Bugün yolda laylaylom yürüyorum,arkadaşlarla buluşmaya gidicem,bebenin teki höt diye resmen yolumu kesip kendini görüş alanımın kadrajına 32 diş sırıtarak sokmak suretiyle,bana mereba bağyan,tanımadınız mı dedi?Sana da merabayın genç de ne ayaksın çıkaramadım dedim.Biyandan da düşünüyorum,hani bizim masaya hele kalabalık buluştuysak oturan kalkan belli olmaz genelde,falancanın bişeysi gelir oturur kalkar,ıdının dıdısı bilmemkimin arkadaşı hancı yolcu misali gelip geçerler.He bunların bazısıyla tanışırsın bazısıyla tanışmassın,kuvvetle muhtemel dakkasına kimdi unutursun.Hafızayı yokluyorum lan acaba bi yerde tanıştık mı diye.İsim unutsam da fil gibi hafızam vardır unutmam öle yüzleri,yok hiç tanıdık gelmiyo...Ben öle debelenince bebe uygun gördü açıkladı.



-Ya sen bizim okuldan değil misin.Ben tanıyorum seni.Yani öle hiç tanışmadık ama görüyodum seni çok.Sen beni hatırlamadın mı?

-Hacı ne biliim,okul dediğin lise deel ki kaçbinküsürlük üniversteden bahsediosun,hangi birini hatırliyim?



Bak hadi çocuğu bi noktada takdir ettim.Çoğu adamın anca ökküz gibi baktığı günümüzde herif bi hareket yaptı bi kumar oynadı eywallah,hani belki benim civarda çam yarması sevgilim falan var,gelcek seni dövcek benle konuştuğunu görünce.Bunu göze aldı bir.İkincisi ben öle yolda sokakta sevgi pıtırcığı gibi dolanan,mahalenin göz bebeği,bakkala çakkala dalda öten kuşa selam vere gülücük dağıta dolanan kız modeli diilimdir.Nemrut suratımla yürürüm yolda öle.Anam der hatta dövcek gibi bi ifadeyle gezin sonra tabii bulamazsın die eheuehe.Herif terslenmeyi de göze alıp sokakta beni çevirdi eywallah.Ki bunların hatırına hadi len ordan diyip terslemedim ilk dakkadan farkındaysan,durdum meramını dinledim.Normalde ters tepebilirim sağım solum belli olmaz:PDu bakalım ne gelcek diye bekliyorum,bebe bombayı patlattı



-Ya sen bilmemne kafeye çok takılırdın okuldayken.Ben de hep orda olurdum.Hiç mi hatırlamıyosun

-Hayır dedik ya bee alla alaaa

- Hayret ya gerçekten inanamıyorum beni farketmediğine...



Hönk nası yaaa.İnanmıyomuş beyefendi onu nası farketmemişim.Dumurum o derece büyüktü ki,bozamadım bile bebeyi.Yok hayır hadi hoşçakal diyip yoluma devam ettim,sonra da pişman oldum niye bozmadım diye.Sanki bana Kıvanç Tatlıtuğ da farketmememe hayret ediyo.Birincisi bende radar gibi göz,Hıncal Uluç'u bile kıskandırcak bi estetik zevk vardır yavrum annadın mı.Hani gerçek hayatta tutturup öle bi bebe düşürememiş olabilirim ama göz zevkimin kahyası mısın ben anca güzeli keserim,göz banyosu beleş bilet kesmiyolar.Yani 1 km içerisinde görüş alanıma giren yakışıklıyı x ışınıyla görür ve hakkını veririm.Zaten bizim okulda bu kategoriye giren eleman toplasan bi elin parmağını geçmezdi,onları da nerde görsem tanırım ,gerisi nanay :))))Nie farkedememişmişim...peh.Arkadaşa yılın en özgüvenli erkeği ödülünü veriyorum abicim.Olamadım şöle özgüvenli,yanarım yanarım ona yanarım...



Bide düşündüm aklıma şey geldi.Hep şey die dua ediyorum:Allahım şöle güzelinden bitane beni de uğraştırmasın pat diye kucağıma düşsün.Yüce rabbim hikmetinden sual olmaz affet de.Hani tamam höt die önüme düşürdün de,ilk kısmında güzel dediydim bi Kıvancımsı,bi Murat Bozumsu olsun da dediydim.Bu bildiğin kafama jöleyi bastım ibibik gibi yaptım,kıçıma düşük bel kot çektim,çok cool oldum oooh benden yakışıklısı yok bütün kızlar bana hasta çakma tikican,çakal türk genci modeliydi yaaa...Hani biliyorum ben pek duası dinlenecek adam da değilim ,tırıvırı işlerimle de seni meşgul ediyorum ama hani bi güzellik yapıp tam olarak gerçekleştirsen nası mutlu olcam anlatamam,çiçek böcük olcam herkese iyi davrancam sübhaneke amin,işallah maşallah :DDD

23 yorum:

Godsyndrome dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Curly dedi ki...

Yazının sonunda inşallah maşşallah ı görünce aklıma eski sevgilim in çok söylediği bir laf geldi...İnşallah la maşallahı tarlaya ekmişler allah versin çıkmış :)) Konuyla pek alakalı olmadı ama...Neyse ben kaçar.

Adsız dedi ki...

nihaahaaha koptuum.valla ben de artık şüpheye düşmüş durumdayım dualarım içten içe ters mi tepiyor lan diye XD
bu arada arkadaştaki de harbiden ii cesaret.sen de terslememişsin ii zamanına denk gelmiş :D şöle hafif kıwaç boozması M. boz karması bşi olsaydı ne kadar romantik olurdu.mutlu mesut yaşayıp giderdiniz çoluuna çocuuna annatırdın babanız beni böle buldu diye :D

Adsız dedi ki...

bnce gelişmeler var olck olcak ztn dua ederken çok ayrıntıya gircen yoksa oluyr ama bişeyler eksik yine tabiri caizse koptum valla okurken:DDbu gün tipsizi bi bakmışsın yarın öbür gün gözüne kestirdiğin geçer karşına sen dualara dvm yine:D yolda yürürken bnde çok suratsız yürüyrm valla millet adres somaya bile korkar ama ne hikmetse yine günün şanslısı olarak yine beni seçerler yer mekan sormak için...arkdşn medeni cesaretini ve kendine güvenini azımsamak lzm hakketen baya emin kendinden...murattan bozma kıvançtan çıkma bi oğlancık nasip eyle hayırlısı ile şu kıza yarab
(AMİN):DD

Pilli-Cadi dedi ki...

gazelle o nemrut suratini merak ettim simdi:D:D:D
cünkü ben de cok nemrut dolasirim sokakta teksem eger ama birilri yanimdaysa agzim kapanmaz hic.
ya cidden cocuktaki güvene bak beni nasil farketmezsin diyo sen kimsen lan kimsin sen kicimin kenari

41 kitchen dedi ki...

allahım allahım cidden özgüven tavan yapmış yahu ama yine iyi üniversite yıllarıymış bana facebookta çıkıştı birileri ya ben ilkokulda arkadaşın nasıl çıkaramazsın:S soruya bak bundan daha doğalne olabilirki:D

osuruktanteyyare dedi ki...

enazından duanın yarısı tutmuş
bide hiç tutmayanlar var böhüüü
ben uyuz oluorum böle fazla özgüvenli tiplere
hadi dediin gibi çok yakışıklı olur anlarımda anlattığın tipe hööhh yağnii

Üfürükten Prenses dedi ki...

ya bu adamlar niye "bağyan" der ki ya!

"bi bakarmısınız bağyan"
:P

babegazelle dedi ki...

curly.hehe iimiş:)

pinkzorro:evet ya bizim okuldaki hatırladığım yakışıklı azınlıktan biri olaydı ben onu gel elele yuvamıza gidelim bebeem die dakkasına alırdım ama heeey gidi nerdee:P

nevruz:işallah bugün bunu veren allah yarın taş olanını da verir işalla,isteyenine hepimize işalla:D

pilli:ya ama napiim hani öle mavi boncuk halde dolansam abazan türk gençliği die bi gerçek var boku yerim yani,koy italyan caddesine bak nası dağıta dağıta geziorum o boncukları eheuehuee

htc:e yani hani ilkokulda sınıf az kişidir samimi olduundur tanırsın da yanii,adam o kadar emin ki kendinden bütün kızlar onu kesio sanıo okulda kızlar mı bunnarı bu hale getirdi 3 kuruşluk adamlara değer vere vere bilmiorum

teyyare:ya da bi teori daha biliolar yakışıklı olmadıklarını arayı kapatırsak böle cesaretli olup kumar oynarsak kapatırıs ya tutarsa diolar

üfü:şey kem küm o bağyan demedi ben hani yazarkene öle üslup yapmışım :)))ama diyeni de var bi de feysbukta arabalarıyla resim çektirir kapalı mekanda güneş gözlüğü takar bu tipler eheuhe

chocolate's lover dedi ki...

keşke düşüncelerini birde çocuğa söyleseydin.Yüzü ne hal alırdı çok merak ediyorum.

stickman dedi ki...

merhaba merhaba, beni hatırladın mı? blogunu okuyorum ben. aaa nası hatırlamazsın yauuvv, nasıl dikkatini çekmedim hayret. :p

Beter Böcek dedi ki...

Murat Boz- Emre Altuğ karışımı biri vardı bizim okulda, mezun oldu o bile bu kadar özgüvenli değildi be ya.
Bu ne böyle beni nasıl farketmezsin, pes.
Allahım banada Saruhan Hünel- Tolgahan Sayışman karışımı birşey gönder :D

ella dedi ki...

olsun bak yavaş yavaş düşmeye başlamışlar. sen şimdi bunu en kötüsü farzet, iyileri arkaya saklıyorlar emin ol :))

Ay BU KIZ dedi ki...

:)babanemin görüşünü aktarıyorum :)
"eyyy eyyy.. bizim zamanımızda nerde öyle beğenmeler falan.. büyükler neye münasip görürse o.. önceden böyle fingirlik işler yoktu"
fingirlik iş.. hahah :)

Ukturk dedi ki...

Evet duaların kabul oldu ve ben geldim:P:p nihaha:D

babegazelle dedi ki...

choco:olsun zaten hatırlamadım demem yetti müthiş egosu baya bi yaralandı zannımca

stickman:aşkol yaa blogcuları her daim tanırım

tuana:amim amiiin işallaaa:))

owl:evet evet ben de böle düşünmek istiyorum :)

babegazelle dedi ki...

aerodinamik:babannenin ellerinden öperim beni, böle hasta hasta güldürdüğü için puhahaa fingiriklik işler

ukturk:hemen kap bi çikolata bi çiçek adresi veriyorum... :P

siminya dedi ki...

hahahay koptum bu nasıl bir yazı yazman var senin deli kızz :)))

"Bu bildiğin kafama jöleyi bastım ibibik gibi yaptım,kıçıma düşük bel kot çektim,çok cool oldum oooh benden yakışıklısı yok bütün kızlar bana hasta çakma tikican,çakal türk genci" modeli oğlan tasarımına hasta oldum :))))

babegazelle dedi ki...

de ama öle değil mi siminya,iç mekanlarda gözlük takmalar arabaların önünde poz vermeler çakma çakma giyimler nereye gidiyi bu gençlik ooy oyy :))))

böcük dedi ki...

çakma tikican,çakal türk genci modeli

bu tanıma koptum :D

bunların orijinalleri de pek iyi olmuyor ama be ya :D

inşallah maşallah tez zamanda kabul olur duaların :D

babegazelle dedi ki...

böcük:he yaa öle nabıcan bu da o modellerden işte orcinal olun kendi tarzınız ossun canımı yiyin gençler ama kime diosun...işallah işalla her isteyene işalla :)

Sade dedi ki...

güzel bir hikaye olmuş!

babegazelle dedi ki...

sade hikaye diil walal bizzat şahsen buluo bu allahın orcinalleri beni :)