Boş insanın televizyonla yakın ilişkisi oluyo doğal olarak,aynen benim de öyle postlara bak anlarsın zaten.Tv'de şunu gördüm sinir oldum,Saba'ya Tolgahan çıktı ayhsss yavrum şeklinde gidiyorum kaç gündür hehe.Ama bi hatun var ki,onun çıkmadığı programın işi gücü rast gitmio zannımca ki sabah öğle akşam yetmio gece yarısı kuşaklarında bile o var.Evden birisi gibi hissediorum kendisini ayrıcana da hastayım hatuna ahahaha.Kim olcak popstar Mehtap varya ahanda o.Şeye benzetiorum ben onu,bir demet tiyatoda Züleyha vardı ya,pavyoncu...Saldıray abinin sapık istekleriyle başa çıkıp albüm yapmaya çalışıodu en alto sesiyle.Şarkısı da vardı bırak gitsiin gitsin artık götürsün mektupleriii leri leri diye.Belalısı vardı bide Mükremin hep korurdu bunu ona karşı.Reklam olsun diye de travestiyim yalanı attıydı hahahahah.Bi o bi Feriştah zaten,gelişme çağı bunları role model alarak geçen,7/24 size Züleyha taklidi yapimmi du bak bak Feriştah'ı da yapayım diye gezen bi mahlukat olarak şu anki halimi beni uğraştırma sen tasavvur et eyy blogger:D





Konu dağılmasın demem o ki ben bu Mehtap'ı seviorum.Niyesine gelince ben doğal olan hatunları(hatta genellemeyelim insanları) seviorum.Kadını her allahın günü izliyorum bigün pavyondan geldiğini varoştan çıktığını inkar etmio.Meşur oldum die jargon değiştirmelere assolist havalarına girmio.Yomlu yumlu konuşması devam edio.Abi bee ile başlayan cümleler kuruyo.Canlı yayında mı diilmi evinde pijamasıyla oturup komşusuyla dedikodu yapar gibi patadanak laflar ediyo.Kimseye kendini beğendirme kabul ettirme çabası yok.Ona bakarsan bu ülkenin assolist tayfasının kaçı saraydan çıkma ama hepsi maşallah öyle davranıo...Manken tayfası desen bi tane işadamı kafalayıp nikah bastırırsa hasbelkader kimin eli kimin cebi hayatı hemen unutuluyo iki çocuk yapıp annelik kitabı yazmaya başlamalar,yaşam koçluğu yapmalar,ay ben hiç bi zaman gece hayatı vs zaten sevmezdim demeler başlıo(bknz:Ebru Şallı :S)Bu kadın gerçek en azından


Doğal kadının bu sebeplerden hali başka.Bunu değiştirmeye çalışmican.Kimisinin ağzı bozuktur mesela bin kadında aa ne itici bee dediğin durum ona öyle bi yakışır ki aman anam sen hiç bozma olursun.Kimisine o havayı ağır olmak verir,o kadına azcık geyik ol desen onun dengesi bozulur,kimisine tam tersi...Bi ara birinden almışım kızım ağır ol yakışır sana gazını yeter huleyn ben de leydi gibi bi hatun olcam oturucam kasıl kasıl kasılcam beee amaçları güttüydüm itiraf ediorum...Sonra bi baktım allahım ne kadar çirkindim yaaa,resmen alışmamış tötte don durmuyo.Ayrıca içime başka bi kadın kaçtı gibi olduydum.Anca bi hafta dayanıp gürültücü geveze şebek hallerime geri döndüm hehehehehe.Beğenmeyen paşa oğluna almasın heç :))


Teee çocukluktan beri arkadaşım bi hatun var.Bebek gibi bi kız.Dersin yerli malı Adriana Lima.Ortaokulda bile biz çiçek tarlası gibi sivilce döküp alien gibi dolanırken bu prensesler gibi güzeldi.Ama bana kalırsa kıza havayı veren güzellikten ziyade tavrıydı.Sporcuydu her dağim doğal gezerdi.Delikanlı tabir edilen kızlardandı.Hayatta süs bebesi olmaz,lafı yeri geldiğinde gediğine koyar,erkeklerle bile aşık atardı,zekiydi.Sonrası hanım kızımız tikky kültürünün en yoğun yaşandığı güzide özel üniversitelerimizden birine başladı.Görüşmemiştik uzun zaman kopmuştuk bi yerde karşılaştım ama inan o kadar zor tanıdım kızı.Bir gram makyaja ihtiyacı olmayan güzel yüzünü sanırım en az 5 kat fondotene bulamış.Heidi'nin yanakları misali iki koca top allık sürmüş.İnce topuk ayakkabıları üstünde dudaklarını büzüp çevreye havalı bakışlar atan bi kız bi yandan arabası bariz yakınlarda bi yerlerde değil ama belli cadde boyu elinde anahtarları sallayark yürümüş,arabam bile var benim havam batsın hesabı.Karşılaşınca naber nasılsın hoşbeşe başladık,ama inan olsun ben konuşmalarından hiçbişe anlamadım ikide bir sağır gibi efendim anlamadım diyip durdum.Nitekim karşımdaki o eski o değil Avrupa yakasının Seliniydi.Ay bebeeeeem işte nolsıağnnnn,okul felan yaneeeee,takıloooruz öle bakızaaaaaz şeklinde bi kız olmuş.O güzellğini doğallığından alan kız,ağır kız bir felakete dönüşmüş.Ya gözünü seveyim eskiye dön dicektim de üstüme vazife değildi tabii.Böle sinir oluyorum ben yaa,herkeste bi sürü piskolojisi.Nev-i şahsına münhasır olcaksın azizim,gerisi fasa fiso...Doğal ol canımı ye :)

23 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Su Rus asiftelerini bir defedelim onlarinda icabina bakicaz, hic olmadi dogallik dersi veririz :)

mesut demir dedi ki...

:)
bende bendee seviorum mehtap ı ve sana katılıyorum doğal olsun canımı yesin:)

arkadaşının başına gelen birçoğunun başına gönüllü olarak geldi.

ne diyelim allah kurtarsın :p

Robin Goodfellow dedi ki...

aa sırf bu tür tikky kızlardan 10 blog yazısı çıkar
bak hemen bir profil çizeyim:
saçlar aslan başı gibi yeyeli,sarı,bele kadar uzun ve düz oluyor genelde.saçların yelesi iki yana saçılacak,allık tam 2 top şeklinde olacak,ten bronz olacak ama tüp patlamış gibi bronz,üstteki kıyafet ne olursa olsun ayaklar sürüyerek yürünecek spastik gibi,el de böyle kasılmış gibi havada kırılmıl geride durucak,elde telefon,anahtar olacak.yazları ray-ban gözlük de eklenebilir.
10-15 kelimle kullanıyorlar bi de günlük maksimum.
:D:D:

RoNaLDiNHo dedi ki...

Mehtap doğal kadın potresi oluyor hımm. Bende doğal erkek potresi olabilirim demek.. Adriana Limayı da pek seferim. :]

Onur dedi ki...

Doğru demişsin valla, misal yeri geldiğinde ben kız arkadaşım olacak hatun kişi kimsenin gerekirse yanımda çötönk diye osurmasını dahi isterim :)

Adsız dedi ki...

'Anca bi hafta dayanıp gürültücü geveze şebek hallerime geri döndüm'


aynı dertten ben de muzdaripim yaa.. ne yapsam özüme dönüyorum tutamıyorum kendimi :D

tuba dedi ki...

mehtap'ı benzettiğin kişiliğe koptum :DD benziyorlar hakkaten ha :P

Pilli-Cadi dedi ki...

ehehhe 5 kat fondöten iki top allik:D:D:D:D

babegazelle dedi ki...

moonsun:çok işimiz var çoook:))

mesut:sorun zaten gönüllü olmalarında insan kendini çirkinleştirmemeli yaaa ne bilim üzülüorum

puck:ohoo haklısın yazılsa postlarca şey çıkar o mevzudan.Ya kim ne isterse yapsın bişe diemem de hani hoş kızlar orjinali doğal olan kızlar da çevre etkisiyle bu hale gelince sinir oluorum olay o.

ronaldinho ve forsaken:doğaldan kastımı yanlış anlamayın.Ben abili konuşup argo seven kadın doğaldır demiorum.Öle gelmiş öle gidio belli sahip olduğu havaya sahip çıkıo tvye çıktım die prenses havalarına girmio onu seviorum diorum.Savunduğum olduğun şeyi değiştirmemek,

bide forsaken yapma allasen çok itici olur yaaaa o kadar doğallık da fazla beee:)))

pink:e yay yani hahaha


tuba:züleyha bombaydı yaaa:)))

pilli:e öle be annem görmedin mi hiç o makyaj böle kazımayla yüzden çıkmicak hatta ruj bozulmasın die dudaklar minimum hareket ettirilcek:D

The Metonian dedi ki...

Mehtap, geçenlerde Kısa Devre programına katılmıştı. Cem Mumcu'nun yanında oturuyordu. Başladı konuşmaya "ya abi böyle şöyle falan filan" diye... Karşısında Cumhurbaşkanı da olsa aynı şekilde konuşacak eminim ben ondan :D

ayrıca cidden Züleyha'ya benziyor, sen yazınca farkettim :D

bi dost dedi ki...

mehtap fan kılap buraya toplanmış olley :P

süper o kadın yaa, deli manyak:)

olmadık yerde olmadık laflar ediyo ya, koparıyo insanı.. anıra anıra güldüğümüzü hatırlıyorum ben, ailecek, popstarı izlerken..

arkadaşına da geçmiş olsunlar dilerim, Allah tez zamanda özüne döndürsün :D

Ukturk dedi ki...

Çarşı tiky bebelere karşı:P:p Bir de Ferişah ablamız baştacımız:D Son olarak kızlar doğal olsun bence de cool relax olun yeter başka birşey istemez bu deli yürek:P

osuruktanteyyare dedi ki...

ay ben bu kadını hiç görmedim ciddi ciddi izlemiyorum tv

bizim sınıftada böle çıtı pıtı doğal güzel bi hatun vardı saçları böle bukle bukle
sen o saçları bal renginden platine çevir bukleleri ütüleye ütüleye yak
surat yine 5 kat fondoten 2 top allık
lens falan bildiin uzaylı oldu yazık :S

babegazelle dedi ki...

melankolik deli:ben de o hallerini seviorum tam olarak işte:P

bir dost:walla bizim ailede de durum aynı hehehe.işallah ya özüne dönsün

ukturk:ooo senin isteğin bi doğallıkla bitmez bence hehehehe.

teyyarem annem tez zamanda keşfetmelisin bu hatunu hehehe,bu arada itiraf ediorum ben de platin yapıp buklelerimin azına zıçtırdım bi ara da ben doğru yola döndüm şükür umarım bütün özentiler döner olur öle gençlikte hatalar eheueh

MANUKYAN dedi ki...

babegazelle çok güzel yazmıssın tatlım.. hem güldüm hem katıldım sana..
ben de seneler sonra gördüğüm arkadasım da senın hıssetıklerını yasamıstım.. ıyyğğ çok sahte idi dayanamamıstım ayak üstü konuşmaya bile ve hemen yanından ayrılmıştım.. tahammülüm yok maalasef yapay insanlara..

babegazelle dedi ki...

manukyan:saol hehe aynen walla :)

nergisce dedi ki...

ehehe:D gülmeyi unutan seni okusun:))

Ay BU KIZ dedi ki...

sıkı benzetme gazellem .. ahah.. çok hoşuma gitti:) bu arada seni de ne çok özlemişim... ohhh da öptümm mis gibii..:)

babegazelle dedi ki...

saol nergis:)

aerom dinamiğim bilmukabele bebek ii ki gelmişin muah;)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ooo Babecim yeni yazi yok mu :)) Dedim simdi burda yeni yazi vardir, iki desarj olup gidecektim yahuu :))

Kocaman opucukler :))

babegazelle dedi ki...

moonsun al ya snei mi kırcaktım hehehe ben işe girince napcanız bakiim :P

Adsız dedi ki...

gazelle geçen bu kız kanal1de magazin programı varya adamın teki sunuyo ukala bişey orta yaşlı ona çıkmış bi üzülüyo armağan beni takmıyo artık ben ondan bişey istemiyom ki diye ay çok sinirlenmişti ama doğal kız

Moonish (moonsun) dedi ki...

Dur sen dur bak yazmio yazmio dedim iki yazi kacirmisim, hemen okuyup usttekileri yorumlayayim :))

Iyi atip tutmussundur insallah yukardakilerde de :))