Allahtan bu sezon herşeyde bi gypsy esintisi var da çingene ruhumu bastırmak için hiçbi çaba sarfetmeme gerek kalmıo moda bu diip çıkıorum işin içinden :)))Cumartesi pazara gittik valideyle güzel kumaş buluruz yaparız bişiler die.Bu kumaşı görünce bayıldım aldım hemen.Model de Gucci'nin bu sezonki maxi elbiselerinin birinden sölemesi ayıp:DBu elbisenin dikiminde bi hayli aktif rol oynadım,öğrenmeye çalışıorus yavaş yavaş işte usta çırak ilişkisi hesabı valideye baka baka.Teğel yapmaktan canım çıktı.Dikiş makinesinin de başına geçtim ilk defa(göründüğü kadar kolay diilmiş itiraf ediim)Bide planladığımız gibi gitmedi tek enden olur dedik(terzi jargonunu da kapıorum haa çaktırma eheuehe)ama baya daralması gerekti sonradan uğraştırdı valideyi daralma işi baya bi,hala bi iki rötüşü var ama dayanamadım hemen koyayım dedim....Buyrun bakalım





Straplez yaka kısmına iki sıra lastik çekmek suretiyle büzgü efekti verdik.Sonracıma bel kısmına da ip geçirdik ve büzdük kiiii elbise iki parçalı gibi üst de hafif dökümlü dursun.Resimde de görüldüğü üzere illa ki kemik bilezikle kombinledim İLLAKİ :))))

0 yorum: