Pilli cadının başının altından çıkan hangi çikolataları yirsiniz bakam diyin hele konulu mimi bi dost bana paslamış.


H bak dur aklıma ne geldi çikolata deyince ananem bildim bileli çikolataya çikilota der,küçükken de onun tarafından büyütülmem sebepli uzun bi süre ben doğrusunun çikilota olduğunu sandım,çok dalga geçtiler benle çoook büyük travmaydı hahahahah.Bide raga oktayın akla zarar bi şarkısı vardı bak çikolata kız çikolata kız amanında derdime derman çokolat kız diye ahahahah ulan nası bi pop müziğimiz var bee:DNeyse şimdi mim ii hoş güzel şeker tadında ama bu vesileyle bendeki bi anormalliğe daha şahit olcaksınız.Ben herkesin ölüp bittiği çikolata kavramına düşkün değilim.Cidden değilim bak.Tatlı sevmem ben.Öküz gibi yiyosun la nası zayıfsın problemime olası bi açıklama bu olabilir diye düşünüyorum.Bitek allahın emri pms döneminde bi gözümü açıp çikolataaaaaa diye böhürüyorum ama o zaman da bi haftada yediğim normal bi insanın bi günlük çikolatasına tekabül eder zannımca.Bi gofret ver elime mıymıy mıy iki saatte yerim.Böle bar milka çikolatalar desen bi ay falan gider bana gayfe içerikene yanına bi lokma alırım ağzım tatlansın diye ama o kadar,walla cimriliğimden değil içim bayılıyo benim tatlıdan.Böle adamlar da dışarı çıkınca direk tatlıcıya götürür ya ay ifrit olurum nolur kokoreççiye gitsek olmadı kebapçıya gitsek aman neyse o ayrı bi post konusu biz konuya dönelim.


Benim düşkünlüğüm genelde büsküütedir o bakımdan,özellikle gavurun chocolate chip cookie dediği bizimse artisliğe lüzum yok damla çikolatalı bisküvi diyerek de durumu kurtaracağımız püsküüte ölürüm,çaya ban ban yirim onu.Hele ki şimdi na böle eşşek kadar boyutta hanımeller kurabiyem mi ne o çıkmış,löpür löpür götürüyorum onu her gün walla


Sonraaa bi de dondurma he.Tatlı sevmem ama dondurma başka bişi ona bayılırım.En sevdiğim dondurma da fixtir ha kakao karamel çilek karaduttan oluşma potporimi yirim hep dondurmacılarda


Konu çikolatalardı tabi bunlar dışı .Bolu çikolatası aga.Taparım ona.Zaten içi fındık krokan karışımı dışı ince tabaka çikolata olduğu için iç baymaz o pek.Favori çikolatamdır,bir numaradır,candır aha bak yazının şerefine atıom şimdi ağzıma bitane:D


Sonraa sonraaa klasik çikolata bazında gayfe yanına bi lokma mıyır mıyır yemeyi sevdiğim milkanın sütlü bitteri var,hem bitter hem daha yumuşak o da güzel


Sonra sonraa ferrero rocher hani böle ayda yılda güzel olur onun tipini yakalayan yerli malı versiyonu şölen octavia mı ne var o da güzel.Ayda yılda bir yerim babam bayramda falan alıyo onu


Toblerone ve magnum karamel dolguluyu da başarılı bulurum ki sanırım en son bi sene önce falan bi yarımcık yediydim :)


Bide kahve dünyasında veriyolar hep alıcam alıcam kısmet olmuo kahve tanelerini çikolatayla kaplamışlar bitteri var sütlüsü var beyazı var anam ne güzel şeler öle yaaa.Aklıma geldi bak yazarken,unutmiim alıcam onlardan :)


Böle yani.Yiyin yiyin mutluluk hormonu salgılatıyomuş çikolata vücuda,iidir yani:)Ama tanımadığınız insanlardan çukulata almayın emi kuzular,zaman kötü neme lazım(nerden geldiyse aklıma annem küçükkene hep tembihlerdi eheheueh)Mimi deeee pink princess'a paslicam evet yazsın o da isterse :D

17 yorum:

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

yiyin, şişmanlayın, mutlu olun =) ahauahu
yağları arttırıp üşüme hissini azalttığı için mutlu hissettiriyo olabilir gazellecim :Pp
sen farklı bi türsün, kesinlikle böyle düşünüyorum :D
toblerone offf bu gece vakti yazılcak bi konu değil ama ayıp, albeniyle kandıriym kendimi xD

PINK PRINCESS dedi ki...

ahahaha doğru kişiye pasladın canım:)yazıorum şimdi..bu arada bi yerden taşınıyomuyuz diye düşünmeden edemedim.ankara,bolu çikolatası filan???

PINK PRINCESS dedi ki...

şimdi hakkımda yazını okudum benzer kelimeler varmış bendede,önce sen yazmış olduğun için artık kopyamı çektim naptım bilmiyorum.yani birinden esinlenmişim heralde işte o da sen çıktın,kusuruma bakmazsın artık,valla isteyerekten olmadı:)

babegazelle dedi ki...

serzeniş:heheh o da olabilir ben garibim napim allah böle yaratmış albeni de iidir hani gerçi bir milyon yıl önce falaan yedim en son ama hatırlıorum iidir ii:)

pink:hehe aman anam no prob bakmam kusra fln o kadar da orcinal bişi diil zaten herkeste çıkabilir benzeri :D

MoonSun dedi ki...

ben de yirigm ama cukulata yirigm :P

öykü dedi ki...

Çıkolata sevmeyen var mıdır
Benım favorım:) Bıtter

nevruz dedi ki...

böyle mim mi olur ya şimdi "çikilota" yemek farz oldu;DDçikolata sevmiyrmuşsun yani allahtan ztn çikolata sevilmez mi önüme koysalar sınırsız komaya girene kdr yerim,içim çekildi ztn şimdi,gözümün önünden çikolatalar geçiyor;bide şu erkeklerin kokoreç ve kebap yemeye götürmeleri fikri bittiğim an yok bnce tatlıya götürme misyonlarını korusunlar:DD

efsa dedi ki...

bende dondurma sevmememe rağmen magnum bazemli ve double çikolatalıya bayılıyorum. Allah ım sana geliyorum derim o sıcak günlerde.

babegazelle dedi ki...

moonsun:çikilota olmaz mı:P

öykü:aha işte ben hahahah anormal insan :P

nevruz:anam ne diorum normal insan mutlu olur ben garibim anlıosun dimi nie singlellıktan ömrüm çürüdü kıs kısmısı gömmülüp de bi tam kokoreç yer mi tabi çıkmaz kimse benle hahahahaha

efsa:evet magnum da iidir ama hiç bitiremem yarısında içim bayılır çöpe gider:S

ZIBBIDI dedi ki...

Canım çekerek sadece Albeni alır yerim.Ama aldımmı da 1 kutu alır koyarım ewe yeğenlerden kalırsa bazen kahwaltı niyetine bile 2 tane yerim.

Dondurmayıda çok sewerim ama şu an kar yağıyo buraya yersem yazık olur bana..:D

Merope dedi ki...

lokum yiyomusun bakıyım?

babegazelle dedi ki...

zıbbıdı:aynen dolapta bi kutu dondurma var dışarda kar yağıyo ve ben hastayım canım istio elim gitmio:(

merope:evet onu yerin güllü lokuma bayılırım :D

bi dost dedi ki...

afiyet olsun şekerim:) yalnız şey, püsküüt de çok kilo aldırırmış oğa gore. güveme gençliğine yeme o kadar bilemiyorum yani:P

babegazelle dedi ki...

amaan bişi olmaz boşverrr:P

FaSuLyE dedi ki...

Ben de sana paslamışım bu mimi... Aynı mim iki kişiden paslanmış :D
Neyse bidahakine pası benden al kuzum:)

babegazelle dedi ki...

tmm sözüm olsun:)

Joqer dedi ki...

Dodisi Gelene Dido arkadaşlarını Dodilettir


televizyondaki dodileme reklamları ile dikkat çeken Ülker dodi, şimdi de internette.
Ülkerin reklamları dikkat çeken çikolatalı ürünü Dido'nun internet sitesi dodilettiriyor.
"Dodisi Gelene Dido" isimli sitede klasik reklamların görüntülerinin yanısıra dodileme merkezi de yer alıyor. .
Sitenin interaktif kullanılanbilen bu bölümü ile dilediğiniz bir kişi ya da canlıyı dodiletebilirsiniz.
www.dodisigelenedido.com adresinden ulaşabileceğiniz sitede, bu eğlenceli dodileme özelliği; kolay kullanımı ve resme göre ayarları ile kullanımı hoş bir özellik olmuş.
Dodilettiğiniz arkadaşınızı maille haberdar edebildiğiniz ve mesaj gönderebildiğiniz arkadaşınızı şaşırtabilirsiniz.
Dodisi gelene dido didosu gelene dodi, eğlencesi gelene didolayan fotoğraflar. Haydi eğlence başlasın...



Dodiniz geldiği anda Dido yemezseniz Dodi Sendromu sonsuza dek sürebilir.
Dodilemek her insanın başına gelebilecek ve ancak Dido yiyerek giderilebilecek bir sendromdur.
Verdiği Dido ile Dodileme sendromunuzu gideren kişilere siz de en kısa zamanda bir Dido vererek teşekkür etmelisiniz.
Dünyanın her yerinde saniyede 4 öğrencinin dodisi geliyor.
ÖSS’ye hazırlanırken sık sık dodisi gelen gençler üniversitede dodioloji bölümüne girmek istiyor.
Hocam bizi dodileme istasyonuna götür. Not: Yarın X Cafenin önü.
Hız problemlerindeki gibi A aracı B aracı çizelgesi dido ne kadar yakınsa Dodileme o kadar uzaktır mesajı şeklinde yazılacak.
Dodisi gelen parmak kaldırsın.
Her başarılı öğrencinin arkasında dodilemeyi engelleyen bir dido yatar.
Dodileme istasyonu yarın saat 09’dan itibaren A Cafenin ( standın konulacağı yer ) önünde dodisi gelenleri bekliyor.
Dodileme senfonisi başlığı altında solfej anahtarına yazılmış notalar ve dodisi gelene dido yazısı olacak. Tüm notalar do-di do-di şeklinde yazılacak.
Her öğrencinin bir dido yiyişi vardır.