Yılbaşı teranesini atlatık atlamasına da böle canımın hiçbişey yapmak istemediği ruh halim devam ediyo.Bloğu da boşladım te Salı'dan beri o sebeptir.Boşladın da bişey mi yapın dersen okur hayır hatta yapacak bişe bulamadım deliler gibi evi temizledim,oh neyse aradan çıktı da dur ya oturayım bi bloğa uğriyim dedim.Yılbaşı'ndan önce bi öğretmen postu girdiydim ya he bak iki aşşada,oraya sağolun yorumlarda hep şey demişiniz senden kafa öğretmen olur seni çok severler hatta meslektaşım htc demiş ki:"valla ilköğretime bişey diyemicem ama senden çok farklı ve sevilen bir lise öğretmeni olur kesin:Pp samimi söylüyorum bunu ki keyifli, genç, dinamik öğretmenleri çok seviyor lise öğrencileri."Dedim bu yorumun üstüne ben lisedeki stajyer öğretmenlik günlerimi anlatayım de millet görsün ne çok (!) seviodu beni lise öğrencileri.


Şimci formasyondaki danışmanım öncelikle bana feci gıcıktı,niyesini bilmiyorum adam bana fena takmıştı.Nefes alsam bi laf sokuodu o derece,saçım normalde kıvırcık bigün fön çektirdim gittim dakka bir gol bir adamın bana yorumu:"Ne o hanımkız olmaya mı karar verdin,ben sana diim alışmamış kalçada mini etek durmaz hıh"Okullar açıklandı,aradan seçim yapıcan hepsi de ilköğretim ii dedik yaptık seçimleri bi belli oldu bizim gruba lise çıkmış,hemi de Ankara'nın böle baya meşur(!)bi devlet lisesi.Atıyorum 200 kişi varsa programda sadece bizim 4lü lisede staj yapıo,şansa bak.Diğer okullarda yer olmadığı için bizi liseye vermişler bak hele,bence kesin danışmanın işiydi huhh.Neyse el mahkum gitcez.4 kişiyiz diğer ikisine Ali'yle Ayşe diyelim.4.de benim arkadaş Gug.Giydim öğretmen eteğimi gömlek döpyes gittik okula.Pazartesi bizim staj günü dolayısıyla törene de katılmak durumındayız.Evlerin içinde cigara tüttüren gençlerin arasından geçip tören alanına geldik ki,bütün okul sıraya girmiş anında aslan kokusu almış antilop sürüsü gibi kafalar bize döndü,eş zamanlı feci bi uğuldaşma olm stajyerler gelmiş la eheuehe,süpermiş olm falan şeklinde.Hormonları tavana vurmuş ergenin dişi gördüğünde suratında beliren salak sırıtış varya hepsinin suratında o ifade.Bi tane hoca var aman yarabbi her okulda böle cadaloz tipler olur ya düşün onlardan.Sivri burun ayakkabısı var böle tostoparlak bişe kabarık cadı gibi saçları var 3,5 oktavla cır cır sesiyle emirler yağdırıo:eşşolessek dön önüne,gelirsem kafanızı koparırım,kravatını düzelt,olm yükses sesle söyleeee,ağzını yırtarım,bacaklarını ayırırım vs vs...Anaaam mesleğe girsem 20 yıl sonram böle olur mu acaba diye kaç gün uyumadığımı bilirim hehehe.Okula girdik öğretmenler odasına gitcez,bir koridordan yürümek yürüdük ki aman yarabbi,sanırsın açıkta bi yerimiz var.Böle bikaç çığırtkan sınıflara girio olm yeni stajyer kızlar geçio la süper koşun la koşun diye haber yetiştirio,millet kapılara yığılıyo,oğlanların ağızdan salyalar akıo,kızlar tiksinmeyle karışık rekabet duygusu içeren iğrenç bakışlar fırlatıyo.Fısır fısır konuşmalar.Dizaltı eteğim ama sanki bi karış mini etek giydim yılbaşında taksime çıktım öyle bi ruh halindeyim .Ondan sonra zaten töbe ayak bileğimi bile göstermedim.Üstüme 2 beden büyük pantolon ve uzun kazaklarla gündelikçi gibi gittim okula :)))


İlk gün gözlemdir hocayı seyredersin.Girdik sınıfa,lise 1,ve okulun en problemli lise 1 sınıfıymış şansa bak.Hoca dio ki kalkın öğretmenlerinize yer verin.Düşün ki aç aslanların önüne et atıp saldır oğlum demekle aynı şey.Böle hep arkada oturan asi gençler olur ya anam biri bi koldan çekio,biri öbür yandan.Hocam buraya bizim sıraya oturun ,yok hocam allah aşkına buraya oturun.Hocam hangi okul,saçlar orjinal mi,okuldan sonra napıcaksınız????Gerçek hocalarından enseye şaplak yemek suretiyle sustular susmasına da dönüp dönüp sürekli bakmalar sırıtmalar te allam.Birinci haftayı gözlemle atlattık da bunun 2.haftasına hoca elimize tutuşturdu kitabı hadi bu dersi siz işliceksiniz.Allaaaah tam şenlik ilk anlatan da benim.Hoca dedi kendini tanıt yoklama al başla.Tamam da tanıtsam kendimi bi türlü tanıtmasam bi türlü.Adı soyadı söylicem dakkasına gidip feysbuktan bulucak çakallar.Hello my name is dırrıtdıdtttı dırıtttıt dedim resmen bişe anlamadılar herkes başladı birbirine sormaya neymiş ya duyamadım olm tüh ya falan die.Adı öğrenemeyince aralarında lakap takılar tabi:sarışın.Sarışın gelio gidio vs artık öyle çağırmaya başladılar.Anlatıyorum dersi arada egzersizler var onları yapıyolar yanıtlıyoruz.Verdim ödevi ,bilemediğiniz bişey olursa çağırın dedim anaaa demez olaydım.Çakal grup gençlerin parnak her daim havada.Hocam şunu anlamadım bunu anlamadım boyuna yanlarına çağırıyolar,eğilip bakıorum kitaba bebe fırsat bu fırsat suratını resmen yapıştırıo bana,duyamıyorum hocam biraz daha yaklaşır mısınızlar.Gülecem gülemiyorum bokunu çıkarcaklar sert öğretmeni oynamaya çalışıyorum.Bi de okuldayken herkesler duymuştur şu lafı öğretmenlerden.:"Siz görülmüyorum duyulmuyorum sanıosunuz ama kürsüden herşey görülüyo ve duyuluyo."Hakkaten öyle arkadaş ne oluyosa görüosun duyuyosun.Arkada soru cevaplıyorum öndeki kızlar beni çekiştirio.Ya ne var bu kadar ağzına düştüler yaaaa,saçı bence perma onun,makyaj güzeli bildiğin hıhh,sevimsiz şey bla bla blaaa.Ya sabır.Diğer haftalarda hoca da cıvıttı.Baktı biz güzel anlatıyoruz,bırakıp gitmeye başladı sınıfı.Oh ne ala memleket.Siz şunları yapırın dio kendisi gidio fotokopicilerle çay gayfe içip cigara tüttürüyo aşşada.Hoca gider gitmes bi cozutuyo bunlar,offf.Nasolsa stajyersin not falan veremessin.Kabus gibi...Cırlamaktan sesim çıkmıyodu artık.4 kişi giriyoruz ya sınıfa biri de erkek.Biraz böle arkadaş gibi de davrandı onlara.Oğlanlar kızlara yazıo biz nie buna yazmıoruz dedi kızlar heralde,bunlar da başladı oğlana yazılmaya.Kızlarla köşeden izlioruz ölüyoruz gülmekten,bitanesi çıkarıyo pudra sürüo surata çocuğu çağırıyo yanına şunu yapamadım diye,öteki ruju basıyo dudaklara o da çağırıyo,Çok fenalardı çok gençlik nereye gidio allahım dedim.Süslenmeyi biliolar,oynaşmayı biliolar ama ingilizce seviyesi yerlerde.Lise bir çocuğu hurry up ne demek bilmiyo,take a picure ne bilmiyo.Hocam us ne dedi biri,bildiğimiz as die okunan ingilizce biz ama çocuk direk türkçedeki gibi us diyo.İhtimal veremdim biz'i bilmiceklerine acaba us diye bişey var da ben bilmiyo muyum die bütün ingilizcemi sorguladım hahahaha.



Bigün Gugla okula giriyoruz önümüzden de iki kız girio.Döndüler günaydın hocam dediler.Bizi kimse takmıyo ya hiç ihtimal vermedik bize diceklerine bi daha dediler biz döndük arkamıza baktık acaba bizim arkamızda gerçek hocaları var ona mı diyolar diye.Arkamızda da kimse yok,gerçekten bize demişler.O şaşkınlıkla alık alık bakık suratlarına.Kız yapıştırdı tabi hemen.Kızaaaam ay bu stajyerler de bi acaip felan yaneeeeee,selam verioruz almıo salaaak.Biz hala dumur dumur bakarken kıkırdaya kıkırdaya gittiler:))))

Kendi okulumuza gidiyoruz.Diğerleriyle konuşuyoruz.Çoğu kişiyi hocalar bi kere iki kere çağırmışlar sonra bütün staj defterini imzalamışlar aman gerek yok bi daha gelmeyin demişler.Bi biz paşa paşa full mesai okula gidiyoruz.Her hafta aramızda sözcü seçioruz ya hocaya söyleyelim bizi de salsın diye ama tam konuşcaz adam bize yeni görev dağılımları yapıyo.İşine geldi kendi resmen sınıfa hiç girmiyo artık.Neyse nerdeyse 1 buçuk ay sonunda cesareti topladık hocam sınavlar başlıyo vs biz artık gelmeyelim lütfen falan dedik.Bu pek memnun olmadı ama acitasyona çok dayanamadı tamam dedi.Son artık işlemleri hallediyoruz öğretmenler odasında.Hoca dedi ki ya geldiniz gidiosunuz nerelisiniz onu bile bilmiyorum dedi.Söyledik memleketleri.Bana döndü aa benim karım senin hemşerin senin soyadın ne'den bi girdi,falancayı tanıyo musun'dan bi çıktı,biz adamla akraba çıktık.Çok garip bağlantılar dedem adamın nikah şahidi çıktı.Şaka gibi,dünya ne kadar küçük falan olduk.Herkes böle dumur bi ifadeyle bize bakıo.İşlemleri halletik okuldan çıktık.Bu sefer de bizimkiler bana çullandı.Salak şu muhabbeti en başta yapsaydın bi buçuk ay gelmezdik,torpilden yırtardık diye :))))Bu da böylecene bi mesleki tecrübemdir işte.Ana fikir şudur ki,hakikaten öyle kolay bi meslek değil,anlaşılmıştır zannımca hehehehe



Not:Ya resim bulayım dedim teacher diye bi arattım.hep yukardaki gibi böle seksi resimler.Noluyo kardeşim,walla ibret-i alem olsun diye koydum.Böle bu resimlerle yalan yanlış imajlar yaratıyosunuz sonra sabi sübyan öğretmene farklı gözle bakıyo.Cık cık yapmayın hayret bişi yaaa.Öğretmenlik kutsal bi meslektir bi kere,ayıp böle şeler :))

22 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

babe;son resimde ki sen misin yoksa ehi ehi :)

stajerlere gıcık olurduk bizde,güzel anılar olmuş senin için..
bence bu işi hakkıyla yapabilirsin :)

Pilli Cadı dedi ki...

babe istemiyorum ya iyiki yazdin yok anam kalsin yok yok yok:)

kizlarin pudra sürmesi olayina da bittim he:D
ama garipsemeyelim biz de yapmadik degil öyle sacma sapan seyler

bu arada hosgeldin blog alemine yediden eheuheu

Tuana dedi ki...

Babe baya iyiymiş staj anıların, allahtan çok ukala öğrenciler denk gelmemiş benim gibi :D
Bu arada take picture bölümünü düzeltelim pls :)

babegazelle dedi ki...

üfü:he benim bebeler çekmiş çaktırmadan :)))işte bunları da düşününce tereddütteyim:9

pillim :saol anam ya ya ne bilim ben salaktım çok be hiç işim olmazdı lisede öle şelerle bunlar çok fenaydı hehe

tuana:take picture da olur cnm take a picture da ;)

böcük dedi ki...

Öğrenciler zıvanadan çıkmış :p Ama her ergen insan bir dönem böyle şeyler yapıyor galiba :Pp Lisede bizim sınıftaki bazı ergen erkek bireyler de gelen stajerlere az gıcıklık yapmamışlardı :p O zaman yapılanlara kehh kehh diye gülüyorduk ama şimdi karşı taraftan bakınca olaya üzüldüm Babe senin adına :p

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

benim de iki sene sonra başlıycak staj telaşı...kim bilir ne fırlama tiplere denk gelcem oof of şimdiden gözüm korktu..gerçi onlardan süper makaralar çıkar :DDD...sen yine iyi yırtmışsın be gazelle ciim...bu ara o resimler de öğrencilerin 'ideal öğretmenlerini' yansıtıyor. daha dün gbi kulağımda bzim lisedeki taş ingilizececi için konuşulannlarr..ama yeraaap ürkünç :D

owl dedi ki...

of ya çok zormuş stajyer öğretmenlik. lise öğretmenliğini almamak lazım. bizde aynı şeyleri milli güvenlik dersine gelen subaylara yapardık. çok kötüymüş gerçekten. hiç bu taraftan bakmamıştım :))

Amenhotep dedi ki...

ne maceralar var sende de ha :) öretmenim canım benim :P

cool cookie dedi ki...

ay canım benim ya...sen anlatırken ben de caylak urkek yeni yetme gunlerime geri gittim. o kadar haklısın ki..tercuman oldun bana da.. zor zanaat bu is..

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Benimde staj hikayem var ama kız lisesi olduğu için çok masumdu. Bak birde "nurse" diye arat sen, ho hooooooooo.

babegazelle dedi ki...

böcük:örenciykene biz de gülüoduk bunlara da aah aah başa gelmeye görsün yaşı küçük müçük bilmem direk işyerinde taciz lan ahaha

pinkzorro:hazır ol derim ben kesinlikle hahaha gerçi haklısın şenlikli de oluo bi yandan

owl:subayaaa sizinki de ii cesaretmiş biz korkardık asker ya ağır abi olurdu onlar

amenhotep:hiç sorma paratoner gibiyim çekiorum haha

cookie:bence de herkesin harcı diil yaaa

banu:zaten bi teacher bi nurse yazık lan nedir bu ikisi de işinde gücünde meslek grupları ikisi de baştan ayağa gayet mazbut örtünen meslek grupları ne bu kardeşim:)

Sycorox dedi ki...

Stajerleri ağlatan,çılgına çeviren bi sınıfta bulunurdum lisede:),o günlere gittim:)

RoNaLDiNHo dedi ki...

öğretmenlerimle aram pek yoktu çalışkan ama dik kafalı inatçı biriydim.. Kendinin bilmediği konuları bize yanlış anlatmasına dayamaz sınıfın ortasında bozardım... Rengi atardı öğretmenlerin beni pek sewmezlerdi.

Öğretmenlikte zor şahsen ben yapamam. Öğretmen olsaydım şimdi kesin akıl hastası olurdum şahsen..

stickman dedi ki...

orta birdeyken resim dersine üç tane stajyer gelmişti. üçüde çok güzeldi ama ben birine aşık olmuştum. sürekli bunu belli etmeye çalışıyodum. gözleri müthişti. müthiş bakıyodu. bende derste masum masum gözlerinin içine bakıyodum onun. ilk başlarda çaktırmadan bakıyodum, sonra uzun uzun hiç gözümü ayırmadan baktım. yanıma geldi. noldu? neden bakıyosun dedi. bende hiiiiç dedim. bakın sizi çizdim dedim. ama hakkaten çok süper çizmiştim. hafif bi tebessüm etmişti :) heyt be. şimdi kimbilir nerdedir, napıyodur. büyük ihtimal evlenmiştir. iki tanede kendinden tatlı sıpası olmuştur. güzel günlerdi yavv. severdim ben stajyerleri.

t.u.b.a dedi ki...

bu stajyer öğretmenlerin kaderi hep aynı :P lisedeyken bize de gelmişlerdi, senin yaşadıklarını aynen ona da yaşattık! :D çok insafsızdık canım :P

kırmızılı dedi ki...

yavrucuğum mimlendin,bilgilerine :)

Ukturk dedi ki...

Öğretmenim canım benim:D bir kere bizim okula gelmişti bir tane afet:D bende arkada oturuyordum ama yüz vermedim:P:p

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

lise günlerim geldi aklıma...
meksika dalgası falan yapardık stajyerlerin geldiği derslerde...

babegazelle dedi ki...

syco:abi bütün türk örenciler aynı yorumlardan bunu çıkarıorum

ronaldinho:o bozma işini örenciylen ben de pek yapardım da bunların beni bozcak bi donanımı yoktu ki hhehehe ne dediğimi zor anlıolardı

sickman:aslında kızamıorum ergenlikte oluo öle çünkü okuldaki kız arkadaşları da aynı kendinden az büyük hatun cazip gelio çocuklara netcen hehe

tuba:dedim ya bi ürk geleneği hehe

kırmızılı:yazıon anacım hemen

ukturk:artissin sen :P

tugba dedi ki...

gazelle ben üni hazırlıktayım bizim sınıfa da geliyo stajyer öğretim görevlileri hepsi yeni mezun bakımlı bildiğin genç kız işte arkadan ne muhbbetler çeviriyo bizim sınıftaki abazalar görcen yok bu benim o benim diye:)) bu arada benim bölümüm de hemşirelik daha mezun olamadım ama bu iki meslek böyle işte olan bizim gibi kızlara oluyo:)

tugba dedi ki...

gazelle ben üni hazırlıktayım bizim sınıfa da geliyo stajyer öğretim görevlileri hepsi yeni mezun bakımlı bildiğin genç kız işte arkadan ne muhbbetler çeviriyo bizim sınıftaki abazalar görcen yok bu benim o benim diye:)) bu arada benim bölümüm de hemşirelik daha mezun olamadım ama bu iki meslek böyle işte olan bizim gibi kızlara oluyo:)

babegazelle dedi ki...

tuğba:e napcan bacım oluo böle şeler vah yavrum hemşire mi olcan sen de böle seksi benzetmelere açık bir diğer meslek grubu yazık bizeeee :( :)