Babana blogda daha çok yer dediniz al veriyorum bugün yaşananı yorumsuz olarak.Ailecek oturmaya gidilen aile dostlarının evinde Adanalı seyrediliodur.Maraz Ali dişiler arası konu olur.Ev sahibesi der ki yok bence adam güzel değil de farklı bi havası var.Bendeniz derim ki evet evet çekici yakışıklıdan çok.Sonra da çekiciliğini nerden aldığı hakkında daha detay muhabbetlere gireriz.Ya bence bakışı,yok yok ağır abi tavrı vs vs.Köşeden dinleyen peder müdahale isteği duyar.Yok hiçbiriniz bilemediniz,ben söliim mi çekiciliği nerden gelio?Söyle deriz tüm dişiler olarak,merakla.Yorumsuz olarak cevap:Kıyafeti mıknatıslıymış hihihohohohohoooo :S

29 yorum:

kırmızılı dedi ki...

puhahahha
süper baban kızım senin yaa :D

Boogie dedi ki...

hahahhahaaa süpermiş cevap :))))

babegazelle dedi ki...

buz kestim wallahi buz kestim :D

osuruktanteyyare dedi ki...

zuhaha bide böle yapıp komik sanıolarya kendilerini
bendede var bitane ordan biliom :D

babegazelle dedi ki...

evet aynen sonra da biz ıyyy derken o suratına cem yılmaz ifadesi takındı :S

Bery dedi ki...

normal arkadaş ortamınızdaki en tipsiz kişi çıktın tv dizilerinde oynasın bak gör olanları.. ona aşık olanlar.. sevenler felna ooo :D bi anda artar. bence bu adam o kadarda yakışıklı değil :D trene bakar gibi bakıyo.. kendimi beğendiğimden felan deil. benim ondan yüksek bi yanım yok ama öle :D

babegazelle dedi ki...

bery:zevkler renkler tartışılır zaten tabiiki yani yüz olarak baksan o kada güzel beybi feys bi adam da diil ben kendisini orcinal olarak da gördüm ama gel gör ki benim tipim bi adam körolmayasıca:D kara gaş kara göz iri ben de beybifeys adamdan haz etmem bunu kimse beenmesin bana kalsın eheueeueh

Mrs. Baros dedi ki...

ahaha

bi dost dedi ki...

kara kaş kara göz dedin mi duracan orda yaaooww.. bi de bitişik olucak kaşı, çirkin olucak ben de öyyle seviyorum:D bu adam da karizmatik, öyle fazla bişeyisi yok ama çekici birazcık hıhı evet..

babanın esprisine bayıldım, soğuk espri hastasıyımdır da ben :D

kevin meloy dedi ki...

adam çekici
çekiç var, adamların kafasına vurmalık.

adam çekici
belediyede çalışıyormuş, olmadık yere park eden arabaları çekiyor.


uzar gider.
pedere selam. izindeyiz abinin bundan sonra.

Halim KILIC dedi ki...

Peder beye saygılar :)

::puck-robin:: dedi ki...

peki :S

Forsaken dedi ki...

bende mıknatıslı kıyafet istiyorum :)

RoNaLDiNHo dedi ki...

Baban 10 numara espiri patlatmış sonacıma tebrük ederim... = ]

Htc dedi ki...

oyy kurban ol sen babana yaa:D:D:D süpermişş

aerodinamik yar dedi ki...

neden babalar böyle..:)))))))))))))))))))))))) ben en çok kendi yaptıkları espiriye göbeklerini hoplata hoplata kendileri gülünce eğleniorum.. keh keh keh baba gülüşü..

t.u.b.a dedi ki...

ben de dondum şu anda babe! :D ahahaha süpır!! :DD

babegazelle dedi ki...

bi dost:he gara gaş gara göz de çikin sevmem menken gibin olcek böle eheuehue

kevin:çok sağol tuz biber oldun hahahah

halim:eywallah:D

forsaken:duyduuma göre maraz ali bu işe giricekmiş:P

ron htc tbs puck baros:saolun hehe

aero:aynen öleydi görüntü göbeği hoplata hoplata eheueh

Ukturk dedi ki...

aaa aynı ben:P:p kendimi gördüm birden:D

Sinirli Prenses dedi ki...

Ben o anda tim dişilerin surat ifadesini görebilmeyi çok isterdim :))
İlahi babişko :))

owl dedi ki...

haha baban çok hoş adam ya :))

tugba dedi ki...

çok yaşasın bu baban yaa puahahahha:)

sLn dedi ki...

offff çok fena yaaaaaaa :D :D

MANUKYAN dedi ki...

ahaha reca ederim blogta babana bıda yer verme :))))

babegazelle dedi ki...

ahahahasaolun varolun yorum manyaa olmuş bura ne çok fanı varmış babamın bi manukyanın itirazı var :D

stickman dedi ki...

işte tam bi baba esprisi. bir çoğumuzun babası böyle espriler yapıyor babegazelle, bununla yaşamak zorundayız.
bu da %100 orijinal made in baba esprisi. hayır tamam bişi demiyoruz baba esprilerine ama espriyi yaptıktan sonraki kahkahalarla gülüş kısmını yaşamak istemiyoruz. buna bi son vermeliler.

babegazelle dedi ki...

stickman biz ıyy diince bi de ne var komik tabi siz ne anlarsınız dedi ya offffffffffff:S

nevruz dedi ki...

:D:D bu babalar aynı tip oluyr heralde genelde,bnm babam bu kdr başarılı dğl ama,bide biz tepkisiz kalıyrz o sanki inanılmaz komik birşey söylüyrmuş gibi gülmüyor mu,ama sen babana yer vermeye dvm lafı gzl gediğine koyuyor kendince hakket hayran kitlesi oluştrmş bak çığır aşcak bu gidişle bi blogda o açarsa artık kim tutar onu :Dbabana sevgilerimizle fanclub

Esrik Öfke dedi ki...

Harbi iyiymiş muhabbet:))