Iyyy bi gidin yaaa.Nası ifrit olduuum nası ifrit oldum anlatamam.Zaten bu dizi hakkında zehir zemberek bi yazı yazma fikrim vardı bu da tuz biber oldu.Bahsettiğim şu dakka ekranlarda dönerek benim sinirlerimi hoplatan dizi Annem.İzlemiodum aslında ama ikinci sezon olup da Vahide Gördüm'ün binbir zorluk kocasından ayrı büyüttüğü aşifte veledi junkie bi oğlanla kırıştırıp hamile kalınca,maalesef türk kadınlarının bünyesinde genetik kodlu olduğuna inandığım "esas kız gayrimeşru hamile kaldı acep şimdi başına ne geleceeeeek" temalı merak duygusuna yenilip izlemeye başladım.Hay lanet olsun,takılmaz olaydım.


Şimdi bilmeyen için ben de bilmiodum da anneme anlattırdım.İlk sezon işte okurkene evlenmiş Vahide Talat Bulut'la,sonra adam bunu boynuzlayınca ayrılmış o esnada hamileymiş.Klasik çok gururluyum bu çocuğun varlığından haberdar olmican hikayesi,haber etmemiş çocuğu herife.16 yıl ayrı kalmışlar, bu 16.yılda dizimiz başlıyo.Herif o esnada başka kadınla evlenmek üzere o hamile ama bunlar tekrar eskiye dönüyolar.Yeni kadını da bırakamıyo,O düğün günü bebesini düşürüyo,eski çiftimizin önü açılıyo,ama yok düşer düşmez adamda nası bi uçkur varsa yeni kadını gene hamile bırakıyo.Offffffffffffff anlatırkene bile şiştim.Kısaca böle hadi anasıyla babasını geç,bunların kızı ve kızın akranı kuzeni aman yarabbim.Nerde bu Rtük:PPP


İşte bu Vahideyle Talat'ın kızı allahın bi keşinden daha ilk evine gittiği dakka hamile kaldı.17 yaşında liseye gidiyo,oğlan büyük 28 yaşında sözde.Hadi o salak bilmiyo,a olum senin de mi haberin yok korunma yöntemi diye bişeyden.Şimdi tutturdu bi de doğurcam diye,babası da bakan dizide gazetelerde tvlerde bi dolu rezillik.Ya bizim milletimiz vur diyince öldürür,sana bana komik gelio ama bunu örnek alan olur bak.Oh ne güsel anası babası boynunu da kırmadı kızın hadi hepimiz çocuk yapalım nasolsa toplum artık kaldırıo hem Aykut'da beni almak zorunda kalır hihihihihi diyen liseli kızlar çıkar bak.Kertiorum buraya.Şuursuz çok etrafta,bunu bi senaryo yazarları anlamıyolar tüküriim içine.


Bi de bu zillinin amca kızı var ki,abuklar abuğu dizinin içindeki en abuğu bu.Yani ekrandan içeri kolumu uzatıp ağız burun dalmak istiyorum kıza.Ezik büzük bişe,ipsiz sapsız soğan cücüğü kılıklı bi belalısı var.Piskopatın allahı olduğunu 3 yaşındaki çocuk anlar,ama bu salak kız ağzı açık ayran delisi bu oğlan ne isterse yapıyo.Oğlan bunu hırpalıyo he diyo,evden kaçalım diyo kaçıyo götü yemiyo geri dönüyo.Hadi bunları geçtik,banane elin kızından böle salak çok kendi düşen ağlamaz da.Bu piskopat yamuk oğlan kıza sürekli 'kızım'diye hitap ediyo.O ne laaaaaaaan.O kızım dedikçe ben morarıyorum resmen.Kızım bence bi ilişki içinde çok aşşalayıcı bi kelime.Sevgilin miyim sekreterin miyim,kızımmış.Hadi sevimli imaj verip sölese neyse.Bana bak kızım,ben sana ne diyorum kızıım,böyle dayılana dayılana,böğkkk.Ben sanıodum ki bu piskopat adamı ibret olsun diye koydular diziye,kız sora hatasını anlicak,bu da izleyen kızlara bakın böle yapmayın mesajı olcak.Nerdeeee tam gaz devam ediyolar hatta bölüm itibariye ilişkileri dağları delen Ferhat ve Şirin'in aşkı kıvamına getirilmiş durumda.Sonra benim saftirik kadınıma normal gelio böle şeler.Ne kadar ağzıma sıçarsa o kadar seviyodur mantığıyla gidip it uğursuz heriflerle evleniolar.Sonra eteklerinde 5 tane bebe mor gözle o sabah programı senin,bu Kadın'ın Sesi benim gezip duruyolar.Töbe töbe çemkirttiniz gece gece.Al Vahide Gördüm de an itibariyle hamile.Dizinin sonunda da anaokulu açarsınız bu kadar çocuktan,hıhh...Zaten en az 3'tü dimi.Evet süper devam böle,mesajınızı yiyim

18 yorum:

Sycorox dedi ki...

Hislerime tercuman olmuşsun Babe:)
Valla annem izliyodu bende arada bi bakıyodum,o kuzen kızı bi silkelemek geliyor ya her gördüğümde,oğlan uğursuz bişey sanki matahmış gibi ağız beş karış açık ne derse he he...

Ay BU KIZ dedi ki...

ahanda delirdi sonunda dierekten sana eşlil ediorum dadlım.. ama böyle böyle sabır taşı olsak çatlama sınırımız ne olurdu öğrenmiş oluoruk..

nazo dedi ki...

Ben de burada can sıkıntısından izledim son 5 bölümdür falan. Altına imzamı atarım yazının Babeciimm :)

Adsız dedi ki...

türkiyede artık herşey normal kabul görülüyor.el kadar liseli bebeler hamile çıkıyor,başka dizide evli kadın başka erkeklerle iş pişiriyor falan çok mide bulandırıcı

aile yapılarını sinsice darmaduman ediyor bu aptal diziler be ona yanıyorum gerisi boş..

Unknown dedi ki...

İyi ki de televizyon izlemiyormuşum.. O değil de bu dizide her çakan hamile bırakıyor ne iştir bu böyle ?
Auhauh ay komiğime gitti.. Tüp bebek falan hikaye, tuttuğunu vuran Annem'de.. Hihuhuhu..

Brc dedi ki...

ıgrenc bır dızı bu ya ıkı falan ızledım tahammul edemıyorum

Pilli-Cadi dedi ki...

oyyy gazelle yine döktürmüs.
sonuna kadar arkandayim canim yürü beee kim tutar seni:)
hatta rtük'ü bile basarsin sen bu hirsla.
yazini cok begendim:D
eglendim okurken ama vahidenin hamile oldugunu bilmiyodum kiiiii ne ara yapmislar.
bakan de ne bakanmis lan avam tabirle habire suluyo ortaligi:D

bu dizi cok berbat bir örnek. yaa 17 yasindai kiza bu kadar anlam yüklenir mi be yuh yani. ben 17 yasindayken daha serdarla yeni tanismiskene annemden serdarla bulusmak icin izin alirken takla atmam gerekiyodu.
öyle de olmasi gerekiyo düsüncelerim degisti bu yasima gelince. yani nedir bu böyle hersey mübah tavri.
benim gibi daha 15 yasinda ipsiz sapsiz herkese abayi yakmaya baslayan biri icin kötü örnek valla dürüstüm iste:D

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Bu diziyi hiç seyretmedim ama okurken seyretmiş kadar oldum. Senin hissettiğn gibi hissettim. Off içim daraldı ya. bu ne be? O hamile bu hamile. Bi de anlamam millet çocuğum olmuyor diye paralar bayılır tüp bebek için. bütün türk film ve dizilerinde şak diye hamile kalırlar...

tuba dedi ki...

hiç baştan sona oturup izlememedim bunu ama bi keresinde kızın biri ''ben bu bebeee doğurucaaam!'' diye höykürüyordu, o zaman iki dakka göz atmıştım. demek o kız bu kızmış :P

Selin dedi ki...

bizim evde niye kimse izlemiyo yaa, mahrum kalmışım bak bu eğlenceden :D babegazellecim sert (!) erkek seven ne çok kız var bilmiyo musun sen, bakıp bakıp iç geçirenler vardır eminim "kızım" diyen o oğlan çocuğuna :D

stickman dedi ki...

ben şöföre hastayım, o burun yokmu o burun. nası o hale geldi o burun.

Pilli-Cadi dedi ki...

stickman alemsinnn yaaa:D:D

kırmızılı dedi ki...

ay benm annem geçen seneden beri izliyodu,o salak gonca hamile kalınca böle bi dallas modu olunca filmde o bile dayanamadı,izlemiyo artık çok şükür :) aynı saatte salonda babam kurtlar vadisini izlediğinden,annem benim odama baskın düzenleyip izlemekte ve izletmekteydi diziyi.goncanın hamile kaldığı dönemden öncesine dair sorularınız varsa cevaplayabilirim.hehehhe :)

sesiber dedi ki...

yazdıkalrınız nokuyunca kendim yazdım sanacak kadar birim sizinle. izleyen birileri yüzünden diziyi 3*5 bölüm izlediğim halde kim kimdirvs.. anladım bu son hamilelik olayında ben de nerede bu rtük dedim. her türlü terbiyesizliğe bu yolla azar azar dozlarla alıştırılan salak bir toplum olduk, herşey normal oh ne ala. bir de şu adanalı denilen diziye taktım bu ara. esas adam organize ve profesyonel hırsız, bizim de zileyici olarak ona hayran olamaız gerekiryor ya, bunu istiyorlar ya sinir oluyorum. hırsızlık, fahişelik, ahlaksızlık güzel bir etiketmişçesine allı pullu yapıştırılıp yüceltiliyor insanlar, sonra sen bu toplumdan ne beklersin. çok doluyum çok yazmakla bitecek gibi değil. neyse...

babegazelle dedi ki...

syco:10 gönlüm olsa birini vermem o oğlana ıyy

aerodinamik:dellendiriolar beni ama senaryo yazma işine gircem ben de lan ne kolay iş iki hamile gayrimeşru çocuk kirletilen kız koy oh mis gibi dizi cık cık cık

nazo:ne yapsak sıkıntıdan işte :))

brc:kötü olan sinir de olsam iğrenç merakımdan gene izliorum haha

babegazelle dedi ki...

pinkzorro:haklısın tamam namus kumkuması diilim ama yani bu kadarı ayıptan öte saçmalık bence

piltik:hakkaten 12 den hahaha teyze çoktan menopozda olmalıydı halbuki hehehe

pilii:güçlü türk erkeği imgesi vay bee,ama öle olması lazım bırak 17 yi beni anam şimdi bile zor salıyo dışarı haha

boogie:aynen öle:)

tuba:hala höykürüo anası babası da izin verdi hamile hamile okula gidio largelığa bak

sln:sert erkek sevmek başka her kız hoşlanır dozunda olandan bu resmen avam en alt sınıf kıro maço kırması bööğk

stickman:allah iiliğini versin ahaha

kırmızılı:hehe saolusun benim anne özetledi o da seninki gibi baştan seyrediodu :)

sesiber:haklısın de diim,adanalıda da adamın hem polis hem hırsız olması absürd ben de merak ediorum cozutur mu acaba die ama en dandik polisiyeye bile merakım olduundan izliorum :)

RaMa dedi ki...

ayhhh
bu diziyi gördm mü yada duydum mu beni bir sıkıntı basıyor anlatamam... boğazıma çöküyorlar sanki...
hiç izlemedim bi kaç sahnesine tanık oldm daral getrdi o bikaç dakikalk görüntü bile be...
bide tanıtımlarını gördm o kadar ama çok itici bişi yha bu dizi...
o karınn nie iki kere hamile kaldığını çözemedm ama bende (((:

babegazelle dedi ki...

ayrıldıkları gece bi daha çağırmış adamı otele orda beş dakkada beşiktaş bitirmiş işi,töbe yarabbim kötü kötü konuşturuolar beni:Pöle olmasa senaryo bu abuk noktaya gelemsdi ki:)