Yok yaaaa kesin kötü bi anne olur benden daha demin bu kanıya vardım.E bişiler esti ki bu kanıya vardım şöle ki şimdi benim malumunuz bi tane kedim var ama benim demek biraz hata olur.Yani çoğunlukla eve evcil hayvan alınması hususunda evin çocukları ebeveynlere baskı yaparlerken bizimkini eve sokan şahsiyet babamdır.Mahallede bulmuş bunu sokakta aldı getirdi eve baktı büyüttü besledi elleriyle bu bağlamda da hayvanat babamı annesi sanar.Kedilerde de aile bireylerini anne baba kardeş gibi sınıflandırma olayı varmış bildiğim kadarıyla bak bizimkine direk anlarsın zaten annem babam ebeveyn ben sürekli çekişme içinde olduğu kardeş.Şefkat istiosa,nazlancaksa direk onlara gider oyun oynancaksa ısırılcaksa trip atılcaksa pusu kurulcaksa bana.Neyse konu o diil imprompt post yazarken çok konu dağıtıyorum farkındayım:DHe şimdi bu babamın kedisi modunda olduundan bakımını hep babam yapar yemekti tuvaletini temizlemeydi.Babam da erken kalktığı için hep tuvalet ve yemek seansları sabah körü.Biyolojik saati baştan beri öyle ayarlı hayvanatın.Saat sabahın 7sinde verme bakayım yemeğini ev yerinde duruyo mu.Hadi yemeği akşamdan koyayım da tuvaleti balkonda durur eve almayız dolayısıyla sabah kalkıp birinin balkonu açması lazım ona.Şimdi olay bu,babamlar bikaç günlüğüne şehirdışına çıktıklarından canavar başıma kaldı.Benim düzen de malum gece hortla sabah uyu bi zombi olduğum için,hayvanatın ihtiyaç gördüreceği saatlerde ben fosur fosur bilmemkaçıncı rüyamı görüyo oluyorum.Dedim ben en iyisi bunun tuvaleti içeriye alayım kıytıya köşeye artık etrafına da genişce gazte kağıdı döşeyim napalım bikaç gün öyle idare edelim artık.Bi de salakla iki saat uraştım içeri almadan tuvaletini yapsın diye,konuştum bak yap çocuum dedim yok tık demedi(ki anlar çiş kaka mamanın ne olduunu)İçeri almamla wcyi arkamı bi döndüm hışır hışır kum sesi.Ulan yeni döşedim temizledim lan şerefsiz.İnat yapar gibi gitmiş işemiş bi güzel.Ya sabır ya sabır dedim bi daha temizledim.Barnağımı burnuna doğru sallayarak lan bu gece bi daha yanaşırsan buraya yakarım tötünü şerefsizim dedim,artık yapmaz diye gönül rahatlığıyla tv karşısına devrildim ki bu gene gitmiş kumu karıştırıyo oraya buraya saçıyo.Anam kan beynime sıçradı gözüm döndü bi güzel bağırdım çağırdım totosuna iki şaplağı indirdim bi de odaya kapadım aklı başına gelsin diye.Neyse dayanamadım açtım bi 15 dakka sonra falan ama bu bi bozulmuş böle domuz domuz bakıyo bana.İşte bu noktada çıkarım yaptım:Berbat bi anne olur benden.Lan ağlamaz etmez tek derdi bi yemek bi tuvalet olan kediye bile sinirim zıplıyo bi de düşün her dakka kusan,pisleyen,ağlayan,acıkan gece körü uykundan eden bi bebem olduunu,kesin ümüğünü sıkar korum bi kenara.Hayır bebekleri severim ama sadece sessiz sakin sevilebilir olduklarında.Ortada sorun varsa annesiiiiii ağlıyo buu al annesi al deyip sıvışmayı daha uygun bulurum,biraz büyük çocuklar hele daha beterdir sürekli soru sorma,bişey görüp tutturma akabinde ağlama huyları vardır ki abooooow.Bi de işin garibi kendimi kandırıyorum o da var kabullen tahammülsüz olduğunu dimi yok ."Ya ben inanılmaz anne olmak istiyorum,walla cidden kocayı mocayı geç de 30una kadar kesin bi bebem olcak koca da bulamazsam sperm bankasına başvurcam haaa" diye dolanıyorum ortalarda,niyeyse.De get derler adama :)))

10 yorum:

bi dost dedi ki...

hehe:) yok yaa evlat ayrı bişeydir ben buna inanıyorum artık. artık derken sadece bi kaç gündür:D hem çocuk ağlarsa ve bi derdi yoksa vurdumduymaz olacaksın zaten. her ağladığında pış pış edersen hayata karşı dik duramaz ki sonra? :PpPp
kedileri de hiç sevmem. kolay gele sağa bacım

Pilli-Cadi dedi ki...

ahahahaahah gazel uyuyamadim be:D
bloglari dolaniim derken yazdiklarini okuyup testemelli uykum kacti iyi mi:D:D
ohohohoh

yaa nasil bir ablasn kizim sen ya:d kediyi odaya kapatmis yazik hayvana senle ayni evde yasadigi icin:D:D

cik cik cikss yanii hic bilimsel görmedim sizi efenim (puuuhahahahhahahahhaha)

ella dedi ki...

hahaha, yanlız değilsin canım merak etme. aynı annelik türü bendede var. otur deyince oturacak kalk deyince kalkacak çocuk. yoksa estiririm gibi geliyor. belkide o yüzden tohuma kaçmak üzereyim ama çocuk yapmıyorum ben :))

Adsız dedi ki...

ya ama pasi de hakediyo arada ;) ayrıca da sana katılmıorum efendim, bebek dediğin bambaşka, o ağladığında pasiye yaptığın gibi totosuna iki tane vurmaya gönlün elvercek mi bakalım, aman bi yeri acımasın, aman yanlış tutmayayım derken derken zaten bi bakmışsın o büyümüşş :) sen içgüdülerine güvenn, en olmadı bi bakıcı tutarsın, kehkeh :):):):)

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

sen ikizler burcu musun; ben de öyleyim ve bizden ana olmaz bacım biz ancak çocuk oluruz vermeyi degil enerji emmeyi severiiiz o kaddarr

Unknown dedi ki...

Yazık yaa kıyma garibe :))

Eskiden çok iyi anneydim kedilerime, kuşlarıma vs. ama şimdilerde.. Geçenlerde sözlümle gezerken çok sevimli bi tavşan görmüştük, sana alayım onu dedi, aman dedim bi köşede ölür gider o bana hayvan filan emanet edilmez :pP Yaşlandıkça keyfime düşkünleşiyorum sanırım..

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

valla ankaradayken her işini ben yaıodum çiko bebeyimin ama buurda annecim saolsun o bakıor:)
çocuum olunca da ona baktırcam eheuheueheu

babegazelle dedi ki...

dost:umarım dediin gibi insanın kendi bebesi farklı olur yoksam iş fena :D

pilli:anlamam ya ben bilimselden kısım ben keyfime bakarım keh keh yok normalde iyiyimdir hayvanıma şiddet uygulamam da ne biliim bazen dellendirtio yalandan vuruorum canını yakmadan kızıldığını anlasın diye:d

owl:sen kendini bilip yapmıon ben ortada fol yok yummurta yok koca bile yok yapıcam 30da kesin yapcam anne baba bak die dolanıorum ne bokumaysa puhahaha

esra:hee domestiksin ya sen yapıp sana bırakcam seninkiyle büyürler kehkeh:D

hiçkimse:ikizler diil de yakın yay işte biz de öleyiz haklısın doru tespit:)

çileklisüt:eet biraz keyiften yok walla sevmeye çok güzel seviorum oyun hamuru gibi de sabah körü git mama ver çiş yaptır teeey teeey :)

çiki:evet evet ben de öle yapıcam kesin hahahaha

Adsız dedi ki...

annelik ya da hayvan beslemek bana göre değil. şimdien keyfime bu kadar düşkünüm ileride de isteyeceğimi sanmam.

y i ğ i t dedi ki...

hahahah :D:D yok yok tam tersi ii anne olur senden çocuun şmarık uyuz bşi olmaz işte daa ii bölesi (Y) :D