempatiktir yahu :)

recep:yok ayol niye olsun ki kadınları anlatınca erkeklere yassah die bişi yok bakın görün tanıyın daha ii:D

owl:aynen kendimi çöezemdim ki dier dişiyi çözeyim hehe

zıbbıdı:anam bu bloggerlar da editör gibi maşallah öle yazıvermişim ne vuruon yüzüme düzeltiriz taam yaa:P

siminya:saol bebüğüm işte toplu piskoloji illa destek alınarak gidilcek o wcye hehe

dost:ben gayet alkol olayının içindeyim anacım milyon tane bar wcsi gezmişimdir bi tane istisnaya rastlamadım heheh ama işte başka zaman gözünü oycak gibi keserler birbirlerini aman ne var bakcan ki fikrin olcak:D

öykü dedi ki...

Kadın kadının kurdu dıye bosuna dememısler:))
Bız bırbırımızı elestırmeyı cok sevıyrouz.. yoldan gecen bı kadına bı erkek guzelse bakar bı kadın ise sadece elestırmek ıcın:)

Adsız dedi ki...

kadının kadındna başka düşmanı yok:)

Pilli-Cadi dedi ki...

eheheh canim benim:D:D
nasil da güzel gözlemlemissin. öyle ama yaa bi de eger yanda destekci arkadas varsa tuvaletten ciktiktan sonra ordakilerin dedikodusu yapilir.
"ayyy o kizda neydi öyle yüzü boya küpü gibi olmus, bir de göz ucuclan beni süzüyodu" gibi:D

babegazelle dedi ki...

öykü:e haklısın cnm ama başka türlü nolcakki güzel olmuşsa du ben de yapiim diye bakarsın çirkinse aman şurası böel olmuş hata şurda ve şurda die:)

tatlısukırosu:öle deme erkekler daha beter azımıza sıçıolar bi iki bakışa süzmeye kıyasla hahaha

pilli:hahaha evt yaa aynen bak ben atlamışım o detayı sen hatırlattın ii oldu çıkınca hemen dedikodu ahahahah

Perko dedi ki...

Çok eğlendim okurken. İşin ilginç yanı ben ne kadar gay olsam da hetero arkadaşlarımdan biliyorum. Pisuardan diğer adamın şeyine bakma durumu var erkek tuvaletlerinde de. Sanırım gurur meselesi haha:D

babegazelle dedi ki...

hahaha tabi tabii olmazmı yani hep anlatılır o da görmedim erkekler tuvaleti ortamını ama:)ben kadın bakış açısını ele aldım burda ama kıyas her türlü insanoğlunda var heralde:)

alis dedi ki...

Biz lisedeyken her grubun kendi tuvaleti vardı. Misal sigara dumanı eksik olmayan alt kat tuvaletine takılırdık biz. Başka tuvaletlerin kızları geldiğinde pis pis bakardık:) Hey gidi..

Brc dedi ki...

süper tespitler.sanırım bi yere giderken kadınla kendılerınden once sevgılılerınden once dıger kadınlar için gıyınıp suslenıyor.
ornegın ben kadınlara daha cok bakarım ıtıraf edıyorum

babegazelle dedi ki...

alis:al işte kendi habitatlarını belirleyen ve buraya giren yabanı bi gruba diş bileyen dişi modeli hahah belgesel gibi evet kadın hayvanını naturel habitatında gözlemledik muhahahah

brc:aynen öle cnm ben de önce bi kadınları incelerim ne giyilmiş saç baş napılmış hata nerdedir güselse neresi güseldir o incelemeden sonra rahat rahat erkekleri kesmeye geçebilirim ancak:D

BD dedi ki...

şu yaşıma geldim, dişi olduğum halde neden dişilerin tuvalete toplaşıp gittiklerine anlam veremedim. ta ki yukarda okuduklarıma kadar. sağolasın büyük bir soruya cevap buldum sayende :D

Moonish (moonsun) dedi ki...

Heyytt duygularin tercumani Babe, aynen ben de ama yasitim bir hatunsa ordaki :P

babegazelle dedi ki...

kontes:rica ederim yani benim teorim bu bi isviçreli bilim adamı bulursam sunmayı da düşünüorum kendisine bakalım kısmet:P

moonish:bakarıııız bakmam diyen yalan söleeeer:)

ZIBBIDI dedi ki...

aaa yokbe kuzum acep benmi yalnış biliyom die dedim yalnışsa kendimi düzeltiyim dedim..Ondan yani yalnış anlama..;)

babegazelle dedi ki...

yok yahu annamam şaka yaptım aşkolsun da ben de emin olamadım kafam karıştı şimdi

Arzu Pınar dedi ki...

kadınlar biseksüel olsa da, bu eziyetten kurtulsak.

feanor dedi ki...

hahahah çok güzel olmuş çok güldüm okurken :D :D

eline diline gözlemine sağlık babe :))

enemm. çok kıroca oldu.

gaylerde de var mı acaba bu?

ben bir gözlemleyim bara gidersem :D

babegazelle dedi ki...

arzu pınar:olmayalım beeee yok ıı istemem ben çekemem hatun kısmısını erkeklere söverim ederim bakma da severim eşşoleşşekleri:P

efanor:hehe yok yok olmadı kıro saol:)ya bence gay straight herkeste birazcık vardır ama işte erkekler yapıları gereği pek uğraşmazlar o yüzden gene vardır ama biraz daha azdır zannımca:D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

erkekler tuvletinde ise durum fixtir.. herkez önce yan pisuvardakinin pipisine, arından da ellerini yıkayıp yıkamayacağına bakar.

ha bir de, pisuvarın içinde top/kale falan varsa, hiç kaçmaz, tek kale maç yapılır.

babegazelle dedi ki...

öküz:hehe biliodum biliodum yalnız pisuardo top kale o ne yaaa mecaz mı o anlamadım kii:D

y i ğ i t dedi ki...

ahahah :D:D
işte erkek wcsinin ne kdr masum ve temiz bir yer olduğunun kanıtı :D
çküne güvenen psuvara gder belki yandakiile mal bi muabbet 2 kelimelik

klozete giden "ben temizim oraa etmem" gbi gözüken bazen de çkünden utananlar vs vs

ama illa bi ayı olur her wc de o bi deişmezdir klasiktir demirbaştır :D

ama en iyi gözlem stat wclerinde yapılır sonra kopulur :D

babegazelle dedi ki...

yiğit:ama hakkaten o kadınlar olarak anlayamadığımız bi muhabbet tuvalet yapmak afedersin zaten çok böle mahrem bi aktivite kadın olarak ayakta işeme marifetim de olsa ne bilim isteemsdim yaaa böle yanımdaki o anıma tanık olsun kapalı kapılar daha ii stat wcsi mi hmm