Son dönem filmleri beni ruh hastası etti,paranoyak etti derde saldı.Niyesi şudur anam hangi birine baksan artisler yaşlandırılıo konu gereği.Brad Pitt,Cate Blanchett,Kate Winslet.Ben takıntılı bünyeyim takarım böle şelere.Hele ki işi olmayan insanım bütün gün oturup kukumankuşu gibi kendi kendime felsefeler,düşünceler,kuruntular yaratıyorum oturduğum yerde.Anam üstüme bi yaşlanma bi ölüm korkusu çöktü ki 2 gündür daha 22 yaşında ki sorma gitsin.Bakıyorum dünyanın en güzel kadınları adamları yaşlanınca bu kadar çirkin pörsük vs oluyolarsa kimbilir ben nası olcam lan.Hayır şimdi gençkene güzelkene kafa eğlen coş hayat boşkene hep böyle gitcekmiş gibi gelio insana.Ohoo yaşlansam bile milyon yıl var lan diosun kendi kendine ama aslında zaman acaip çabuk geçio.Off ki ne off.Aklına gelmio insanın o bi köşede büzüşmüş ananenin ninenin de bi zamanlar sen gibi olduğu,taş gibi genç kız olduğu falan.Ben kesin çok çirkin olcam yaşlanınca nan.Uzun kadınlar ekstra bi çirkin oluyolar yaş kemale erdikçe böle kamburları çıkıo kemikleri daha bi eğilip bükülüyo.Gollum gibi oluyolar bee.Sonra anlat anlatabilirsen bak benim böle güzel saçım vardı naha aida bardağı gibi belim vardı bi yürüdümmü heey gidi die toruna tombalağa.Maskara ol.He anane heee der geçer eşşolusular kesin:)Ben Ajda Pekkan'ı anlıyor ve sempati duyuyorum kendisine.Yok aklı başına önceden alcan kardeşim para pul yapmaya başladığın dakkadan kenara bi hesap açtırcan orda biriken para estetik fonu olcak.En azından benim niyetim o.40ına dayadımı allah ne verdiyse her hafta rutin estetik cerraha gidicem.Ay ger gitsin doktorcum bas botoksu bas şekerim dicem.Evet evet karar verdim böle yapıcam :)Bu kadar yüzeysel bi insan mıyım?Evet napiim aaaa:PBasma eteğimi giyip kırış kırış bi köşede nakış işleyemem ben.Bi Nebahat Çehre kıvamı yakalamam lazım.Bunun detoksu diyeti,vitamini ıdısı bıdısı.Çok para çok çaba lazım beee offf offff:))Olmadı bi estetik cerrah bulmam lazım evlenmeye o da olmadı yılan işine falan girerim botoks ticareti hesabı eheueheuhe


Hayır onu geç tabii yaşlanma garantimiz de yok ki o daha kötüüüüü.Ölmek istemiorum ben yaa.Hızlı yaşa genç öl cesedin güzel olsun felsefesi de bana göre diil.Pazarlığı olmaz allahım biliorum ama:)O daha büyük bi korku.Sen ben ölcez.Geç beni dünyanın en güçlü adamları ölcek amerikan başkanı ölcek,cümle sanatçısı ölcek.Brrr.Hayır bize nuri verilcek mi onu tam öğrensek bi.Hani bi nebze.Sorcaklar kısım naptın dünyada heeç ben öle şuursuz şuursuz gezdim ortalarda dicem.Rakı içtim şarap içtim eğlendim dicem.Yetkililer de bana çok uygun bi cevap vercekler eminim.Töbe töbee,çarpılcam şimdi görcem buruşmayı güzelliği vs'yi.Yok ii diilim walla ii diilim ben.Sıyırdım al işte :DÇekmeyin böle filmler yaa hayret bişi!

23 yorum:

Sinirli Prenses dedi ki...

"Yetkililer" yazmışya hakkat delisin bebeğim..
Cennet departmanın sevaptan sorumlu hilmi bey var bizim orda ona git adımı ver yetkilidir orda :D

MANUKYAN dedi ki...

yaşlanmaktan korktuğum gibi korkarım ölümden... misal ben öldükten sonra millet ıkı gun bilemedın üç gün ağlıycak ve zamanla benı unutacaklar hayatlarını yaşamaya devam edecekler içip gülüp coşup sıçıp eğlenecekler.. (ne acı) ya ben napcam ole mezarda beklıycem milletin dışarda cirit attığını duşundukce kudurucam allah belanızı versin ne çabuk unuttunuz lan benı hanı bensız olmazdı hiçbir ortam şerefsizler deyıp bolca olan boş vaktımde varsa şayet hortlamanın, kaçışın bir yolu planı onu bulmaya çalışacağım.. umarım vardır :(

nyts dedi ki...

:) nasıl keyifli bi yazı bu böyle
heheheh yaşlanmak istemiyorum lan ben
estetik fonunu tuttum.
Siyasetciler bence seçim projelerinin arasına özellikle bayan
adaylar mutlaka koymalı
yani diyorum ki devlette bu işe bi el atmalı ve bizim gibi yaşlılık fobisi olanlara yardım etmeli.
devlet erkanı iş başına naşşşşş:))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Yok yok eyisin sen, normal yani :)) Anlasilan o ki butun kadinlar ayni sendromu yasiyorlar :)) ama tabii obur tarafi bilemicem :P

Robin Goodfellow dedi ki...

yaşlanmak kabulum ama çökmek istemiyorum abiii!

Ukturk dedi ki...

Demek ki neymiş uzun boylu kız almayacaksın evlenirken.Buna dikkat edeceğim.Teşekkürler babe:D

MANUKYAN dedi ki...

bide şu var etraftan gördüğümüz kadarıyla yaşlanmak yalnızlığı da beraberınde getıyor... hem yaşlı hem pörsük hemde yalnız... iğrenç bi üçleme...:(

babegazelle dedi ki...

sinirli prenses:ahahaha hilmi bey kopardın beni manyak ben manyak sen benden manyak ahahahahah

manukyan:saol benimkinden de kötü bi portre oldu bu:P walla dediğin gibi hortlama ihtimali vardır işallah :Pdu bakalım yaa daha teknoloji de ilerlicek pörsümeyiz bee bak dediğim akıllı estetik fonu ;)

nil:hehe teşkür:Dsiyasete giricem tutmayın beni arkama kadın bloggerları alsam yeter bee hepinize ajda pekkan olma sözü o zmn:P

moonsun:yani noral de gören 30uma geldim sanır bence bunlar işsizliğimin aşksızlığımın sebep olduu irenç ruh halimin yansımaları uraşcak bişi yok sabah akşam kendimi inceliorum aynada manyak manyak:D

babegazelle dedi ki...

puck:o da başka bişi onu da hiç istemiorum 10 sene sonra irenç yağlı yemekler kebaplardan oluşan diyetimi bi kenara bırakcam söz sabah akşam detoks pilates neim yapcam:D

ukturk:hııh 175 üstü kız diye cırladığın günleri de biliorum ben senin hem kısalar da dop gibi yuvarlanıolar bi kerem :Dayakları nein şişio

Colorful dedi ki...

off kimde yokki bu dert, bendeniz üniversitenin ilk yılında çakılı kaldım mesela, yok ilerlemiyo yaş :)

öbür tarafta nuri muri yok şekerim, o tarafı düşünürken dünyadakilerden olmayalım :)

ZIBBIDI dedi ki...

Kuzum önce iş bulmalısı o fonu oluşturmaya başlayabilesin..Torunlarının hehe diye dalga geçeceğinden hiç şüphen olmasın..

Sen böle iç rakıyı şarabı sonra çok bekle nuriyi,seni bi şarapçıya huri die wercekler paso dayak..:D:D:D

Ölmek mi?Ne ölmesi..Dünyanın karnında doğmayı bekliyoruz..Dünya minyon tipli bir anne biz sonsuzluğa doğacağız..Mükemmele...)

Sycorox dedi ki...

ah ah bu doğum günümde nası tırstım sorma varya,bunalıma girdim yaşlanma bunalımı:)
bide üstüne böle filmleri izleyince vay gele hale:)

babegazelle dedi ki...

elly:bana dünyada düşmüo da hani o tarafta kesin varsa bırakcam bu tarafı emine şenlikoğlunun yanına çırak neim olcam :P

zıbbıdı:öfff yaaa baane ben murat boz gibi huriler istiorum yaa :P anam ne dion ben anlamadım dünya karın doğacaz ne zmn reankarne gibi hönk zönk:D

syco:bizi bu doomgünleri mahvetti sayco ahaha

ella dedi ki...

Ben öbür tarafta hepimize uygun bir nurinin şimdiden ayırtıldığını düşünüyorum, aklın takılmasın gazelcim :) anneannemin genç olduğuna inanmak çok güç vallahi ama yaşlanınca onu gibi olmayı çok isterim kırışık ama fingirdek :)

Adsız dedi ki...

haha süpersin sen ya :)) valla hemşerim olmandan mı nedir ölüyorum hayata bakışına :) anane olunca hep dile gitirilirya sende yazmışın gomik gomik; " eskiden şöyle güzeldim , böyle kaymaktım" o kısım kaçınılmaz oluyor demi, aah ben yapmıycam ondan, çok çirkindim salyangoz gibiydim diycem klişeyi bozcam :)

babegazelle dedi ki...

owl:ben gerdiricem hem fingirdek olcam hem de kırışmicam:Pkonkene de başlicam sonra kırmızı ruj ve mavi var sürücem saçlarım da platin oplcak nihahahah

simmy:eheheh angaralıyık allahın adamıyık dermişim(ankralı da diilim ki:P)walla ananelerin fln çok resmi yokmuş hani biz yalan da diyemeyiz çarşaf çarşaf foto dolu heryer:P

Adsız dedi ki...

ben yaşlanmaktan değil de pişmanlıktan daha çok korkarım..keşke gençliğimde böle yapcağıma şöle yapsaymışım gibilerinden..içimde kalmamış olsun yane bazı şeyler..

vakit henüz geç olmamışken hayatın tadını çıkarmak lasım :D çok dip not :P

babegazelle dedi ki...

doru sölüon bcm o da var

PINK PRINCESS dedi ki...

Benim babannemde gençken belime kadar sapsarı saçlarım vardı,o zaman bu kadar kısa da değildim,çok güzeldim çok diyor sürekli...o neysede 90 kiloluk kadın 45 kiloluk kardeşime senin kıyafetlerin bana büyük gelir demiyo mu kopuyorum yaa..(bu arada ben geldim selam)

babegazelle dedi ki...

pink:hoşgeldin:)off onu diorum ya kesin ben de öle dicem inanmicak bebeler bana o yüzden bu estetik fonu derdim falan :)

PINK PRINCESS dedi ki...

inanmazlar valla,ben inanmıyorum şahsen...bence ne kadar çok foto çekersen bir o kadar inandırıcılığın artar..estetik fonunu sonuna kadar destekliyorum...

Adsız dedi ki...

Mаy I just say what a гelief to uncover
somebody that genuinely undегstаnds what they're discussing on the net. You definitely understand how to bring an issue to light and make it important. A lot more people have to look at this and understand this side of the story. I was surprised that you are not more popular since you definitely have the gift.

Feel free to surf to my site; seopressor version5

Adsız dedi ki...

Ahaa, its fastidious discussion on the topic of this post here at this
website, I have read all that, so now me also commenting at this place.


Also visit my weblog; SEO