Günlerdir o alışveriş merkezi senin bu alışveriş merkezi benim babama mont arıyoruz.Ama konu babam olunca normal bir alışveriş tasavvur edilmesin hatta konu babam olunca hiçbişey normal olamaz...Mutlaka herşeyimiz sitcom tadında eheueh.Ben babamı daha önce bi kere daha malzeme ettiydim bloğa.Konuya yabancı kaldım kimdir nedir gazelle'in babası diyen varsa önce girizgah misali bu yazı tavsiye edilir.Sonra daha bilinçli bu yazı okunur hemi kuzular.He bunu da belirttikten sonra biz ana temamıza dönebiliriz.


Şimdi babam bi kere diğer erkeklerin aksine alışveriş manyağı bi insan.Adamın alışverişe gidiyoruz deyince gözleri dönüyo.Ama orta yaşlı bi adamın giyeceği kıyafetler de çok çeşitlilik göstermiceği için genelde dönüp dolaşıp sürekli aynı tarz aynı renk şeyler alıyo.Annem öle israfı sevmez.Sürekli bunun yüzünden bi kavga halindeler.Bunlarla alışverişe çıkınca ben de arada kalıyorum kendimi iki küçük çocuğu olan anne gibi hissediorum yaw heheh.Hele ki hem erkek hem bayan kısmısı olan bi dükkana girdiğimizi düşünürsek sahne şöyle:Annemle ben kadın tarafına bu erkek tarafına dağıldık dimi,iki dahha sonra bilmemkaç oktavlık operacıları kıskandırcak sesiyle böhür böhür bağıran babam,noluyo lan gibilerinden bize bakan insanlar
-Gazelle,hanım gel gel bak bişe göstericem gel,bişi buldum gelin bi bakın.

Annem malını bildiği için pek istifini bozmaz.En son sussun diye kös kös ben giderim.Babam zaten evde milyonlarca olan genelde kahve tonlarında bi kareli gömlek beğenmiştir.Alayım mı diye soruyodur.Baba ama şey çok var bunlardan evde.Ya olsun evdekinin kareleri küçük bununki büyük ucuz hem.Ben bilmem anneme sor diye topu anneme atarım.Annem de gelir çemkirir babamın küçücük bi çocuk gibi surat asıp hiçbişey aldırmıosunuz söylenmeleriyle dükkandan çıkarız.Te allahım yarebbim :D

He ne diyoduk mont mevzusu.Mont alışverişi de babamın ve annemin zevkinin tam zıt yönlerde olması sebebiyle pek bi sancılı geçti.Benim babam enine boyuna iri bi adam,gidiyo kısa kabaran montlara bakıyo.Annem şişko oldun diyo,babam küsüyo ben arada kalıyorum.Annem bi kere bizi dinle bizim zevke güven diyo.Babam sizin beğendikleriniz benim istediğim gibi değil diyo.Ay yarebbim delirecem.En son ben buldum buna bitane mont.Çok kabarık değil,hem babamın istediği renkte çok klasik de değil.Böle kapşonunun yakaları kürklü ama.Babam da sevmez öle şeyi,çıkar mı bu diye baktı çıkmıyomuş.Bi yandan da montun kalıbı istediği gibi napsam diye bakınıyo.Dedim baba manyak mısın yemin ederim on yaş gençleştin çok canti oldun.Şimdi moda böle.Yakışıklı oldun walla,sorcaklar yanımda sevgilin mi diye bana dedim.Bu bi kabardı hadi yaa falan oldu puhahah.Ama yalan diil hani hakkaten yakıştı.Ya dedi çok genç işi olmadı mı böle.Yok dedim artık sizin yaşınızdakiler de giyiyo böyle.Zaten babam aslan burcu olduğu için sensin de canını ye.Walla bayılıyorum aslan erkeklerinin bu yönüne.Aslansın kaplansın 10 numarasın de ver gazı,Hadi şimdi git Viyana'yı al da gel de.Gider alır gelirler walla eheueheuhe.Allah bi dene aslan erkeği düşürsün bana walla,itirazım olmaz.Onların kullanım klavuzunu yazdık peder bey saolsun :DHe işte bu aldı montu.Giydi bugün tikky oğlanlar gibi gezio walla.He dedim babam da tikky oldu bu günü de gördük yarabbi çok şükür keh keh keh

Şöle de bi durum var.Ben babamı anneme karşı koruyunca isteklerini aldırınca babam saolsun beni de görüyo,benim de istediğimi alıyo ses etmiyo o gazla.Ben de son zamanlarda heleki bu indirimde baya kullanıyorum bunu.Bi mont bi elbise kakaladıydım hemen arada zaten de girdik Tschibo'ya 20 milyona ışıklı cımbız aldırdım babama ben de az diilim.Başka zaman olsa bi ton laf ederdi ninen de mi süpersonik cımbızla kaş alıodu eşşolusu buna bu kadar para verilir mi diye de mont olayından gaz aldığı için iki dudak büzdüm hemen aldı eheueheueh.Üstüne de kahve ısmarladı.Kahveyi içerken dedim baba hatırlıyon dimi geçen sene starbucksta çıkardığın olayı.Bi ton ona güldük.Du onu da anlatayım da tam şenlik olsun bak


Şimdi bu bana hep kızardı fişleri yazarkene ne gidip duruyon bu starbucks mıdır ne nanedir bi gayfeye bu kadar para verilir mi diye.Dedim ben buna tamam seni de götürcem,eminim sen benden çok sevcen dedim.Bigün gene Ankara'nın haftasonu en kalabalık mekanı neredir Ankamall'dür ordayız gene.Dedim gel sana gayfe ısmarlaycam starbucksta ii dedi gittik ki starbucksta ana baba günü doğal olarak.Girdik sırada beklioruz arkamızda da iki tene cillop oğlan var.Neyse sıra bize geldi ben dedim bana bi mocha frappucino,adam döndü siz beyefendi dedi.Babamdan varan 1:

-Ben anlamam fırıldaktan mırıldaktan bana delikanlı kahvesi yap

Çalışanlar bi koptular buna.Ben yerin dibindeyim tabi.Baktım arkadaki cillop oğlanlar da kıkırdıyo.Ben babamdan bi adım uzaklaştım.Hani belki tanımıyo taklidiyle hala kurtarabilirim diye.Neyse filtre kahve yaparız size de beyefendi dediler.Siparişi atlattık.Görevli 27 lira dedi.Varan 2 'nin dönüşü yoktu.Babamın şu cümlesi Starbucks'ı çınlattı

-Oha alt tarafı iki kahve be dansöz mi oynattık!!!!!

Kuyruktaki insanlar ve çalışanlar artık kıkırdamayı geçtiler bariz kopuyolardı.İşte orda bi devekuşu olmayı diledim.Gerçekten diledim ahahahahah.Babamda böyle malzeme bol tabii doğal olarak bu macera bitmeeeeeez arkası geliiiir ;)

24 yorum:

sLn dedi ki...

Ne kadar eğlenceli bir baba seninki yau :D

Forsaken dedi ki...

Süper bi babaymış ya, benimkininde var benzer huyları. Ama bir aslan erkeği olarak, burcumuzun sırlarını alenen ortaya dökmeni kınıyorum :) Bi de cidden doğru demişsin işin kötü yanı da o. Süper gaza gelme yapısı oluyo insanda :P

MANUKYAN dedi ki...

ahaha yerin dibine girilcek bişey yok tatlım valla baban haklı 2 kahveye 27 lıra veriyoruz...ınan o kuyrukta kı mıllet bıle kahvesını yudumlarken sesli olmasa da bunu aklından gecırıyor :)

baban yeni montunu güle güle gıyınsin..

Amenhotep dedi ki...

süperdi ya :)) tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş bende diyorum bu babegazelle kime çekmiş diye :Pp kaynak bulunda :))

RoNaLDiNHo dedi ki...

Senin baba iyiymiş walla ben babamla falan alışverişe gitmem gidemem çok gezedirir beni. Ben ise tam tersi girerim alır çıkarım

RaMa dedi ki...

valla benm babada eskiden alışveriş merağı yoktu son bikaç yıldır başladı...
ama alırken senin baba gbi zorlamıo bizi (: kendi beğenio bz alma desekte alıo

Pilli Cadı dedi ki...

bayiliyorum babanin maceralarin yaa ehehehhehe:D:D:D

babegazelle dedi ki...

sln:öle walla:P

forsaken:ahaha aslan mısın sen ama yalan mı nası biliorum :p

manukyan:haklısın belki de hak verdikleri için trajikomik bulup güldüler babam adına saol şekerim

amenhotep:gene babamın deyimiyle mal sahibine çeker :D

ron:yok walla benimki bi kadından daha beter alışveriş meraklısı:)

rama:bende öle bi anne var ki onayı olmadan olmuo anacım:P

pilli:eheheheheh daha bi dolu var

bi dost dedi ki...

ahahaha harbiden süper :D:D

ben babamla alışverişe gidince onun beğendiğini beğenmezsem; "nesi kötü işte eşşoğlueşşek, alıyorum ben bunu" der :D

dipnot: ama artık naapmıyoruz? o kahveciye gitmiyoruz dimi? boykot ediyoruz dimi? :P

n@zo dedi ki...

Pazar neşesi oldu Gazelcim. Benim ki alışveriş sevmeyen bir adamdır ama kendine bişey almaya çıktıysak yaşamışızdır. Önce ona güzel birşey buluruz. Ardından ne istersek alırız :) Bak ya nasıl özledim şimdi..

Piltik'anım dedi ki...

Beybi sen artık kendi maceralarını bırak babanınkileri anlat.. Babada daha çok potansiyel var.. :Pp
Şaka maka bayıldım babaya yaa ahaha.. :D

owl dedi ki...

babanla kocamı tanıştırıp alışverişe salmak lazım :)) üçgünde çıkarlar herhalde mağazadan :))

chocolate's lover dedi ki...

babaya bak süper..bizimkileri bırak ben eşimi bile starbucksa sokamıyorum.con con yeriymiş beğenmiyor.
birde bebem küsüyormuş ya o süper işte.benimde dedem küser .gönlünü alasıya akla karayı seçeriz artık.

Merope dedi ki...

ahahah ilahi valla
biz de babama kendimiz alıp götürürüz.. mudo ya gotursen girmez, ben giymem der ama mudodan alır gotururuz güzel güzel giyer.. eski solcuların, üstü köpüklülerinden :DDDDDDDDD
köpükler de kardesimle ben oluyoruz hehehehehe

nevruz dedi ki...

:D:D koptum valla süpermş baban armut dibine düşermiş senin de eğlenceli tarafın nerden geliyr anlamış oldum -Ben anlamam fırıldaktan mırıldaktan bana delikanlı kahvesi yap,
-Oha alt tarafı iki kahve be dansöz mi oynattık!!!!!gaza getirip cımbızı aldırman da gzl çok işe yarar bnde bilirim;D

osuruktanteyyare dedi ki...

ahahaha babalarımız kanka olsun valla
ikiside antika :D
bizdede biz pazardan 5 yetelik badi giyinirken babam lcwdan aşaa giymez
ama seviyorum ben 5 yetelelik tişörtlerimi
yirim :D

tugba dedi ki...

gazellecim babana daha çok yer ver blogunda şimdi burdaki yorumları görse yine bi havası yerine gelir:)) benim de erkek arkadasım aslan burcu bi deri bi kemik kaldım sayesinde bu küsme huyu sadece benimkine mi özgü yoksa baban da küser mi:))

babegazelle dedi ki...

bi dost:bizimkinin başında gestapo olmasa o da neler yapcak da işte:)

nazo:seninki benimkine çok benzio zaten geöen yazıda anlattıydın ya onu hatırladım hehehehe

piltik:ooo walla ya onda böle hikaye bitmez bi ara benim arklar feysbuk grubu kuralım diolardı fans of x amca die de aman dedim yok bulaştırmayın hiç onu nete hehe

owl:olur yapalım biz de senle rahat rahat gezeris :D

babegazelle dedi ki...

choco:bizimki de sevmiodu öle diodu bi soktum al işte başıma neler geldi hehehe şimdi tschiboyu keşfetti onu seviomuş

merope:bal aynı durum babamda da var ya nerden bildin mudo falan anlamam ben der hehe bu kuşak hep öle

nevruz:pederde durum şöle biri beni överse armut dibine düşermiş aynı ben dio yok sevmediği bi durumum varsa aynı anana benzemişin dio ahahaha

teyyare:al bak aynı pazardan alınanlara çaput bunlar der ahaha ben de seviorum walla pazardan babam çıksa giyerim:D

tuğba:aha yakaladım kız sen ne zmn gelin gittin vay vaaay şimdi bunnar küserler ama gönülleri kolay alınır sen trip yapma git sırnaş sensin de yiğidim yakışıklım de hemen yelkenler suya ahahaha

MoonSun dedi ki...

Babe alemsin sen yaaa, baban da az degilmis :)) Yaaa resmen karnim agridi, duzlete duzelte yaziyorum ona goree :P Sizi gidi cilgin genclik sizi :))

babegazelle dedi ki...

moonsun babam 50 yaşında bi çocuk hahaha

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

ya benm babam niye böle diil yaaa nasıl gaz verir bissürü de pay çıkarırdım kendimeeee

bu arada hakket sıtarbaks ne öle ya hakket sanırsın dansöz oynattılar. işçinin sesi oluyorum burdan ey sıtarbaks accık indir şu fiyatlarııı:)))

babegazelle dedi ki...

hopçikiyaya ve starbucksta çalışan bi arkımdan örnediim acı gerçek senin 7 liraya falana ldıın grande mocha frappucinonun maliyeti sadece 1 buçuk liraymış tüküreyim içine evde yapmayı denedim olmadı ki meret :))

esra dedi ki...

tefo amcam 1 numara :-):-):-)