Yay burcu üstüne çok fazla negatif çözümleme yapılabilicek bi burçtur.Hani bi terazi kadını vardır balık kadını ya da yengeç, bunlar burçlarını söyleyince karşısındaki direk "ayyyy canım sen çok romantiksindir,teraziler tam aşk kadını olurlar,evcimen yengeç bucuuu yaşadı kız seni alan "tarzı muhabbetlere girer.Ben yay burcuyum deyince direk hmm tehlikeli yay kadını özgürlüğüne düşkünsündür sen,yaylarda acaip böle mod değişimi olur bi dakka iidir sonra bi içine kapanır kimse ulaşamaz yaaa,oyyyy yay mısın zordur yay yaaa inat olur kendi bildiğini okur bik bik bik çözümlemeleriyle muhattap olurum çoğu zaman.İnsanlarda niye var bu yaaa yumuşak başlıysa iyisin,etliye sütlüye karışmayan,bi kızdan beklendiği gibi kırılgan naifsen iyisin,azcık tutkulu arıza özellikler barındıran bi karaktersen çoğu erkek arkasına bakmadan kaçıo te allam neyse konudan sapıyorum bu değil konu:DBi de şu çözümlemeyle muhattap oldum geçenlerde.Yaylar inanılmaz kıskançtır aman aman dünyayı yakar öldürür ümüğünü sıkar!!!! Bunu benim şöyle bi sorgulamam lazımdı içimde karar vermem gerekiodu öle direk kafamda evet kıskancım yada hayır değilim şeklinde bi sonuca varmamıştım çünkü.Oturdum düşündüm kıskançlık duygumun garip bi özellikte olduğuna kanaat getirdim.Şöyle ki mesela bi iş var ortada ve dişli rakipler var.Atıyorum bi tiyatro oyunu var ve seçmeler yapılcak.Hiçbi şekilde diğer adaylara diş bilediğimi hatırlamam.Deliler gibi bi rekabet duygum vardır ama bunu hayatta karşıdakini başka yollardan ekarte etcek şekilde yapmam.Ne biliim en yakın rakip kızın çayına müsil katmam seçmelerin yapılacağı gün,iğrenç bakışlar atmam.O yapabiliosa niye ben yapamiim die düşünürüm.Örnek alırım ben de yapıcam lan alasını yapıcam hem de derim.Direk kendimi geliştirmeye bakarım,çok istiosam abartı yüklenirim kendime o amaçla yatar kalkarım.Bi de kötü olamam o konularda aynı şey için yarıştığım rakibim gelsin benden yardım istesin yardımcı olurum,bazısı saf mısın salak mısın dese de vardır öle bi yönüm.Bu bişi değil diyebilirsiniz hani iş gönül işi olunca en yumuşak melek insan bile şeytana dönebilir bebeğim kime masal anlatıosun burda die sorabilirsiniz.Ama ben bunda da değişiğim.Gönül işindeki kıskançlıktan kasıt ne olur ortada bi adam olur ama adamın etrafta dönenen tek kız sen diilsindir avın kokusunu alan başka dişi aslanlar da çevreyi sarmışlardır.İşte gariptir bu durumda da asla kavga etmem ne biliim rakibim var diye ekstra bütün fingirme flirt silahlarımı çıkarmam.Kişisel inandığım şudur:Bi adam zaten seni kendi farketmiyosa,sen kendini farkettirmek için kıçını yırtıp ne biliim kendini zaten altın tepside önüne sunuyosan bi anlamı kalmaz.Benim için böyle.Kendi ayağıyla gelcek ben getirtirsem olmaz.Böle de manyak bi kuralım var işte.Çünkü erkek kısmısı zaten doğası gereği çok seçici değil bana şimdi kimse bik bik etmesin.Azcık eline yüzüne bakılır bi tipse ve canla başla benim olacaksın diye çalışıosa bi kadın, kırk takla atıosa, çevresinde pervane oluyosa o adamın eninde sonunda alır onu.Bi tarafta kılı kıpırdamadan oturan bi kız bi yanda pervane olan bi kız.Erkek beyni o esnada hangisi daha güzel hangisi daha akıllı,hangisinin karakteri bana uygun diye bakmaz,en kolayına geleni seçer.Eskidenmiş o avcı içgüdüleri zoru sevme bilmemne yalan o .Ne diodum hah,işte bu durumda da ben karşıdaki kadını kıskanmam.Hmm şurası benden güzel burası benden güzel hangi yollarla sabote etsem de bi puan öne geçsem planı kurmam.Aşk savaş alanıdır diye bi söz varya.Buna asla inanmam.Erkekler ilginç bünyeler çünkü kasılırlar ota boka bugün bi taraflarımı yırtsam afedersin onla çıkmak için ertesi gün en ufak tartışmada kısım sen az mı döndün peşimde yüz vermedim de allem ettin kallem ettin girdin hayatıma diyebilir,der.Lanet bi gururum vardır hayatta kaldıramam böyle şeyleri,seçim olcaksa ben herifin hür iradesini etkilemem derim ondan...Haaaa benim bu yaptığımın çok yanlış olduğunu düşünenler çık şu kabuğundan gurur karın doyurmuyo bi kere de farklı bi yol izle lan diyenler çoklukla var arkadaş çevremde,ki büyük ölçüde haklılar haklı olmassa spinster'lığa emin adımlarla yürüyor olmam şuanda dimi eheueheue. O yüzden uyarıyorum benim yaptığımı yapmayın velhasıl gurur karın doyurmuyo ben de farkındayım da nato mermer nato kafa bi yay'ım işte ben napiim :DHadi rakip dişiyle işin yok da adamı da mı kıskanmıosun diye sorabilirsiniz haklısınız:)Onu kıskanıorum deli gibi,birinden hoşlansam gözü bi dişi üstünde 2 dakka fazla oyalansa kafamda envai çeşit olumsuz teori üretirim 2 dakkalık bakıştan kesin bi ay sonra evlenip bi araba çocuk yapcaklar böhüüüü gibi alakasız şeyler çıkarırırm.Msn'de bi dakka geç yazsa kimbilir kimle fingirio şuan allah kahretsin nalet olsun seni gördüğüm güne gibi dramalara girerim.Tam bi drama queen'im ama içimde dışarıya özellikle herife karşı pek bi sert kızı,umrumda diil la la laa tarzı kızı oynarım :DHa geliriz zurnanın zırt dediği yere ben seçimden yüzde doksan yenik çıkarım.Haklılar bişi demiorum zorumdur,aranan ağzı var dili yok aşk meleği kız modeli diilimdir ve erkek kişisi ne kadar saklamaya çalışırsan çalış ne kadar çok basit salak kızı oynarsan oyna,zorun kokusunu bin kilometreden içgüdüsel olarak alıolar abi,çözdüm ben bunu evet evet kesinlikle böyle...He bunu biliorum çözdün madem e ii peki öle olsun diip hayatına devam mı ediorum ha bazen zor oluo iice drama queene arabeske bağlayıp,az önce yürüttüğüm tüm akıl yürütmeleri unutup nerde alkolüm laaan zaten çirkinim kimse beni istemiyo hüüüü bi paçavrayım been şeklinde dolandığım da oluyo.O da zedelenen egonun yanında bonus olarak gelio öne geçemiosun işte ama bi zamandır bu evreyi yoketmeyle ilgili ciddi çabalarım var artık daha başarılı olduğumu düşünüyorum evet afferim bana:PFarkındaysan gene kavgam kendimle oluyo diğer dişiyle ya da adamla değil.Kızın suçu ne rekabet etmek hakkıydı kazandı buyursun hayrını görsün.Adamsa zaten beni kendi farketmediyse masaya yumruğu vurup almadıysa hiç bi önemi yok.Yani şimdi özetle bu yazıda çözmeyi umuyodum kıskançlığımı ama hala çözemedim :)Benimki değişik bi çeşit ortaya karışık sanırım diyip çıkıyorum işin içinden o zaman.Ayrıca yeminle bu kafayla işim zor allah ıslah etsin ne diim :)

18 yorum:

GAMZELİ ANNE dedi ki...

ben yay burcuyum ve her halimden çok mutluyum kim nederse desin:)tamam bazen sağım solum belli olmaz ama hayatı seviyorum yaşam enerjim yüksek :))aman bende öbür burçlar için bi kulp bulurum heralde:)) bu arada yazıların çok hoş zevkle okuyorum:))

nevruz dedi ki...

ya ben yengecim ama hiç öyle romantik,duygusal bi kişilik barındırmıyorm bünyede;inat mı gurur mu hepsi en üst safada,söz konusu erkekler olduğunda aynı anlattığın gibi hiç ödün vermem aşkımdan gebersem,peşinden koşma durumlarım olmaz,hiç kimse vazgeçilmez değil derim otururum,kıskançlıklığa gelince ztn değilimdr ama kıskasamda kattiyetle belli etmem,kendini bişey sanmasın diyerek,gururla karın doymaz,çok şeyde kaybetiriyor adama zmn zmn ama ben halimden pek memnunum aksi gibi olsa kendime saygım kalmaz,inatçı,gururlu,duygularıyla hareket etmeyen,sıfır romantik bi yengecim bu nsl oluyr,sende böyle kalmaya devam et babeciğim beğenmeyen almasın küçük oğluna

HÜPCADISI dedi ki...

yay'ım ve acayip gurur duyuyorum ben de. hani sorsalar dünyaya bir daha gelsen hangi burçtan olmak istersin diye, yay yay yay derim.
fazla iyi niyetli, saftorozum..kimsenin ayağına çelme takmam,ama bana takan olursa da okumu fırlatırım, kimse kusura bakmasın:))

Siminya dedi ki...

gene esti yağdı çatlak :) erkekler avlanmayı bıraktı mı diyon ? de konumuz senin yay kıskançlığın olacaktı ama yine birilerine dokundurmuşsun :)
seni şeye benzetiyorum bizim köyde bir rüzgar türü var, gelince belli bir yöne esmez sağa, sola, yukarı, aşşaa, helezonumsu, çiçek modelli eserr durur, aynı sen :)))

Bırak ya burca göre don biçmeyi, banada sen akrepsin kincisin, lider ruhlusun, zehirlisin diyorlar ama başıma gelmedik oyun kalmadı ve hepsinde avanak gibi baktım nasıl zehir lan bu a.q :)

babegazelle dedi ki...

gamzeli anne:heheh al bi yay daha yaşasın ben de memnunum walla ama erkeklere vıyyy özgür ruhlu diince olumsuz gelio teşekkür ederim:D

nevruz:ohooo anacım sen de benim kafadansın seversen sev sevmicksen çek git modeli anam bilmiorum bu gururla nolcak geçemiyorum mümkübü yok ama böle de yemiyo işte yaaa :D

hüp:zaten çok fazla yay blogger var bunu keşfettim şeye bağlıorum yay böle ne varsa ağzında bi tiptir ya çok kolay herşeyini dakkasına öğrenirsin sır küpü diildir kendi hakkında o yüzden blog yazıp hayatımızı anlatmayı sevioruz bence yaşasn yaylar :D

simmy:bıraktılar cnm yaa en azından benim çevremde gözlemlediğim o rüzgar benzetmesine bayıldım benim dağıtıp toparlayamadığım konuyu bi cümleyle özetledin heheheheh bu arada benim de yükselenim akrep acaip akrep özelliği barındırırım çok da severim akrepleri muah datlım;)

osuruktanteyyare dedi ki...

yavrukuşum bende yayım bilion kıskanç mıskanç diiliz biz yahuu
dediin gibi sevdiimiz herifi kıskanırız onun haricinde arkadaşı kıskaniim, biri bişe başarmış onu kıskanim, güzeli kıskaniim die bi olayımız yok
o diilde geçen ben çok denişik bi değerlendirmeye maruz kaldım
"yay kadınları aldatır!!"
zuhaha

Ms.Dominatrix dedi ki...

yavrumm ben de yay burcuyum ve diyebilirim ki, ayricalikliyiz;) ama yay en cok kadina yakisio yaaa, yay erkegi offf off ugras duuur! yaylari sadece kadinlara ayirsinlar yaaaaa! kiskancliga gelince hormonlari, biyolojiyi, astrolojiyi falan sucla, XX yapio arada bole:P

babegazelle dedi ki...

teyyare:eynen öle bebeğüm ama aldatma bence yalan yaa biz doğrucu davut tipleriz alengirliiş bize yakışmaz çekersin kapıyı çıkarsın sora ne bok yersen yersin heyt lan burcumun iffetine laf ettirmem:P

msdominatrix:anam herkes yaymmış be hahahaevt yaa bencede yay erkeinden yay kadını halime ben bile korkarım doru yay kadınlara göre bi burç olmalı haklısın:D

bi dost dedi ki...

ay ben yengecim ama hiç öle burcum gibi diilim ki bazı konularda? amaan salla yaa yemişim burçları.. iyisini ediyosun sen bence.. ama evlennce böyle yapma tmm mı? hadi bakalım afferiim :P

babegazelle dedi ki...

bi dost:hehehe peki :D

Üfürükten Prenses dedi ki...

akrepleri çok mu seversin ehi ehi :) sevindim :)

bende de senin takıntından var,isteyen değil de istenilen olmak en azından ilişkiye bşalarken..

owl dedi ki...

gazelcim, benim kıskançlığımda biraz seninkine benziyor. ben en çok insanların bilgisini, yeteneğini ve kültürünü kıskanırım ama iş erkek arkadaş ve eş mevzuuna gelince hiç kıskanç bir tip değilim. beni istemeyeni ben hiç istemem tavrım vardır. erkekler konusunda ümitsizliğe kapılma bence zoru seven erkeklerde var, ben bir tane buldum mesela :))

t.u.b.a dedi ki...

ben bu burç işlerinden hiç anlamıyorum be babe :D bana sen aslansın, aslanlar şöyle olur böyle olur diyorlar, he he tabi evet deyip geçiyorum. anam ne cahılım kız ben! :D

babegazelle dedi ki...

üfü:he severim kendim yükselenim akrep ve acaip etkisindeyimdir ii ya yalnız diilmişim :)

owl:owlcum ne güzel sen bulmuşsun benim bütün çevremi oturan boğalar sarmış kendimi hediye paketi yapıp önüne koysam gene aynı mal mal bakıolar anca öff geldiler gitcem bu diyarlardan:P

tuba:vıııy aslan mısın sen aslanlar böle bi lider olur severim aslanları da neşelidirler :)

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

Tam bi drama queen'im ama içimde dışarıya özellikle herife karşı pek bi sert kızı,umrumda diil la la laa tarzı kızı oynarım :D

çok süper saptama valla...ben burcumdan gayet memnunum..iyisiyle kötüsüyle yay burcu insanı güzeldir değişiktir keşfedilmeye değerdir :P

babegazelle dedi ki...

pinkzorro:bütün yaylar toplandık toplandık toplandık eheuehuehe ben de memnunum walal milletin hüsnükuruntusundan bana ne:D

MANUKYAN dedi ki...

kan-dır-dım
ahaha bunada yorum attım sandın dimi :D
öptüm şekerim bye..

babegazelle dedi ki...

seni allah naapmasın koptum üşenmemiş de yapmış ya hahahaha