Bugün kebi cüppeyi teslim etmem gerekiodu.Onların verdik ne zmndır Suluhan'a gidip boncuk alma planımız vardı bari onu yapalım dedik ikiz cadılarla.İnciğe boncuğa meraklı Angaralılar Ulus'a gitceniiiz,Orda Suluhan var onu bulcanııız,en fazla çeşidi en ii incik boncuu orda bulursunuz anacım bu işlerlen uraşıom ama hala bilmiorum dienlere ahanda benden tüyo.E biz de aldık bişiler nasolsa işsiz güçsüzüm artıkın,yaptığım başvurulardan da ses çıkmadıına göre kendimi iiden iiye tasarıma vururum artık hehehe...




Gel vatandaaş geeel senin hala büyük kemikten boho bileziğin yok mu yoksaaa.Anam istiom da bi türlü bulamadım şöle güsel bişey diosaaan,adres gene Suluhaaaan.Gir Suluhan'a in merdivenleri dön sağa,ikinci dükkanın önünde zebil gibi duruolar zaten hemen görürsün.E adresi de verdim artıkın daha napiim alıp kolunuza da ben mi takiiim eheuehe.Du koyiyim benim aldıklarımı da hemencek,tanesine 5 dedi de cingan pazarlığıyla 3ünü 11e aldım.O bi milyonu inmedi inat gibi komedi yaaa:)))


















Bu sonuncular aslında pazardan tanesi 1 liraya alınmış dümdüz siyah plastik halkalarıdı.Sivri akıllı bendeniz bi adet capon yapıştırıcı ve bi avuç çiçek boncukla bu halee getirdim hehehe...




0 yorum: