Allahım yaşasın mahallede şu bizim davulcuyla ilgili düşüncelerimi paylaşanlar da varmış....Dün geceki işkence gene başlamıştı,uyku düşmanı davulcu ve zurnacı ikilisi daha da cozutmuş anlamsız gürültülerini karga sesleriyle söyledikleri şarkıyla süslemişlerdi(allah günah yazmasın da tahminim içio bunlar) bense yatağımda cinnetler eşliğinde bi oraya bi buraya dönmekteydim kiii,göğü yırtıp olay yerine gelen süperman edasıyla yan bloktan biri camı açtıııııı YETER BE YETER HER GECE AYNI ŞEY GİDİN LAAAAYN,diye kovaladı bunları,tıs tıs gitti bunlar...Allahım cama koştum abicim hay allah razı olsun senden dicektim,ben kalkana kadar kapamış abi camı...Gerçi gene uzaktan da olsa 2 saat sürdürdüler konserlerini ama olsun mahallede yandaşlarım olduğunu bilmek gazı verdi bana...Bu akşam da aynısı olursa bu sefer benim de söylicek sözüm olacak...Nihahahahah


0 yorum: