Eveeeeet komşularımız yazı dizisi final bölümüne hoşgeldiniz.Bugün son olarak bitişik dairedeki teezemizi anlatcam.Hani ilk postta bi menopoz teyze tanıtmıştım(konuyu bağlantı manyağı yaptırtmayın bana okumayan hatırlamayan volume 1'e dönüversin bi zahmet) ve bundan bi tane daha var dediydim,işte o ahanda bu teyze.Dış görünüşten başlarsak,ilk postta da anlattığım gibi bu tarz teyzeleri hepimiz az çok biliriz,bu da aynen o bildiğiniz gibi. 45-50li yaşlarda,yoluk yoluk öğretmen kesim saçları var,eskiden dipboyası gelmiş dolanırdı şimdiyse birinci kattaki menopoz teyzeden feyz aldığından mıdır nedir platine boyattı onları,ama gene dibi geliyo ve sarı beyaz bi kombinasyonla geziyo.İlkinin aksine bu parlak kırmızı ruj ve mavi far kullanmıyo ama 80'lerden kalma yüksek bel bol kot,el örgüsü tüylenmiş hırka modasının bi başarılı temsilcisi de bu ablamız.Aha buldum aynı bu yemekteyizde bi Şeyda vardı ya ona benzio,onun bakımsızı işte,aynı surat ifadesi geldi mi gözünün önüne hahah.Bu apartmana geçen sene taşındı.Ben bundan önceki komşuları da hiç sevmezdim acayip grotesk bi aileydiler sanırsın Adams ailesi yanımızda yaşıyo.Bunlar taşınırkene ne sevindiydim işallah iyi biri gelir diye ama nası bi cenabet insansam duam tutmadı ve en az Adamsgiller kadar garip bu teyze geldi :( Ona da kod ad olarak Okşan diyelim zaten gerçek adını bilmiyorum zuhahaha.



Okşan tam bi bi kapalı kutu,hiç öle yeni gelen sıcak komşu tiplemesinde değil.Dolayısıyla Müzeyyen'in ve babamın baya bi ilgi alanına girdi.İkisi de sevmezler öle mistik komşu,illa örencekler kim nedir ne değildir,ama Okşan bildiğin gibi değil acayip huysuz bi o kadar da çetin ceviz.Günaydın diyosun karşılığında çoğu zaman buz gibi bi bakış alıyosun,he eğer ki çok iyi günündeyse soğuk bi size de.Bi gün kapıları babamgille eş zamanlı açmış bulundular.Babam da beklediği fırsatı buldu.Hoşgeldiniz,beş gittiniz,yerleşebildinizmi sorularından sora evi kaça aldınız sorması ayıp sorusunu yöneltti kendisine(ki babamın en büyük zevklerinden biridir civardaki emlak piyasasını takip etmek)Teyzeden aynen prensiplerim gereği bu tarz sorulara cevap vermem ben cevabının ve akabinde kapının suratına yapışmasıyla,babam sanırsam ki hayatının şokunu yaşadı.Babam inanılmaz dedikoducu olduğu için ve bu hareketle iyice bilendiği için sonraki bi kaç ay Godfather ve Müzeyyenle bir olup baya bi çekiştirdiler kadını.Müzeyyen de aynı taktikleri denemiş ama sonu babamınki gibi olmuş hehehehe.


Bu Okşan evde tek yaşıyo,ama sokak kapısında bi erkek adı var.Dolayısıyla dert oldu apartmana kadın evli midir bekar mıdır dul mudur ne ayaktır.Günahı boynuna halama göre kadın kesin metres töbe töbe de yani o tiple ve yaşla da kim metres alır onu,orası şüpheli hahahah.Bizim duvarlarımız bitişik ve kağıt gibi o yüden osursan duyuluyo afedersin.Bigün oturuyorum,yan dairede Okşan telefonla konuşuyo.Bu kapıda sadece bi ad olan adamla,ona da Hüseyin diyelim,şöyle bi diyalog


-Hayır Hüseyin sakın adamlara parayı verme,ben gelince halledicem diyorum.Ne ne ne zaman geldiler,oyala sav gitsin sakın bak beni bekle ben halledicem....Bu arada hani benim kürklerim Hüseyin!!!!!(kürk-ler?!?!)Hani göndericektin....Ay tamam tamam mahfederler şimdi.Sen onları üstüste güzelce yığ bi köşeye,ellemesinler artık onu da ben gelince hallederim napiiim....

Hööööö nası yaaa,sümsük hırkası beyaz saçıyla dolaşan bi apartman teyzesiydin Okşan sen kürkler mürkler,kapıya dayanan adamlar noluyo yaaaa.Tekim bi de evde aklıma neler neler geliyo.Mesela Okşan pavyoncuymuş,belalıları kapıya dayanmış,paralarını istiolar.Bunun Hüseyin'i tehdit ediyolar.Kadın buraya kaçtı ama bugün yarın burayı da bulurlar.Okşan'ı evde bulamazlar en yakın kurban beni rehin alırlar,borcuna karşılık pavyona satarlar falan yazıyom da yazıyom.Töbeeee hahahah


Neyse o işten ve bunun Hüseyin'inden bi daha ses çıkmadı,ya da ben o meşhur kürkleri Okşan'ın üstünde hiç görmedim,ama çok geçmedi Okşan bütün gazabıyla kapımıza dikildi.Bu noktada gene evin mimarisine girmek durumundayım.Bizim kattaki evler hep dubleks,ve banyo üstte,şohbenler aşşada.Su ısınıp çıkarken sanırım duvardaki borular tık tık tık ses yapıyo.Sadece bizim daire değil bütün katla konuştuk bütün dairelerde bu sorun var.Bigün babam işten geldiydi,saat 10 falan duşa girdi.10 dakka içinde Okşan cıs cıs cırlayarak bizim kapıda ama gözü dönmüş böle,apartman inliyo.Noluyo gece geceeee,siz duvara bişey mi çakıyosunuz,uykumdan uyandıııııım ne biçim terbiyesizlik buuu.Annem açıkladı kusura bakmayın eşim işten geç döndü duş alması gerekti,suyun sesi o falan diye.Neymiş tahmin edememişmiş,banyonun zamanı olmazmış tabii ama lütfen bundAn sonra dikkat edelimmiş bu kadar geç saate bırakmazsak bu işleri memnun olurmuş.Saat 10da tavuk gibi yatan sensin banane,istediğim zaman alırım duşumu.Hıı hıı dedik savuşturduk,bu apartmanda delilerle muhattap olmamayı bi korunma içgüdüsü olarak öğrendik ailecek çünkü...


Ama biyerde bana tak dedi.Bigün Hanife bizim kapıya geldi.İçeri çağırsam oturup di daha gitmiceği için ben de ay temizlik yapıyodum bahanesiyle kapıda laflıyorum oyalayıp bi punduna getirip göndercem.Gayet normal sesle laflıyoruz,Okşan kapıyı bi hışım açtı...İkimize de tiksinti dolu bi bakış fırlattıktan sora son sürat kapıyı suratımıza daaaaan diye kapadı.Donduk kaldık biz ne bu şimdi diye.O carcar Hanife bile korktu uyma şuna dedi eve kaçtı ama bana geldiler.Eve geçtim ama evin duvarları kağıt gibi normal sesle konuşulan şeyler bile duyuluyo.Yetti artık be gece körü kapımıza gelir,iki laf ederiz suratımıza kapı çarpılır,ne zannediyo bu kadın kendini...Beğenmiosan git müstakilde yaşa manyak mıdır nedir diye gayet yüksek volümlü duyulmaması imkansız bi sesle allah ne verdiyse sıralıyorum buna.Kesin dedim gelcek kapıma,kavga çıkarsa da çıksın artık.Gelmedi ne hikmetse ama ertesi gün biz apartmanda karşılaş bunla.O zamana kadar mahkeme duvarı olan Okşan bünyesinde ne kadar sevimlilik kaldıysa bi anda çıkardı.Ah canıııııım dışarı mı çıkıosun ince giyinmişsin ama üşüme olur mu,yağmur da yağıyo şemsiyeni aç da güzel saçların bozulmasın!!!!!!!!!!!! dedi...Histeriğe gel....Dün noldu bugün ne dion Okşan.Koşar adım kendimi dışarı attım o gün bugündür Okşan'dan korkuyorum.Bence o bi cadı evet kazanı var evde sinir olduklarını özellikle çocukları kaynatıyo.Hüseyin'i de kurbağaya çevirmiş,kapıya ismini yazdırıyo arada telefonla konuşuyomuş gibi yapıyo ki şüphe çekmesin.O gün kaçmayıp sevimliliğinin ağına düşüp sohbet falan etseydim beni de bayıltıp kazana atıp kaynatcaktı...Kaçıcam bu apartmandan yeminle bi fırsatını buliiim son sürat kaçıcam :))))


The End,okuyanların gözlerinden üperim eheueheuheeu

9 yorum:

beliz dedi ki...

gazelle ,komşularım yazı dizin bitti de bende merakla bundan önceki bitişik komşuyu evini sattırıp nasıl kaçırdığını anlatmanı bekliyordum valla :))

babegazelle dedi ki...

onları kaçıran kimdi acabaaaaaa,biz de sizin her gece başınızın ağrıdığını duyuyoruz bişe dio muyuz ahahahhaa tanıdık geldi miiii :p

Adsız dedi ki...

haha gazellecim ya hepsini okudum kızım sende büyük cevher var . off ben olsam çıldırırdım heralde bu apartmanda ay Allah yazdıysa bozsunnn direk psikologluk olurdum ben orda :))) en uyuz olduğum tip müzeyyen bu arada:)

beliz dedi ki...

Özellikle saat 12 den sonra yüksek sesle gülen konuşan şarkı söyleyen sonrada meşhur olacam uleyn kapıma gelip imzalı resim isteyeceksiniz diye bağıran kızımız da vardı dimi ama :))

Beter Böcek dedi ki...

Okşan'ın bir benzeride benim karşımda oturuyordu Antalyaya taşındıda kurtulduk.
Kadını bir türlü çözemedik, Gürcistandan gelmiş, renk renk peruklar takan, kaşları çizme, tayttan başka birşey giymeyen bir tipti.
Geceleri mevsimlerden sonbahaaaaar diye bir bsşlardı şarkıya susmak bilmezdi. Bir gece tartışma neticesiyle susturdum ve bir daha ne selam ne sabah :)
Yazını okuyunca ne alakaysa geldi aklıma :)
Allah sabır versin :)

babegazelle dedi ki...

tuğba:kafayı sıyırma cevheri dimi hahaha müzeyyen bombadır bomba:))

beliz:pişman olacaklar o zmn geldiğinde televolelere çıkıp anlatıcam bu anekdotu fakir ama gururlu bi genç varıdı diyerekten hıhh

tuana:ya bunları üretip mi salıyolar piyasaya acaba hahaha geçen de arkım kalıodu azcık güldük hemen duvara vurdu:(

ella dedi ki...

işte kayınvalidemin tıpkısının aynısı vallahi :))

lunawar dedi ki...

Ben en çok Okşan'ı merak ettim.. Bişiler öğrenirsen yine yaz.. deli-şizo bişi olmasın o.. Öyle uyduruk bir Hüseyin ve hayali kürkler??!! Dikkat et bence:)
**merhaba bu arada:))

babegazelle dedi ki...

lunawar hoşgeldin walla şuanda sakin ortam pek bi ses seda yok geçen arkadaşım geldiydi az fazla gülünce duvara vurdu bi onun dışında çıkarsa bişe gene yazarım kaçar mı ;)