Ah bu şarkıların gözü kör olsun demiş ya bilirkişi aynen öle.Her dakka dinliyoruz yetmiyo da bi de duyguları depreştirmek için yangına körükle gitmek için aracı ediyoruz ya işte o zaman tam oluyo.Durur durur gereksiz tesbitlerde bulunurum kendi kendime ya şimdi be bunu fark ettim.Dinlediğim şarkıların aşık olma sürecimle acayip alakası var.Nasıl mı?Şöyle ki sayın okuyucu

Evre 1:Herifi gördüm Eros’un okunu kıçıma yedim evresi dimi,zavallı media player bir sonraki evreye kadar şu şarkılara mahkum artık:Sertab mecbursun,Sezen kaçın kurası,mariah carey tarzı romantik divaların sevgi haykıran,hatta hatta heryerde seeeğn heeerşeydeee seeen biiilmemkiii nasıııığl söğöğöyleseğmmmm türk san’at müsukisi eserleri de dahil vıcık vıcık aşk şarkıları

Buradan sonra ikinci evreye geçiyoruz.Kazık yeme evresi.Eğer ki demincek yiyip de kırılıp içimde kalan okun sebebi başka bi hatunsa yani herifin manitası varsa şarkı hiç değişmez öğkk gelene kadar dinlenir:Onu alma beni al.Bunun gibi oynak bi şarkıda bile efkarlanıp gözyaşı döken acaip bi şahsiyetim kabul ediyorum.Azcık gaza geliyim savaşiim lan modundaysam bi iki doz Çok hoş kadınsın ama yetmez ben karar verdim,ömür boyu o benim güle güle şekerim şeklindeki Sertab şarkısını atarım ama genelde bi işe yaramaz:))

Eğer ki arada öteki kadın problemi yoksa,problem tamamen herifin orcinal öküzlüğünden,dengesiz davranışlarından,dışarılara kayan oyulasıca gözlerinden(liste daha uzar)kaynaklanıyosa.Bu evrede benim için devreye Kelly Clarkson girer.Kelly Clarkson'ın tarzı şudur:Asla sevmedim ki ben seni hiç aslında,tu kaka modlarına girmez,durumu inkar etmez.Aslan gibi kabul eder bi kere sevdiğini böhür böhür haykırır daha dün parçamdın ulan deer,salak gibi inandım dediklerine,parçalara ayırdın eşşolusu deeer,I thought you were the one der,hayatımın bozuk plak gibi başa saran cümlesini özetler gözüme sokar:P
Ama hemen bu kabullenişin arkasından da bi daha asla hüleyn,şimdi daha güçlüyüm bi daha nah görürsün beni ağlarkene der,never again der.Aşk yarası almış ölmemiş de sürünen bünye bundan acık destek alır.Kısa bi toparlanma evresine girer.Beklentiye de girer itiraf edeyim Kelly’den aldı ya gazı güçlü kadın ya artık,sanar ki adam romantik komedilerdeki gibi ilahi adalet tecelli etcek de döncek yanlış yolundan…

Hiçbir dönüş gerçekleşmezse aynı gazla sevgili bünyem son evreye geçer.Demet Akalın’ın umrumun köşesi dilsin,böcek kadar değerli dilsin,iki güne başkasını bulurum koluma takarım Bebekte 3 5 tur atarım şarkıları.Bu tarz şarkılar arşivimi deneyimlerim hep birbirinin tekrarı olduğundan zaman içerisinde çok geliştirdim.Demet Akalın’a tam liste olarak şu tarz şarkılar eşlik eder:Hilal Cebeci-İpe İpe hahah,Lara-Allah Versin Hande Yener’in eski tarzının güzide Demetvari eserleri(Kırmızı,Sen Yoluna ben yoluma)yenilerden Bengü ablamızın nisbet,serzeniş,sitem dolu eserleri:P…daha postlarca uzatabileceğim bu kategori şarkılar için daha fazla bilgi isteyen benle iletişime geçebilir heueheue.

Amaaaaaa eğer kiii Kelly evresindeyken,adam toparlanma,hatayı anlamış gibi feyk atıp sonunda gene ikinci yamuğu yaparsaaaa,efenime söliim komple tekmeyi basarsa işte o zaman ölümcül evreye geçiyoruz okuyucu ki ve bu hiç de hoş olmuyo.Bu evremde intaharlık duruma geliyorum bi de pis huyum var çevremdeki insanları da aynı moda sokuyorum.50 metre çevremdeki herkesin yaşam enerjisini sömürüyorum.Niye ben huleeeeyn adaletsiz dünya kahpe dünya,tutmayın öleceğm beeeen şeklinde ağır arabesk.Bunu fark ettiğimde,yazık lan millete olmuyo böle dedim bikaç seferdir karantina politikası uyguluyorum.bir adet karanlık oda,kafaya kadar çekmek için bi adet yorgan ve naçizane bilgisayar.Pozisyon alınıp media playera Sezen'in en ölümcül şarkılarını döşüyorum önce.Vazgeçtim'inden tut da,Gidiyorum'a tüm damarları.Ama hiçbi zaman yeterli olmuyo.Zaten benim doğrulanmış teorim şudur:İstediğin kadar rockcıyım,abi benim olayın trance yaa,aaa klasik müzik dışındakileri müzik saymıyorum insanı ol,aşk acısındaysan kazığın allahını yediysen arabeske eninde sonunda sararsın.Ben de öle yaparım Sezen kesmez,acımı İboyla,Orhan gencebayla,falan perçinler perçinler deşerim,Kendimi aştım bu konuda en son kendimi Cankan şarkısı yüklerken buldum da bi noluyo lan dedim.O değil de korkutucu olan plak sürekli aynı çemberde başa dönüyo. Merak ediyorum playlist’in aşk durumuna göre şarkı dinleme trendimde en son gördüğü şarkı bigün ne biliim Kutsiden ilanı aşk ediyorum benimle evlenir misin,efenime söliim izelden bir sen bir ben bir de bebek gibi şarkılar olacak mıı eheuehe.Orasını henüz bilmioruz ama yazımı size bu başyapıt,süper,her güçlü kadının manifestosu olması gereken şarkıyı armağan ederek bitirmek istiyorum.Mikrofon sende Tuğbaaaaa ahahahah







11 yorum:

osuruktanteyyare dedi ki...

ay annem naptın sen yaaa:D
bikere bu sefer tutmadı teoriler
hayatımda hiç arabesk dinlemedim ben en aşk acısı çektiğim dönemde bile dinlemedim
aşk acısıyla system of a downın şarkılarına pökürdüğümü bilirim hemde en alakasız şarkılarına
söz önemli diil melodi yeter :D

babegazelle dedi ki...

ne bilim şekerim walla hiç türkçe müzik dinlemem ben die pöyküren arkadaşım bile geöende itiraf etti çok pis aşk acısı çekerken arabeske sardığını ondan şeyettim,walla ben ibo mibo dinnerim yani ingilize şarkı bana o depresyon derinliğini veremiyo hahah

Last Station dedi ki...

ugruna ruyalar gordugun, postlar yazdigin muraz boz'u ne zaman dinliyorsun:))) yazida goremeyince aklima takildi da:))

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Çok utanıyorum ama mutsuz olunca Serdar Ortaç dinliyorum, normalde adama tüüü, kaka derim amaaaaa.

Adsız dedi ki...

ben müzik dinleymiyorum öyle zamanlarda cünkü reklamlara bile aglayabilen benşarkı dinledimmi direk iptal oluyorum :D:D

tuba dedi ki...

aşk acısı insana ibrahim tatlıses bile dinletiyor, bunu bilir bunu söylerim :D

Adsız dedi ki...

Ümit Besen dinleyim çok güzel söylüyor.Aşk acısı çekenlere birebir:P:p

ESTHER dedi ki...

hahaha seviyorum ben bu tuğba ekinci şarkılarını yahu :))

Amélie Poulain dedi ki...

Aşk olarak değil de genel olarak baktığımızda olaya benim de ruh halimle dinlediğim şarkı kesinlikle paralel.


Mesela çok neşeli, acayip enerjiğim; punk açarım genelde. Böyle beni zıplatacak, hoplatacak, düz duvara tırmandıracak bir şeyler olmalı ama değil mi?

Sonra ne bileyim gece ve yatmışım yatağa uyuyacağım. Senfonik açarım hemen. Ya da dingin ve soft şarkılar. (Iron&Wine, Plain White T's, Shivaree filan ne güne duruyor?)

Ya da çok üzgünsem, ağlamak için hazır bekliyorsam beni kanatacak şarkılardan biri. Bu şarkı çok hard da olabilir, soft da ama kanatır işte...

Gibi gibi de diyebiliriz. (=

Adsız dedi ki...

o zaman gazelle im sana bir demetvari şarkı daha:
'yerden göğe kadar haklıydım
sevdim çünkü çok farklıydın
inandım sırtımdan vurdun
farkın şerefsiz olmaaanmış

onlara inanmak istememiştim
ben ölümsüz çok sevmiştim
memnun oldum ben yakından
hiç şerefsiz görmemştim!'
:))) adını hatırlamıyorum söyleyen hatunun ama ii şarkıdır eğlendirir dile dolanır tüm şerolara gitsin:)) nur

babegazelle dedi ki...

last station:cnm onu da bu demet evresinde dinlediğim oluyo,gerçi arabada çok dinniorum kokop tarzı müziği ben diim:))

banu:eskiden damar yapardı da şimdi boyuna çıstak şarkı yapıo o da

yabani kuzu:işte en iisini yapıosun sen annem,yangına körükle gitmeye ne gerenk var dimi:))

tuba:bendeynsiynnnn :)))

ukturk:nikahına beni çağır sevgiliiiim ahaha iidir o da iidir

esther:bence de yaa mesajı güzel veriyo hatun haha

amelie:yabancı'cıyım direk diosun sen o da iidir de eski sevgiliye nispet şarkılarını demet gibi yapamıyolar napiim,son evrede arabesk için katıorum ben de ama him fln

nur:ahahaha süppermiş yaaa kim sölüo bunuuuu hiç duymadım araştırcam netten dur:))