De bakın hele nette gezinirken neler buldum...:)))Şıpsevdi sakızı vardı bir zamanlar(hala varmı yok mu bilmediğimi farkettim yrn gidip bi marketten kontrol ediciiim)Biz daha kısa pantolonla mahallede gezerkene ip atlayıp evcilik oynerkene,hatırlarım avuç avuç alırdık bakkaldan.Kocaman çilekli muzlu sakızı ağza atar, içinden çıkan beyaz kağda çizili şebelek çifte ve çok anlarmışız aşktan meşkten gibi hemen altında yazan aforizmalara pek bi bayılırdık...Akabinde dialoglar:Kız seninkinden ne çıktı ver bakiiim...Ben biriktiriorum 70 tane var evde bende yaaaaaaa...Nooolmuş bende de var bissüüürüüüüüüüü...Bu bana daha önce çıkmıştı yaaa seninkiyle değişsek olur muuuuuuuuuuuu....Ver bakim ne yazıo Aşk sıcak bi dokunuştur..Aşk ihtiyacınızda elinizi tutan biridir....ehihieieheiei ay ne güzel dimi ne şiriiiiiiiin













Amaney pek güzel pek sevimli de,bu işler bu kadar toz pembe diil ki anam babam..Şıpsevdi eer ki hala üretimdeyse yetkililere sesleniorum yazmayın bu kadar çiçek böcek güllük gülistanlık şeyler kardeşim.Bak bu sakızın aforizmalarıyla,prenses masallarının iyiler her zmn kazanır prensi kapar pembe panjurlu evinde mutlu mesut yaşar mesajlarıyla büyüyen jenerasyon hayal kırıklığından feci şekilde muzdarip şuan...Gönderin cnm gönderin ben yazacam içeriği misal bikaç örnek veriim şöle olucak...
-Aşk en mutlu anına inen bi balyoz darbesidir
-Aşk etrafta esas kızım die salınırken figüran olduunu örenmektir.
-Aşk alın bölgesinde zonklayan iki noktacıktır.
-Aşk emek verdiğinden kelek görmektir.
-Aşk sonunda hep kaybedilen bi oyundur,yalnızca bazı yenilgiler ötekilerden daha iidir hepsi bu
Oyyy coştum yine dalglanıorum bıraksan sabaha kadar üretcem heralde böle eheuheeu.Tmm tmm kestim toparlıorum,demem o kiiii bura postmodern dünya cicim,optimismi romantismi bırak,realist takıl mutlu ol...:)))Bu akşamki saçmalığım bu kadar hadii eywallah:)))

0 yorum: