Sonunda başlıyoooooooooooomuuş,cnbcede reklamı geçti gördüm pek yakındaymıııııış.Evet evet Pushing daisies'i diorum.Geçen sezon ilk sezonuydu,9bölüm çekip ortadan kayboldulardı.Öle şey olurmu ey yapımcılar bu adam öle bi gösterilip çekilir mi,seyirci eli böğründe bırakılır mı,günahtır layn...Bakıorum pek de popüler blogger bağyanlar arasında abimiz,yani Lee Pace,gurban olunası nikaha alınası adam.O kıza o puppy eyes'la bakmıo mu,garibim dokanamıo da onu jelatinlere sarıp sarıp öpüyo kıyamam.Diziyi bilmeyenler için abimizin doğaüstü yeteneği var ölülere bi kere dokunuyo ölü canlanıo ama bi dakka içinde tekrar dokunup öldürmesi lazım yoksa masum başka biri ölüo.Sevdicaa da öldüydü uyandırdı ama kıyamadı ölsün tekrar şimci ona dokunamıo.Bu özelliği kullanarak bi dene dedektifle olay çözüolar falan.Ulan ölsem Ned bana dokunsa,ölüm mölüm durdurmaz allama,ölümüm senin elinden ossun yiğidim der kollarına uçarım yeminlen.Adam turta yapcak,süper romantik olcak kıza bi mok yapamasa da gene en büyük sadık aşkıyla sevcek,diğerlerini el tersiyle itcek bunun üstüne boyu posu kaşı gözü olcak var mı leyn böle adam.Gerçekte yok da dizide izleyip eğlenioruz,aah ahh diyip hayallerimizi süslüoruz işte hatun milleti olaraktan.Oh neyse kavuşuyomuşuz müjdeler olsun :)))))İzlemeyenlere de şiddetle tavsiye önceki 9 bölümü yeni sezon başlamadan bulun arayı kapayın bu adamdan siz de mahrum kalmayın hade bakim ;)






13 yorum:

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

seni de çekio di mi puppy eyes, ahhh ahhhh timuçin de öle bakıooo:)))

osuruktanteyyare dedi ki...

ya ben o kıza bayılıyorum giyinişine falan saçına kaşına gözüne
adamda pek tipsiz gelio
sorun bendemi acep :D

babegazelle dedi ki...

hopcikiyaya:eveeeeeeeeeeeeeeeet eeeen sevdiğim şey bayılırım timuçin sevgim de aynen bu yüzdendir hihihih

teyyare:zevk renk meselesi bebeeem ama kızı ben de severim bıcır bişe

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

hihihihi
bildiydim zaten. bu arada kız bloguma bi uğrasana çevirilecek ingilisce cümle var bi dene:):) ellerinden öpsün :PpP

Adsız dedi ki...

huhuu geldim kuzum :) Diziden haberim yok digitürkün dizilerden cnbcye vakit kalmıyor ama daha güzel diziler oluyor cnbcde. Deli gibi Playboy Girls'ü izliyorum ölüyorum gülmekten her daim kızlar bizim evde sanki. Sadecesexi salak kızlar sanırdım ama çok komikler ya. Buna da bakıvereyim bir ara.

babegazelle dedi ki...

cw:hoşgeldin gülüüüm biliorum gördüm ben de de digi yok işte cnbceyle idare edioruz o dediiini bilmiorum işte ama karı kız olan diziyi ben napim yaaa adamlara anca dizide bakıom zaten anca orda gözüm gönlüm açılıo kehkehkeh

böcük dedi ki...

Yafuu bu nassı bir tanıtımdır :Pp Komisyon falan fişman almalısın babegazelle bu reklam içün :p Merak ettim yarın okula gidince okulun netini sömürüp izleyecem ilk sezonu :D

babegazelle dedi ki...

böcük komisyonum herif olsun bee kehkehkeh,okulun netiyse sömür tabe :))

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Dizideki görüntüler de çok hoş, turtacı dükkanı,yaşadıkları şehir falan hafiften Tim Burtonımsıııı.

Ay BU KIZ dedi ki...

renkli renkli dekorlar sahneler kıyafetler.. ben bayılıorum böyle kompozisyonlara.. bu dizide beni çeken en önemli etken ned den sonra buydu sanırım...:) başladığını şuan itibariyle senden öğrenmemde çok güzel oldu gazelleciiimm... öperimm seni.. ohh miss:)

babegazelle dedi ki...

banu:eet eet pek bi tim burton havalıdır çizgi film gibin:)

aerodinamik:dediğim gibi barbi evi havasında bi dizi yaw,gerçi adama bakmaktan dierlerini pek göremiorum ama neyse beklioruz geri sayım hehehe

Adsız dedi ki...

masal gibi geliyo bana ama içimde şişmiyo diil hani dokunma dokunma nereye kadar:) ama o puppy eyes meselesi ned i bu kadar iyi anlatabilirdin heralde baslasada izlesek:) nur

babegazelle dedi ki...

puppy eyesı yerim ben :)