Eveet efeniiim oy verenlere teşekkür bir anketimiz daha son bulmuş durumdadır.Sorumuzu hatırlayalım hemen:Sevgilinle,exinle,en unutamadığın olan şahısla ne yolla tanıştın???


Bana nerden esti de böyle bi anket yapasım geldi diye sorarsan okuyucu,tamamen müzmin bekar arkadaşlar grubumla yaptığımız analizlerden çıktı fikir.İlişkiler,daha doğrusu doğru insanla tanışma problemi açısından vardığımız ortak kanaat,tamamen bu işin bi çevre,ve bağlantı usulü çöpçatanlık işi olduğuydu.Ne biliim senelerce romantik komediler bizi kandırmıştı.Üniversiteye girip de hayatının aşkıyla anfide köşeyi dönüp çarpışmayla kitapları düşürüp gözgöze gelmek suretiyle tanışarak bir modern masal yaşamayı uman umutsuz romantik kız hallerinden hepimiz en az bi kere geçmiştik.Ama gayet de bu rüyamız hezimetle sonuçlanmıştı.Sürekli şu muhabbetler döndüydü aramızda


-Kızım noldu şu seni kese kese bitiremeyen herifçioğlu vardınız mı bi noktaya??

-Ha yok yaaa.Ona arkadaşları peşinde dolanan aynı sınıfta olduğu o kızı ayarlamışlar.


Dedim bakalım milletin nabzı ne bu konuda.Desteklencek mi bizim teoriler.Hakikaten sonuçlar bi madde dışında tam beklediğim gibi.


İlk sırayı alan cevap:Aynı okulda sınıfta,işyerinde kısacası ortamda zaten mevcut olan muhabbetten gelişen ilişkiydi.18 kişi bunu işaretlemiş.Teori bu noktada süper doğrulanıyo.İnsanlar acayip üşengeç,tanımadığı kızla adamla uğraşcana hep el altındakini seçiyo.Okuldaki ortamım sürekli kızlar içindeydi bölümümden dolayı maalesef ama anlaşılmıştır herhalde iş seçiminde neden sürekli ortam ve tipler konusuna takık olduğum hahaha



İkinci sırada 15 kişi diyor ki ben ilişkimi sanal alemden buldum.İşte ben buna çok şaşırdım.Yani ne bilim tamam olabilir de ben hayatta cesaret edemem yaa.O resimler onun mu,verilen bilgiler doğru mu,iti var uğursuzu var.Bugüne kadar da bitane feysbuk msjına cvp vermişliğim yoktur.Yalnız aklıma bi kurt düştü.Feysbukun people you may know listesinde ne zamandır bi oğlan çıkıo aman yarabbim o nedir öle beaaah:))Ortak tanıdığımız da yok nerden düştüyse,acaba ben de ona mı msj atsam:Meraba ben sizi anaokulu arkadaşıma benzettim falan diye.Şeytan çık aklımdaaaağn :D




Üçüncü sırada klasik arkadaşın arkadaşı,kankamın kuzeni,emmimgillerin komşusu şeklinde olan çöpçatan yöntemi var.8 kişi böyle ermiş muradına.Ne yalan söliim sanal alem seçeneğini geçmesini beklerdim bunun ama devir teknoloji devri tabe,ben eski kafalıyım kabul:)Kızıım benim erkek arkadaşımın bi arkadaşı var tam senlik bi buluşturalım sizi diyoruuuz,veyahut olm yok mu lan senin manitanın kız arkadaşlarından bana göre şöle be,bi güzellik yap kardeşine bee şeklinde gelişir,bu işler.Bizim de geldi başımıza da o kadar düzgün tiplerdir arkadaşlarım ama onların arkadaşları bi accayip,pek işe yaramadı :)))




Dördüncü sırada tamamen masal gibi,romantik komedi filminden fırlamış bir sahne misali tanışan arkadaşlarımız var.Ne güzel ya ama sayı az 4 kişi,tabii böle işler loto gibidir.Bi iki kere anca olur insana,ama sonu güzel olcak işte.Romantik komedi gibi başlayıp korku gerilim türünde devam ederse olmuyo,tecrübe konuşuyo haha;) Bi de herkeşlerin şu aralar Issız Adam'a gittiğini ve dersler çıkardığını varsayıyorum.Sonuç itibariyle hiçbi başlangıç türünün şimdiye kadar bana bi faydası yok .))))



Beşinci şıkkımıza dediydik ki ben bilmem anam beğendi ben aldım,istemeye geldiler vardım.3 kişi bunu işaretlemiş,kıyamam yaa en sevdiğim model kanaatkar insan.Bence de en doğrusu.Millet flirt edip büyük aşkla evleniyo 2 ayda boşanıyo,eskiden ananelerimiz dedelerimiz flirtle mi evlenmiş,mis gibi görücü usulü,mutlu mesut uzun evlilikler.Yukarda diğer seçeneklerin bi yararını görmemiş insan olarak,ciddi ciddi düşünüyorum bu mevzuyu aile büyüklerinin eline bırakmayı.Şu meşhur 3 kişiye sesleniyorum:Beni bi aydınlatın bu konuda gözünüzü seviim :))Bi de bunu deniim ben




Bi araştırmamızın daha bölecene sonuna gelmiş bulunuyoruz.Yeni yeni sosyal deneylerde buluşmak üzere esen kalın.Mıncırdım yanaklarınıza :P

10 yorum:

уαѕємiη dedi ki...

:))) hehe güzel bir araştırma olmuşş...

sevgiler...

Adsız dedi ki...

ya gazelle sanal aleme ben de güvenemiyorum ya.Halbuki çok cillop tipler var amma velakin inmidir cinmidir ne olduğunu bilemediği için çekiniyor insan.Vardı bir ara birileri korktum :D

tuba dedi ki...

ben arkadaş vasıtasıyla tanıştığım için ''arkadaş eş dost vasıtasıyla'' olana oy vermiştim. hay tanışmaz olaydım tabii o başka :P

osuruktanteyyare dedi ki...

sanal alemden çok bebe götürdüm lan :D
ama sanaldanda olsa reeldende olsa erkeklerin hepsi öküz olduğundan bi faydası yok anam yaa

Pilli-Cadi dedi ki...

ben hangisini isartediydim yaa unuttum simdi. cünkü benimki burda yok ama birini sallamistim herhalde. öhöm öhöm biz cafede tanismistik:D artik ne kadar azgin malak halime denk geldiyse tanismisim ben de yoksa adetim degildir öyle her gördügümle isi pisirmek ahahahhah. azicik romantik:D tabi sonradan gördüm romantizmi o ayri:D daha bi gül bile almadi bana yaaa kör olmayasica.

babegazelle dedi ki...

yasemin:teşekkür:))katılımcılar saolsun

pinkzorro:aynen ben de yani adam cillop da içinde bi gökhan demirkol beslemediği ne malum hehe zaten ben tanıdığım adamlara zor zahmet fingiriom bi de sanal alemde hiç tanımadığım adam cilve yapcam ohoo ölme eşşeeem ölme:))

tuba:al benden de o kadar,tanışmaz olaydım,tesadüf zinciriyle de tanıştım o da yalan olduydu yok ben artık görücü usulü denicem dediğim gibi :P

teyyare:evet bu konuda master sensin bebişim hahaha bi ara sanal alemde aşkı bulmanın incelikleri konulu bi yazı bekliorum :)))

pilli:dedim ya tesadüfler hep öle romantik komedilerdeki gibi bitmio demekki yuh yaa senin muhterem o kadar zamandır çıkıosunz daha bi gül almadıysa ben benim yüzeysel malaklara bok atmiim demekki topu böle :)))

Brc dedi ki...

tespitler gayet doğrudur efem guzel bır noktyaya barmak bastınız.ben 1.şıkkı işaretlemiştim lakin elimin altında ohhh ne guzel ugrasamam sımdı gıbı bır zıhneyıtım yoktu ama oldu hemide çok güzel oldu :D
bana en uzak olan ıse sanal alem sanırım.

Amélie Poulain dedi ki...

En son hoşlandığım çocukla okulun müzik grubu çalışmalarında tanışmıştık. O ney üflüyordu, ben de gitar çalıyordum. Daha ilk görüşte hoşlanmıştım ondan. Daha sonra o da benden hoşlanıyormuş gibi davrandı. Ama uzun bir zaman sonra anladım ki; çocuk yalancının, sahtekarın, öküzün teki! Allah'tan duygusal bir şey olmadı...

Adsız dedi ki...

hehe :P

babegazelle dedi ki...

brc:e seni güsel tesadüf uraştırmadan buulmuş işte ne güsel

amelie:aman boşver bence de ii olmuş,bunlar böle başta prens gibi dururlar sonra gurbaa olurlar