Bu bildiğin vitrinlerde gördüğünüz ettiğiniz,üzerlerine tshirt mshirt giydirilen plastik manken.Manken olmasına manken ama valide sultanla benim elimde çoook farklı bişeye dönüşcek projemize maruz kaldıındaa...Hadi bakiiim bunun ne olcaanı bileneeee hediye vercem walla hadi isteyen yorum atsın tahmin yapmak beleeeeeeş:DD
Bu arada çok hoşuma gitti Barbie bebek gibi oynuorum akşamdan beri.Giydiriorum,takıp takıştırıorum çok eğleniorum walla...Olması planlanan şeye dönüşene kadar oynarım daha bol bol heraldeee hehehe

Bu arada ismi bile var artıkın adı Belgin,kuru kuru manken demeyin bozuluo haaa:DDAldık gelioruz arabada,dedim buna bi isim lazım.Kızlar ne koyak dedim anamgille teyzemgile,çeşitli varyasyonlar attılar ortaya ama isim annesi gene ben oldum ama ilham teyzemden.Şölekiii:
Gazelle:Yok yok teyzee o olmaz buldum beeen senin adını verelim en iisi Belgin olsun
Belgin:Nie bee??
Gazelle:Baksana memeler aynı sen ekii ekii ekii:DD
Belgin:Get eşşoleşşek :)Ama neyseeyse hadi olsun bare hihihih

0 yorum: