İnsanların tipleri vardır.Çoğu insana bak birlikte olduğu insanların mutlaka bi ortak özelliği bi tipi vardır,ara ara sapmalar olsa da ekseriya aynı çizgiyi takip eder.Kimisi sürekli sarışına,kimisi minyona,esmere,uzuna,baby face ...

Pis bi huyum var benim.Dışarıya bırak sürekli gelen geçen çiftleri incelerim,uymuşlar mı diye.Sanane lan beğenen beğenmiş almış ama napiim huy işte:)Bide yanımda biri varsa mutlaka sesli yaparım tespitlerimi.Geçen kendi annem isyan etti o kadar yani.Bi çift geçiyo nasıl bir araya gelmişlerse oğlan tam bi nerd kız Junior Lerzan Mutlu tadında geziniyo yanında.Piştt anne anne la tiplere bak çok komedi diil mi bulim mi bitane ben de böle ister misin dedim.Bak bak pisliğime bakkendim Adriana Lima olduğum için tabii:DSen zaten bu gidişle onu da bulamican ona burun kıvır buna burun kıvır,senin tipin ne bi çözebilsek zaten onu dedi.Düşündüüm düşündüm,bütün hoşlaştığım adamları masaya yatırdım.Profil çıkardım.Aslında cümle alem biliyi kara kaşlı kara gözlü uzun boylu yapılı sevgimi ama detaya inelim tam olarak nası?He iki adam buldum ağzımın suyunun aktığı,aşık olduğum tipler hep şu ya da bu şekil bu iki adama benziyo

Birincisi Kaan Urgancıoğlu denen daş ötesi vatandaş.Bu aralar bi kayıplarda ama vakti zamanında Kampüsistan vardı dizi onun yakışıklısı.Aha görüyoruz o dudaklara kurban oluyoruz.Ruhumu şeytana satarım te walla billa allah affetsin hahaha.Bilimadamlarına sesleniyoruz koyun keçi klonlamayın klonlicaksanız bunu klonlayın allahıma en büyük insanlık hizmeti olmassa nolim :)





Ama bu bebeye benzer havasına tükürdüğümün herifi bana yar olmayınca sonraki durağım aynen şuna benzeyen bebeydi allah sahibine bağışlasın ama napiim zevkime hitap ediyo:Uğur Pektaş. Survivor'ın ekranlarımıza bahşettiği zat-ı şahane Gamze'nin kocası zaten bakınca iki herif de üç aşşa beş yukarı birbirine benziyo:)



Hoş bunun da üç aşşa beş yukarı benzerini bulduk o daha bi yar olacağa benzerdi ama sonradan o da yan çizip ilgisiz,dengesiz ucube çıkınca yol ver bebeğim yol ver dedim ona da :) Anam az bi güzel olunca da pek bi şımarık oluyo erkek milleti,üç kuruş kafa iki ilgi görsün dönüveriyo yeminle.Kimse kusra kalmasın :)


Ya saçı ya kaşı mutlaka dudakları ;) bunlara benzicek yani.,tip profilimiz bu.Artı:


-Kırocan kırocan yaka bağır açık gömlek üstüne tesbih kolyeyle dolanmicak.Nefret ettiğim bi moda.Bütün oğlanlar da böyle geziniyo.Feysbukta request atıolar adamlardan önce memelerini görüyorum yemin ederim.Nereye kafayı çevirsen kıllı göğüs meme.Ulan tamam Murat Boz yapıyo ama adam heykel gibi herif bide klipte yapıyo yani sen neyine açarsın kıllı göğsünü bıngıl bıngıl memelerini kurban olim yaaa offff.Tarzı olucak şöle güzel.Ne biliim tshirt üstü blazer giyip yakıştırmayı bilcek.Öle kıro kıro parlak takım elbise değil takım elbise ne bilim yelek altına spor ayakkabı neim giycek :D


-Saça ölümüne jöle olmicak.En nefret ettiğim şey.Bi adamı en güzel gösteren şeydir şöyle hafif dağınık saç


-Yüzük takan erkek alyans dışında tabi allah az önce bahsetttiğim profilde bulup sol barnaana tasmayı takmayı nasip etsin de hahahhaa ama öle yüzük parmağa padişah tuğralı yüzük falan o ne öle bee hiç tarzım deel


-Dövmeli olsun piirsingli olsun no problem beybi,çok severim asi imajını.Babam sevmez ama olsun :)Profilde adam bulayım kıçıma property of bilmemkim diye dövme bilem yaptırırım nolcak oooh feda olsun :P


-Akıllı,entellektüel,boş boş bakmayan,eğitimli,çakal olmayan bıd bıd bıd gerisi fix her hatun ister bunları


Tekmil hatun ister bunu çoğunuzun ağzının suyu aktı bile okurken biliyorum ama gel gör ki gerçek başka vurim mi yüzünüze(kendi yüzüm de dahil) vuriim vurim:BÖYLE Bİ ADAM YOOOOOK hahahaha hadi diyelim ki bi tane iki tane var o da sana bana niye yar olsun yukarda saydığım bebelerin biri Azra Akın'la çıkıyo diğeri Gamze Özçelikle evli.Allah bi yandan verince mutlaka diğerinden alıyo bide ,güzel oluyo ama gerizekalı oluyo,daldan dala oluyo oluyo allah oluyo.


Ps:Sevgili ve de yüce tanrım ama var ise yukardaki saydığım özelliklerde kıyıda köşede kalmış bi adet mücevher sen gene de bana gönder yarabbi,gözüm gibi bakar ertesi gün nikah basarım he amen:D
Ps2:Amaaaaan bakıom bütün bloglara herkesin gönül yaylarında bi gevşeme ben de trende mi uydum nedir faraziden de olsa herif postları falan.Islah etsin allah hepimizi puhahahaha

30 yorum:

Beter Böcek dedi ki...

Kaan Urgancıoğlu Son ders: Aşk ve üniversitede rol aldı son olarak.
Bu aralar tiyatroyla haşır neşir olduğunu biliyorum.

Uğur Pektaş; kendisini sexy bulurum,
Ankara üniversitesinde okuyan bir arkadaşım bizzat aynısıdır :)
Ama Şevket Çoruh Uğurdan çok daha hoş ve çekici geliyor bana nedense :)

babegazelle dedi ki...

tuana:senin o arkadaşın kimmiş bakim tanıştırsana beni sevaba girersin puhahaha kız get walla döverim seni şevket çoruh kim ben size burda su katılmamış yakışıklıları gösterirken:D

PINK PRINCESS dedi ki...

hahaha,bende dövmeyi çok yakıştırıyorum erkeğe..benim yakışıklımda yaptırsa ölür sanki..ayrıca uğuru tanırım şekerim:)hoş salak bi anı ama olsun:)

Onur dedi ki...

gazelle hep mart ayı yüzünden bak bunlar, ama detaylı çalışmışsın kıskandım takdir ettim, en kısa zamanda bende kendi ideal kız profilimi oluşturmalıyım dedim kahvemi içerken şimdi :D

babegazelle dedi ki...

pink:gurban olduum bi anlat merak ettim:)

forsaken:çıkar tabi senin neyin eksik :) bu arada çok pathetic durumda olduumuzu farkettim ben de millet gerçekten buluyi dışarlarda biz blogger başında anca konuşuoruz puhahaha

PINK PRINCESS dedi ki...

ay utanırım valla anlatamam:)

Onur dedi ki...

sorma ya yaz yaz parmaklarım aşındı artık :D

babegazelle dedi ki...

anlat anlat kııııız olmassa bana mail at da anlat :D

PINK PRINCESS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
PINK PRINCESS dedi ki...

hehe oku silicem

babegazelle dedi ki...

hehe peki cnikom istiosan sil de hiç salak gelemdi bana normal gençlik anısı centilmenmiş de bak sen bak sen neyse allah sahibine bağışlasın tabi :)

PINK PRINCESS dedi ki...

amin şekerim amin:)

öykü dedi ki...

Herkesın sectgı bı tip vardır begendıgı savını dogru buluorum .Ama
bazen e yanıltıcı oluyor..
Mesela
ben sarısın erkeklerı hıc begenmem
ama
Lost Sawyer ıcın :))
aynı seyı dıyemem

Unknown dedi ki...

anam bulursun sen ya bunlara benzer bi ton doğulu adam war ortada :Pp
amaan çok kötüyüm ben, yok yok, bunlardan yok haklısın gazelle :D
sizin işiniz daha zor eş bulmada, valla bak.. :D

Colorful dedi ki...

dövmeyi de severim küpeyi de :)ama gazellem onlar tabakta antep fıstıkları olduğundan anında seçiliyorlar :) gerideki leblebilerden bir fıstık yaratılır mı bilemiyom :P

bi dost dedi ki...

kaanı salla da uğur diyince kal orda :P dünya ahret gardaşım olsun ama çok hoş beee :)

o değil de bebeem, benimkiler hiç birbirine benzemezdi, hani şöyle bi profil çıkarayım diycek olsam senin yaptığın gibi, çok kel alaka sonuçlar çıkıcak ortaya, korkuyorum :D dengesiz miyim neyim:P

he bi de bu aralar evet herkes feci aşık ben de dahil :P Allah senin de gönlüne göre, gözüne göre dişine göre versin amin :D

bi dost dedi ki...

haa şeyi diycem ama ya. küpeydi top sakaldı filan bayılırım ben de ama, babiş nefret eder, napcaz bilmiyorum :P

babegazelle dedi ki...

öykü:o başka bişi arada kayma olur ben de sarışın sevmem kıvaç tatlıtuğ gelse ayağına paspas olurum öle yani:D

serzeniş:doğulu adam evet buna az buz benzio ama artılarda anlattığım özellikleri teğet geçio doğulu adam bayılıo yaka bağır açsın ibo takımı giysin almiim ben hahahahha hakikaten yok walla billa yok iki tane buldum onlar da dediğim gibi yar olmadı şerrefsizler kökleri kuruyasıcalar hıhh:)

elly:thats the question beybi walla öle de bi durumum var hayatta adam etmeye uraşamam bu yaştan sonra adam olsunlar tarzları oturmuş hazır gelsinler alışkanlıktan vazgeçemez bi insan onu bilir onu derim:)

dost:vardır bi ortak yanları ilk bakışta benzemeselerde az kurcala çıkar o:P amin bacım amin ama böle bulayyım istediğim gibi babamı mı takarım beee evden kaçarım itibarın iki paralık olur derim susar oturur hahahah

ella dedi ki...

bahar geldi şekerim herkeste bir aşk böcekliği depreşti mecburen :))
ah ah biz eleğini asanlar olarak her bahar tekrardan kocamıza aşık oluyoruz canikom, uğur pektaş felan hikaye yani :)

bi dost dedi ki...

ahaha deli insan :D benimkine öyle diyince susup oturmaz ama, eli silahına gider :Pp

Adsız dedi ki...

bebeiiim, seni bi okuyup uflerim ben hemmen bi tane bulursun bole:P anacim kimler kaybetmis tas erkekleri de biz bulalim peeeeeh:(

Amélie Poulain dedi ki...

"Feysbukta request atıolar adamlardan önce memelerini görüyorum yemin ederim.Nereye kafayı çevirsen kıllı göğüs meme."

Ahaha Gazelle öldürdün beni vallahi. =D
Ama haklısın ben de çok nefret ediyorum bu iştenn..

Adsız dedi ki...

zewkelerimiz benzeşiimiz ha okudukça ben de ondan istiim ben de dedim:D
bu arada o jole olayına ben de acaip gıcık olüorm...ne güzel esen rüzgara kaptırmak varken doğal doğal saçları eşşeğe yalatır gbi yapiorlar akıllara zarar

semadan sana iki tane inerse bi danesini bana yolla haa

yemin çek :D

babegazelle dedi ki...

domantrix:okuyup üflesene allasen sinerji oluşturursak olur bence:P

amelie:bebeim öle ama ben bi kere maçoyum tamam mı benim erkeğim öle elealeme memesini gösteremez sadece ben bakabilirim nihahahaha

pinkzorro:bi erkeğin saçı elini sokup şöle bi karıştırma isteği yaratcak kardeşim anlatamıoz kot kafalara ki anam söz bak ben böle bi kaynak bulsam içlerinden birini çekip alıcam gerisini hatun çevreme dağıtcam hişş;)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Bunlara yuz vermicen tabii, ne oldum delisi oluyorlar sonra... al bi tane de bende var :P

babegazelle dedi ki...

moonsun:olsun bacıım seninki gene yar olmuş sana benimkiler kaçtı böhüüü:P

alis dedi ki...

Hmm benim profilim ne acaba? Kendim ufak tefeğim ammaa annem küçüklükten itibaren beynimi yıkadı kısa boylu erkekle evlenilmez çocukların kısa olur diye, o yüzden suratı nur kaplı olsa kısa boylulara bakamıyorum galiba. Anında diskalifiye.
Karakter olayına girersek öyle kendini toplumun biçtiği erkek rollerine fazla kaptırmasın, en sinir olduğum şey kendi işini kendi göremeyen, kendine güzel yemek hazırlayamayan, hep biri ona baksın diye bekleyen tiptir.. Bir de benim "ana kuzusu" radarım çok kuvvetlidir, hiç çekemem öyle ikinci kadın olmayı..

babegazelle dedi ki...

alis:bak işte minyon hatunlar bile uzun istio anam ben napiim bu uzun adamlarda da bi minyon sevgisi ki sorma bana belenler de yarı belimde herifler napıcaz diorum merdiven dayayıp mı öpecen yok anlatamıorum hahaha ana kuzusuna ben de tahammül edemem hiç yaaa gerçi ana kıymeti bilen karı kıymeti de bilir die de derler ama gene de istemem öle :)

alis dedi ki...

Ay çok alemsin ya ofiste okuyorum şu komik laflarına patronun gözünün içine baka baka gülüyorum, ana kıymeti bilen karı kıymeti bilir ne yaa kovulursam valla senin yüzünden :))

babegazelle dedi ki...

alis:atabilirsin bebişim suçu bana patron kızarsa hahaha