Şimcüüü osuruktan teyyare cim beni mimlemiiiş,saolsuuun.Bu seferki konumuz daaa ölmeden önce yapmak istedikleriniz.Teyyare'ninkilerle çok benzeşiolar aslında ama du bakiim silkeleniim neler dökülcek...






Önceliklen evet gidebildiğim heryere gitmek istiorum dünya üstünde





Murat Boz'la bi süre çıkiim sonra da Timuçin Esen'le evleniim istiorum.Oğlumuzun adı Çınar olsun kızı da babası koysun :))) (yanlız zevkimin alakasızlığına bak Murat Boz Timuçin Esen)





Soraaaa bi süre şarkıcılık yapmak istiorum içimde kaldı,hani ünlü olmam şart diil kafede barda bierde. Gerçi Dizi ,film vs tekliflerine de açık olurum yanii(bilinçaltım artiz olmak istio sanırsam ki :DDD)


Hmm sora çiftliğim olsun istiorum.Atlar ,tavuklar,bissürü kedi köpek,bahçesine bişyler ekiim fln,şömine vs vs





Dövme yaptırma olayına şu aralar bi gidip bi gelmekteyim,dövmeciden dönmüşlüğüm bile var ama ölmeden önce cesaret etmeyi istiorum.

Bi iki önemli insanla birebir muhabbet şansım olsun isterdim.Ne billim Al Pacinoyla yemek yemek,Angelina'yla Brad'in eve 5 çayına gitmek gibi





Ne biliim aslında çok şey de istemiorum ya sağlığım olsun huzurum olsun,seviim seviliim,içimde bişey kalmasın,pişmanlığım olmasın istiorum,allah uzun ömür verirse ajda pekkan gibi hala daş bi babanne anane oliim istiorum,çok mu şey istiorum yani :PPPP





Mim kurbanları iseeee pilli cadı veee nazo olsun eğer kabul ederlerse :))

12 yorum:

Bir Hayat Dolusu dedi ki...

hocam siz ne yaptınız yaaa...

ölümden önce bi 300 yıllık hayat çizdiniz kendinize...

RaMa dedi ki...

bir mimde bende var söliim (:

Brc dedi ki...

ahaha valla murat boz ve timuçin harbi alakasız.
brad pittle 5 cayı kesmeszdı benı sanırım ama yaşlandı o da beee
bı de dovme olayı bende de aynen gıdıp gelmekte.gaza geliyorum sonra yaptırmıyorum falan.
dilelerin güzelmiş babe:))

sevgıler

miracsaral dedi ki...

Bu mim olayı nedir çözemedim ama galiba Mim Kemal Öke ile bir ilgisi olabileceğini düşünüyorum.

Ya, aslında ölmeden önce yapmak istediklerin gerçekten hoş ve alengirli şeyler ama ben cidden Boz'dan Esen'e dönüşebilen bu değişik zihni merak ettim :)

Eğlenceli ve sempatik bolgları severim, takip ederim.
Kolay gelsin

babegazelle dedi ki...

bir hayat dolusu:tabi sıkıştırılmış versiyonu lazım bu hayalin doğru :)))

brc:ya en son tam karar verdim,dövmeli bi arkadaşım tuttu ben de yaptırdım seviorum ama plajda vucudunda hiç bi leke bi pürüz olmayan kızlara bakınca şimdi onlara özeniorum bendeki dövmeler leke gibi gelio dedi,kaldım

hiçkimse:benim zihniyetim malesef böle,fix bi tipim yok zten gerçek hayatta da şimdi burdaki olayımı eğlenilecek evlenilecek erkek düşüncesine bağlıorum evet iğrencim ama allahın popçusuyla gezcem eğlencem evlenmeye gelince de ağır abi,aile babası olcak bi tipl evlencem gibi :)))

Yeliz dedi ki...

sağlıklı huzurlu ol diğerleri zaten gelir :))
sevgiler

siminya dedi ki...

ee herkesin ölmeden önce yapacakları aynı neredeyse ! bende bağ bahce işi yapmak istiyorum sonra eminimki herkes artist olmak istiyor aynen bende :))) niye böyle tv dizisi gibiyiz annem :P brad pitle, angelina grup seks yapıyorlar yanlız, öyle çay may basit kalır onlara :))

Pilli-Cadi dedi ki...

hic cok sey istemiyorum babe:)
en kisa zamanda yazicam mimimi

babegazelle dedi ki...

siminya anacım ben de anlamıorum nie artiz olmak istioruz, evden artiz olcam die kaçıp kötü yola düşen kızların filmini izleye izleye büyümüş bi jenerasyon olcaz bi de :DD anam brad angelina varkene bana sümüğünü atmaz kanımca ,olmasa da atmaz ya neysee:))))

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

yaf timuçin esen benim bi kere onu kimselere bırakmam ben. al murat boz senn olsun hiççç beğenmemmm:P:P ben de dövme yaptırır, çalgıcı bi adamla öpüşür (yeniden:P) eğer çok kısa vaktim kaldıysa sevişirdim bi de onla. (en güsel ihtimal bunun G. ile olması olurdu tabiiii ahhhh ahhhh) sonra aslında söylemek isteyip de kibarlık olsun diye içimde kalan sözleri hak edenlere bir bir tokat gibi yapıştırırdım. heheheh aklıma başkaca bişi de gelmedi.

babegazelle dedi ki...

vuuuu korktum sanki:PPP timuçinin de bi gitarcı üstelik sesinin de güzel olduunu biliyor muydunuz :)))

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

amannnnnnnnnnnn tanrımmmmmmmmmmm o benim olmalıııııııııııııııııııııııı ühühühühühü niçin biraz daha erken ve ankarada doğmadım ki bennnnn:)))))))))