Bugün ,bendenizin dünyaya gelmesinin 22. yılı.Söyleyecek çok bişey bulamıyorum aslında,çünkü eskiden takip edenler bilirler bir mim sayesinde doğumgünlerimde garipleştiğimi ve doğumgünümle aramızda garip bi küskünlük olduğunu.Nedensiz sebepsiz,sormayın ben de bilmiyorum.Ben böyle hey holeeey doğdum lan kalkın kutlayalım modlarına giremiyorum,bugün hep kendimle hesaplaşma içime dönme,mahzunlaşma tarihidir benim için...Bi zorum olduğundan değil sadece öyle...


Garip bi tarihtir zaten,üniversitede hep sınav haftasına denk gelmiştir,küçükken bi heves hazırlanılan doğumgünlerimin aniden bastıran kar kış fırtınayla çok olmuştur iptal edildiği.Hiç öle filmlerdeki gibi süprüs partim de olmadı.Şimdi de bayram arifesi.Bugün itibariyle herkes memleketine gitti.Arkadaşlarımdan iki üç kişi anca var şuan burda.Ha onlarla da yarın mütevazi bişiler yapılır mı yapılmaz mı tamamen meçhul.Annem bile beni bırakıp babamın yanına gitti:))))(tamam ben istemedim gitmek gereksiz ezik edebiyatı yapıorum işte:P)Yani böyleyken böyle,evde tek başına bir post kutucuğuna karşı kahve kupamı cheers diyerek kaldırıp fonda incelikler yüzünden dinleyip film şeridi gibi 22 seneyi yadediyorum.Hatalarımı,kaybettiklerimi,kazandıklarımı,hüznümü sevincimi,herşeyi...Yine de mutluyum yaa no problem bakmayın apır sapır saçmaladığıma dedim ya sadece bu günle alakalı bişe:))



Oldu olcak kendime doğumgünü dilek listesi hazırlayayım

Bana bak doğumgünü bana yeni yaşımda

-Anlamlandıramadığım insanları sinirlenmeden sadece kabul edebilme yeteneği

-Sert kabuğun altında abuk subuk insanlarca boks torbasına döndürülmüş yumuşak tarafımdan kurtulma azmi

-Severek yapabileceğim bir iş

-Klasik sağlık mutluluk huzur,dünya barışı :)

-Bi de düzgününden en aşşa Josh Hartnett efenime söliim Wentworth Miller(Murat Boz dicemi sandınız ama yemezler haha)kırması bi herifcaaz (bak bak bak:P)

nasip eylesen hiç fena olmaz diorum hani hehehehe

38 yorum:

Unknown dedi ki...

doğum günün kutlu olsun, nice yıllara gazelleciim.. umarım tüm dileklerin gerçekleşir.. -geçte olsa-
saygılar..

Üfürükten Prenses dedi ki...

canım benim..
tipe bak ya,fotoğrafa bayıldım..
öpüyorum seni kocaman iyi doğdun iyi varsın iyi ki babe oldun..

sağlıklı,huzurlu bir ömür diliyorum tüm sevdiklerinle..

kırmızılı dedi ki...

iyi ki doğmuşsun:)
iyi ki blogçu olmuşsun :)
herşey gönlünce olsun,nice,mutlu yıllara...

babegazelle dedi ki...

serzeniş,üfü ,kırmızılı çok teşekkürler

üfü:hehe kaşlarım süper ama dimi aradan tren geçer :PPP

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Doğum günün kutlu olsuun. Nice mutlu yıllara. umarım bütün dileklerin gerçekleşir. sevgiler...

Zulapha Kaphali Iku dedi ki...

iii kiii doooodun babeeeeeeeeeee =)

Last Station dedi ki...

wentworth miller benzeri bir adamla saglikli ve mutlu bir omur yasaman dilegiyle...

nazo dedi ki...

iyi ki doğdun babe,
iyi ki doğdunnnn
iyi ki doğdunnnnnn
mutlu yıllar sanaaaaa ...
-melodili oku lütfen-
öpüyorum..

Mrs Baros dedi ki...

nice senelereeeeeeeeee =))

ella dedi ki...

doğum günün kutlu olsun, nice yıllara...

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Nice mutlu yıllara....

Laçin Tenel dedi ki...

sevdiklerinle nice nice mutlu yıllara...

Unknown dedi ki...

Bu yıl sana, karnına kramplar girdirecek kadar bol kahkahalı, terlik ağızlı gibi dolaşacağın bol mutluluklu, "turp gibi" sıfat tamlamasının altını doldurabileceğin kadar bol sağlıklı günler getirsin..
Romantik, anlayışlı, yakışıklı, ömrünü ömrüne adayacak da bi erkek.. :Pp
Umarım iyi ki doğmuşsundur, iyi ki varsındır.. :Pp
Pasta yiyelim mi? ^^

babegazelle dedi ki...

çok teşekkürler güzel dilekleriniz için.Üptüm sizi mucjaksssss :)))))

G.O dedi ki...

canımcım doğum günün kutlu olsun nice mutlu ve sağlıklı yıllar şekerrrr

Selin dedi ki...

doğum günün kutlu olsunnn :) dilek listendekilerin hepsi tek tek gerçek olsun inş =)

osuruktanteyyare dedi ki...

mutlu yıllar bebeem seviom seniiğğ (:

tuba dedi ki...

doğum günün kutlu ossun babe :) dileklerinin hepisi de gerçek olur bi gün inşallah amin ;)

Pilli-Cadi dedi ki...

babeeeeeee dogum günün kutlu olsunnnnn:)
ben de seviyorum seni ve beni güldüren yazilarini:)
iyi ki dogsun iyiki bloggersin ahahaha:D

resme bak yaaa orda bile sebeksin hani gecen yaznda demistin ya:D alinma ama valla sebeksin kizim ben kücükken hic böyle sirittigimi hatirlamiyorum genelde objektife asosyal asosyal bakar benim fotolarim:D

chocolate's lover dedi ki...

doğum günün kutlu olsun ...

Adsız dedi ki...

daha nice sağlıklı mutlu yaşlar diliyorum. umarım seninde tüm dileklerin gerçekleşir.mutlu bayramlar.

Adsız dedi ki...

iyiki doğmuşsun gazelleciim:) bende sana oduncan olmayan eli yuzu huyu suyu düzgün boyu posu yerinde biiir adet taş diliyorum doğum günün içiin:)) (allam benide unutma amin:) ) nur

kelebenk dedi ki...

hepi hörtlenk beybi=)=)

babegazelle dedi ki...

pilli:diorum dimi benim bütün resimlerim böle 32 diş hehe

hepücüünüze tekrar tekrar teşekkür güsel dileklerinizin bin katı size işallaaaaa :)))

cool cookie dedi ki...

Babecim iyi ki dogdun! Nice mutlu senelere diyorum.. Ya ne kadar guzel sana imreniyorum 22 yasına giriyorsun...Beni 30 lara yaklaşma fobisi sarmısken.. Koccaman sevgiler:)

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

aman benm de doğum günüm yaza gelir etrafta kutlayacak hiç arkadaş olmazdı demiştim di mi önceki postlardan birinde:)))
boşver yavvv her sene neden yaşlandım diye mutlu olur ki insan anlamam. valla 25 dayanmış kapıma aşk yok meşk yok doğum günü kutlamışım ne yazar:):)
neyse babe cim doğum günün kutlu olsun, öperim çok:))

SMİLENA dedi ki...

mutlu yıllar !!!

RaMa dedi ki...

iyi ki doğmuşsun canım
doğum günün kutlu olsun...

Adsız dedi ki...

nice nice mutlu güzel yıllara gazelle

beliz dedi ki...

CANIM
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN,HAYATIN İNSANIN BAŞINA NE GİBİ GÜZELLİKLER GETİRECEĞİ HİÇ BELLİ OLMAZMIŞ GEÇEN SENE BÖYLE BİR BLOGUN YOKTU VE BÖYLE GÜZEL DOSTLARIN ARKADAŞLARIN YOKTU.BU SANA GEÇEN SENENİN BİR ARMAĞANI OLDU.YENİ YAŞINDA HAYATIN SANA YENİ ARMAĞANLAR GETİRMESİNİ DİLİYORUM.UMARIM HEPSİ TAM GÖNLÜNE GÖRE OLUR.TEYZOŞ VE REZO SENİ ÇOK ÖPÜYOR MUCKKKK.

_zAhİr_ dedi ki...

doğum günün mutlu olsun,çok mutlu :) dilek listenin de hepsi gerçek olsun :) sevgiler...

Amélie Poulain dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun Gazeeeelle. Ve bütün doğumgünü dilekleri.(=

babegazelle dedi ki...

cookie:o fobi beni de sardı erkenden niyeyse sanırım iş yok güç yok aşk yok durumu olunca bi panik oluo insan heheh

hopcikiyaya.aynen öle bebişim bu arada az bekle bi post gelio ve orda sana bi süprüz vaaaaaar:))

beliz:ne açık ettin laaa haha beni bu doğumgünü en çok ihya eden insan seviorum seni ve sultanların sultanını mucxxxxxx

dierleri herkes komple HEPİNİZE TEKER TEKER KOCAMAN TEŞEKKÜRLER ÖPÜCÜKLER SEVGİLER:)))

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

aaa neymiş süprüssssss çok merak ettiiimmmmm:))))

cesetizleri dedi ki...

geç oldu ama kusura bakma..
iyi ki doğdunda blogger'a yazar oldun.. aman da aman :) :)
seviyorum seni

babegazelle dedi ki...

önemli deel cnmcım cesetcim saolasın bilmukabele cicim mujks

Sycorox dedi ki...

Anem canım blogları falan okumaya zamanım olmayınca kaçırmışım...Geçmiş doğum günün kutlu olsun canım,nice senelere;)

babegazelle dedi ki...

saol cnm saol geç de olsa kabuldür üptüm senii:)