Efenim afet-i devran Angelina bacımız ikizleri almış kucağına nihayet hemide biri kıız biri oğlan.Benim şimci doğal olarak kafamda soru işaretleri oluştu.Önce Jennifer Lopez doordu bi kız bi oğlan şimdi de Angelina.Şimdi bu ikiz olayı zaten nadir,bi kız bi erkek ohoo tam bal kaymak piyango...Ne bu kardeşim yumurtaya can veren rabbim torpili hep mi ünlüye geçio yoksa işin içinde bastırırım dolarları en kralından laboratuarda en güzel genleri ayıklata ayıklata cinsiyetini de seçe seçe yaptırırım çocuu muuu???Kuvvetle muhtemel ikincisi bence ama allah analı babalı büütsün tabi o ayrıı.


Hayır daha da anlamakta zorlandığım nokta bu Angelina'nın evini çoccuk yuvasına çevirme isteği 11 e tamamlayıp futbol takımı kurcak heralde.6 olmuş şimdi yeni gelen bebelerle de ben söliim durmaz bu kadın,egzantirik bi 3.Dünya ülkesinden bi tane daha bebe evlat edinmesi yakındır aha buraya yazıorum dediydi dersiniz.Sevap işlio işlemesine ii de yapıo da ne biliim evi doldurma anacım sen gene yap bağışını işle sevabını.Sen bakmıon tutuon Nanny'i ucu sana dokanmıo tabiii,hey gidii bi de sen bakmayı dene altısına birden,bi poklu bez kusmuklu zıbın yıka ellerin paralnsın gece zırlayınca kalk bütün gece beşik salla o güzel gözler şişsin kurbağa gibi o zaman göriim ben seni eheueeuhe...Neyse ne canım nie gerdiyse beni gece gece bu kadar elalemin bebesi.Hadi sustum :)))






0 yorum: