Tutturmuşlar bi yalan kediler kadınlara benzermiş.Neymiş efendim nankörlermiş,oyuncu,esnek bi öyle bi böylelermiş ,kadınlar gibi,Sieaaaaaaaaa,erkek uydurması .Bok kadın ruhlular,bildiğin erkek ruhlu bütün kediler.Niye erkekler kediden ziyade köpeği tercih eder.Kafalarındaki kadın imajı da tıpkı köpek gibi kıçımda pervane olsun,getir dediğimi getirsin,yat okşiim dediğim anda sırtüstü yatsın olduğu için severler.Napsınlar ben bilirim ben yaparım, bildiğimi okurum bura benim alanım kaybol len’ci sapına kadar delikanlı kediyi.

Kim demiş erkek arkadaşım yok diye basbaya var,tek fark o 4 ayaklı :))).Yoksa davranışları,tripleri farksız adam cinsinden.4 ayaklı Pasi değil de 2 ayaklı Mahmut olsaydı hayatımdaki,tek fark daha çok başım ağricak olurdu Mahmut’un konuşma yetisi yüzünden


örnekten gidek okuyucu her zamanki gibi bak hele.

Bir kere vatandaş kendi sevilmek istediği zaman sen onu sevmezsen ağzına zıçar,peşinde pervane olur,adı gibi ayağına paspas olur,allem eder kallem eder alır istediğini döner arkasını gider.Diyelim durum tam tersi sen sevmek istiyosun ama herifçioğlu havasında değil.Hadi sev bakalım,cırmalamadığı yerin kalıyo mu.

2 ayaklı versiyonu gibi yedekleme yapar mesela.Maalesef bu kıllı bodur yaratığın hayatında bile ikinciyim.Sabah yatağa gelip,yataktaki şahısla keyif yapma saati vardır,ve benim odamın kapısını anca annem onu odaya almadığında aşındırır.Böhüüü nedir lan kaderim :)

Asla doymaz hep fazlasını ister.Erkek gibi bir kedinin de kalbine giden yol midesinden geçer.:))

Günün büyük bi çoğunluğunu kıçını devirip yatmakla,geri kalan kısmını çevreyi dikizleyip kesmekle geçirir(insan dikizler,camdan dışarıyı dikizler,kuşu böceği mahlukatı dikizler)Göz kırpmadan bir saat odaklanma yeteneği var akıl almaz…

Yalandan delikanlılık yapar.Sözde avcı ya,balkondaki güvercinlere saldırmaya kalkar dayılanır falan,sonra havalanan güvercinin kanat sesinden korkup ışık hızıyla kuytu bi köşeye pısar.Erkekliğin 10da 9u kaçmaktır adlı güzide atasözümüzü bilmem hatırlatmama gerenk var mı bu noktada.

Yapma dediğin şeyi özellikle yapar,yasak olan her zaman çekicidir.Sonunda şamarı yiceni bile bile yüzbininci kez çatıya kaçmak gibi..Töbe bi daha yapmicam bu sondu bak’cı adamdan farksızdır.

Fekat asıl olay şudur ki,ben tüm bunlara rağmen köftehoru severim,acık ayrı dursam özlerim,tripleşir barışırım,cırmalar affederim.Tanıdık geldi mi hanımlar???

Erkekler de kızmasın,şiddetle tavsiye ederim kedi alsınlar evlerine kendilerine dışarıdan bakmış gibi olurlar hatta alışınca badi kanka olurlar,aynı kafadan hehehe

P.S:Ayrı düştük bu ara kıl torbasıyla özledim de böle bi yazı çıktı.Selam eder gözlerinizden öperim…:))

14 yorum:

Sycorox dedi ki...

ehuheheh alla seni,doğru ya:)
bende kedi istiyorum offf kedisi olan blogırlar yüzünden kedi sahibesi olcam:)

stickman dedi ki...

vay be, bi kedide kendimden ne çok şey buldum, daha doğrusu sen bulmuşun ben okudum. lan yoksa kediden mi evrimleştik...

cool cookie dedi ki...

ben de kedi istiyorum ama yakınlarım gelmeyiz evine diyip moralimi bozuyorlar. Arada kaldım resmen.

tuba dedi ki...

resimdeki kedi tam yemelik :) türk kedisi mi o, bıyık ve kaşlardan tahmin ettim :P

babegazelle dedi ki...

sycorox:bi zararları yok bakımını iyi yaparsan tavsiye edrim :)

stickman:haha aynen öle,ben diorum erkeklere hep kedilere çok benziosunuz die ıyy kedi kadın işi it alacam ben diyip duruolar al işte tezimi bloğa yazı da yaptım haklıyım huh:)))

cool cookie:ya o yakınlar eet problem yaratıolar,ama hep önyargıdan yoksa kediler hayatta öle gelenin üstüne atlayalım varlıkları deiller muhattap bile olmaz benimki özellikle eve yabancı gelince kaçar saklanır sevmes,bi kuzenimin alerjisi var ciddi ciddi ondan problem yaşıoruz işte zamanla alışıolar diğerleri de

tuba:o cnm bizzat benim orjinal kedim oluyorlar,türk sokaklarının bağrından kopup gelen pasi'm benim o :)))

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Kedin süpermiş. Tesbitler ise bir harika okudukça gözümde kediler değil de gerçekten de erkekler canlandı :)

osuruktanteyyare dedi ki...

muhahaha on numara tespit yapmışsın hatun
bizim kedide çok artiz yauv

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

ahahhahhhah
hakkaten 10 numara tespit olmuş yaaa:))) hmmm neden benm aklıma gelmedi ki:P:P:P
bu arada resimdeki kedi mi seninki? aynından bende de var da:) burnunda siyah beneği var benmkinin sadece diğer bütün huylar aynı ama sana nispet yapayım hayatında birinci benm galiba onun:)) ama aslına bakarsan annemi de çok sevio bi ara bana niye küstüyse hiç yüz vermediydi. ama hala benden başkasıyla yatmaz:):)

kırmızılı dedi ki...

süper,hem bizim kediyi,hemde bizim erkekleri yazmışsın :)

Brc dedi ki...

hahaha super bır yazı babe.valla ınanılmaz bır benzetme olmus hıc bu acıdan dusunmemıstım ama okuyunca harbı yaaa valla dogru dedım.

siminya dedi ki...

bu yazıyı bilim adamları tikkate almalı belkide evet belkide maymun olayı düzemece, aslolan kedi

babegazelle dedi ki...

boogie teyyare:saolunuz efem öleler ama yani yaşayınca anlaşılıo

hopcikiyaya:evet benimki resimdeki ben sana dediydim aynı benimki de böle die

kırmızılı:yaşasın kedili bloggerlar ne çokuz ya.)

brc:adamın da kedinin de cinsi gelio bana işte ;)

siminya:dimi ben ce de olabilir,bir isviçreli bilimadamı bulup tezimi tartışmak istiorum hmm:))

Ay BU KIZ dedi ki...

heheh:) al bendede o kadar bebymm.. süper tespit..

Amélie Poulain dedi ki...

Ahah cidden haklısın Gazelle. Çok tespitçi gördüm seni.=P