Şimdiii hatırlayın bi süre önce 2 adet kumaş alıp yeni projelere yelken açmıştık.Ahanda sonuçta yamak olarak çalıştığım teğelinden biçkisine yaptığım ama yine birleştirme ve makine işlemini anneme bıraktığım nadide el emeği göz nuru ekose elbiseynen karşınızdayım.Siyah olan kumaştan az buçuk problem yaşadığımızdan,kendisini yoğun bakıma aldık o daha sora gelicek canlarım.


Kumaşları hatırlıoruz






Neticeye gelioruz








bu da kemerli versiyonu


Şimdiii açıklama yapmam gerek yapmasam çatlarım birincisi elbise tanıtımını sürekli aynı mekanda merdivenlerin tepesinde yapmaktan ben de sıkıldım ama evde poz vermeye daha uygun bi köşe duvar vs bulamıyorum napiim
İkincisi malak gibi poz verdiğimin mankenlikten zerre anlamadığımın farkındayım,zaten alakam olduğunu iddia etmedim vakti zamanında bebenin biri sokakta çevirip siz manken misiniz diye sorduydu(bknz.her uzun boylu kıza böle mal bi soru sorma sorunsalı) o gazla 2 gün kendimi kate moss zannetmiştim,bundan öte de modelling conceptiyle bi alakam yoktur,walla çevremde bulsam öle bu işi kıvırcak bi hatun onu kullancam ama yok idare ediverin artık :)))
Not:Model 2008 ağustos Burda'sındandır.

21 yorum:

PuCCa dedi ki...

bence kemersiz daha güzel..
bide sende ki fizik bende olacak varya off diyorum :PpP

Üfürükten Prenses dedi ki...

ya şimdi bir yorum yapıcam sapık diye adlandırılıcam diye korkuyorum :P

elbiseyi bilemem de sen süpersin şekerim..

penti reklamlarında sen oyna nil yerine olmas mı?

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

ben de kemerrsize oy veriorum ve o bebeye katılıyorum maaşallah mankenlere taş çıkarıra benziosun :))) tütütüüttüüü :))))))

babegazelle dedi ki...

pucca:teveccühün puccacığım,teşekkür ederim eline su dökemeyiz walla master sensin ;)

prenses:kıyamam ya ne ii blog arkadaşlarım var eki eki eki,walla işsizlikten teklif etseler onu bile yaparım üstüne o aptal jingle ı bilem sölerim :P

nbondb:nick uzundu kısalttım hehe.Yaaa utandıııım(nerde utanan smiley'im):DDteşkür ederim

Brc dedi ki...

ben kemerli halini beğendim valla.elbise süper olmuş şekerim ha bide saçlarının ucu görünmüş azücük.ben koyu renktir diye düşünmüştüm saçlarını:Dhep seni hayal ediyorum bebeem gibi oldu biliyorum ama ne bılıyım ıste ole canlandırdım aklımda:D

nazo dedi ki...

Bence de kemerli !! Renk çok güzel. İyi günlerde giy şeker..

osuruktanteyyare dedi ki...

elbise süper
kemersiz daha iyi
vücut bomba
benimde oram buram oynak poz atmada üstüme yok ama tombulum işte böhüüü :((

beliz dedi ki...

bi elbisenede ben mankenlik yapmak istiyorum valla kıvırabilirim gazelle kullan beni :) aslında yapılacak yorumları merak ediyom kehkehkeh...

Üfürükten Prenses dedi ki...

@osuruktan teyyare benim için de ağlar mısın?
böhüüüüüü

babegazelle dedi ki...

burcu:ahahah,yok anacım orjinali hayalindeki gibi olsa da gerçek rengini hatırlayamadığım kadar uzun süredir sarıya boyanıyo saçlar

nazo:teşekkür ederiim:))

beliz:kaşındın fena kaşındın ve bunu kullanıciim nihahaha

teyyare ve prenses:anam naptınız yaaaa kadın dediğin accık etli olur,iidir ii

Sycorox dedi ki...

Elbise çok hoş olmuş...Yav bende istiyorum ekose kumaşlardan...
Alıyım dikip sergilemezsem...
Gerçi böyle güzel vücut nerde bende:(
Yani sonuç olaraktan,elbisede güzel,sende güzel,çocuğa katılmamak elde değil...

Ay BU KIZ dedi ki...

tütütütüüü maşallah..:)
elbise başarılı.. yetenek ayrı bi olay ya.. çöp adam çizemiorum :( imrendim.. çok imrendim...

Haydins dedi ki...

Gule gule giy ekoseli cicini ;)

Lafim sana degil ama her yer ekoselendi ben simdiden sıkıldım valla..

babegazelle dedi ki...

sycorox:o sizin güzelliğiniz efenim,semt pazarı parçacısından 2 milyona alındı bu kumaş,çok ucuza çok güzel kumaşlar var orda,

aerodinamik yar:yok walla yeteneğim çoğu anneme ait,ben sadece terzi yamaklığını yapıorum henüz ancak

haydins:doğrusun haydinscim,çok ekoseye bulandık ama,ben yapmasaydım çatlardım,her sene mutlaka in olmuş şeyleri herkeste görüp sinir olsam da mutlaka alırım huyum kurusun :))

Laçin Tenel dedi ki...

Kemersiz bence de daha hoş, ince olduğun için olabilir.
Bu ara o modele gidip gelip bakıyorum henüz karar veremedim ama seninki çok güzel olmuş, güle güle giyin...

nergisce dedi ki...

ooooo annen döktürmüs:) bayildim harika olmus, ekoseyi buaralar bende sever oldum...seyah elbiseyide merak ediyorum yogun bakimdan cikincaa görmek isterim:)

babegazelle dedi ki...

lacheen:teşekkür ederim,sevindim beğendiğine ee bi dikiş ustası olduundan:))modeli bilirsin zaten aslında tunikti bu biraz bol olsun istedik biraz da uzatınca oldu sana elbise

nergis:siyah elbise olmicak anacım yaa,yarasa kol bluz olcak parça kumaş olduundan bi gıdım bişeydi,ben diktim dar oldu annem genişletio şimdi

Adsız dedi ki...

model cok hos olmus ellerine saglikkkk : ) ben ekose fetisisti oldum bu aralar her renkten aliyorum (ekose bikac renkten olustugu için de seçenekler de sonsuz iflas ettirecekler beni en sonda :P)
Bizde de makine var kaç zamandir ben de o isi ogreneyim diyorum ama bi turlu olmuyor useniyorum desti izdivaç da varken kim oturur makinenin karsisinda zaten :P

Yeliz dedi ki...

çok hoş ayrıca sana da çok yakışmış!

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

üff acayip yeteneklisiniz yaa
gelcem bana da ögretin!

Amélie Poulain dedi ki...

Ben de kemersizden yana kullanıyorum oyumu..=)
Bir de kumaş da elbise de çok hoş..(: