Şu dolaşıp durup duran en yakınındaki kitabın 56.sayfasını açmaca 5.cümlesini yazmaca mimini Pilli bana paslamış.Yanımda artık sarmadığından mıdır yoksa benim yeteri vakit ayıramadığımdan mıdır nerdeyse bi aydır elimde sürünen Masumiyet Müzesi var ki 56. sayfasının 5.cümlesi şunu der:Füsun'un da benimle öpüşürken filmlerde gördüğü öpüşmeleri taklit ettiğini hissederdim.Zaten kitabı okuyanların da bildiği üzere bu bölümde öpüşmekten,bunun o yıllarda sinemada görülerek öğrenilmesinden falan bahsediyor.Sadece o yıllara özgü diil ki nerden örencen baaşka artiste bakacan heheheh.Ben mimlemicem bu sefer kimseyi zaten duyumlarıma göre hadi bakalım isteyen beğenen yapsın şeklinde başlamış bu,öle olsun isteyen yapsın


Şimdii post kutucuğu açtım madem bi de Arog'dan bahsedeyim.Yemedim içmedim ilk günden gittim evet.Sonuç mu:hezimet.Anlatmicam merak etmeyin herkes gitcek çünkü biliorum.Gidin de zaten ama geyiğine öle takılmacasına geldik fikrini kafanıza iice kazıyın büyük şeyler beklemeyin .Karnımız ağrıyana kadar gülcez şimdi diye beklemeyin.Çünkü zaman mekan farklı ama tamamen ilk filmin bi tekrarı gibi.Bi de uyarı almış ya Cem abimiz,stand up gösterisinde serzenişte bulunup duruyodu ya küfürle güldürüyosunuz diyenlere.Bu filmde ondan hep dikkatli ,iki üç yerde küfredecek onu bile yarım ağız yapıyo.Özetle Gora çok çok daha iiydi.Pehh:)

7 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

olmadı bak şimdi..
heveslenmiştim çok,sen normalde çok güzel anlatırsın keyiflice,,,
demek ki pek etkilenmedin filmden ..

Ay BU KIZ dedi ki...

hakkat mii naaann!! abowww... ben senin tespitlerine çok güveniorum bebeymmm.. du bakim.. bi umut gidiimm ben .. olmadı gelir burda "gezegeninizin adamı olun ulaayynn" diiyip eski günleri yad edip gülerik..
maksat gönlümüz hoş olaaa..:)
öptümm.. gittimm:)

Adsız dedi ki...

Dilerim bu 365 günde hayatının en güzel yılını yaşarsın;aşkların en büyüğüyle karşılaşırsın,mutlulukların en coşkulusunu tadarsın;başarı merdivenlerini rahatlıkla çıkarsın.Yanında değilim ama bilki kalbimin en derininde bugünü seninle yaşıyorum.Gülen yüzün hiç solmasın emiii.Birlikte nice yaşlara bitanem.

babegazelle dedi ki...

üfü:hem etkilenemdim hem gitcek insanlar spoiler vermek istemedim ondan cnm

aerodinamik:git annem git yanılız önceden uyardım ki çok şey bekleyip hayal kırıklıına uramayın.p

adsız:ya teşekkür edicem ama kimsin,lütfen kimliğini açıkla adam gibi sevmem böle şelerden tırsarım beeeeen,esra sen misin lan kimsiiiiiiiiiiiiiiiin

osuruktanteyyare dedi ki...

gorayıda beğenmedimdi bunu hiç beğenmicem demekki :/

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

osuruktan teyyare nin dediginin aynısını diyecegim geldi: gorayı begenmemiştim demek ki bunu hiç begenmem.
ayrıca hayranım size, nasıl hemen ilk gününden vakit bulup da gidivereyosunuz :))

babegazelle dedi ki...

evet gorayı sevmeyen sevmez bunu merope vakitten bol bişeyim yok boş beleş insanım ne iş var ne aşk ne bişe öle:( napim film ziliim duruom :D