He yavrular bakın hele.Galiba ben bi süre kaybolcam,kaybolmayabilirim de duruma bağlı aslında ama durum şuanda kaybolcaama dalalet(karışık oldu ama böle)Kötü bişi fln yok merak etmen olay şu:Bilindiği üzre bi iki post önce de yazdığım üzre bi Twilight manyaklığına girdiydim ben.Hatta bi haftada türkçesi bulunabilen 3 kitabı da okuduydum.4.kitap Breaking Dawn İngilizce,türkçesi te 15Nisanaymış(Amelie'nin yalancısıyım)Ben de sevmem ingilizce okumayı,(artistlik yapiim okuyamadıımdan değil bebeğim anadilim tercihimdir o bağlamda:P)Baktım bu böle olmicak geberiorum meraktan.Merakıma yeniliyorum netten spoiler okuyorum adı üstünde o da spoil ediyo bütün olayı.Dedim gideyim alayım ingilizce mi olur nolur bitsin bu işkence.Anam aradım aradım Ankaradaki tüm kitapçıları kitap yok.Kalmadı gelcek bik bik,ulan bizim millete bak herkesler İngilizce kitap okurmuş da haberimiz yok.Neyse ben de Işı'nın kardeşine yalvardım, o da binbeşyüzüncü kez baştan okuomuş o sırada ama saolsun halime acıdı ödünç verdi bana.Teşkürlerimi sunuorum kendisine:DDedim söz 2 güne okurum ben merak etme.Bi çıkardı koydu kitabı anam Norton antolojisi gibi 800 sayfa höhh!!!!Stephenie teyze coşmuş yani.Toparlamam o ki,ben hem en kısa sürede geri vermek istediğimden hemi de olay coşup çok heyecanlı bi hal aldığı ve kendi irademle de elimden düşürmek istemediğimden,bilgisayar,tv,cep telefonu gibi kominikeyşın araçlarıyla muhtemelen bağlantı kesicem.Telafi ederim gençler hadi öpüldünüz

19 yorum:

bi dost dedi ki...

:)) biz seni bi ömürr bekleriz bebişimm.. :Pp

ella dedi ki...

Arayı çok açma şekerim özleriz biliyorsun :))

Onur dedi ki...

ahaha kolay gelsin :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

iki gun icinde geri verecegine gore cok sumeyecek dimi :))

Moonish (moonsun) dedi ki...

iki gun icinde geri verecegine gore cok sumeyecek dimi :))

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

800 sayfa mıııı :OOOOO
asla ingilizce okuyamam heyecanlan 15 nisanı beklicemm. allam şu gız hayırlısıynan bi vampir olaydı da göreydik yav:)))))))))

babegazelle dedi ki...

ahaha saolun mümkün mertebe çabuk dönmeye çalışıorum ama 2 günden fazla sürer bu yaaa yavaş da okurum ben sindire sindire üstüne bi de ingilizce türkçe gibi hızlı olmuo tabii :)

babegazelle dedi ki...

çiki:çok şey oluo
çok şeeeeeeeeeeeeeeeeeeey daha 200.sayfadayım ama ağzım açık kaldı o kadar diim sana spoylır olmasın şimdi

cesetizleri dedi ki...

kaybolmayan babegazelle istiyoruzzz

Kesinlikle , belki * dedi ki...

Türkçesinin çıkmasına daha çak var var yazık biz ingilizce cahillerine :))

babegazelle dedi ki...

ces:gelicem mola verdikçe okumaya gayret ediorum bloggrolu ama kendim yazmaya yoruma vakit ayıramıorum başlayınca oturuom bikaç saat blıb başına çünkü:d

kesinlikle belki:walla çok garip bi hal aldı hikaye çooook yani ne hissedeyim bilmiyorum şuan bitirince apoilersız artık nası olcaksa yazarım fikirlerimi:)

Adsız dedi ki...

hehe iyi okumalar :))
az once buffy hayrani ben feysbukta gezinirken "buffy please slay edward cullen" grubuna denk geldim cok guldum ya gece gece :D

Adsız dedi ki...

Norton antolojisi bir olaydır..çeken bilir azizim :D

Adsız dedi ki...

sana özendim bende başladım bu seriyi okumaya aslında şuan üds ve kpssye çalışıyo olmam lazım idi emme bu gidişle sınavlar biraz daha bekleyebilir... :DD

y i ğ i t dedi ki...

röhhh 800 mü :D 2 gün hmmm :D

Amélie Poulain dedi ki...

Vay anasını boynuz kulağı geçer diye boşuna dememişler. =D

Adsız dedi ki...

larende:edwarda uzanan eller kırılsın diorum:P

pink:gerçi ben akeli olarak pek muhattap olmadım kendisiyle ama gene de biliris :d

newcomer:biraz ara iidir boşver

yğt:bitti sayılır 100 sayfam var pek 2 gün olmadı ama neyse

amelie:kızııııım çok pis yaaa nası bekliceksiniz bilmem bence çıkacağı gün dnr kapısında yatın hehehehe

Amélie Poulain dedi ki...

Çok güzel moral veriosun. ='(

Adsız dedi ki...

amelie:100 sayfam kaldı bekle spoilersız şöle azınızı sulandırcak bi yazı yazıcam az sora hahahha