Aşkı hastalıklı sahiplenme duygusuyla karıştırmada dünya üstünde bizden daha başarılı bi millet daha var mı merak ediyorum cidden.3.sayfa haberlerinde,tv haberlerinde çokça rastlıyoruz yüz vermeyen aşığını doğradı,ya benimsin ya karatoprağın diye üstüne kurşun yağdırdı vs vs.Daha yeni döndü bi olay daha,kıza takıkmış senelerdir asansörde kıstırmış öldürmüş,kızın ölmesine dayanamayan sevgili de intahara kalkmış bilmemne.Ne kolay bu insanlar için yaaa,ölürüm öldürürüm nolcak ki?Bugün de gözüm tvdeki yeni börtleyen diziye şöyle bi takılınca aynı olayı da görünce hömküresim geldi.Şu Bir Bulut Olsam mı ne.Konuyu anlayamadım zira oturup izlemedim sadece gözüm takıldı.Takıldığım sahnede aynen yukarda anlattığım gibi.Elimizde bitane hastalıklı artık sapkınlık derecesine gelmiş bi aşığımız ve reddetme hakkını kullanan bi hanım kızımız var.Herif önce dil döküyo,olmuyo yakarım lan ikimizi diye ateşe veriyo ortalığı,dövüyo tartaklıyo kızı sonra sarılıyo,yetmiyo başkasıyla evlenirken sanırım ,reddeden kızı vuruyo hırsından.Öyle büyük bi aşk yani.Ya bi git böle şey mi olur.Aşık denmez ona tek bi adı vardır piskopat.Aşkın her türlü grotesk hali kabulümdür ama şiddetti öldürmekti,duvardan duvara çarpmaydı,hayır...


Sen ben garip bulalım ama bundan hoşlanan bi kadın güruhu da var yaa.Hayır maço erkek korumacı erkek başka benim burda anlattığım başka.Yakar döver söver,küfreder,el kaldırır.Gene de bu kadın der ki aaa bak ne güzel beni seviyo,sevmese yapmaz.Öldürürüm der adam,ay ne güzel ölümüne sevda işte der kadın.Efsanevi aşk olma beklentileri nasıl 3.sayfa haberi olmakla sonuçlanıyo sanırım örnekleriyle görüyoruz bu noktada...


Ha bu hastalıklı 'ne olursa olsun benim olacaksııın!' duygusunu sadece sosyopat adamlar mı taşıyo yani diye sorarsan.Tabii ki hayır.Çok türü var bunun,ve kadınlar da gayet yapıyolar.Adamı elde etmek için alecengiz oyunları çeviren,reddedilse bile adamı spider woman misali entrika ağlarıyla ören,ucuz brezilya dizisi kötü kadın tiplemesi hatunlar yok mu var.Gerçekten anlamam.Telefon suratına kapanır gene arar.Adam başkasını sever bunu bilir aman yeter ki gel beni de hayatına aldığın sürece başkaları da olması önemli değil bilmemne der.Korkarım nan.Şahsen bi kere reddedilmenin zerre sinyalini alsam o adamın bi daha 1 km çevresine flirt silahlarımı sokmam.Daha da Davos'a gelmem :P(bi ben eksiktim yapmayan tam oldu rahatladım:P)


Geçen geçti bunun konusu sohbet ortamında.Kadınlar olarak şunu da çok yapıyoruz.Mesela biz gayet bi adama sırf boşluktan yüz verip,sonra bu esnada allahın işi ya daha iyi bi aday karşımıza çıkınca o ilk baştaki adamdan verilen tüm ilgiyi birden çekip hiç açıklamasız bye bye canım diyebiliyoruz ona.Hoop daha iyi görünen adaya.Hepimiz yapıyoruz inkar etmeyin şimdi.Ama bizim başımıza gelince,kaldıramıyoruz çoğumuz."Pislik herif yaa bana yaa,ben gibi kadını bulmuş nası yapar.Neyi yanlış yaptım da kesti bu aramayı erkek diil mi hepsi pislik böhüüüü" tarzı çıkarımlara giriyoruz hemen.Abi adamın da hakkı var.Sana yazıldığı esnada sen iyi bi aday gibi gelmişindir gözüne,sonra Ayşe Fatma ya da Hayriye sağlam rekabetle görüş alanına girmiştir.Hadi öyle olmasa da bişeyin ters gelmiştir soğuyuvermiştir adam.Kafamız,ki özellike türk kadınının kafası direk: "Yaa ne demek kadın reddedilemez,ne münasebet yaaa hele beeeen sofistike güzel bik bik beeeen?!?bütün yarı yolda bırakma pisliği adamdan gelir,mağdur olan beniiiim"düşünceleriyle şekillenmiş ki,böyle bi durumla karşılaşınca hemen gözümüzden nefret ışınları saçmaya başlıyoruz etrafa.Bi kısmı çekilmeyi yediremiyo,savaşıcam ne demek geri alıcam,sebebi bulucam hesap sorucam diye kendini paralıyo vs vs.Şahsi fikrim eğer ki rekabetin çok kanlı bi hal aldığı şu ortamda aklını fikrini sağlam tutmak istiyosan,hastalıklı düşünceler tarafına geçmek istemiyosan aman sebep neyse ne ilgilenmiyomuş işte,takılmayalım diyip geççen.Ha sen çok uyguluyon galiba da car car ötüyosun burda diyosan hayır itiraf edeyim daha tam olmadım ama çalışıyorum üstünde.Practise makes it better;)Yoksa sinir hastası olcaz bu gidişle,ulusal cinnet geçircez aşk meşk yoluna,aman diyim:P

12 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

ne olmek ne de oldurmek... acaba ? da olmesen bile olduren cikma ihtimali hep var galiba :P

ESRİK dedi ki...

Aslında işin özü sevgiyi öğrenemeden yetişkin olmakta. Ebeveynler çocuklarına sevgiyi öğretemiyor malesef.

Seven insan yaşasın ister. Hele bu sevgi karşı cinse duyuluyorsa, hem yaşasın hem de mutlu yaşasın ister insan.

Robin Goodfellow dedi ki...

hastalık bu aşk değil bence
ama çok tehlikeli elbette çünkü bir şekilde saplantı haline getirildiğini düşün,takip edildiğini falan :S
bana kimse bu şekil aşık olmasın kardeşimmm.

öykü dedi ki...

ben de aynı konuyu ayrılmayı bılmeyenler dıye bı yazımda ıslemıstım...
Cıftlerden bırısı ayrılmak ıstedıgınde
dıger taraf onu lıme lıme dograyabılme hakkını kendınde bulabılıyor bazıları bu kadar hastalıklı bı sevgıye ! sahıp.

Onur dedi ki...

Gerçekten hastalık yahu böylesi, ben mesela terkedildim kırdım kıçımı oturdum evimde paşa paşa :)

ZIBBIDI dedi ki...

Yakında olsanda alnının çatından bi öpsem..:D Gerçeği görebilmek çok güzel yaa..

babegazelle dedi ki...

moonsun:var öle manyaklar işte kızı kıstırmış yüz vermio die doğramış töbee

esrik:evet çok haklısın adam gibi öğrenememek neden kesinlikle katılıyorum

puck:ay eveeet allah korusun gelmedi başıma hayatta da gelmesin öle hastalıklı beğenilceksem hiç beğenilmiim daha ii

öykü:aslında sevgi dememiz de yanlış manyak işte manyak başka şey denmez ona:)

forsaken:he walla ben de tamam beddua ettim oturduğum yerden işalla gay olursun diye ama hehehe gidip de kapısına dayanıp doğramadım yani:P

zıbbıdı:ya bak hep erkeklere bok atarım burda ama bu sefer hak vericem kadınlar bu konuda diğer tarafın da kendilerinin aynı insiyatifini kullanıor olduunu anlamıo şu kadın gururumuzu törpülememiz lazım

ella dedi ki...

Bu aşk yada sevgi değil tamamen hastalık. Seni istemeyen bir insanı nasıl zorla istersin anlamıyorum. Kesinlikle böyle sevmek yada sevilmek istemezdim. Özgür ruhum ben gelemem öyle sıkıntılara.

MANUKYAN dedi ki...

allah herkesi o saplantılıktan uzak eylesin..
öldürülen kıza da ailesıne de cok uzuldum allah yakınlarına sabır versin gül gibi kızmış yahu yzaık..

babegazelle dedi ki...

owl:aynen evlerden ırak

manukyan:bencede yaa yazık oldu gitti zavallı işte

alis dedi ki...

Güzellik başa bela durumu tam.. Bu çarpık zihniyet kafasında o karasevdayı öyle bir büyütüyor ki, kız ona bakmasa "cilve yapıyor", arkadaşlarıyla gülse "bana gülümsedi" gibi hikayeler yazıyor. Ufacık şeyden olmadık anlamlar çıkaran kişiyi cinayet işleyecek kadar sinirlendirmek de zor olmasa gerek. Böyle manyaklar musallat olduğunda kurtulmak için teknikler var aslında.. Önemli olan manyaklığın erken evrelerinde durumu anlayıp uzaklaşmak..

babegazelle dedi ki...

alis:evt herşeyi çarpıtırlar tabii gene haklısın kadın tavrını artık işe yarar ya da yaramaz koymalı bazı kadının içten içe hoşuna gidio aman ne yapabilirki dio alttan alta verio gazı yapmamak lazım tabi