Oy ben nere gidem.Derdim büyük a dostlar,iştahımı kontrol altına alamıyorum ben,evet.Bu acı gerçeği artık kabullenmem gerek.Kilo sorunum yok hayır.Şimdi yiyip yiyip kilo almayan cinsindenim dicem blog aleminin cümle hatunu düşman olcak bana ama bu da iyi bişey diil be gülüm bak anlatim anlican.Hakikaten ergenliğe kadar etiyopyalı muamelesi görmüş insanlardan biriyim.Ben diil ailem artık nefret ediodu bu çocuğa yemek yedirmio musunuz sorularından ki ben çocukken de öküz gibi yiyodum.15 16 yaş sonrası aktif spor hayatımda dengeli kilo aldım o aldığım kilo da kas oldu zaten,aldığım kaloriler anında yakıldı,gayet fizik oturdu.Ama benim zaten bünyemde olan yemeğe düşkünlük,aktif spor yapan insanların enerjiye ihtiyaç duymalarından sebep daha bi yemeye vurmalarıyla kendini aştı bi bağlamda diyebiliriz.Sporu bıraktım,hala da devam ediyo.Okulda beden eğitiminde okuyan bi arkadaş vardı.Taktıydı bize gelin benim pilates sınıfına beleşe la eğlence olur hem spor yaparsınzı diye.Az önce mideme indirdiğim bi buçuk karışık pideden barnaklarıma yapışan yağı şöle bi güzel yaladıktan sonra"Olm benim ne işim olur totomu kaldırmam walla ohoo bizden geçti,hem ben kilo neim almıorum sen yorma kafanı,spor yaptık o kadar vücut kurdu benim düzeni dokanmıo şimci" dedim çocuğa midemi güzelcene sıvazlaya sıvazlaya.Arkadaş ne kadar süre spor yapıldığına ve bırakıldıktan sonra üstünden ne kadar zaman geçtiğine ilişkin bissürü hesaplar yaptıktan sonra kendi kendine vücudunun salmaya başlamasından önce sadece bi sene vaktin var dediydi.Hade len dedim ben de ki bu muhabbet üstünden iki sene geçti,sanırım çocuk haklıymış!!!.Şuan yer yer bölgesel yağlanma,ayva göbek,kalça kısmında hafif bıngıldamalar baş göstermeye başladı.Dediğim gibi kıyafetten belli olmuyo ama bikiniyi giydiğimde de 18 yaşındaki fiziğim yok artık bu bi gerçek..İşin garibi de şu herkesler aman pilates aman diyet yok lahana haı diye bağrınıyo ya ne güzel kendilerine dikkat ediyolar.Kilo alsa bile diyet sağlıklı beslenme kültürüne sahip kişi hemen savunmaya geçebiliyo ya been???Benim zerre umurumda değil yeni bi oluşum haline gelen selülit dalgalarım çünkü yemek benim için vazgeçemiceem bi zevk.Ben yemek için yaşayan bi bünyeyim,herkes de bilir bunu evden adım atayım dışarı iki dakka sonra nereye otursak da yemek yesek diye kıvranmaya başlarım...Pislik huyum da vardır,hiç de tiiksinmem kendi tabağımı bitiririm benimle masada oturan arkadaşların tabağında yemek kalırsa üşenmem onu da yerim.Çok sevdiğim bişey olursa manyak gibi ev halkından saklarım zula yaparım.Beyaz ekmeğe taparım bi oturuşta bi ekmeği ben yerim zaten eheueh.Bir yemek yaparım vıcık cıvık yağlı,öyle severim çünkü.Yüksek tansiyon bi aile geleneği olduğu halde tuzu yemeğe adeta boca ederim.Bir tek tatlıyla(pms dışında:P) ve balıkla pek aram yok onun dışında kırmızı et,hamurişi delisiyim.Ne kadar yemek yemiş olursam olayım,aile arasında yatzıbar yemeği olarak tabir ettiğimiz yatmadan hemen önce yediğim öğünü yemeden yatmam.Bu gece 1 2 dolaylarında yenir.Genelde ekmek peynir kahvaltılıklar eşliğinde olur.Her gece yerim hiç şaşmaz :) Şimdi yukarda anlattığım yeme alışkanlıklarının ne kadar sağlıksız olduğu farkedilmiştir zira.Bu besin düzeniyle yaşayan normal bi insanın şuanda obez olması gerekirdi.Vücudumun son bi senedir kilo almaya her an meyil alabilecekmiş gibi değişimlere uğradığını da varsayarsam gidişim hiç ii değil.Hayır diyet kültürüm de yok,mümkün değil yapamam.Bi ara karar verdiydim diyet yapmicaktım da dikkat etcektim,eti formu yağsız salatayı falan sokucaktım hayatıma anaaaam o dönem nası nemrut nası çirkef nası gudubet bi insan olduysum.Millet yalvardıydı gurban olayım ye de sen de kurtul biz de diye:DYani otokontrol yok bi de orta yaşlara yanaştıkça vücudun daha az enerji yakar pozisyona geldiğini metabolizmanın yavaşladığını düşün.Yaptığım hesaplara göre hele ki çocuk mocuk da doğurursam 35 yaşında bi obez olucaam kanısına vardım evet.Hatta o evinden vinçle duvarı kırıp çıkarılanlar cinsinden olcam.Ana habere falan çıkcak:Gençliğinde manken gibiydi şimdi 400 kiloyla yaşam mücadelesi veriyo diye :SVinç tepesinden genç nesile mesaj vercem,sağlıklı beslenin ben gibi olmayın diye,pişmanım böhüüü diye...Ya da daha iyi bi ihtimal kolesterolden yüksek tansiyondan gidecem öle tık diye...





Al aha çizmiş bi akıllı benim geleceği :D

Hayır bugün daha mide fesadı geçiriodum.Sölemesi ayıp büyük hala bana Mantı açma 101 kodlu dersi vermeyi bugün kafasına koyduğundan gittik buna mantı açmaya.E dolayısıyla çömez öğrenci ben olduğumdan,deli gibi hamur açtırdı kesme yaptırdı bana.Alışmamız tötte de don durmaz.Yemin ederim ellerim ayaklarım tutuldu.E yoruldum üstüne madem ben açtım yerim anasını satim diye sanırsam yarım tencere mantı yedim.Sonra da kıvrandım,ama öle böle değil ölüyorum.Bildiğin ağır mide fesatı.Rennie mennie kendime geldim ama bi insan hala mı akıllanmaz saat 1 oldu yatzıbar yemeğim geldim gittim yarım ekmeğin üstüne sızma zeytinyağı döke döke onun da üstüne peynir süre süre yedim :S Yani ne denir bana.Nasıl iflah olurum bilmiyorum.Yazdıkça acıkıyorum öyleyse burda kesme zamanıdır yazıyı gene babamın konuya yorumuyla kapamak istiyorum(bana ithafen):Ulan dokuz karının yediğini yiyosun gene doymuyosun!!!

29 yorum:

bi dost dedi ki...

ahaha gözümüz yok ye anacım :D

ya ekmeğe yağ dökmek nası bi manyaklıktır yalnız :Pp o değil de, salatayı yemekleri filan yağlı seviyosan ona alışamazsın belki ama mideni küçült bari.. bu gidiş gidiş değil babecan :P benim de oldumolası çelimsiz bi halim vardır, bi de minnacık bi midem.. seviyom kendimi..

(boyunu kıskandığım için yazdım bunu, kısayım ama midem küçük hıh manasında)

Last Station dedi ki...

nasil bir metabolizmadir bu, kesinlikle incelenip literature gecmelisin:) tabi bagirsaklarinda kurt yoksa:)

MAYA dedi ki...

ye valla. canın sağolsun. şimdi ben de yedim ekmek,peynir. kilo da almıyorum senin gibi. tabi var hafiften belirtiler de beyaz ekmek yok bende. sen de tam buğdaya falan geçsen korkun olmaz gelecekten yani.

öykü dedi ki...

Babegazelle :))
Şaka dımı bu..Bu kadar cok yemek yıyor olusunu saka dıye kabul edıyorum:)) Bırlıkte gulelım dıye yazdın dımı..Valla ınanamıyorum:)

BD dedi ki...

ahah bi an kendimi okuyomuşum gibi geldi yahu. aynen ben de yatmadan önce yenilen gece yarısı öğününü çok severim, yemek yemeye bayılırım, öküz gibi de yerim sonra mide fesadı geçiririm. mide ilaçları en büyük arkadaşım oldu artık. allahtan ben de senin gibi yiyip yiyip kilo alamayanlardanım, yoksa halim nice olurdu bilemiyorum.

Pilli-Cadi dedi ki...

gazelim sen formundasin ye bisi olmaz valla bak benim de böyle bi arkadasim vardi yiyo yiyo öküz gibi bi gram almiyodu.

ben de öyle olmak istiyorum. bu arada gece 1-2 gibi yemek yeme aliskanligi bende de var genelde tutuyorum kendimi cünkü ben kilo alabilen bi bünyeyim.

ama cok zevkli o saatte yenilen yemek. he bi de gece kalkip cikolata yemem vardir. gecen bi paket cikolatayi indirmisim mideme lan yuh dedim sabah kalkinca kendime. gece cikolata yemezsem kalkip üzülüyorum epey

böcük dedi ki...

bölümümü değiştirip sağlık ile ilgibi bir bölüme geçsem tezimin konusu olur musun Babe :Pp

Adsız dedi ki...

Yaşamak için değil, yemek için yaşayanlar diye dernek açılsın:))
Beni de kurucu üye yapsınlar.
Senin olayın çok benzer bi yanı da bende oldu bir erkek olarak. Bir ara deliler gibi yiyip, kilo bile veriordum. hep ben sportif adamım, bünyem hızlı yakıor dedim. sporu bıraktık hala yaktı gariban bünye belli bir süre. tabi normal insan gibi yesem belki hala yakardı da.
Sonuç olarak ben de biraz kilo aldım.
Sen de alabilirsin BabeGazelle aman dikkat. Ancak yemek yemekten de ödün vermeyelim.
Ne demişler, yiyen dikilir, yemeyen yıkılırrr:)))!!!

osuruktanteyyare dedi ki...

annem gece öğününü kes yeter sana be diyet olayına girme
şu babanın sözüne karşılık olarank bende 9 kadına yeticek diyet yapıyorum ama hala topluyum :D

Sycorox dedi ki...

ehuhe diyet olaylarına hiç girme,şayet elini verip kolunu kaptırmak gibi,bi girdinmi diyete bi daaa çıkamıyosun:)

Robin Goodfellow dedi ki...

"Yarım ekmeğin üstüne sızma zeytinyağı döke döke onun da üstüne peynir süre süre yedim :S"
offff sen bunu yazınca aklıma Güre'de siparişler gelene kadar masaya gelen kocaman bir çanak salata (içinde bir sen bir ben yoktum inan) ve yanında da kızarmış ekmekle üstüne zeytinyağı dökülmüş çeşitli baharat tabağı geldi.O ekmekleri banaa banaa bütün sepeti bitirmiş yenisini istemiştim
oof offf

kırmızılı dedi ki...

ye anacım ye :D yarasın maşallaahh kızımaa.bende yiyom walla,yatmadan önce,kalkınca,can sıkıntısına :)
bişeycik olmaz,evlenip,çalışmaya başlayınca 2de kızancık yapınca,totonun üstüne oturamayacağından kilo problemi falan kalmaz zaten :D

babegazelle dedi ki...

bi dost:zeytinyağlı ekmek öle güzel olur ki ama özendirmiim şimdi ondan sonra kilo aldım sebebi sensin diye gelmeyin bana hehehe

last station:küççükene o kurt tahlilini yaptırdılardı bana aile arasında bide yaramaz çocuk olmamdan da sebep adm kurtluydu küçükken :Dşimdi yok sanmorum bizzat orcinal oburluk işte

maya:bööğ kepek buğday hiç sevmem illaki beyaz olcak bide dşını da yemem içini oyarım hehehe

babegazelle dedi ki...

öykü:malesef doğru cnm hiç şaka maka diil walla :D

kontes:ahaha bendenmişsin rennie hep el altında olmalı ;)

pilli:evt yaa geceyarısı yemei kadr lezettli bişi yok ama ben de almaya başladım kilo bıngıl bıngıl baldır kısımlaro:S napiim yaa benim de çikolatayla fln yok aram işte :)

böcük:eheheh o zmna obez olmamışsam seni mi kırcam:D

babegazelle dedi ki...

leo:tmm böle bi dernek kurup her hafta toplanıp deliler gibi yemek yiyelim nihahah,erkeğe kadın gibi dokunmuo ki yaa o selülit belası yok mu aah aaah ama bencede boşver yemeğe devam :D

teyyare:verdin ya sen yavrum abartma o kadar da somaliliye mi döncen çok zayıf kadın da itici bence yaw

syco:dorusun haklısın niyetim de yok zaten:D

puck:canım istediiiiiiiiiiiii gidip yicem şimdi günahı boynuna :P

kırmızılı:demi nan hehehe hem olsun ben zaten adamı alana kadar aldıktan sonra salmayı düşünüyorum ona da yedircem ki o da şişsin karılar da onu beenmesin öle yemek içmek üstüne bi çift olucaz bebeeeem eheueheuh

ella dedi ki...

Yirmili yaşlarımda bende senin gibi yerdim ve inanılmaz derecede zayıftım. Bütün arkadaşlarım benden nefret ederdi. Artık okadar yemiyorum ama hala zayıfım. Ve istediğim an istediğim kadar kilo verebiliyorum. Hastayım galiba ben :))

babegazelle dedi ki...

hmm yok yok owlum ellam bana ümit verdin şuan işalla ben de sen gibi devam ederim böle az buz bi iki fire vermeye razıyım :)

RaMa dedi ki...

ay bana kilo göbek vs demeyn çıldrtck bu olay beni haa
bende ergnlkte acayip şişkydm...
anam sona bi kilo verdm inceck oldm...
ama benm omzlar yapılı olduğu için o zayflk bana yaramadı...
sona can sıkıntısındn ben bi yemeğe başladm şimdi ölsm diyet yapamıom... çünkü hayatm boyunca hiç diyet yapmadm...
allah senn yardmcn olsn ne diim...
ama ben hiç öle çok yiyn biri olmadm tek soun o günde 1 öğün yerm ben (:

babegazelle dedi ki...

rama:oha 1 öğün ölürdüm galiba hahaha en yakınımdakini kesip yerdim!

Adsız dedi ki...

Ya bu ekmeğe zeytinyağı damıtmayı nasıl sevmezler ahhhhhh... diyetteyım dokunmayın fena patlarım:)
ege ınsanı mısın bılmıyorum ama benım yıllardır egelı olmamın en buyuk artısıdır bu zeytınyagı sanırım.ah ızmırımın guzel zeytın bahcelerı..
ya tahmınımce fotodakı gıbı ıncecıksın. dıyet mıyte palavra senın ıcın. cunku dıyet bıtınce zeytınyagını bı daha damıtmıcan mı ya da 1 ekmek yemıcen mı:)
senın yapacagın tek sey yatzıbar menüsünü atlaman!
bunu atladın iş bıttı.

babegazelle dedi ki...

irem :hayır egeli diilim ama severim ege mutfaını zeytinyağına da düşkünüm öle işte hehe şuan foto 1'im ama gidiorum 2ye doğru:Dyatzıbardan geçmek mii aslaaaa:D

ZIBBIDI dedi ki...

yemek benim için vazgeçemiceem bi zevk.Ben yemek için yaşayan bi bünyeyim,herkes de bilir bunu evden adım atayım dışarı iki dakka sonra nereye otursak da yemek yesek diye kıvranmaya başlarım...Pislik huyum da vardır,hiç de tiiksinmem kendi tabağımı bitiririm benimle masada oturan arkadaşların tabağında yemek kalırsa üşenmem onu da yerim.Çok sevdiğim bişey olursa manyak gibi ev halkından saklarım zula yaparım.Beyaz ekmeğe taparım bi oturuşta bi ekmeği ben yerim zaten eheueh.


ha ha süpersin yaaa bayıldım walla bende çılgın yerim ama çabık kilo alıyom ben bu aralar frenledim azıcık.ne kadar dayanırım bilmiyom ama du bakalım..

sen ye kuzum can boğazdan gelir boşwer gerisini allah göstermesin yarın ölüwerin neyim aklında kalacağına midende kalsın aklına ne gelirse yee şifaa olsunnn:D :D :P

Adsız dedi ki...

pis boğaz seni:DDmaşallah ya babanın cümleye bi kahkaha attım valla,doğru söze ne denir:)bnde bu aralar kendimi yemeğe verdim artık mide fesadı geçircek durumda bile olsam can sıkıntsndn heralde yemeğe sarıyrm,ne yisem diye dşnr hale geldm böle değildm ben,can sıkıntısı işte tatil yaradı bide,bnm metabolizma belli olmuyr bazen çalışıyr bazen işini aksatıyr,yiyip yiyip hiç kilo almama durumlrmda yok su içsem yarar durumlrmda,diyet bana görede değil hiç istikrarla sürdüremedm,ne olck halimiz blmem

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Yarasın, löp löp et, pıt pıt yağ olsun inşallahhhh:))

babegazelle dedi ki...

zibbidi:dimi yaa yarın bigün ölürüm aklımda kalmasın hehehe:D

nevruz:evet anacım yaa can sıkıtısı tetiklio evde olunca boyuna yemek boyuna yemek off olsun ama napalım yaa :D

banu:olmasın kıııız sonra resimdeki şey gerçek olcak zaten kaldım evde hahahaha

MANUKYAN dedi ki...

dert etme bukadar...valla şişko olan kadını diğerine tercih ederim ne lan o bi deri bi kemik oklavadan farkı yok beğenmedim kadın dediğin diğeri gibi olmalı sağdınmı bi sefer de 5 kilo süt vermeli :)

babegazelle dedi ki...

manukyan:puhahahaha o nası tanım öle ama haklısın ben de sevmiom sopa gibin azcık bıngıldamak iidir:D

Adsız dedi ki...

ehuehee, hatırlanmı 1. sınıfta az yiyelim diye her ders arası paket paket yediğimiz eti form yuvarlacanak mısır patlağını:):):):) yokk canımmmmm, biz onu tadı güzel olduğu için yiyoduk zaten dimi bebişimmm:) yaw bu kiloo mevzuu çok hassas bende de bu aralar, evlendik kilo aldık, adama yedireyim her öğününü diye bende hem kendi ara öğün abur cuburlarımı, hemde onunla düzenli öğünlerimi yiyince nooluyo, k(oca) bana sen buaralar biraz k(ilo) mı aldın sevgili k(arı)'cım diye soruyooo:( ve daha kötüsü o k(oca) beni bu halimle artık beeenmiyooooo böhüüüüü :(:( ama suç bende, babecimm yaw inanırmısınn apartmanın altında spor salonu var, git anahtarını al, sabahtan akşama kadar istediiin kadar yürü, koş, tepinn, ama yooookk çok uzak canım bana, kim eşofmanlarını giyip iki kat merdiven incekk???!! müstahak bana müstahaaakkk!! kilo vermeliyimmm, evliliğim tehlikede puahahhahha:) haline şükret diye yazdım bunları, hadi bozma moralini bebişimmm sen taş gibin hala walla :):)

babegazelle dedi ki...

esra:sen tam sopalıksın emrediorum o koca kıçını kaldır ve o spor salonuna in!!!:D boşucak kocan kalcan başıma:P ah ah benim evimin altında spor salonu olcak podyumda alırdım bu yaştan sonra soluğuahahaha