Eveeeet ben çemkirme ruh hallerine girmeden önce komşularda kalmıştık ordan devam edelim.Televizyonlarını yeni açanlar ve noluyo yaa diyenler için önce bunu sora bunu öneriyorum,konuya fransız kalmasınlar eheuehe....Neydi çöp amcadan sonra geldik müzevir müzeyyen adeta dişi big brother olan yan komşumuza.Kendisini tanıtmadan önce bizim katın mimarisiyle ilgili ufak bi detay verelim.Biz en üst katta ikamet etmekteyiz.4 daire var,2li şeklinde birbirine yapışıklar.Bi ikili apartmanın sol yanında bi ikili sağ yanında var.Biz şimdi anlatacağım tiplere kapı bazında bitişik değiliz.Onlar solda biz sağda ama aynı konumda olmamız itibariyle balkonlar bitişik.

Şimdi teyzemize Müzeyyen diyelim.Bu Müzeyyen teyzeyle malesef ki sadece komşu ilişkimiz yok.Anamgillerin kendisiyle daha eski bi tanışıkları var yani ahbap eş dost kategorisine giriyolar,bu gerçeğe kendisinin meraklı her şeye maydonoz kişiliğini de ekle ve işkencemi tasavvur et okuyucu...Çöpü çıkarcan kapıyı açtın dimi,tak bu da açar,çünkü yoklaması napıyoruz neediyoruz öğrenmesi şarttır.Bi de buna tesadüf süsü verir aaa ben de çöpü çıkarcaktım bilmemne diye eğer evde annem varsaa a o zmn oturmaya geleyim der,bi oturdumu da kalkmaz...Eğer ki ben yalnızsam o zaman beni sorguya alır arka arkaya nefes almadan şu tarz sorular gelir..Napıyosun sen?Annenler nerde?Ne zaman gelcekler?Niye gittiler?Nereye gittiler?Evi temizleyebiliyo musun?Yemeğin var mı?Yemeğin yoksa bize de gel.Korkuyo musun yalnız?Eskiden iki saat okulu sorardı,şimdi iş buldunmu aradın mı görüştün mü,dün gece geç saatte bi anahtar tıkırtısı oldu sen miydin o aman geç kalma çok.....Aaaaaaaaaaa yeter beeeee,tamam iyilik olsun ilgileneyim diyo olabilir ama yetti beeee.


Balkon kapısını da açtığımız dakka çoğu zaman kendisiyle karşı karşıya geliriz.Bizim evde olan herşeyi bilir bazen şüpheleniyorum gizli kamera mı taktırdı acaba diye,yani evde gizli kapaklı işlere girsem önce daha önce bahsettiğimiz Godfather yakalar sonra da bu.Bize misafir gelir dimi mesela,bunu da bilir bi şekilde öğrenir işi bu ve çağrılmadıysa yüzde yüz bunun lafını sokacaktır.Annemi yakalar "Geçen gün misafir geldi size galiba sesini duydum." Kem küm şey evet Müzeyyen der annem,tanımazsın sen."Ha biliyorum zaten tanısaydım kesin beni çağırırdı bunlar dedim "şeklinde bi uyarı niteliğinde laf sokulur.Bi dahakine beni de çağırın bozuşuruz'dur altında yatan.Bunun bide kızı var evlere şenlik,asıl akla zarar olan o şimdi bahsedicem ondan da,dün işte hazırlandım evden çıktım tam kapıyı kilitlicem,baktım bunların kapı açıldı analı kızlı çıktılar bunlar dışarı.Ulan bi tanesiyle başedemiyorum ikisiyle nası başa çıkayım,panikledim ve sesimi duydukları halde ışık hızıyla eve girip kapıyı kapadım.Müzeyyen bunun altında kalır mı?Yememiş içmemiş te bizim memleketi annemi aramış.Yukarda anlattıklarımı baz alın ve burda olduğumu bilmemesi mümkün mü bi düşünün aynı gün arayıp anneme yaptığı muhabbet

-E gazelle sizle değil dimi

-Yok değil Ankara'da o

-Hmm ya hiç de sesini soluğunu duymuyoruz(!) bişeye ihtiyacı olursa çekinmesin gelsin,yemeği falan yoksa bizle yesin her şekilde yanındayız yaniii

Ya işte bu muhabbet basit bi sevecen komşu teyze sıcaklığı değil işte.Benim bal gibi burda olduğumu biliyo.Bunu istese kapıyı çalıp bana söleyebilir.Annemi arıyo annemin de bunu bana söliceni biliyo.Bunun altındaki mesaj şu:Bugün bizle karşılaşmamak için içeri kaçtığının farkındayım,haberim var bak anneni aradım!!!!Benden kaçar mı :S

Dediğim gibi asıl belalım bunun kızı.Ona da Hanife diyelim.Aynı anasının özelliklerine sahip,hatta zaman içinde bunları geliştirerek boynuz kulağı geçer misali daha da ileriye götürmüş bi şahsiyet.Geçen sene üniversite kazandı.Bu da dilci olduğundan dolayı beni direk ahanda köle diye benimsedi.Her dakka bizim kapıda.Gazelle yaaa benim ingilizcemi geliştirmem lazım,nolur bana kitaplarından versene.Tamam al ama geri getir tamam mı.Ama yok bitanesi bile geri gelmedi,şimdiye kadar.Gazelle yaaa,speaking'den mülakat var,ben size geleyim sen bana konu ver ben konuşayım sen hatalarımı düzelt.Şey Hanife bilmem ki işim olabilir ama benim,e ii peki madem.Geldi bu iki saat işim gücüm yok bunu hazırlık hocası gibi dinle düzelt yolladım.Ertesi gün gene,hadi nolur bi kere daha.Haydaaaa lan ben de örenciyim işim gücüm var.He he dedim ama kaçtım evden.Seninki yana yakıla beni cepten arıyo.Nerdesin seeeeeeeeeeeen.Dışardayım Hanife noldu?Çalıştırcaktın söz vermiştin ve yoksun inanmıyorum sana çaaaat diye yüzüme kapandı telefon.Hasbinallaaaah dedim derin nefes verdim,takma gazelle uyma şuna dedim.Böle bazısı sabırlı tarafıma denk gelir işte.Bu ödev ders diye kapıya gelmelerin(lan biz de üni okuduk kimse yardım etmedi kendi yağımızla kavrulduk) yanı sıra başka istekleri de olur.Senle yarın türlü yapalım mı berabeeeeer.Hööh yani,ben nefret ederim yemek memek yapmaktan karı kalkmış bana ne diyo.Beraber durağa yürürüz,ben para çekerken sen bana şu büfeden çukulata alıversene ya hadii.20 milyon ver sinemaya gitcem,sora veririm.Sabır sabır.....Bi de bu cicir bişey böle ilk seneden boyfriend yaptı kendine,acımıyorum değil çocuğa.Sevgili yapınca benim işkencem daha bi arttı.Gelip boyuna bana vıcık vıcık bayık ilişkilerini anlatıyodu,hiç sevmem böle şeleri dinleyim.Ay gazelle bana bunu aldı şunu yaptı,benim için şuraya gitti bence biz ruh eşiyiz konuşmadan birbirimizi hissediyoruz bik bik.Sonra da Yaaa senin neden yooooook.Ne bilim Hanife yok işte istediğim gibi.Ya güzel kızsın ama korkutuyosun erkekleri.Bak kısım erkekler böle zeki kız sevmez,çok konuşuosun için dışında.Bence şöle yap böle yap,sorunun şu bu.İki saat böle çözümlemeler yapıo.Ulan el kadar bebe,hasbelkader bi tane fıdıl bulmuş kendine bana akıl veriyo.Sanki bana Selin Özkök Karacehennem :P Ona da ses çıkarmadım en son final dönemi üç buçuk atıp iki essay iki de sınav yetiştirmeye çalışırken,tutturdu bilgisayarını biraz kullanmam lazım benimki bozuldu.Dedim bi dakika bile veremem durumum böleyken böle diye,anla lan bi dimi mezun olacam.Bana çem çem çemkirdi ne bencilliğim kaldı,ne kendimi beğenmişliğim.Hiçbişe demedim,hanfendi çizgimi bozmadım he evet öle dedim ve bunu kendisiyle arama sınr koymak için bahane olarak kullandım.Olaydan sora bi iki kere denedi kıyın kıyın yanaşmayı ama buz gibi bi benle karşılaştı hep.Napim yaaa aaaa,dağ mıyım taş mıyım???
Son bi karakter daha kaldı,ondan sora deliler apartmanı yazı dizim bitcek o da yarına artık kısmetse.Mıncırdım gençler hade:)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ayh bi müzeyyen de burda var..bu kadar meraklı olamaz bi insan ya ..hızını alamıyor bir de perdenin altından dikizliyor :D tam bi afet

Pilli-Cadi dedi ki...

ama döverim haaa hakikaten o ne öyle.
ay bi de bana para ver diyomus ya gecir bitane töbe töbe.
böyle arkadaslar da var ya evlerden irak aman aman

Beter Böcek dedi ki...

Bu nedir ya böyle bir kız olacaktı benim çevremde kesin dayağı yemişti.
İyi dayanmışsın valla
Öle bir Müzeyyen abla tipide bende vardı ama çok ii kadındı tek sorun merakıydı ama öle rahatsız edici değildi hasta oldugumda fln çorba getirirdi sağolsun ama senin ki tam cinnetlikmiş :)
Devamını merakla bekliyoruz efendm :)

Zenciörgüsu dedi ki...

hahahahha!keyfim geldi bu yazıya walla!her yerde var bunlardan:))

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

döverim valla döverim ben Hanifeyi...

ella dedi ki...

her apartmanın bir müzeyyen teyzesi var aslında, bizim müzeyyen teyzemizde kayınvalidem. kuş uçurtmaz, kervan geçirtmez kendisi :))

Adsız dedi ki...

seriyi tam okudum valla tüm komşular ewlere şenlik ewet her muhitte mutlaka meraklı bi müzeyyen ablaa olur ama hakketen kızı daha bi baş belasıymış çakı çakıvercen bak bi daha yanaşıyor mu okurken bu kdrıda olur mu dedim yani bide sana akıl vermeye çalışmış bak sen ne haddine embesil...erkekler akıllı kız sevmezmiş ya ewet senden belli oluyrmuş seninkinin sevmediği kesin...yarını iple çektim bak ama yazdığın çoğu yazıları okudum uslubuna bayıldım çok akıcı:Dve keyifli duygular ancak bu kdr güzel dile getirilir çok samimi ve komik kahkahalar atarak okum valla:D hala atıyorum bak...son olarak amma uzattın diyorsundur tamam gidiyorum ALLAH senide güldürsün(AMİN)

babegazelle dedi ki...

pinkzorro:perdeyi bence bizimki de kullanıo yoksa biizm balkona nası bu kadar hakim olcak:)))

pilli:isteyemiyo artık işte bi anlık çemkirmek için altın yumurtlayan kazını kaybetti nihaha

tuana:yüzyüze bakıoruz anam babam kızardı döveydim bi de bakma anası bana da yemek getirio bazen gene de politik ilişki lazım ondan :)

nostatic:evet türk kadını meraklıdır;)

banu:yarmagül modeliyim ben senin deyimle o yüzden insanlara el şakası bile yaparken dikkatli olmam gerekio aman bulaşmiim elimden kaza çıkar :)

owl:oooo senin durum daha kötü kaçış kurtuluş yok ambargo da koyamazsın 24 saat gözlem :)

nevruz:hoşgelmişsin,teşekkürler walla güzel düşüncelerin için napalım tek olmuo bari milletle güleyim diye açtım burayı zaten...Hanife bazen ii niyetle de yapıodu o muabbetleri bana ama işte bayıyo bi yerden sora... hep dediğim gibi tükan 24 saat açık ben olmasam da geçin keyfinize bakın :))