Slumdog millonaire izlendikten sonra kafamda pörtleyen düşünceler


-Yüce rabbim ulu tanrım binlerce şükürler olsun ki Hindistanda dünyaya gelmedim,yatıp kalkıp dua edicem böle fakirlik böle rezillik olmaz lan,başka yere değil yardım fonu kurulsun Bombay gettolarındaki zavallı bebe beliğe yardım edelim! Anam bu egzantirik 3.dünya ülkesinden evlat edinme modası kapsamında cümle cemaat artisler Afrikadan kamboçyadan nein evlat edindiler de burayı niye atlamışlar.Angelina'ya sesleniyorum.Bi sonraki seçimini burdan yap bebeğim hemi,hadi bakiim :)


-Film güzel tamam türk insanının yolu dramdan geçip sağlamlaşan aşk anlayışına çok hitap ediyo ama oscar alcak da bişi yok bee!Ya biz böle senaryolara çok alışkınız galiba batılıya elin amarikalısına ilginç geliyo dimekki bana gayet klişe geldi.Bizim filmlerden koy oraya iş görür yani istedikleri buysa:Kenar mahalle aşk hikayesi.Kralı bu topraklarda anam babam!Halbukim Benjamin Button vardı orda,değişik,masalsı...Hakkını yediler bence.Bağlayın komiteyi bana sorgulicam bu durumu.Hayır bi sene seçtikleri de diğer seneyi tutmuyo kıstaslarını çıkarayım



-Ulan senelerdir izlerim Hint filmi,adamların hepciği ecik bücük daha bi güzel hintli adama rastlamadım ama neyle yedirip içirip besliolarsa bi gürah hatunlar var ki daş gibi kenafir gözümle bakmaktan alamıyorum kendimi.Bakınız bu filmdeki hatun bknz Aishwarya Rai.Çirkinleri tam çirkin olsa da accaip güzel hatun çıkması potansiyeli de var,niyesini ve bu dağılımdan neden erkeklerinin nasip almadığını çözemedim.Hayır oscarlık film çekion koskoca hindistanda bula bula bi bu patates kafalı oğlanı mı buldunuz yani.İlginç


- Jamal'ın(esas oğlan)küçüklüğünü oynayan oğlan çocuğunu evlat edinmek istiyorum.Normalde de kenar mahallede sefil hayat sürüomuş bu bebeler çünkü aha bak haber olmuş buraya.Çocuk çok tatlıydı nan,anaç duygularım kabardı.Yirin bıcırık:)Sonradan naparsa yapsın sevmedim şerefsiz kardeşini şeytan o hıhh






Surata bak eşşek sıpası bi de güzel oynuyo ki bacak kadar boyuyla.Seni bize götüriim mi bizim çocuğumuz olur musun :D


-Hint filmi ne kadar değişse,ne kadar batılılaşsa,efenime söliiim konu başkalaşsa da işin içinde hint varsa o filmde o hint usulu dans edilir kardeşim.Filmin içine sokuşturmasalar mutlaka başına kıçına iliştirirler.Duramazlar kurt var kıçlarında töbe töbe :)


-Anam Kenan Işık hesabı filmdeki yarışmanın sunucusu abi neydi öle yaw.İki kulakta küpeler falan.Aboooow ahaaha.Fenomen maşallah.Hintlinin artistini görüyonmu durumu tam :P


İzleyin güzel film deee benim gönlümün oscar sahibi Benjamin Button'dır alınmaca darılmaca yok ;)

8 yorum:

Last Station dedi ki...

valla gazellecim ben sana benjamin button konusunda katilmiyorum. slumdog millionare'i izlerken ben 1 dakika bile sikilmadim ama benjamin buttonin ilk 1 saati inanilmaz sikiciydi. birde bu film gercek hayatlari yansittigindan daha cok ilgi cekici bence. kazandigi tum oscarlari da cok hakettigine inaniyorum.

sana katildigim nokta ise final sahnesindeki dans bolumu. bende o kisimda hayal kirikligina ugradim. ama kulturlerini devam ettirmeleri ve tanitmalari acisindan kabul edilebilir bir durum:))

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ilahi babe :) her yazında gülümsetiyosun beni :)

babegazelle dedi ki...

last station:ya ben filmi sevdim sevmedim değil sıkılmadım çok etkileyiciydi özellikle o çocuklukları o ghetto hayatı ama ne biliim konu çok predictabledı nası diim tam türk filmi kıvamı akademiye şaşırdım sanki benjamin daha akademi zevki gibi geldiydi bana ne biliim yoksa iki fimi de ayrı ayrı beendim

how i miss:sende beni anacım ;)

ZIBBIDI dedi ki...

Walla film o kadar hoşuma gittiki sonundaki hint dansı bile öğğkk gelmedi yani..:D

Ama dediğin gibi benjamin buttonunda hakkı yendi brad pittin o resilliği bile bi okarı haketti şekilden şekile girdi herif.Filmin sonunda küçüle küçüle witamin olacak diye korktum..:D

babegazelle dedi ki...

zıbbıdı:ya iki filmi de sevdim diyip çıkiim işin içinden ama hint dansı hakkaten klişeydi be yapmasalar daa ii olcaydı,bide son öpüşme sahnesi de çok maldı insan bebeliğinden beri beklediği kızı öle anaokulu çocukları birbirini öper gibi mi öper bee bak bunu posta yazcaydım unutmuşum heheheh

Colorful dedi ki...

bende katılıyorum babegazelle, tamam çok güzel film, akıcı, keyifli,çekimler, konunun anlatılışı falan çok iyi ama yani karşısındaki Benjamin Button olunca, bende bir hak yenmişlik kokusu aldım :)

ZIBBIDI dedi ki...

Bi sürü blogta bu filmin kritiğini yaptım sende malzemeden çalmışım.Hint dansından başka hintlilerin nesi warki hiç olmazsa filmin ortasında yapmadılar ben bekliyodum filmin ortasında biyerde ilk tıngırtıya oynarlar die ama yapmadılar takdir ettim.

Öpüşme sahnesindegerçek bir aşk war bence kızın ne kadar incinmiş olduğunu biliyor yara izini öpüyor.Aşktan O Aşktann..:D

babegazelle dedi ki...

elly:sinema kazansın dielim :P

zıbbıdı:ya ben ormantik bi insanmışım onu anladım ne hayvanım yaa kötü hissettim şimdi :)