Kendimi bildim bileli isterim olmaz,istemem olur hadisesi peşimi bırakmaz.Misalen ne zamanki sümsük eşofmanımla,makyajsız yılış yapış saçla dışarı çıkarım o gün piyasada ne kadar cillop oğlan varsa mıknatısla çekmiş gibi çevremde biter.Ya dur tuvalet kağıdı bitmiş 5 dakka alayım geleyim diye pijamamla markete giderim.O ne rafların arasında Apollo heykeli gibin bi herif.Elinin altında seçmeye çalıştığı konserveleri bile kıskanırsın.Gidip yardım etme ayağına aa şunu alın bak biz geçen pişirdik süperdi diye muhabbet açsam,herif muhtemelen beni marketin temizlik görevlisi falan sanıcak.İyisimi risk almamak rafların arasına saklana saklana hemen olay mahallini terk etmek.Kaçan fırsat şekil bir a.Geçende veterinere götürdük bizim hayvanatı.Amaaan dedim kim görcek 5 dakka aşıyı vurulup gelcez,evin yanı zaten gene en bakımsız halimle çıktım gittim.Bekliyoruz anam mis gibi herif itiyle süzülmesin mi içeri.Hayvanat sahibi olmak heleki kaynaşmak tanışmak için en iyi fırsat.Ay ne şirinmiş,maşallah,biz parazit aşısına geldik siz traşa mı hmm diye.Herif bide üstüne ecnebiiğ artık amarikalı mı ingiliz mi neyse.Veterinerle de baya bi debelendiler konuşmaya.Kenardan kararsız kararsız baktım müdahil olayım mı diye durum değerlendirmesi yaptım.Bi üstüme başıma baktım.Lekelerin ayrı bi desen çalışması oluşturduğu bi sweatshirt,yıkamadığım vıcık vıcık yağlı saçlarım,(wallahi kendimden tiskindim:S)akşamıyla bol bol sıkıp oynadığım alnımın üstünde unicorn boynuzu kıvamını almış sivilcemle müthiş bi dişilik abidesi (!) olduğum,adamın bu halde beni bırak çekici bulup flirt etme ihtimalini, kaale alıp konuşması bile garanti olmadığı sonucuna vardığım için boşuna riske girme kızım çeneni yormana değmes, kafanı kedine göm sıranı bekle dedim kendime..Kara bahtıma kem talihime sövdüm,kafama sövdüm.Yemin billah ettim apartmana çıkarkene bile süslencem diye ama nerdee ben biliorum gene aynısı olcak.Ne zaman süslensem püslensem,heyoo ben dönyanın en gözel garısıyam edasıyla salınsam etrafım kıro ecik bücük kaynicak,tam tersi bakımsız olunca da dalga geçer gibi akın etcekler eli yüzü düzgünler..


Bunun daha kötüleri de vardı.Hadi bu adamlar tanımadık,bide tanıdık ve hoşlanılan kesilen vs bebeyle olanları var.Bigün lise sonda mıyım neyim.Hoş da bi bebe var etraflarda.Merabamız da var.Ne zaman görsem 32 diş modundayım.İğrenç eşofmanımla dersaneye gidiyorum böle giyile giyile diz yapmışından bildin mi,saçım ölümüne örülmüş mürebbiye gibi, ağzımda kafam kadar sakız çakkada çukkada çiğniyorum bi de şişirip patlatıyorum(gene kendimden tiskindim)Minibüse adım attım adım atarken de kocamaaaaan bi balon yaptım,kafayı bi kaldırdım rabbim ilgi hedefindeki bebe sırıtıyo bana.Akabinde o balona heyecanla fazla mı hava bastım naptım şakkadanak patladı bütün yüzüme yapış yapış yayıldı.Ben bi yandan toparlamaya çalışıyorum bi yandan da sırıtıp meraba demeye çalışıorum.Salak sıçtın sıvama bari dimi:D ıyyy ıyyy iice alçaldım düştüm şuan :DÖzel gün olur özenirim o saçıma kırk saat uğraşırım ederim tötüme benzer,eyelinerı çekemem elim titrer,oje bozulur vs vs.Ama ölesine can sıkıntısından evde bişiler denerim dünyanın en güzel saçı makyajı olur o,ama neyime yaradı yani.Hep olur hep bana olur o :)

17 yorum:

eşşek sıpası dedi ki...

tarikata hoşgeldin babe..
bu kaçınılmaz bir kaderdir..
hep sana değil inan bana :)

bi dost dedi ki...

ben seni çok güzel sanıyodum ama ya, yapmıycaktın bunu yağlı saç demiycektin :D

babegazelle dedi ki...

hatun:rahatladım walla ama nie öle olur yaa pufff

dost:ya okuyanın kafada ugly betty gibi bi tip canlandı şuan farkındayım hehehe yok normalde insan içine çıkarken eli yüzü düzgün insan formatındayımdır saçımı tararım yıkarım kişisel bakımımı yaparım ama işte markete bakkala çakkala giderken istisnai durum oluo sana olmaz mı beee :P

bi dost dedi ki...

olmaz bana :D ben o tiple aynaya bakamma lan bi de dışarı mı çıkıcam :D

babegazelle dedi ki...

puff tamam pes ettim bundan sonra ziyagil köşkünde dolanan bihter gibi gidicem heryere bakkala ekmeğe bile giderken şifon elbiseler giyicem:D

bi dost dedi ki...

koptummmm koptum şerefsizim koptum :D:D:D ziyagil köşkündeki bihter haa :DD ama topuklu gyme sen tamam mı, giyiyosan da paytak paytak yürüme ahaha:D

babegazelle dedi ki...

tmm evde çalışıcam buna :P

ZIBBIDI dedi ki...

:D:D:D

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

murphy kanunları beybi!

Adsız dedi ki...

yazıda kendimi gördüm desem yalan olmaz vessalam hele şu sonunda bahsetiğin durumlardan bnde inanılmaz muzdaribim,evde öylesine denerim inanılmaz gzl olur şöyle özel bi yere gideceksem yok saçta makyajda bi haltıma benzemez nedir ya bu kaderimiz mi kısmetsiz miyiz neyiz sen mağra kadınları salaş modundayken nerde yakışıklısı karşında bitsin okdr özen bözen bi tanesiyle karşılaşma adalet mi bu reva mıdır bize,seni çok iyi anlıyrm;DD

alis dedi ki...

AHahhah çok güldüm çok eğlendim okurken kusura bakma :))) Eee benim tuzum kuru tabi :D

ella dedi ki...

haha alemsin gazelcim ya :) buna hayatın cilvesi diyorlar canım. hani eskiler derler ya sokağa çıkarken hep başbakanla tanışacakmışsın gibi giyin diye. demek doğru söylüyorlar anacım. ama bu bahtsızlık bende de var. Allahtan ben eşofmanlı, bakımsız gezen hatun seven bir tane koca buldum, darısı herkesin başına diyeceğim :))

assortiek dedi ki...

eheee :)
bize bizee hep bizee :)

babegazelle dedi ki...

how i miss:bilmiodum araştırdım öğrendim:)

nevruz:bi yukarda how i miss my name bahsetmiş bak murphy kanunları die bişi varmış ondan oluomuş böle bundan sonra önemli bi yere hazırlanırken sanki önemsiz bi yere gidiomuşum gibi yapıp kötü şansı kaçırmaya çalışcam evet:)

alis:e o zmn sana ne mutlu :)

owl:anam yok bana öle bakımsız da güzelsin cnm diyen bi adam rastlamadı hatta yani genelde bakımlı makyajlı saçı başı yapılı gezerim arada böle çok nadir görmüşlerdir mesela kötü halimi onda da hemen yüzüme vururlar ne bu halin ne oldu hasta mısın şöle misin böle misin off toplumsal baskı:)

Ay BU KIZ dedi ki...

al benden de o kadar... hoff pofff... ben bide sinirlenince saçımı kısacık kestirmeye karar veririm.. ertesi gün kuaföre giderken yolda kendi kendimin kanına girer kısacık olur sana omuz hizası oda olur yok ben kırıklarını aldırcam.. böyle psikolojiye tüküriimm ..

BD dedi ki...

daha geçen gün bizzat aynı olayı yaşadım. nasıl kızdım kendime var ya. süslensem hiçbi bok olmaz, süslenmesem görmek istemediğim ne kadar insan varsa görürüm. reva mı bu lan?

babegazelle dedi ki...

ayro:olsun yaa saç kestirmek zor karar bide içine sıçıolar kuuförler koruma piskolojisi o iidir:)

kontes:murphy kuralıymış bu ben de yeni örendim