Ne yalan söyliim bugüne kadar kıyafet olarak ne istesem gönlümce giydim giyebildim de.Gönlümce giyemediğim bişey var.Problemi ayakkabıda yaşıyorum ben.Düşün ki zaten 39-40 benim ayaklarım,çocuk mezarı bildiğin.İnce uzun kız in bi aşşa iki tane fırıncı küreği aman ne güzel.Hadi büyük olcak tabi allahın emri ama şekli de bozuk anam babam,öyle açık ayakkabı giyemicek kadar ucube değil aslında bakılınca ama şekilsel gariplikleri var başkasını rahatsız etmese de beni ediyo.Bi kere parmaklarım çok uzun.Sanırım bi ayağım diğerinden bi iki milim daha kısa ki her ayakkabının sağı daha bi sıkı olur bana.Sağ ayağımın küççük parmağı gayet diğerlerine bitişikken sol ayağımın küçük parmağı küçükkenki kudurmalarım sonucu geçirdiğim bi kaza sebebi diğerlerinden cart diye ayrıldıydı sarıldı edildi ama hiç bi zaman tam olarak bitişmedi ayrık otu gibi salınıyo oralarda.Dolayısıyla ayakkabı içi sıkışıp sürekli ağrıyo.Boyum uzun topuklu giysem bu sefer iyice arşa değiyorum,biraz yüriyim acaip ağrı yapıyo sırtıma belime tabanlarıma çömcek yer arıyorum.Zaten çok uğraşıyorum ilk on dakka güzel yürüyorum sonra ağrı yaptıkça Bihter gibi yürümeye başlıyorum hahahah.O yüzden milyon yılda bir giyerim topuklu ayakkabı.Dümdüz taban çizme giyerim kışın,yazın parmak arası terlik her yanı açık bırakırım ucubeler istedikleri yere salınsınlar:D Bahar ayları falan da spor ayakkabı ya da converse. Kurtarıcımdır converse.Tabi Conversei spor ayakkabıyı herşeyle giyemezsin hanım hanımcık giyinince napıcan?Adres tekmil hatunların bayıldığı en çok satılan ayakkabı cinsi olduğunu düşündüğüm minicik şirincik çeşit çeşit renk renk düz babetler.Bahar olunca ne güzel heryer mutlu mesut onlarla dolar,heleki uzun hatunların kurtarıcısı.Ben de çok seviyorum.En sevdiğim kombin skinny kot tshirt altına da babettir aslında.Ama babetler benim kabusum.Şimdi az önce anlattığım ucube ayak anatomime bi feci özellik daha ekle ki o da şu oluyo dünyanın en grotesk başparmağına sahibim(gerçi siminyanınki de öleymiş birazcık rahatladım heheh)böle tombalak bi başparmağa tırnağı koy sonra tam ortadan tırnağa bastır o tırnak komple içine çöksün,bu ortaya göçüklük doğal olarak tırnağın ucunu havaya kaldırsın bildiğin tırnak öne değil havaya doğru uzasın :Sşimdi hatunlar bilir bu babetlerin üstü her zaman minicik olur,üstüne katamuk parmaklılar giyemez biz bunu minicik parmaklılar için ürettik yazsan daha iyi:Dzaten kendi uzun uzun ayak parmaklarımı o babetin hem minicik hemi de daracık on kısmına sokabilmek için insanüstü çaba harcıyorum.Soksam bu sefer lanet katır tırnağı tavana çarpıyo.Hele ayakkabının derisi sertse o parmağımın mosmor olduğunu bilirim sürtünmeden.Dedim yok kızım gidip semt pazarından aldığını giymicen napalım ayakların acaip.Gittim bastım parayı gerçek deri tabanı ortopedik aldım yok anam aynı aynı aynı.Çıldıriciim gittim bu sefer de pisi pisi mi derler veletler ilkokulda folklör oynarken giyerler yumuşacık bişidir o,he ona benzer bişi aldım incecik bu sefer de üstünü deldi hain tırnak.Başladım bu sefer tırnağı deriyle bütünleştiği noktaya kadar derinden kesmeye.Yaz vakti açık ayakkabı da giyiyosun arada yedi düvel uzatmış tırnakları seninkinde güdük güdük garip bi görüntü.Of neler çekiorum neler.Hayır seviyorum dayanamıyorum gene alıyorum.Geç garip başparmağımı en dandiğinden en kalitelisine hepiciği ayağımın arkasına,yanına yöresine de vuruyo,bi budist rahip sabrıyla acıyı ignore edip öyle dolaşıyorum kan içinde eve geldiğimi bilirim afedersin.Walla çok iğrenç bi konu ama napiim çok yaralıyım anlatasım var hahahah.Dümdüz ve rahat olması gereken bi ayakkabıdan sadece ben miyim bunları çeken ey ahali sorarım size:D


Bi de ben söz verdim kendi kendime.Kızım dedim ayranın yok içmeye,alışveriş yasak nefsine hakim olcan.Aslında öyle aşırı sorumsuz yada tek seferde kart limitlerinin üstü alışveriş yapmam.Değerinin üstü şeyler almam gezer ucuzunu bulurum ama ne zaman fırsatını bulsam bugün bi tshirt ertesi gün ay baba nolur çok ucuzlamış çok ihtiyacım var diye bi hırka,ertesi gün anne yaa nolur bak senin karttan walla bi tane kot çok ucuz mango outletten nolur die,e bitane bitane totalde dağ kadar oluyo.Babamın harçlık diye verdiğini harcıyorum ay takı ay toka ay tshirt die,sonra paparayı yiyorum yay götünü otur iş bulmaya hiç uğraşma ama almaya gelince performansta hiç düşüş yok die hahahaha.Yani hak da vermiyo diilim ama neysee.Şu Confessions of a shopaholic i de izledim o kadar iyi anladım ki kızı.O kendiyle çelişmelerini.Bi yanı ihtiyacın yok diyo bi yanı al al diye bağrıyo hahahahha.Bi hafta ciddi direndim.Kulaklarımı tıkadım güzel bişi gördüm evdeki güzel şeylerimi düşündüm.Bugün patladı abi.Mango outletin önündeyim.Dedim kızım girme,yürü geç.İçimdeki küçük şeytan dedi ki yaa boşver sadece bakıcaksın hem tam sezon arası hiçbişi yoktur senin dişine göre.Şeytanı dinledim tabiykine.Kıyafetler tırt geldi gözüme bişi bulamadım tam çıkıcam ayakkabı reyonunda bişi bana bakıyo.Anam o ne üstündeki de parlıyo nan.Dur gitme hayır nolamaz.Çekime kapıldım.İçimden diyorum ki nolur küçük numara ol nolur.Hayır olamaz tam da 39 numara bi siyah babet,benim için konmuş oraya ilk görüşte aşk yani o derece.Aha yanda da görüonuz zaten üstünde böle taş işlemeli kraliyet tacı var neim ben bayılırım bu tarz şelere.Yo yoo 2 tane siyah babetin var evde dedim.Şeytan ama bunun kadar güzel değiller,walla hem gece hem gündüz giyersin bunu dedi.Ama babet kesin vurucak bana dedim.Denemeden bilemezsin,hem bunu almasan topuklu alıcaktın onla daha beter olucaktı dedi.Doğru diyon la dedim geçirdim ayağıma,normal duruyo ama tabii ak koyun kara koyun şöle bi bi saat yürüyünce belli olur.Yani alayı bi şekil canımı yakıyo kesin bu da yakar dedim.Biraz cesareti topladım bırakıp koşarak çıkıcam en dayanamadığım şey alışverişte.Giyinir çıkarsın bakmaya biri gelir(satış görevlisi değil onlara inanmam)ay muhteşem oldu yaa bizde böle durmuyo ki baksana yaw nası güzel gösterdi bik bik der hiç dayanamam hiç.Bu sefer de bi grup hatun toplandı mı,ay çok zarifmiiiiiiş,skinnyle de nefis durdu haa,ay bunun 37si de varmıı diyince son şansım da kayboldu.En son beni vazgeçirmeye çalışan anneme karşılık ayakkabılara sarılmış banane alıcam almassam ölürüm aşık oldum anne anlamıyosun diye çemkirirken buldum kendimi hhahahah.Kasaya geldim ayakkabı 40 lira bende var 20 teleee.Tam filmi izliyenler bilir kız da 3 değişik kredi kartı veriyodu eşarbı almak için ben de 20sini peşin verdim 20sini karttan çektirdim(kullanmamaya çalışıyorum kartı da alışınca işin ucu kaçıo)Tırnaklarımı ölümüne kestim,vurursa da artık ne biliim çok yürimiceem yerlere giderken poz olsun diye giyerim,olmadı evde giyerim kendim bakar bakar mutlu olurum canım napim aaa :DSon parayı da oraya verdim,artık babama ya sınırsız duygu sömürüsü yada bütün hafta evde hapis.Canım sağolsun ne diyim hahahahaha

28 yorum:

Missipipi dedi ki...

ay senin hadi ayaklar büyük parmaklar yamuk vuruyo
benim minnacık nerdeyse 35 numero ayaklarım var ayrıca şekillidir ayıptır sölemesi ama giydiim her ayakkabu vurur hemde her giymede
bizde bu güzel ayakları konverse tıkıyoruz mecbur
bende bütün kış botsuz gezdim konversle nasılsa dışarı çıkmıom boşa masraf die geçen topuklu oksford gördüm vuruldum ve ben topukluyla yürüyemem bile. aldım ama ucuza geldi 25 yetale:D
babetlerini beyendim bende bu tarz bişey almıştım geçen yaz ama üstünde taşlı iskelet vardı taç yerine. güle güle giy bacım

Sycorox dedi ki...

Allam ya MissiPipi hatun bişeyimizde aynı olmasın be:)
Bu arada yumuşacık vurmayan babet bulmak bi iş gerçekten:)

babegazelle dedi ki...

missipipi:saol bacım o oxfordlara da hastayım işte ben de ama topuklu diye henüz kaçabildim rastlarsam biyerde kötü olcak nihahah çok iiye almışın bu arada:D

bide kızlar hafif rahatladım saolun tek babet mağduru ben diilmişim yaşasın :D

öykü dedi ki...

Benım bı arkadasım var
boy 1 78
ayak numarası 35
denge sorunu yasıyor kızcagız..

Adsız dedi ki...

wuuuuu ayakkabi cok dehset yaaaa, begendim kendilerinii! ayak numarasina gelince, bi zamanlar 39 giyiodum, kilo verince onlar da mi kuculdu ne sincik 37.5'a bildigiin sigiyolar:D bazen bole ucuzlukta ayakkabilar kalio 36-37 numara falan, hala ayagima bakmadan tikistirmaya calisiorum resmen icine:D

Moonish (moonsun) dedi ki...

Babe alemsin sen yaaa, karnima agrilar girdi okurken valaa :P Ohh sefan olsun, icinde kalacagina senin olsun :))

nazo dedi ki...

:))))) Alemsin Babecimm.. Benim başparmaklarım da büyük, üstelik tırnaklarımda büyük. Böyle kızların minicik tırnaklı başbarmakları olur. Çok kıskanırım. Kocacığım balayında kumsalda televizyon gibi başbarmağın ve tırnağın dedi. Küstüm tabii ki.. Balayında denmez ama, büyük olduklarını zaten biliyorum :p Üstelik bakımlı haldelerdi, pedikür falan :))

Pilli-Cadi dedi ki...

oyyhh kiyamam sana yaa:)
canim zaten sen bakma babetler o kadar saglikli diil cok fazla giyersen ayaginda rahatsizliklar olusturuyo.
ayrica topuklu ayakkabi giyince ben hep bihter gibi yürüyorum puhahah:D

babegazelle dedi ki...

öykü:imkansız o yaaa mümkün değil olur mu öle bişi yaa?!?!

dominatrix:hehe saol bcm da senin olay da acaipmiş haa eğer tabi ayakta tombulluk varsa heralde boydan değil de eni sığdırmak için büyük alıodun ondan olabilir doğru amaan benimkini kalıba koysam küçülürmü ki :)

moonish:dimi yaa napim çatlardım:D

nazo:ahahahah yazık yaa hakkaten yapılmaz o kızlara nası özeniyorum anlatamam yani estetik yapılsa başparmak tırnağına cidden yaptırıcam ama yok işte :( :)

pilli:evet çok giymemek lazım converse işte her koşulda kurtarıcı hehe allahım yaa literatüre giricek bu bak topuklu giyip bihter gibi yürümek nihahahha

bi dost dedi ki...

ayy benim ayaklar 38, bi de incecik, pek bi sorun yok gibi görünüyo ama babetler beni de vuruyo bi süre:( bazıları yani.. bitane vardı böyle pembe bi babetim, 1 ay falan ayaklarımın ağzına s.çtı, sonra düzeldi, dağılana kadar giydim hehe:) şeydendir belki, rahat ayakkabılara alışıyoz ondan olabilir. ben de spor ayakkabıydı, düz taban bottu çizmeydi onlarla takılırım çünkü hep.. bi de boyum kısa ama kendimle barışığım havası vermek için topuklu giymiyom :(

nur dedi ki...

ben de babet mağduruyum ya bence bu babetlerin anatomisiyle ilgili bişi herkesi vurduğuna göre:P

ayrıca bihter hakkaten çok kötü yürüyo topukluyla:):)

siminya dedi ki...

işte benimle aynı numara taşıyan biri :) evet bende babet 39 topuklu 40 giyiyorum babe :) ayakkabını neye benzettim biliyomusun üçgen şeklinde inen ön kısmını göğüs dekoltesine benzettim, bluz gibi göründü kız, benimde alışverişim gelmiş olmalı :)siyah iyidir ama yaz geliyor, renklilere saldırmalıyız

Adsız dedi ki...

1. sınıfta converse mağazasının önünden geçerken dediklerini hatırlıyorum da ("ıyy aman converse mi, aman yok giymem hayatta" tabi o seneki tarzın uymuyodu tabi o ayakkabılara), bide son sınıftaki converse hayranlığını, aradaki çelişkiyi hiç aklım almazdı :) demek bundanmış, ayağın onda rahat ediyomuş :):):) babetler konusunda heralde bütün hatun milleti aynı şeyi düşünüyo :):) ama benim beyaz babetler vardı ya hatırlarmısın, üstü çiçek şekillerinde kesikmi diyim artık nası diyim, yumuşacık pisi pisi gibi şeyler, ne vuruyo, ne yırtılıyo, 5 senedir ayağımda, onları tek geçiyorum:):) şimdi seni gene şevke getirmiş gibi olmiim ama, hani tunalıda bi pasajda irmanın japon pazarı dediği bi yer vardı, ordan almıştım, vardı hep benzerleri.. orası hala varmıdır, hala o tarz bişiler getiriolarmı bilmem ama bi bak istersen oraya, bulursun belki rahat bişiler, hehehe yalnız tefo amcamın gazabından bende korkarım, aman giderde gene kendini tutamazsan benim adım geçmesin sakın, walla tefo amca atlar uçağa, gelir sonra allah yarattı demez benim kızı ayarttın diye :):):):):) hadi öptümm şekerimm, muckito :)

babegazelle dedi ki...

pia:ve tüm babet mağdurları saolun daha ii hissediorum şimdi :) ya şimdi kenarları da sert oluo genelde çıplak ayak giyince arkası yavaş yavaş çizmeye başlıyo ayağı :) hadi bihter gene ufak boylu bide topukluyu giyince yaklaşık 1 87 olan beni düşün hem kazulet gibi hem iğrenç yürüyo puhahahaha

siminya:ayak kardeşim benim hehehe çok güzel benzettin walla kı bakınca aa evet oldum hehehe renklisinden de alırık nolcak nasolsa battı balık yan gider eheuheue

esra:benbirinci sınıfta lerzan mutlu jr'dım karıştırma orasını hehe walla tarzımda köklü deişikler var sen bilirsin hatırlıom abi o babetlerini ben aldım ona benzer çok yumuşak dokulu da o da ayrılıo yavaş yavaş ama onlar hakketn rahat bilmiom hala açıkmı ora bi ara bakayım muah beybi

ella dedi ki...

oh canın sağolsun gazelcim, iyi yapmışsın güle güle giy. para bu nasıl olsa harcanıyor yani :) benimde sol ayağım sağ ayağımdan büyük yarım numara büyük, sende bi gariplik yok yani :))

babegazelle dedi ki...

saol owlcum yüreğime su serptiniz hehe

Haydins dedi ki...

kESINLIKLE TEK DEGILSIN SEKERIM :)bENIM AYAKLARDA 39 NUMERO ..OZELLIKLE UCUZ ALDIGIM BABETLER COK VURUYOR AYAGIMI BENDE KENDIMI TEK SANIYORDUM RAHATLADIM VALLA :)YORUMLARI GORUNCE DAHA DA RAHATLADIM..gECEN BIR AYAKKABI GORDUM KESKE AYAKLARIM 36 NUMARA OLSAYMIS DEDIM BAZEN PARMAKLARIMI KESEYIM KURTULAYIM DIYORUM PEK GUZEL DURUYOR MINIK AYAKDA AYAKKABILAR YA ..
AMA GECEN OGRENDIM ICIME SU SERPILDI NIYEYSE UMA THURMAN IN AYAKLARI 43 NUMARAYMIS!! OH BE DEDIM :)BETERIN BETERI VAR BUNA DA SUKUR..
oPERIM CANIM..

babegazelle dedi ki...

haydins:hepimiz rahatladık birb irimizi duyunca bence hahahah ama hiçbişeye özenmem iriliğimden memnunum bitek küçük ayağa fesat fesat bakarım :D uma thurmanın elleri ve ayakları aman yarabbi gördüğüm en kötü el ve ayak hakkaten 39a şükredio insan:)

ZIBBIDI dedi ki...

Yazık bee:D:D:D Nolacak senin bu halin..:D

babegazelle dedi ki...

çözümü yok malesef ama danışcam mümkünse ayak başparnama estetik yaptırıcam hokka gibi olucak nihahahaha

tubik dedi ki...

Uzun zamandır beni bu kadar rahatlatan bir yazı ve eşlik eden yorumlar silsilesi okumamıştım. Zannediyodum ki o topuklu ayakkabılarla Aydemir Akbaş gibi yürüyen bi ben varım. Bihter'den bile kötü yürüyorum ordan hesapla :D

Topukluda bi de benim 2 numara atıyo, oluyo 41. Yanları da geniş. Taraklı derler ya.. Tarağına senin ben diyorum ister istemez..

Geçen gün ordan burdan Nr.39'u keşfettim. Anam dedim benim olayım budur. İsmi çağırıyo bi kere! O 39 ben 39.. Smoothie cookie Burcu'yu da aldım gittik birlikte. Hatunda 37 numara ayak var ne giyse cuk diye oluyo. Ben bi sürü ayakkbı içinden sadece bi tanesine parmaklarımı sığdırmayı başardım. O da dakkada sıktı. Elim boş çıktım dükkandan. Pörsümüş Converse'lerim bana baktı ben onlara.. Makus talihime söve söve eve döndüm.

Olay sadece babet diil ki. Benim başparmak da kötü sarılmış dolmadan hallice. Burnu pencereli ayakkabıdan yırtık don misali pırtılıyıveriyo bi süre sonra o parmak..

Yaramı deştiniz tam depresyona girdiğimde ama yanlız değilmişim.. Çok rahatladım :)

babegazelle dedi ki...

tubik:asıl ben nası rahatladım yorumlar geldikçe anlatamam:D burcunun ayakkabıları gördüm süper wallahi bayıldım off çok büyük sorun çok parmağı bitmez tarağı bitmez ne dertliymişiz yaw hehehe

alis dedi ki...

Bunlar da çok güzemiş ama ya, hem bence fiyatı değer bunlara. Valla ben böylesini görmedim o üstündeki taca öldüm bittim, güle güle giy. Bende de ayaklar 38-39, şekli güzeldir ama boyum pek uzun değil ondan converse babet falan skinny jean'le yakışmıyor çok kocaman duruyor.

babegazelle dedi ki...

alis:takma bacım ben çirkin güzel takmam açık ayakkabı da giyerim kürek gibi olsa da babet de giyerim beenmeyen bakmasın benim içimde kalcana sen de giy anam ooh:)

efsa dedi ki...

Sen bihter deyince aklıma geldi. annem çok dalga geçiyo onun yürüyüşü ile. birde bazen o kadar acıyo ki, yaaaa kızcagız ayakta çok kalıyor sanırım, son bölümlerde hepten yayvan yürümeye basladı diyo :)

babegazelle dedi ki...

efsa öle ama bide o minyon en azından sevimli duruo ben kazulet gibi boyumla hiç sevimli durmuorum hahahaha

seolara dedi ki...

Babet modelleri ile ilgilenirken bloğunuzu keşfettim Babet çeşitleri derken Paylaşımlarınız harika buldum ve beğeni ile takip ediyorum.
Babetto.net
Babet

Unknown dedi ki...

Babet modelleri ile ilgilenirken bloğunuzu keşfettim Babet çeşitleri derken Paylaşımlarınız harika buldum ve beğeni ile takip ediyorum.
http://babetto.net/
Babet Modelleri