Home alone olduğumdan dolayı gece gece çemkirecek birini bulamadım,aç dedim post kutucuğuna çemkir...


Annem memlekete gitti ya.Her dakka açıyo telefonu


-E kısım napıon nedion bik bik

-Napim anne oturuom mal mal napıcam

-Falanca teyzenin oğlu varyaaa evleniomuş aysonu,sonrada amerikadan burs kazanmışlar karı koca oraya gitceklermiş

-Oha o yakışıklı olan kimle evlenio ki

-Bilmemkimlerin kızıyla

-Neeee hiçbişeye benzemio o kız beeeee yuhhh

-Öyleymiş yani bilemiorum

-ii allah mutlu etsin kapatıyorum anne

-ha dur daha,falanca amcanların kızı da bilmemnerde müdürle nişanlanıyomuş,sonra bilmemkimlerin oğluna da söz kesmişler,falancalar filancalar söz nişan,yurtdışılar,hanlar hamamlar

-Kapat anne kapat çok işim var

-Ne işin var

-İntahar etcem kapat


Bu ne laaaaan,bu nası bi adaletsiz düzen lan,teker teker gelin cillop cillop oğlanlar meymenetten nasibini almamış kızları çatır çatır alıyolar bildiğin.Bi de hepsi yurt dışına murtdışına gidiolar.Bu amerika da burs dağıtıyo anasını satim.Ne kolaymış yaaaa.Burnumun ucunda ne kadar pembe hayatlar yaşanıyomuş meğersem.Ben daha adamı tutup kolundan ne biliim sinemaya cafeye götüremiyorum lan.Hepsi bi acaip.Ben yoruldum artık sıtkım sıyrıldı adam görünce kafamı çevirir oldum aman bulaşmiim nasolsa manyaktır diye.Milletin barnaanda eşşek kadar tektaşlar.Yok kayınvalidesi dublex apartman katı hediye etmiş,kayınpederi ağırlığınca(!)altın vermiş.Abucuk gubucuk.Bizdeki tavuk komşuda kaz mı beeeee.Ben istemiom nikahıma aliim,evdir arabadır.Bana da bi kontenjan ayrılsın,kırda bayırda çiçek böcek gezelim tozalım istiom ama kime diosun.Ellerinki söz bizimki caz işteee.Ya çok farkındayım,şuanda itici kıskanç kız kurusu imajı çizdiğimin şu postla,ama haklıyım yaaa haklıyım.Milleti de ha wallaha kıskandıımdan diil,düzene tepkiliyim ben affet yarabbi ama biyerde de patlıyo insan.


Anne gözünü sevim bana bi daha bunlarla gelme,ifrazat yapıyo bünyemeeee


Bi daha cins adamlara insanlık bile yapmicam ayrı konu bunu da araya sokuşturmak istiyorum..Pis iyiniyet suistimal edicileri.Sümüğümü atmamam gereken adam,iyi tarafıma denk gelince gene yelkenler suya.Na bitti,buraya kadardı,bi daha yelken yok su yok,bulun da göriim,hıhhh.Bundan sora taviz veren Gazelle'i Fatih ABB öpsün


Bi de her mekanda fosur fosur sigara,yeterin huleyn.Para veriorum fön çektiriorum,bi saat biyerde otur kokarcaya dönüyorum,havalı fön oluyo duman çeke çeke mısır püskülü....
Patladım,bıraksan daha da patlarım,en iisi susiim ve yatiim.Bu gıcıklığımı ve ifritliğimi de mazur görsün okuyucu artık

16 yorum:

nazo dedi ki...

yok anacım bu böyle gitmeyecek. sana birini bulmak lazım. annen başkalarını anlatacağına biraz çalışsın oralarda :p
bir de gün gelip bir sevgili bulduğunda n'oluurr fotoğrafını koy. Bu kadar lafın üstüne nasıl biri olacak meraklardayım :) Neyse hadi sana iyi uykular şeker..

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

kızımm sacmalama bakma sen herkes öyle sevgi kelebegi olur baskalarına karsı hava atılcak ya ! hem bosver tanıdıkla aşk mı yaşanır yaw :)

Beter Böcek dedi ki...

Boşver ya hepsi hava atmak için buluyor böyle malları.
Bu arada naparsan yap Fatih ABB öpmesin seni,uçuk muçuk çıkar sonra sende mazallah :D

osuruktanteyyare dedi ki...

ay benim feyisbokta evlenen nişanlanan üniverste arkadaşlarıynan doldu taştı. Bizde daha tık yok ühüüü

babegazelle dedi ki...

nazo:yok annem bunları bak sen de bul die anlatmıo hiç öle evlen kısım bi anne modeli diil napıcan be dio aksine,ya koyayım kymasına hani bulayım falan da,yani bulunmuyo bir yani şimdi adamı buluyon boy pos yerinde ama gerizekalı çıkıo,buluosun güzel konuşuo zeki ii ama ufacık tefecik türk işadamı ve rusyadan ithal sevgilisi gibi oluosun(boy bakımdan:P)yani en son walla az zeki olana he dicem aynen yukarda anlattığım gibi olcak hahaha

merope:ya ama walla yakışıklı çocuklar hep gittiler yaaaa,bi de ben yakışıklı buluom töbe tava gelmiolar bu kızlar nası getirio yaaa off ne biliim dertliyim,terledim haaağ:)))

tuana:taviz yok bundan sora bak büyük de yemin verdim,bu herif beni de öperse bi daha da iflah olmam artık :)

teyyare:işte bundan bahsediom anacım sevgili de diil direk nikah masası,ulan bana nie hep tava gelmeyeni denk gelio yaaa :(

Ay BU KIZ dedi ki...

adaletsiz dünya.. bir de şu durum var ki : nazlı kaprisli dırdırcı kızlar, nerede fabrikatör oğlu şeyh torunu gibi parası bol olan herif varsa hoooppp die kapıo hee.. valla da billada çirkin şansı lan.. çok kıskanıom.. gül gibide bakıolar onlara .. tüü

siminya dedi ki...

kızım geçen bi postunda da "amaannn erkekmi yok yoookk düşman başına" diyordun, farkındaysan çelişkiler içindesin kafan hala kıllı bacak aşiretine gelin gidiyor. Bırak ya keyfine bak, onlar gelir seni bulur sanki evde kaldı, hiç

babegazelle dedi ki...

aero:işte işteee anlatmaya çalıştığım buuu fitne fücur akıo kızın suratından yanında cillop gibi şeyh oğlu adam e ben sinirlenmiim de kim sinirlensin böööğ

siminya:aman sümünyam doğrusun haklısın kendimle çelişiom ama adamlar beni böle yapıo walla bak sokular kendilerini gözüme iki güne arazi ne bu yaaaa bu da caaan bi de aerodinamiğin dediği de var ona da sinir oluom of ne biliim yaaa :(

Üfürükten Prenses dedi ki...

koca bulmayı olayı ayrıda,şu burs alma olayın bende gıcık oluyorum..
herkesin kafası basıyor bi ben malım galiba!!!

41 kitchen dedi ki...

sabah yorum yazdım bu posta ama adi bloggerden geçememiş:D:D
CAnım bence gözün evlerde, dublexlerde, altınlarda olmadığı için bu postu yazmışsın buraya. Böyle biri olmasan şu an bunları yazıyor olmazdın:D Bu gibi şeylerde aç gözlü insanlar hep kazanan taraf oluyorlar nedense. Öyle aşk böceği, çiçekler, romantizm falan yaramıyor insanlara;):)

babegazelle dedi ki...

üfüm evet yaaaa çatır çatır burs neim mi dağıtıyo bu amerika da haberimiz yok ki bu bahsettiğim çocuk yazıda hiç parlak bi örenci diildi bi özelden atıldı birini zorla bitirdi :S

htc:ya o da doğru be anacım bi doğru tesbitte senden...bas bas bağırırlar para avcısı kadınlar die ama gerçeğe gelince de para yedirip susturabilecekleri kadınları seçerler lanet lanet laneeeet :(

cool cookie dedi ki...

:) Canım ya valla haklısın...Nispet yapar gibi aanlatıyor millet de( anneni tenzih ediyom) ... İçini güzel dökmüssün. Hemmen dua listeme alıyorum seni..Allah muradını versin sekerim:P Bi de su sigara konusunda haklısın sonuna kadar katılıyorum sana.. Leş gibi kokuyo insan..Neyse cok bıy bıy ettim:) Kactım ben!

Brc dedi ki...

bı ara bende sıyırmıstım etrafımda benden baska bekar kalmamıstı
ama sonra takmamaya basladım ammmaaan bosver cerencan ya taktıkca daha cok ustune ustune gelıyor

babegazelle dedi ki...

cookie:yok anam da var artık bariz,istemiorum birini bul dio sora böle nispetler te allam yaa sigaradan ne çekiom ben neeee allah bilir

brc:ya üstüme bu aralar çok gelmesinin benim böle sıyırmamın derin sebepleri var daaa ne sen sooor ne ben anlatiim

Sycorox dedi ki...

Ya bi kitapta kızın teki şu ulvi sözleri söylüyodu:)
"Zamanında evleniyoruuuz diye tek taşlarını gözüme gözüme sokan tipleri,bir iki sene sonra markette hayattan bezmiş ve haset haset ayy senin ne güzel rahat hayatın vaaar derken görünce,bekleyişimin doğru olduğunu görüyorum"
gibi bişeydi...
Boşver hayatım,millet pek bi meraklı evlenmeye de bi daha bu günlerimizi yaşamıycaz,keyfine bakalım...

babegazelle dedi ki...

sycocum ben evlenmek istemiorum ki hani benim çevremdeki adamlar ilişkiye bile yanaşmıyolar elin kızı nası bukup edip bide ii adayları evlenmeye ikna edio ona şaşırıorum yoksa anlattığın anekdot kesinlikle dorudur çevrede tektaşlı mutsuzlar ordusu var