Dns adresi midir ne zıkkımsa işte onu değiştirdim girdim bloğuma,(hoş problem çıkarmadı değil bi ara gitti geldi bin tane yeni numara deneyip durdum).Girmesine girdim de şunu anladım ki sudan çıkmış balığa dönmüşüm.Belki zat-ı muhteremlerin koyduğu engeli aştık ama bişeyi çok iyi becerdiler,ağzımızın tadını kaçırmayı.Şu sayfayı ne zaman açsam yapıcak bişey bulurdum ben.Yazıcak konum mu yok,şöle bi dönerdim bloggrolluma aha derdim benimkiler güzel konulardan girmişler gene,dur gidiim okuiim güzel de geyik çeviririz altına şimdi.Bugün saolsunlar o ruh halimi kaybettim.Bişeyler yazsam hiçbişey olmamış gibi diorum,yok cık silkeleniyorum hiçbişey dökülmüyo,beynim sıfırlamış gibi,canım istemiyor.Diğerlerine bakiim diorum herkeste aynı durum üzgün sitem dolu postlar.Malum herkes düşünüyo çözümler ne kadar kalıcı,ne olcak bloglara? yazsam okuyacak adam olcak mı???Şevk kaçırmak bunun adı,yasakla bezdir,bezdir ve sustur politikası,ve bence yasaklardan daha tehlikeli olan da bu...Uğraş beyin yıka,sürü piskolojisini beyinlere zerk et,ayrık otları mı var hala senin de politik gücün var koçum bas yasağı.İnsanlar önce bi bağırır itiraz eder yeni yollar denerler ama onlar denedikçe biz umursamaz davranmayı sürdürürüz.O yasa kabul mü edilmedi,yenisini çıkarırız,orasını kırparız burasına ekleriz yeni makyajlar yaparız gene öne süreriz.Biyerden sonra o ayrık otları eeh yeter be bunla mı uraşıcam der susar.Bu işte yapılmaya çalışılan.

22 yorum:

Ukturk dedi ki...

Bloglara yazmaya devam etmeliyiz.Ben şahsen devam edeceğim sizde öyle yapın.

tuba dedi ki...

ben de dns ile giriyorum. ne olursa olsun yazmaya, okumaya devam.

berrinim dedi ki...

Karşılıksız duygular nefret kusar
Acımasız öcünü aldı bu bar
Ben gideyim.
Bu gece buraları bana dar.
Haydi beyler büsbütün açıla yayıla
Tırmalayalım mı her yeri?
Yoksa atalım mı bir adım geri?
Tamam tamam sustum.
Bana Vegayı hatırlattın.DURMAK YOK YOLA DEVAM....

babegazelle dedi ki...

ben de elimden geldiğince devam edicem haklısınız yazmaya şevkim olmasa bile bugün şunu yedim bunu içtim günlük dicem kapicam.Beni bi engellerse şu aralar ufak bi seyahate çıkabilirim o engeller

cesetizleri dedi ki...

aynı şeyleri hissediyorum eminim herkes de aynı şeyleri hissediyor. canım yanıyor..
bloğa girmek bile istemiyorum ama inat ettim yazmayı bırakmayacağım.. bir şekilde düzelmeli bu ayıptan kurtulmalıyız..

Adsız dedi ki...

duydugumdan beri saskinligimi uzerimden atamadim..
sansurcu zihniyetin son numarasi!
sira neye geldi merak ediyorum!

moralini bozma! yazmaya ve protestoya devam!

Sycorox dedi ki...

bende burdan durmak yok yola devam şeklinde devam edeceğim...Şu erişimi kolay hale getiriyimde bi...
Ama aynen babe,acayip moralim düştü...Adamakıllı post yazamıyorum bile...
Ama terketmeyelim bloglarımızı...

Selin dedi ki...

tamamen aynı durumdayım sabahtan beri. cnm hiçbir şey yazmak istemiyor. aşağı yukarı 7 aydır blog yazıyorum, hiç böyle olmamıştım :-/

osuruktanteyyare dedi ki...

aynen bende dnsyle hallettim işi ama şevk kalmadınese en kısa zamanda çok neşeli bi yazı yazıcam işallah

babegazelle dedi ki...

hepiniz haklısınız,yine bizim elimizde geri kazanmalıyız bizden aldıklarını.

Cesetizleri:bana kalırsa yorumlarını da kapama,kenetlenmeye en ihtiyacımız olduğu zaman

Selin dedi ki...

bu arada interneti biraz yavaşlatıyor ama dnsle uğraşmak istemeyenler "hotspot shield" programını da kullanabilir, kendi sitesinden ücretsiz olarak indirilebiliyor. dediğim gibi biraz yavaşlatıyor ama ben dünden beri onunla giriyorum bloglara, gayet rahat..
bilginiz olsun ;)

beliz dedi ki...

haydi kızlar yılmak yenilmek yok.Hepimiz biliyoruz ki bütün bu olanlardan en çok biz etkileneceğiz o nedenle bizler daha çok mücadele vermeliyiz.Biz Bin Muhteşem Güneş 'i yaşayan bi memleket olmak istemiyoruz.

cesetizleri dedi ki...

kimse yorum yazmazsa moralim bozulur yılarım diye de korktum ama madem öyle diyorsun açıyorum..

Pilli-Cadi dedi ki...

bloguna rahat rahat girme olanagi olupta bütün gün cani hic girmek istemeyen biri olarak nolur terketmeyin ne olursa olsun diyorum.
ya kendimi hic bu kadar terkedilmis hissetmedim babe.

sanki bi evdeyim ve herkes terketmis beni gibi hissediyorum.

post yazicam nasil olsa okunmicak ki diyorum.
bugün bisküvi yaptim dedim ki aman ne diye cekicem resmini filan ne gerek var nasil olsa kimse okuyamicak artik, bi kisi bile ellerine saglik diyemicek dedim. sonra lan dedim belki gelirler geri sen cek dedim ve resimlerini cektim belki gelirler de koyarim diye.

ben girebiliyorum da noluyo sanki kimse yok:(:(:(:(
ama bugün bikac bloggerden farkli yollardan girildigini gördüm ve sevindim:(
gitmeyin emi!

babegazelle dedi ki...

pilli evet şimdilik çözümler bulduk umarım bozulmaz bunlar da bloggerlar birbirimizin sayfalarına girebiliyoruz ama bi o kadar da dışardan takip eden bloğu olmayan insanlar vardı onlar da bi yolunu gelirler umarım

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

sitem dolu postlardan en çok duygularımı yansıtan buydu... kendimi yeni yürümeye başlamışta daha ilk adımında çelme takılmış gibi hissettim :( ...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar http://www.gizlen.net/ her yere girebilirsiniz bu site sayesinde. ben blogumda yazdım http://www.gizlen.net/ e girin http://craftwoman.blogspot.com/ yazın ilk yazımda izah ettim rahatça gezinin

nazo dedi ki...

bulunan çözümleri de yok ederlerse ya? manyak mı bu insanlar bir türlü anlayamıyorum. Nedenin digiturkteki maçları yayınlayan bloglar olarak mı açıklamışlar ne. Öyle saçma bişey okudum facedeki grupta. öyle olsa bile niye diyarbakırdan açıldı ki. Tuhaf yani. hem neden tüm bloglar kapanıyor? Neyse ya yazmayı bırakma sakın babecimmmm

cool cookie dedi ki...

:( Aynen de dedigin gibi hissediyorum..Butun sevkim kırıldı!

Üfürükten Prenses dedi ki...

geldim bende:)

siminya dedi ki...

dns kardeşliği :)

babegazelle dedi ki...

nazo yeni öğrendim ben de ne saçma yaaaaa

simi yaa dns bende poroblem oldu.İki gün çalıştı bugün su koyverdi ne yapsam olmadı ultrasurfe geçtim ben de