Bundan yaklaşık bi sene önce kızın teki çıktı ...dan sonra diye Kenan Doğuluyla düet yaptı,heryerde çalmaya başlayınca da dedim indireyim şu şarkıyı,onu ararken diğer şarkılarına da rastladım e elim değmişken bakayım nedir ne değildir dedim tüm şarkıları indirdim.Ben dan sonra gibi daha elektronik alt yapılı bi albüm beklerken bi baktım ki gayet akustik kayıtlar,bizden enstrumanlar,tam sevdiğim gibi cır cır cırlayan değil de tok alto bi kadın sesi,ege kıyılarının tınılarını bol bol taşıyan müzikler,piyasa işi basit şarkı sözleri yerine gayet şiir kıvamı şarkı sözleri -ki kızımızın imzasını taşıyo,hele ki şarkılardaki o duygu yoğunluğu- ki Köşe Yastığı'nı ilk dinlediğimde çarpılmışa döndüğümü bilirim.Ondan beridir de bıkmadan sıkılmadan sürekli dinlediğim bi albüm olmuştur Sıla'nın ilk albümü.Dön Demeyi Unuttum,Cebren ve Hile ile,Egeli Lodos,Ne desem inanırsın ve diğerleri...Yazın latin ritmli bi şarkı yaptı yaz geliyor diye ama piyasaydı bana göre anca şöle adamakıllı bi albüm tatmin ederdi beni.Tam yav yenileri gelse de eklense şunlara diye kıvranmaya başladıydım ki radyodan kulağıma çalındı evet nihayet Sıla yeni albümü çıkarmıştı İmza.Sevişmeden uyumayalım çıkış parçası.Şuan baya çalınmakta radyolarda.Duydum nası sevindim anlatamam.Tabii ki tatmin etmedi beni ve bikaç gündür albümün diğer şarkılarını arıyorum yana yakıla.Hepsini dinlemem lazım fikir beyan etmeden önce dedim nihayet bugün ulaştım şarkılara.Walla ne yalan söyliim ilk albümünü beğendiğim şarkıcıların ikinci albümlerinden hep korkmuşumdur ya hayal kırıklığına uğrarsam diye saolsun uğratmadı beni hayal kırıklığına.İlk albümün tarzında gene.Bana sorarsan hatun hep ballad söylemeli ama gene de hareketlileri de başarılı.Bitek hayal kırıklığına uğratan yine Kenan Doğulu'yla elektronik altyapılı bi şarkısı var o oldu.Onu beğenmedim çok uzak yeni bi dan sonra olmak için bence.Onun dışında güzel gene bıkmadan usanmadan dinlenilcek bi albüm benim için.İlk klibi de çekmiş Sıla,tabi ki çıkış parçası sevişmeden uyumayalım'a.Çok çiçek böcek,aşk sevgi mesajları veriyo ya zaten klipte de öyle bi imaj çizmek istemiş daha soft daha dişiliği ön planda bi klip çekmiş dan sonrada çizdiği sert kadın imajının aksine öle diyo röportajında.Gerçi ben seviyorum bu kızın böle efelene efelene şarkı söylemesini yakışıyo:)Saçlar koyulmuş yalnız şahsi fikrim sarışınlığın kendisine daha çok yakıştığı yönünde ama neyse.Buyrun klip şudur:






Sila - Sevismeden Uyumayalim (2009) by Aluxton
Yükleyen Aluxton69

Çok beğendiğim bi slowunu daha paylaşasım var o da Yoruldum :



Şarkıların geri kalanlarını link olarak veriyorum zira yoksa heryer video kutucuğu oluck:) artık merak edenler bi zahmet tıktıklasınlar

Yara bende gene süper bi slowu

En doğru zaman keza gene öyle

Ne çok bunu hatırlayan çıkabilir bi ara atvde yaban gülü diye abuk bi dizi vardı rockçı sarp neim oynuodu o dizi için sılanın yaptığı bi şarkıydı albüme almış,ben tee o zmn indirdiydim tabi nihahah

Masumum güzel bi hareketli şarkısı beğendim bunu

Bana biraz renk ver sana inandım koştum geldim dünde ne vardı unuttum geldim dünya yansın koyverdim bana biraz renk ver :)

Bitse de gitsek geleneği bozmayarak Kenan'la yaptığı düeti.Üzgünüm hiç sevmedim :SHakkaten şarkı bitse de gitsek dedim.Eh nazar boncuğu olsun :)

Her an aksilik çıkabilir gene elektronik alt yapılı bu da

Haydin keyifli dinlemeler :D

Ps:Ya bu iki hatunu bitek ben mi çok benzetiyorum?Öykü Serter Sıla?

16 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

yeni albümü için yorum yapamayacağım..zira henüz indirmedim:)

ama eski albümünde "rus ruleti" ek olarak "cebren ve hile ile" şarkıları favorimdir..

yeni albümden bir-iki şarkıyı dinledim,fena değildi..

PINK PRINCESS dedi ki...

bende biliyorum şarkılarını ama pek ilgilenmemiştim alayım bari cdsini sen bu kadar övdüysen:)bi de sarı saç daha çok yakışıyormuş,siyah saçlı yüzüne çok keskin bi ifade vermiş.

PINK PRINCESS dedi ki...

bende biliyorum şarkılarını ama pek ilgilenmemiştim alayım bari cdsini sen bu kadar övdüysen:)bi de sarı saç daha çok yakışıyormuş,siyah saçlı yüzüne çok keskin bi ifade vermiş.

Beter Böcek dedi ki...

Sevişmeden uyumayalım şarkısı süper.

babegazelle dedi ki...

üfü:süper bebişim verdim linkleri dinlemelisin:)

pink:aa sıla candır yaaa keşfetmediysen yazık bence ben yeni sezen diorum ona:Dbencede sarı daha tatlı

tuana:bencede ama yoruldum favorim bu albümde:)

41 kitchen dedi ki...

ben de kenar süsünü çok severim. yeni albümünden haberim yoktu iyi oldu bu canım=) bi de benim blogu bi tıktıklayıver bi sürprizim var:Pp

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Sevişmeden uyumayalım gerçekten üst üste dinlediğim bir şarkı bu aralar, diğer şarkılar için de sağol günümü renklendirdin.

babegazelle dedi ki...

htc:hehe baktım cnm

banu:reca cnm aynen benim de:)

SMİLENA dedi ki...

gerçektende çok benziyorlar.albüm süper...

Adsız dedi ki...

evet bir sen benzetiyorsun:) ben 2 hatunu da çok güzel buluyorum ama belki sertliklerini benzetmişsindir. sıla çok tarzım değil ama nedense sahiden beğeniyorum kadını.

Adsız dedi ki...

bnde takığım sürekli sevişmeden uyumayalımı söylüyrm uluorta bide:DDtesadüf eseri kardeşm açmş geçende anam dedim kim bu irkildim böyle bi baktım ana bzm sıla bi sevindim bende bayılırım hem sesine hemde şarkılarına kendine has bi tarzı var şarkılarının sözleri fln ayrı çok gzl bi uslubu var,bu albümede bayıldım geçenkinde hepsini severek dinliyrdum ama özellikle dön demeyi unuttumu çok seviyrdum,bu albümün bi kaç şarkısına bakdm daha hepsini dinlemedm dnledklerimin hepsi hoşuma gitti daha şimdiden, dinledikçede daha çok severim,artık bayana kdr sıla olur içim dışım,paylaşım içinde sağolasın valla çok makbule geçti

babegazelle dedi ki...

smilena:walla bilemedim sen destekledin tezimi ama tatlısukırosu bi altta cık demiş bakan gözle alakalı galiba bencede süper:D

tatlısukırosu:evet böle bi bakışların sertliği fln benzio seviorum ben sılayı yaaa e yani ben kendim de iriyim bu da bizden diye bakıyorum galiba:D

nevruz:reca ederim cnm ne demek limewirea düşmemiş daha ama sinir oldum:Ddön demeyi unuttum zaten bu yaz öğk getirene kadar çaldı arabamda yeter dedi binenler hala inatla çalıo hahah köşe yastığı tavsiyemdir mutlaka dinle bide öteki albümden:D

Adsız dedi ki...

ttnet müzik diyorum, başka bişi demiyorum ;) zaten ücretsiz dinliosun albümü, üyelik fln istemiyo, yani albümü indirmeye gerek kalmıyo, indirmek de ücretsiz gerçi, ama indirmek istiyosan da üye olmak gerek, üye olmak içinde ttnet adsl :):)ama dinlemek için ttnet adsl sahibi olmak gerekmiyo sanırım. biraz reklam gibi oldu ama güsel bişi, herkes faydalansın, ehiheiheiei, bende çıkcam yakında televizyona özkan uğur gibi :):)

Adsız dedi ki...

ha bu arada niye yazdım yukardaki yorumu, limewirelerde uğraşma diye ;)

babegazelle dedi ki...

haa iimiş du bakim ordan dinlim oki:Dsaol bebeğüm

Adsız dedi ki...

ne dimek hayatım ;) eğer sen indiremezsen söle bana, ben indirip sana gönderirim ;)