Kitapseverlik büyük ayrıcalık azizim.İyi ki kitap kurdu sendromluyum,iyi ki aman şekerim kitap beni bayıyo dergi okuorum beeen hem filmi çekilio hepsiniiin'cilerden diilim,kusura bakmasınlar bildiğin acıyorum onlara.Sevmiorum die bişey yok bence,önyargı var üşengeçlik var...Eğer sen de kitaptan öcü gibi korkan,kitaplığı Cin Ali serisiyle sınırlı kalmışlardansan bak beni dinle bugün başla tmm hemen dostoyesvkiye gömül demioruz light fiction bi eser seç kendine Ayşe Kulin misal iidir yeni başlayanlar için,uzat ayaklarını al çayını kahveni yavaaaş yavaş oku..Bak bi dene sonra teşekkür etceksin bana :DDD


Ben yaz için collection'ımı oluşturdum okuorum sırayla.2'sini devirdim.Naçizane 2 yorum yaziim şurda fikir olsun dimi ama.Hadi bakalım başlıoruz...








Kadından kentler ilki.Kitap 15 kadın ve 15kent'in ayrı ayrı kısa öykülerinden oluşuo.Mungan kadın dünyasını,kadınların kafalarının içini çok güzel gözlemlemiş yazmış o bi gerçek,ama öle aman aman vurucu hikayeler değiller bence, sıradan kadınların sıradan hikayeleri daha çok.Bide kişisel tat meselesi biraz ben hikaye tarzını pek sevemedim gitti,beni tam içine çekenler genelde romanlardır o yüzden çok sürüklendim diyemem kitabı okurken ama sonunda hikayeleri birbirine bağlayıp bi potada eritmiş(sanırım spoiler'a girmes bu kadarı:))iyi de olmuş.Mungan'ın kalemini seven okusun derim.

0 yorum: