Soru:Gazelle kaç gündür nerde?

A)Kesin manita yapmıştır gününü gün ediyodur
B)Lotodan büyük ikramiye çıkmıştır Karayiplerden aldığı adanın tapu işlemleriyle uğraşıyodur
C)İş kovalıyodur sinir stres içinde naapsın zavallı
D)Walla en son Amerikaya giden bi gemide görmüşler fazlasını biz de bilmiyoruz

Cevap:Eleme yöntemiyle gidelim.A şıkkını seçtiysen afedersin popomla gülerim.Birincisi bizim buraları kan ağlıyo o konuda,bırak çıkmaya kadar gitmeye yolda dönüp de bakıcak bile adam çok az.Napiim alınmasın kimse ama öle.Bide ruhsuzdur angaralı adam,git ensesine şaplak at lütfen bi dönüp bakar hişş napıon demeye çenesini yormaz öledir yani,yak dünyayı o yan gelir yatar :)Olan bi avuç eli yüzü düzgünü de çoktan uyanıklar kapadığı için biz anca pel pel bakıoruz.Ha bigün bana her ne hikmetse niye geldiklerini bi türlü çözemediğim,(çözdüğüm zaman kendimi dünyanın en büyük gizemini çözmüş varsayıcaam) yarı belime gelen heriflerden birine bi cinnet anında evet dersem o zaman bi ihtimal a şıkkı olası olabilir o zaman da sölerim şimdi yok öle bişi,tötünüzden element uydurmayın:P (bknz:kendinden tiskinme:S)

B şıkkına gelir isek,ah ne isterdim lan ne isterdiim.O kadar saat kuyruk bekleyip son dakka oynadık ama yok anam yok.Maşallah olması en muhtemel işlerim bile cumburlop son dakka güme gittiği ,gökten nur yağsa benim kafaya anca kuşboku düştüğü için loto motovari şeylerin de bana çıkması pek olası değil.Çıksa almaz mıydım Karayiplerden adayı allahıma blog alemi de dahil komple toplaşır gece gündüz parti sabaha kadar dens,mis gibi olurdu ama işte:S

C diyenler doğru cevap verdi anam.Kaç gündür cılkım çıktı,sevimsiz sevimsiz kıyafetler içinde ordan oraya cv dağıtmaktan.Özel şirketler bok durumda olduğundan çoğunluk okul başvurusu tabi ama onlar bile kafi derecede sinirimi bozdular.Bi gidersin,ay kusura bakmayın biz 'native speaker' hocalarla çalışıyoruz sadece:havan batsın emi bok var yabancı hocada.Bunu diyen de ilkokul haa alt tarafı elma armut birkiüç örencekler,amaç havadan başka bişi de değil zengin bebelerinin anaları günlerde konuşsun ay şekerim bizimki ilkokul bire gidio yabancı tabii cnm hocaları olur mu öle şey türk mü o ne yaa pis iğrenç türk ingilizce mi konuşurmuş bi kere hıhh diye rahaat rahat şişinebilsinler diye.Ötekine gidresin: stajyerliğiniz kalkmamış.Tamam ne farkeder bitek daha az para vercen daha iyi ya senin için.Yok tecrübe en az 10 yıl.Yuh lan 10 yıllık öğretmen ununu elemiş eleğini asmış artık o duvara.Kocası var çocuğu var,hadi o yok kesin doğurmaya kalkarlar sene ortası göt gibi hocasız kalırsın,al işte genç dinamik çöpsüz üzüm,bilgisi neyim yeni.Yok anam yok anlatamıyorum sakalım yok ki lafım geçsin.Biyerden öğrenmişler hepsinde papağan gibi aynı laflar.Bide heryer torpil zaten godaman tanıdığın varsa kralsın yoksa ben gibi anca yol tepip durursun bol bol süzerler baştan aşşa ama bağlacının bol bol kullanıldığı sonu da mutlaka biz size dönerizle biten cümleler kullanırlar.Neyse gene bişidir başvurduğum 26390408934 kurumdan bitanesi ne olduysa mucize eseri bana dönüp sınava çağırdı.Girdik yaptık bakalım lütfedip ikinci aşamaya çağırırlar mı artık bilmem,çok umutlanmak istemiyorum yedirmezler gibime geliyo bizim gibi garibanlara(küçük emrah mode on)Mülakatlar da acaip geriyo aga beni.Böle sınav bilmemne kurbanlık koyun gibi bekle,beklerken birbirini süz,her gözünün takıldığına iki saat düşün ulan ne fazlası ne eksiği vardır acaba,yok torpillisi ballısı var mı ki aralarda düşün düşün dur şiş çatla patla öl offffffffffff.Zaten sınav öncesi ben bunalımlara girerim var öle bi durumum te lise zamanından kalma.İnektim o zaman dersanede bursluyum falan çok gelir öle öğrencinin üstüne şerefsizler yarış atı besler gibi beslerler işlerler manyak olursun 100 üstünden 99 yapıp ağlarsın çünkü o ruh haline sokarlar.Yer etmiş herhal hala öleyimdir bi panik ataklanıveririm sınav öncesi.

Neyse madem C şıkkı doğruydu niye bi de D koydun dersen.O da kafamdaki olası ihtimal aga.O kadar cinnetlendim o kadar cinnetlendim ki bu ara artık şu bi ay içinde de elimde avucumda hala bişi olmazsa atacam kendimi limandan kalkan ilk gemiye,bindik alamete gidiyoz kıyamete misali artık ne olursa.Bak beyin göçü böle oluyo işte.Kafamda daşı dopğaa altın(!) Yeni Dünya'da yapmak için işler de kurdum illa ki birinden birinde dikiş tuttururum.İhtimaller şöle ki:

1)Arkadaş var benim Meksika'da onun yanına gitsem belki bana Meksika'nın töristik otellerinden birinde bi iş bulur babası godaman gibiydi en azından o öle şişiniyodu.Olmadı Tijuana'dan amerika'ya sokulmak üzre kaçak tekila işine de girebilirim.Legal tarafı hemen terkedebilirim anacım no problem heç derdim diil walla artık:D

2)McDonalsda zincir mağazalarda çalışırsın ama onlardan iyi para yapamazsın,büyük düşünmek lazım ki boşa gitmesin bi de yağ kokarım oralarda ki hiç sevmem bu ihtimali çiziyorum.Bebek bakıcılığı falan yok yaaa ağlak zırlak hiç çekemem onu da çiz.

3)Bi ihtimal cruise ship olabilir evet bunu düşünebilirim.Zenginler de biniyodur o gemilere hem belki Melania Knaus misali bi Donald Trump kafalarım(oha lan sanki bana top model salak)

4)Yaw bişi gelio aklıma ama sanırım hemen bu düşünceyi kovmam gerek.Pole dancerlar çok para kazanıyo die duyduydum hani Las Vegasta takılsam az biraz,peruk neim takarım adımı Kimberly yaparım bi 6 ay sıksam dişimi kim tanır lan amerikada beni.Oha ne diyorum ben yaaaa töbe töbe töbeee babam okyanusu yüzerek geçmek zorunda kalsa bile gelir bulur kemiklerimi kırar walla.Ya da bende bu şans varkene o direk kopar da başıma yıkılır kafam gözüm dağılır.Allahım kimseyi işsizlikle terbiye etme yarabbi kafa gidio işte böle :)

P.S:Bu salak ruh haliyle yazılan post da saçma olucak haliylen o yüzden idare et mesuliyet kabul etmiyorum,ayriyetten sıradaki parçayı önceliklen kendime sonralıklan benle aynı kaderi paylaşan zavallılara,tüm tahtası noksanlara,amerikalı pole dancerlara,Donald Trump'a,komple bütün milletvekilleri bakan gürühuna,sınava gitmekte olup kalemi olmayan şuursuz bana kalemini veren bakkal amcaya,her sabah uykumun içine eden o iğrenç şarkıyı balkonumun altında bar bar bağırtan seçim otobüsü şöförü arkadaşa,son olarak da Almanya'daki emmimgillerle Adanadaki hısımlara armağan ediyorum :)




Hayat sana güzel be muradım ooof offf :)

22 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kafalarina zicam ben bu zihniyete sahip insanlarin, o neee ya, native spaker foreign teacherr !!! pehh pehh...

Babe sen bozma moralini, baktin olmuyoo , gider yabanci veletlere Turkish ogretirsin :)

babegazelle dedi ki...

en son öle olcak galiba moonish beee bırakacam gidicem buraları hıhh:D

Unknown dedi ki...

hocam yazıyı yazdığın psikolojiyi çok iyi anlayabiliyorum, ama düzelir yahu, elinde fırsatlar var... :))
şu alttaki şarkıyıda dinledim ama bu adamdan dinlemek pek inandırıcı gelmedi ama durum bu be.. o rahat tabi, dediğin gibi :D
güzel olucek inşallah gazelle, sittiret dansçılığı neyim :))

MANUKYAN dedi ki...

"Pole dancerlar çok para kazanıyo die duyduydum" demişssin bebeyim.. sen kararını ver ben sana böle biş ayarlarım :D

Jojee dedi ki...

ben doğru şıkkı bilmişim artık ekmek aslanın ağzında değil midesinde:(
buarada bana dance dance dance işi kafama yattı ya:) kovsam mı kafamdan die düşünüyorum kim tanıcak nan beni:P

Adsız dedi ki...

murat boz gibi sevgilim olsun 100 trilyon borcum olsun diyerek kendisine olan hayranlığımı belirttikten sonra, sana kolaylıklar diliyorum canım. halihazırda hala öğrenci olduğum için biraz rahatım ama iş arayan bir sürü arkadaşım da senin gibi, umarım hepiniz istediğiniz işleri bulurusnuz.
bu arada yanılmıoyrsam ingilizce öğretmenisin di mi? ben de ingilizcemin konuşma olarak gelişmesini istiyordum bana ne önerirsin; gerçi blogumda bununla ilgili yazmıştım.

Pilli-Cadi dedi ki...

kiyamam sana gazelim ya:(
ama gel kendine tamam sakin ataklanma.

bak bi ne dicem. senin bi ise alindigin günn hmmm bisey yapicam ama kendim de karar veremedim henüz. blogda duyurucam bunu bas bas. Acaba mera ediyorum böyle blogdasken sen ise alinicakmisin yoksa blog yazmaktan sikilip gidicek misin ya da söyle bi ihtimal var ise alinicaksin ve o kadar seviniceksin ki artik bi blogunun oldugunu unutucaksin. biz de burda catir catir catlicaz. yani lafin kisaci birgün burda senin ise alindigini duyabilmeyi arzu ediyorum bebisim.
seni seviyorum cünkü

ZIBBIDI dedi ki...

Kıymetini anlayacak,seni kaçırdıkları için kafalarını çok wurucaklar ama nafile..

Sen sıkma canını..İyi bir iş bulursun umarımm..

:D

babegazelle dedi ki...

serzeniş:öle bi geçti kafamdan yoksa olmaz o iş dans mans babam dans yapar beni walla hehehe hayat dediğim gibi murata güzel heey gidi:D

manukyan:höö kısım ne dion yaa şurda rahibeye bi adım kalmış mazbut bi hayatım var şaka diom lan :)

jojee:o bizim yicemiz nane diil anam pek yuutubdan izledim pek bi esnekler anam ben yapışırım yere artı direk töre cinayeti hahaha

tatlısu:saol anacım du ben senin bloğa gelip yazıcam fikrimi bekle

pilli:anam kızım naptın yaa iş bulursam hemen bloğu niye satayım nan gene yazarım aşkol ama ii fikir ben iş buliim bloglar arası davul çaldıralım hahahaha saul bebeğüm bilmukabele sevgiler karşılıklı(içime de trt spikeri kaçtı:P)

zıbbıdı:tek emelim o bigün böle deri koltukta oturcam bütün reddedenleri dizicem sonra dönüp reddettiğiniz fakir ama gururlu genç vardı dicem yok ben cidden çok fazla türk filmi izliom:P

Missipipi dedi ki...

anacım zor işsizlik bende aynı dertle uraşıorum kaç gündür
ama ben inatla aynı yere bağlantı bulup cv verip duruyorum içerde 180 tane cvm oldu kıhkıh

bi dost dedi ki...

haha dansçı olcakmış, Allah belanı vermesin emi manyek :D bulursun inşallah en kısa zamanda ya, Allah yardımcın olsun. gökkuşağını görmek için yağmur yağmalıymış ya, bu saçmalamalarını ona yoruyorum :P

beliz dedi ki...

hahahah aklıma üniversiteli dansöz melike geldi,neden olmasın babe ya...ha bide sahneden dansöz kaçırma olayı varki ayrı bir post konusu olurmu olmamı bilemiyecem.

babegazelle dedi ki...

missy:emin ol benimkilerden de koleksiyon yapıcaklar hehehehe

dost:işalla işalla işimiz işallaha maşallaha kaldı zaten offf

beliz:ehem öhöm hiç bilmiorum neden bahsettiğinizi beliz hanım:P

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

Özlemişim senin yazılarını okumayı, her okuduğumda güldürmeyi başarmanı... Kafiye kurdum heheyt :P
Sen dansçı olursan ben de şarkıcı olurum. Derim ki demek imkansız diye bişey yokmuş :P

ZIBBIDI dedi ki...

ha ha süppersin yaa..sen türk filmlerini izle,bende seni pek bi eğlenceli oluyo.:D

babegazelle dedi ki...

fasulye:nerelerdesin mkı ben de seni özlemişim walla ben türkü de çığırırım grup kuralım o da olur:D

zıbbıdı:teşkür efenim:D

eşşek sıpası dedi ki...

pole dancer olmak için çok esnek olmak gerekyor babecim..ayrıca bizim gibi uzun hatunlara göre bir meslek olduğu zannetmiyorum..tavanı yüksek yerlerde belki :D

ella dedi ki...

şekerim işin zormuş senin ya. ben a şıkkı dedim dötle gülünen gruba dahil oldum :)) inşallah bir an önce güzell bir haber gelir işle ilgili + aşkla ilgili :))

bi dost dedi ki...

mimledim seni nazlıcan :P naalakaysa. neyse, müsait olursan yaz e mi.

babegazelle dedi ki...

hatun:haklısın yaaa kafayı gözü tavana vururuz döncem derken yıhyıh

owl:afedersin bacıım sana dötümle gülmek istemesdim ama nepiim napiim o kadar uzak bi ihtimal ki imkan ve ihtimaller dahilinde olursa sadece ciddi ciddi mucize olur hahaha

dost:yazıorum bi sn lütfeen:)

alis dedi ki...

Bizim üni.de bir ingilizce hocası vardı hazırlıklara ders veriyordu, sonra ne hikmetse Humanities dersi vermeye başladı. Aynı şekilde bir İtalyan adam vardı italyanca dersi veriyordu, sonra sanat ve tasarım bölümünde italyanca sanat tarihi dersi vermeye başladı. Bir de tasarım stüdyosu açtı. Diyeceğim o ki belki sen de böyle bir niş yakalayıp ingilizceyi birşeyle birleştirip iş bulabilirsin belki??

O da olmadı freelance çevirmenlik yap, özel üni.lere ilan yapıştır bak millet nasıl tez için kitap vs. çevirtmek için paraları sayıyor.

babegazelle dedi ki...

alis:ne bilim anacım ya etrafta en basit işe bile iş yok karıştırsam etsem ben bebelere edebiyat dersi vermek istiorum neim desem bön bön suratıma bakarlar heralde,neee çevirmenlik mi allah korusun en nefret ettiğim hatta tiksindiğim aktivitedir birisi bi satır bişi çevir die rica etse suratım düşer hemen okuldayken köşe bucak kaçtım derslerinden hiiiç bana göre diil anam yok evlere temizliğe gitmek bile daha ii bi fikir gibi gelio bana çeviriden hahahahah