Apartman,mahallede,otobüste kısacası sosyal hayatın her kolunda görebilirsiniz onları.Kimisi tonton,kimisi huysuz...Teyzelerden bahsediyorum evet.Bazen çok tehlikeli oluolar yaa.Bazısının çenesinin ayarı olmuyo tutuyo topluluk içinde bi laf ediyo kalıosun böle.Misal bitanesinin otobüste düşük bel pantolonuma takıp,gızıım ramazandayız acık gıçını başını ört die çemkirerek beni bir koca otobüse rezil etmişliği vardır.Otobüs yolculuklarında da beni bulur bölesi,ve asla ipodla mp3le savuşturamazsınız o kulaklığı görmezden gelir konuşmasına sorularına devam eder.Gene sallamazsan olayı kulağından kulaklığı çekmeye,suratını görüş alanına sokmaya kadar götürür.Çok çok daha tehlikeli olup şiddet eğiliminde olanları da var evet ben gördüm.Pazarda kızın teki elindeki tshirtü aldı die çıkarıp terliğiyle daldı kıza walla bizzat şahit oldum.Sonra bi de süper karışmacı olan cinsleri var çevrede olan biten olaya hayatta banane tepkisi veremez.Karışmak görevidir onun.Geçen kaçakkitapçıda(evt kaçak alıyorum napim bi kitap d&r'da 20 kaat kaçakçıda 5 kaat ben napim hayat utansın)kitap bakıyorum.Bakire'nin Aşığı'nı alıcam.Bilindiği üzre 3.kitap bu Boleyn Kızı,Kraliçenin Soytarsı ve bu.Gerçi çok alakalı da diiller sırasını bozarak da okusan olur da sıralı okusan daha ii olur yani.Neyse aldım elime.Yanımda bi teyze.Hani dış görünüşten yargılamak gibi olmasın ama herhangi bi entellektüel aktiviteyle haşır neşir olcak bi tip diil.Az önce evinde Kapuska pişirmiş,Esra Ceyhanı izlemiş,sümsük hırkasıyla insan içine karışmış bi tip.Bana böle pek beğenisiz bi bakış attı önce bi baştan aşşa süzdü.Sonra da "O elindeki 3.kitap haberin var mı?" dedi.Hoppala oldum bi.Eveet dedim.Okudun yani Anna Bolayn(yazdığım gibi oku:D)kızını die ekledi kaşlarını kaldıra kaldıra inanmaz bi ifadeyle.Evet teyze alla alla oldum.Aldım kitabı ayrıldım olay mahallinden.Hayır hala düşünüyorum nası bi tipim var ki teyze bana kitap okuyor olmamı yakıştırmamadı ve bana kültürsüz muamelesi yaptı.Hala çözebilmiş diilim :DOkudum deyince alien görmüş gibi baktı suratıma ya ahahah




Feysbuk insanları çeşit çeşit.Anlayabilmek için sosyolog olmaya hacet yok.Sıçtığına kadar iletisine yazanlar,çok arkadaşım var gözüksün die tanıdığı tanımadığı herkese request atanlar,tamamen kız/adam düşürmek için kullananlar.Geç bunları bi grup var ki bayılıyorum bunlara ki bence bunu sadece bi türk yapar.Baş sorumlusu da kusra kalmasılar dişiler.Şimdi sevgili yapılıyo ya,önce ele günekarşı resimler konuyo.Koy annem gözümüz yok eywalla.Durum da otomatikman in a relationshiop oluyo ama kem gözlerce çevrelendiğini düşünen dişi kontrol manyaklığını arttırıyo.Feysbuk huzurunda nikahına alıyo adamı.Hedesu Bıdırcık is now married to Hödöcan Badarcı gibi bi ileti gözünüze sokuluyo.O kadar ciddiyiz o kadar ciddiyiz ki ilişki bile değil kocam lan o benim tapulu malım ha ona göre yaklaş şunun şurasında elaleme duyurduk tek eksik bi imza mesajı.Aman ateşle yaklaşma diim o zmn :) (bunu yapanlar da şimdi gelip bana alınmasın ben kendi çalan kendi oynayan bünyeyim ne bakıon sen bana:P)




Türkiye'de toplum huzurunu bozmak suç değil kardeşim.Öle Amerikan filmlerinde polisin eve gelip müziğin sesi biraz fazla açık komşularınız rahatsız oldu'larından korkup ulan biz de de var mıdır demeyin.Yok öle bişey.Gönül rahatlığıyla sokaklarda koşturun bira için,kamu malına zarar verin.Bi bok olmaz bak en fazla bi iki saat nezarette kalır salıverilirsiniz.Bizim evin önü küçük parkımsı bi yer.Her gece it kopuk toplaşıp içki içiyolar.İçkiden dolayısıyla çişleri gelio her buldukları noktaya hayvan gibi pisliolar afedersin.Bunla kalmıolar çardak var üstü metal kaplı kaç kere o metalleri söküp götürdüler,spreyle üstlerine yazı yazdılar.Bin kez polisi aradık.Rica minnet ihbardan saatler sonra gelip göstermelik bi arama yaptılar.Yok bişi diyip gittiler.Kahraman kadın annem bütün tehlikeleri göze alarak balkondan bağırmak suretiyle magandaları kovalamaya bile kalktı.Bugün de bi ümit zabıtaya şikayet etti.Zabıtadan aldığı cevap:Boşver abla öyle bağırıp çağırıp kendini mimletme polis de bişi yapamıyo bi iki saat tutup salıo.O yüzden vandalism Türkiye'de suç değil.Sprey boyanızı alıp apartman duvarına senden çocuğum olsun istiyorum Nurcan'ım.Pazara kadar değil mezara kadar sevdam türünden aforizmalar yazabilirsiniz...

18 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

O teyzeler cok fena cok, adami kepaze ederler azcik begenirlerse de ogullarina almaya kalkarlar :P

fysbuk'um yok iyi ki de yok :P

Robin Goodfellow dedi ki...

off sevgilimin bu yaşlı teyzelerle ilgili şahane bir yazısını okudum geçenlerde yt demiş onlara ve otobüste onlarla karşılaşmaktan ne kadar korktuğundan bahsetmiş :D
hepimizin korkulu rüyası bunlar :D

Pilli-Cadi dedi ki...

gazelim okuldan gelince detaylicana bir yorum birakacagim:)
öptüm seni

öykü dedi ki...

o otobus teyzelerı cok fena cok:)))
basına dıkılır gozlerı ıle yerler senı coklukla altın gününden dönuyor olmalarına ragmen sen ışten yorgun argın cıkmıssın ne problem:)
kalk ve teyzene yer ver
Ah bu teyzeler ahh

semmy dedi ki...

yaşadığım şehirde hatrı sayılır bir ressamın sergisindeyim. sergi davetlileri arasında benim de daha evvelce tanıdığım bir teyze (80 yaş) ve kızı (55 yaş) bulunmakta. ressamımız hat sanatı üzerine yapmış olduğu bir tablonun anısını davetlileri osmanlı devletine kadar götürürerek anlatıyor. birden teyze bağırarak herkesi susturuyor ve beni işaret ederek :
"boşverin siz o tabloyu, tablo gibi kız burada. şu kıza bir koca bulamadınız" diyor... yer yarılsa da osmanlıya karışsam diyorum...
bu anımı anımsattın bana bu yazınsa teşekkürler babe...kalemin çok güzel hep böyle kal olur mu?

bi dost dedi ki...

yaw ben çok kıskanıyom o hedecanla hödögülün ilişkim var yazılarını.. ben yapamadım ya hiç içimde kaldı böhüü:(

babegazelle dedi ki...

moonsun:ehehehe evt ölesi de var da bana daha rastlamadı oğlu güzel olan:P

puck robin:sevgilin haklı heleki uzun otobüs yolculuunda bu teyzelere denk gelmek ölümcüldür :)

pilli:eheuehe oldu bebğüüm:D

öykü:aynen öle üstüne abanırlar ala yer vermiosan bu sefer sözlü olarak ne terbiyesizliği kalır gençliğin ne ahlaksızlığı sen bütün gün bilmemkaç derse girip kafa patlatmışındır adım atcak halin yoktur ama yok o yaşlıdır ve yaşlılar her zaman haklıdır

semmy:ahahahah teyze süpermiş yaa bulabildi mi bari? :P teşekkür ederim semmycim :)

babegazelle dedi ki...

bi dost:ilişkileri yok evlendiler bile onlar o kadar sahipli hödöcan aman diim :P

Pilli-Cadi dedi ki...

1. o teyzeye cok güldüm. var öyleleri:):) anna bolayn kizi ehehe:D:D

2. ah bu feysbuk aaaaahhh beni öldürdü bitirdi internetten soguttu yeni tanisip sever miyim ki acaba diye korka korka yaklastigim ilkokul arkadaslarimdan daha tam taniyamadan soguttu. feysbukumda sadece ilkokul arkadaslarim var yeni arkadaslar da ekliyolar ama kabul etmiyorum. cünkü kullanmiyorum cünkü anlamsiz msnini telefonunu bildigim insani niye facebooka ekliim. neden insanlar herseylerini feysbuka yaziyolar? neden ilk feysbukta buldugum arkadasim ilk gördügüm fotolarinda kapaliydi da sonradan acilip artissss fotolar koymaya basladi? bütün bunlarda bir mantik bulamiyorum ben.

RoNaLDiNHo dedi ki...

gazelim spontage takılıyon.....Teyze kopardı beni...:D facebookun şeyi çıktı yane :D

Onur dedi ki...

Gazelle bu teyzelerle olan maceralarım o kadar çok ki biliyosun birini yazmıştım hatta. Ama seviyorum ben bunları ya artık insanın hayatında neşe oluyorlar ve dikkat et mutlaka insanı dumur etmeyi bir şekilde başarıyorlar :)

Feysibok ise aynen dediğin gibi bi ara ümitlendim ulen didim bende burdan hatun yapayım, sabah akşam o poke yollasın ben yollayayım, en sırıtkan fotolarımızı koyalım ahanda size kapak olsun pis abazanlar diyelim ama olmadı olamadı :P bir de grup olayları var yok şuna bi milyon kişi buna üç milyon insan müsfettesi bulurum diye. Yeni bir frup açıcam "iddia ediyorum bu gruba üye olan 1 kişiyi mikip mikip çoğaltıp 1.000.000'a ulaşırım" diye ahaha off çok saçma ya hatta bende saçmaladım :P

ella dedi ki...

otobüs teyzeleri bir alem gerçekten. ben en çok yanımdaki koltuğa iyice yayılıp zaten üçgramlık bir hatun olan beni pencereye yapıştırmalarına hasta oluyorum.

osuruktanteyyare dedi ki...

ay o feyisbok artizliini bikere yapamadım içimde kaldı :D

sokak magandalarıyla ilgilide bizim kadar kimse çekmemiştir heralde. annene söle bulaşmasın zamanında biz bulaştık arabanın lastiklerini kesmeden tut 3 kızınız var başlarına bi iş gelebilir şeklinde tehtidlere kadar bisürü olaya maruz kaldık polis bişe yapamıo bu olaylarda
bu magandaların tanıdık vasıtasıyla teee başını bulup öle gözlerini korkuttukta vazgeçtiler bizle uraşmaktan

osuruktanteyyare dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
babegazelle dedi ki...

pilli:özetle annem feysbuk da yonjalaşmaya başladı ben yurtdışından arklarımla haberleşiorum ondan var :)teyze bombaydı

ron:napim be spontanım gelio bazen böle:)bi bakışı vardı ki bana :D

forsaken:hehe biliorum sana anlattıydım hatta:)haha gruplar beni de kopartıyo buna üye ol feysbukuna kim bakmış öğren hehehe yakında o da çıkar üye ol çiftleştirelim:D

owl:ooo o potansiyelleri çok yüksektir zorla ağzına börek tıkanı da var

babegazelle dedi ki...

teyyarem haklısın bebeğüm öleler yazdıydım babamla birinci kattaki mafyamsı amca silahla kovaladılardı bunları ama maalesef önüne geçilmio :)

MANUKYAN dedi ki...

benim üst katım da oturan 80 yaşın da bi teyze var ama o aksi olanlardan dğil tonton dediklerinden.. evde olduğum günler de muhakkak t.kahvesi içmeye çıkarım nurişe (adı) gitmediğim günler yukardan tak tak sesi geldimi anlarımkı bastonuyla yere vurup beni çağırıyor dayanam çıkarım tabii..
yazamadan gecemıycem sohbetlerimizin de maşallahı var çoğu zaman belden aşağı vurur :d

babegazelle dedi ki...

oo o teyzeler daha fena sansürlü onnar benim annemin bi halası var abooow gel bide onu gör ahahaha