Hadi ben asabi kişiliğim hadi ben ota boka çemkiririm de bu kadar yangına körük olmaz ki be kardeşim.Hayatta böyle insanın kontağını attıran küçük detaylar vardır ya mesela ben aradığım bişeyi bulamazsam fıttırırım pasaklının öndeki gideni bi insan olduğumdan da sürekli yaşadığım bişidir,sonra ne biliim sabah uyandırılıp soru sorulursam kafa göz dalabilirim,birinin saçlarımla oynamaya teşebbüs etmesi bile gözlerimin seğirmesine yol açar bu ve bunun gibi bissürü örnek verebilirim kontağımı attıran abuk detaylara ama bir şey var bir şey var kiii o bütün bunların üstünde ne mi:Takarsın güzel cdni keyif içinde filmini seyretmeye başlarsın.Film de güzeldir hani göz kırpmadan seyrediosundur ama o da ne herşey düzgün gidemez gelir en heyecanlı yerinde tam sona gelmiş düğüm çözülcek şakkadanak takılmaz mı o cd.İşte o zaman deliririm.Nereye saldırıcam bilemem.Hadi baştan açmasa takılsa dersin ki kısmetdiilmiş izlemek 2 saat izle son 10 dakkasında takılsın olur şey mi.Body of Lies'ı seyrediom Leonardo ilen Russel Crowe'un oynadığı.Son 10 dakkada cd takıldı.Kırkbeşbin kere baştan açmayı denedim,ileri sarma da bozuldu anasını satiim çalışmıo,çıkardım anamgilin bilgisayarda muhtelif programlarda denedim cık olmuyo.Dandik bi vcd player buldum onla uraştım cık gene olmadı.Domuz inadı da varya serde dedim ki takıcam gene bilgisayara hiçbi ileri geri alma tuşuna basmadan tekrardan izlicem.Bıraktım takıldığı yere kadar gelsin bu esnada ben de sakinleşmek için başka şeylerle uğraştım.1 saat geçti gene geldik zurnanın zırt dediği yere ki zurna gene zırt dedi saçımı başımı yolmaya başladım.Ulan dedim olmicak böle açayım da bloğa çemkireyim olmadı izleyen varmı allah rızası için son 10 dakkada olanları anlatsın dicem.Aman tanrım postu yazmaya başladım 2 3 cümle yazdım.Aşşada o sinirle takıldığı yerdeki haliyle açık duran film ilahi bi güçle oynamaya başlamaz mı.Biliyodum biliyodum bloğumun ruhani bi tarafının olduğunu biliyodum.Evrene sinyal gitti oleeeeey.Biliodum blog senin heybetinin ittirboktan mediaplayera galip geliceni biliodum ehehehe.Türbeye çeviririm artık ben burayı her sinir olduğumu istediğimi yazayım belki olur be blog ha ne dersin,evet evet öle yapayım ki zaten yapıyorum eheheh.Neyse konu değiştircez mecbur çünkü post yazarken seyir değişti.Nolur izleyen anlatsın dicektim gerenk kalmadığına göre az filmden bahsedeyim bari.
Şimdi sinirlenmemin de bi nedeni konu benim dikkati çeken bi konu.Bu amarikalılar 11 Eylül'den beri terör terörist/müslüman arap paranoyalarına girdiklerinden beri sinemalarına bunun yansıyışını zevkle seyrediyorum.Heleki Irak'tan sonra bi biz haklıyız imajı verme çabası var ki abooooow.Bu film de benzer bi konu.Bir adet yakışıklı CIA ajanımız,özenle Orta Doğu'ya yerleştirilmiş,Russel Crowe abinin oyandığı üssünden de aldığı direktiflerle tamamen bi Usame Bin Ladin metaforu olan bi teröristi yakalama peşinde.İşin içinde Ürdün istihbaratı da var bilmemne ama olay sidik yarışına dönüo herkes birbirinin ardından iş çevirmede öle bi alengirli işler.Güzel film.En azından bütün araplar terörist amerikalılar dünya barışını koruyan onurlu kahramanlar diye bas bas bağırmıyo,sadece terörist gruba odaklanıyo.Hani hiç prototip bi yanı yok diyemem hikayenin gene amarikalı bi adım önde ama en azından kötünün iyisi.En azından bi iki sahne sokuşturulmuş arap ablanın birinin politik görüşlerini söylediği Irak'taki durumla ilgili Amerikaya çemkirdiği bi iki replik var.E buna da şükür,az da olsa sorgulatmış kendini,az da olsa dokundurma sezdim ben amerikan politikasına.Yalnız bişeyde gene yuh lan salak amerikalılar dedirttiler bana.Bi yerde Türkiye'de geçiyo olay.İncirlik üssünde falan güya bi olaylar oluyo.Herif bi iniyo Türkiye'de havaalanına arka fonda hala poşulu tipler.Ulan ne alaka al işte gene Arap imajına dahil olduk dedim.Neyse Leo'nun güzel oyunculuğu hatrına sineye çekiyorum bunları :) Şaka maka biz daha kısa pantolonla gezerikene bu herif böle parlak baby face 17lik lise bebesi görünümünde köseden bi oğlandı,Hey Girl'den posteri çıkardı muhahah.Şarrap gibi oldu şerefsiz yıllandıkça güzelleşiyo.Kaç filmdir bakıorum böle bi adam oldu beaaaa.Hele bi sakal bıraktığında.Böle yaş kemale eriyo galiba artık o melül melül bakan herif gitti öle bi haşin haşin bakmalar geldi yerine.Yaylanmadan yürrü yoksa günah bizden gider diyorum ve belirtmeden geçemiyorum burnuna bayılıyorum.Haydaa deme evet o kadar yeri dururken adamın burnuna bayılıyorum var mı :D



Şimdi bu bebe nereeeee



Bu yavru nere???Oldun sen bebeğim oldun:D





O profil ki dişi bünyeye system error verdirtir :P

17 yorum:

osuruktanteyyare dedi ki...

ayy dimi eskiden ne süttü böle sübyandı hiç sevmezdim
şimdi sarı sevmediim halde ben bile vaşş diyorum
şu takılma olayları için çözüm önerisi; gugıla takılan filmi aratıp parça pinçik çıkan filmden takılan bölümü izliyoruz
başka alternatifi yok sanırım

bi dost dedi ki...

o bebiş halleri aklımdan çıkamıyo malesef, o yüzden hala beğenemiyorum bu herifi:)

Sinirli Prenses dedi ki...

Bende pek hazetmiyorum bu herifi ama geçirdiği evrim dehşet..
Vışşş anam pehhh..

öykü dedi ki...

Leonardo yu begenmem
Ama kım olursa olsun ılk genclık donemlerınde yuzundekı anlam olsun yuz cızgılerı olsun bos manasız gıbı duruyor..ve yas 30 lara erdıgınde gozlerdekı ıfade degısıyor ..ifade derınlık kazanııyor..yuzun cızgılerı oturuyor ve :) fınal guzel ( genelde yanı ........ genelde boyle oluyor:)) )

öykü dedi ki...

Bir mim gonderdım sana sayfama bakarsan:) sevgıler.

RoNaLDiNHo dedi ki...

ben severdim bu sarı çocuğu kocaman olmuş şekil yapmış doğrusu ! :)-

Sycorox dedi ki...

ya hakkat ne değişti çocuk:)
sinir olurdum ben eskiden,her kız seviyoduya bi ara bu sarı oğlanı,ben gıcık olurdum:)

Forsaken dedi ki...

sarı oğlanların sevilmesi hep mutlu eder beni :D

Bu arada blog'a yazınca işlerin düzelmesi secret teye acaba doğru mu söyledi diye düşündürdü çok atıp tuttum o kadına ben çünkü :P

Pilli-Cadi dedi ki...

yaaa ben bu adami hic sevemedim gazelim bee

babegazelle dedi ki...

teyyare:bende sanırım ben erkeksiyse sarıya da hayır demem ama öle köse parlak olmicak ehehehe

bi dost:yani benim için de bi josh'dan fln sonra gelir ama erkeksileşmeye başladıı da bi gerçek:P

prenses:ya keramet 30u geçmede mi acaba onu düşündürtüo insana :D

öykü:bencede olgun erkek olgun erkek die boşuna bağrınmıyo kadınlar galiba tıfıldı adam oldu haha

ron:öle ölee:)

syco:ergenliğim titaniğe geldiğinden ergenlikte azımın suyu akardı buna sonra gözümden düştü şimdi gene bi yükselişte sert bakıyo seviorum:P

forsaken:ben de bende ama bence o diil de bloğun ilahi bi gücü var buraya çemkirmemle açıldı türbeye çevirdim bloğu hahahah töbe çarpılcam.Evet işte dediğim bu kritere uyarsa sarı da sevilir,kumral da sevilir esmer de:D

pilli:ben de son iki filminde blood diamond ve bunda böle bi gözüme tekrar çarpmaya başladı zaten tabi kuzum zevk renk meselesi:D

Adsız dedi ki...

burnu gercekten guzel.
;)

babegazelle dedi ki...

evt o masum yüze hafif bi sertlik verio o hafif uca doğru sivrilik ow yeaaa:P

Hadsizin Başkanı dedi ki...

Yaaaa, çirkin bu herif beeeea! Bıngıl bıngıl bir fotosu var, Bar Rafealli'yle birlikte... Ben bu herifi almayıiim alana da mani olmıiim kızıııım :=)

MANUKYAN dedi ki...

leonardonun sübyan hallerini unutup bakarsan ozellikle ortadaki resmine vay anam deyip hayal dünyanda hemen fantazi yaratmaya başlarsın :d

babegazelle dedi ki...

hadsizin başkanı:eheueheu dedim ya ilk tercihim olmaz ama bedava da verirlerse hayır demem yaa çevremdeki adamlar sanki mermerden oyma apollo heykeli gibi de sanki bunun bıngılına can kurban o bağlamda anam hahaha

manukyan:başlaman mı;)

Üfürükten Prenses dedi ki...

bebişim dvd'si çıkmadı ki daha?
senin ki korsan mı acaba :P

babegazelle dedi ki...

anam du görmüom eski postların yorumları hiç kusra kalma anam ben hep illegal yollardan elde ederim (utanutanutan:P)napim yaa aaaa