Akıllanmıyorum bildiğin akıllanmıyorum yok kardeşim para tutamıyorum cebimde.Bu sefer suçlusu annem ama bak.Derinine inersek olayın.Kendimi bildim bileli iddalı bi kadın bu.Şimdi kabarama kabarama kel fatma annen güzel sen çirkiiin durumunu o kadar yaşadım ki anlatamam.Kadın bildiğin güzel,bildim bileli makyajsız fönsüz bakkala inmez.Çevresi kadın herif herkes ağız açık seyreder.Ay şekerim şuran böle güzel,buran böle güzel,kadın güzel tabi ne giyse yakıştırıyo.(Onu geç benim heriflerden ikisine gösterdim resmini ciddi ciddi senden güzelmiş dediler ağızlarına tükürdüklerim).Bunları duya duya büyüdüm o zaman da ben bildiğin çirkin ördek yavrusu.Ben yemin ederim kafayı ergenlikten çıkarana kadar çirkin Betty kıvamı bişiydim ciddi ciddi.Zaten yazmışım bak şurda yemin billah yakıcam bütün fotoları.Ben kıskanırdım bunu.Dedim ulan ben de olcam anam gibi.Baktım karı sürekli kozmetik,bi bakım saç baş bilmemne.Liseden çıkardığım gibi kafayı soluğu kuaförde aldım,ordan çıktım bissürü makyaj malzemesi aldım,zaten küçükten beri mabedimdi bunun makyaj malzemeleri bu işe gidince ölümüne karıştırırdım neim.Dedim ben anasına bak kızına bak ıyy dedirtmem hadi bakalım hodri meydan.Yani demem o ki böle mutfağında köşesinde oturan bi annem olsaydı muhtemelen böle kozmetikti bilmemneydi çok düşkün olmazdım süklüm saçak dolaşırdım bence ben.Ah anne ah yaktın beni:)Hayır bugün ekmek almaya markete girdik,yanı Pino kozmetik.Benim de basic makyaj malzemelerimden yoksun kaldığımda uykularımın kaçtığı iki tanesi bitmiş.Biri true match mineral pudra öbürü de gene loreal touche magic gözaltı kapatıcısı.Lorealler bilindiği üzre carrefourda büyük migroslarda neyim de satılır ben oralardan almayı tercih ederim çünkü orda karışan eden olmaz alır çıkarsın ama kozmetikçilere girersen kozmetikçi hatunlar akbaba gibi başına çöker ay şu da var bu da var bunda kampanya diye diye beynine girerler ocağına incir ağacı dikerler.Lan bunlara beyin yıkama teknikleri kursu falan verilio bak na buraya yazıyorum.Dedim ki anne yok beni sokma buraya şimci bak hissediyorum kötü şeler gelcek başımıza.Aman gir al çık uğraştırma dedi kandım.Girdim hızlı hızlı numaraları söledim verdi kız konuşmasına fırsat vermeden kasaya yöneldim ki benden iş çıkmicanı anlamış olcak hatun ki bu sefer benim saftoriği almış ablukaya ücretsiz cilt testi bilmemne bu da oturmuş ooh bi güzel yaptırıyo.Allah dedim yandık.Kız da tatlı dilli bişi sen buna hemen gözaltı kremini kakala.Dedim banane sen bilirsin ben karışmam ama anam öle bi kıskaçtır ki o kurtulamazsın taktı bu sefer bana sizde mimik kırışığı var.Yok dedim bacım benim yaşım 22 daha artık antiwrinkle'a da başlarsam yandım,zaten yaşlanma kompleksim var sus çarparım şimdi dicektim de demedim tabi heheheh.Kılcal damar çatlamasından girdi ben de kullanıyorum nevardan bu bitkisel içerikli morluk önleyici hede yapıcı hödö yapıcıdan çıktı.Karta 6 taksit bak bide indirim dedi.Bide haftaya bedava ozon terapi size dedi.Direndim allah için ben çalışmıyorum annem bilir diyorum sus alamayız desin diye bu da pıstı hiç sesini çıkarmıyo.Ulan anne sen de sattıysan beni ben de alırım anasını satim dedim.Çek bacım yattı balık yan gider hergün papara yiyoz zaten pederden dedim,çektirdim gitti.Hayır bak anlamadığım bu işte bi bokluk var.Kriz mriz işsizlik mişsizlik dinlemiyorum gerekirse pederle papaz oluyorum saçımın,yüzümün gözümün boyasını efenime sölim kişisel bakımımı eksik etmiyorum,hergün kremlere kokulara bulanıyorum,bir alınmamış kaş tanesi efenme sölim irenç olcak ama dudaküstü tüyü bile göremezsin idda ediorum hiçbi koşulda mümkün diil,trendy giyiniim diye yırtım yırtım yırtınıyorum.Bak allah seni inandırsın şu kış günü ayak dırnağım bile ojeli bi yere gider ayakkabı denerim biri görür ııy demesin diye.Hayır niye ve kime bu çaba de bana.Değerini bilen aaa güzel olmuşun hatun diyen mi var.Şimdi bana kişi önce kendi için yapar masalı anlatma burda.Boşa kürek çekiorum ben burda bak çok sinirlendim.Ben en son ne zaman iltifat aldığımı unuttum tek duyduğum hemcinslerden ben erkek olcaktım kızım varya hayatta kaçırmazdım seni eee ben lezbiyen olmadığıma sen de erkek olmadığına göre ne bokuma yaricak lan pardon bebeğim de benim egoya bi faydası yok!Paçoz paçoz bıyıklı kızların bile yanında herifleri var beee bide nası beceriyolarsa herifleri kendilerine böle adriana limaya bakarmış gibi baktırtmasını da beceriyolar abi. Yok benden bi bok olmaz yaa çizdim ben oynamıyorum beaaaa....

18 yorum:

Amélie Poulain dedi ki...

Ahaha Gazelle'im bak kimseyi bulamazsan ben seni erkek kardeşim alacağım tamam mı? Gerçi daha 12 yaşında ama olsun, aşkın yaşı yoktur dimi? O büyünceye kadar sen yaşlanırsın biraz ama olsun. Olmadı al sen direkt onu kendin büyüt filan. =)

babegazelle dedi ki...

amelie:hööh bacım nettin yaaa ben kendi yaşıtlarımdan kaçıorum çocuk bunlar daha die bide 12 yaşındaki bebe töbe töbeee sübyancı mı etcen kıs beni hahahahah seda sayan vakkası :D

Unknown dedi ki...

ya benim eski çalıştığım firmanın birde makyaj-cilt bakım ürünleri satan bi firması vardı (inglot), satış danışmanı olarak işe alınan elemanlara bi hafta eğitim veriyolardı, eğitimin 2 günü satıcakları malzemeyi öğretmek, geri kalan 5 günü kadınların zayıf noktalarını anlatmakla geçiyodu :D:D:D yani gazelleciim, ordaki pohpohlanmaların hipogratta yazan yeminler gibi olduğunu düşünürsen, hiç bi türlü ağına düşüremez kimse seni... :D:D:D
bende çirkin ergendim biliyosun, ama biz sonradan açılanlar toplumda "tehlikeli" diye yaftalanırız babe, o yüzden belki böyle :Pp
birde; şöyle düşün lima'yla kıyaslayamayacak kadar güzelsin, adamlar sana nasıl davranıcaklarını bilmiyolar... :D (oha bana, yersen canım ya :D)

babegazelle dedi ki...

seme:ay inglota da baılırım haa he konu bu değil biliorum ben ayak yaptıklarını ama yemek istiosun işine gelio böle bişi de var :D bak en uyuz olduum şeydir yaa cesaret edemiorum dememeli bi adam erkek böyle olmamalı bakmicaam varsa bile sırf cüretkarlığından bakabilirim bi adama benim gözümde erkek eşittir gider ve alır ezik adam sıfırdır bence ay coştum niyeyse:P bide şey derler ona ekstra uyuz olurum ya çok bakımlı kadından korkarmış erkekler sanki suratımın boyasını adama ödetcem ulan sanane sen güselliğine bak hatunun gerisine karışma:D

Unknown dedi ki...

bide eklemeyi unuttum, o derslerin tamamına bir kaç kez meslek gereği, not tutmak için bende girdim nihahahah :D

bi dost dedi ki...

ayy aklıma amwayciiler geldi, adamın beynini şeediyolar, uff böyle yeter ulan diye bağırasın geliyo resmen.. diğer kozmetikçiler de amwayciler kadar olmasa da evet öyleler.. birinde abimle girdik bi yere, ne alcaamı da biliyom ha. lorealin bişeysiydi, sevil'e girdik, olan markalar belli tabi hepsinin ayrı bi yeri var. baktım loreal yok. çıkıcam, geldi bitanesi parfüm gösteriyo bana.. bana ha bana ha? dinledim dinledim, kokladım kokladım, sonra da hmm güzelmiş tşkler diyip çıktım :P ama kendime şaşırdım burda, normalde çok salağımdır, kandığımdan değil de pısırıklığımdan yine bişe diyemem alırım :D

Last Station dedi ki...

hayatim bir de iyi tarafindan dusun. belki de turk erkegi cok kiskanc oldugundan sana bakip, ay bu kiz cok guzel, cok havali. biri buna bakar katil olurum diye dusunup sana yaklasmiyordur. boyle dusun egonu sisir sekerim:)))

Adsız dedi ki...

bosver be bobeeem, sen bana suslen! o hirt zevksiz dingiller anlamiosa, biz kokos kokos gezeriz senle:D

Adsız dedi ki...

insan bakımlı olunca ii hissedio fln kendine güveni gelior amma mahalleden köşeyi dönünce gözündeki çapağı yıkamamış -senin tabirinle pala bıyıklı:D- kızların bile daş gbi herüleri peşinden koşturduğunu görünce o güvenden bi cıncık kalmiii:D diosun lan ne şimdi bu ne şimdi bu..

adalete tükürüm :P

Robin Goodfellow dedi ki...

bizim orada kocaman 4 katlı bir mağaza var
kozmetik bölümüne ne zaman gitsem (ki kafamda belirlidir ne alacağım)
tepeden tırnağa kozmetik almış bi şekilde çıkarım.oradaki kadını allah düşmanıma vermesin kalem alıcam dersin rimel de verir şampuan alıcam dersin kerastes serum koyar sepete ayrıca,far dersin yanında da saç boyası verir verir allah verir alır eline bi fırça sana makyaj da yapar sen gezinirken aptal bir gülümsemeyle verirsin paraları çıkarsın.
yok abi böyle bir satış yöntemi:D

ella dedi ki...

Bir an annenin kızı olmak geçti içimden :) Benim gibi dudağına bir ruj sürmeye üşenen, saçına altı ayda bir fön çektiren hatun zor bulunur herhalde :) Yakında pijamalarla işe geleceğim ben tembellikten :)) makyaj neydi yahu :))

babegazelle dedi ki...

dost:hangi birimiz pısmıyoruz ki adamlar işi bilio kardeşim;)

last:türk erkeklerinin hepsini benzin döküp yakıcam en son cinnet geçirim yapıcam bunu kızım bak oralarda varsa wentworth millerımsı söle iç güveysi alırız bi evin bi kızıyım bakarız yani hahaha

dominatrix:he napalım :D

pink:bence bıyık bırakalım zira o zmn buluruz zannımca töbe töbe:D

puck:oof offff bilmemmi bacım bilmemmi:)

owl:hahah anam adamı bulmuşun oturmuşun belki ben de öle olurum ilerde şimdiden bile 2 sene önce lerzan mutlu gibiydim şimdi mümkünmertebe az görünümlü makyaj spor kıyafete döndüm dönem dönem dimekki :D

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

önemli olan ruh güzelliği :P
boşver boya kutusuna batıp çıkmış gibi dolanmaktansa beğenen doğal halinle beğensin hem ne sürersen sür özünde neysen osun işte :P
böyle diyorum ama aynı zamanda süslünün de tekiyim :) neyse şöyle bağlamalı: erkeler için yaptığın hiçbişi değmez amaaan :P

babegazelle dedi ki...

hee dimi öle bacım walla :D

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

bence senin yıldızın düşük şekerim başkaca da bişi olamaz. bi de şu var gerçi hem güzelsin hem akıllısın bu da bi etken. bence ankarada bi türbe varmış senle oraya gidek kafamızın üstünde kilit açak, kısmetimiz açılsın. şu sevdim sevilmedim seveni sevemedim olayından kurtulalım beybii:)))

babegazelle dedi ki...

kız hangi türbe o beeeeeeee hemen arıorum halamı neim sorim bi o bilir ii fikir walahi billahi aklını sevim ben senin hehe

Adsız dedi ki...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Adsız dedi ki...

I'm gone to convey my little brother, that he should also go to see this weblog on regular basis to obtain updated from latest reports.
Feel free to visit my homepage ... youtu.be