Bir son dakika tasarımıyla yine karşınızdayım.O kadar civcicli komplike bişey beklemeyin,dediğim gibi ihtiyaçtan,aynaya bakınca çok boş kalan dekoltemi doldurmak amacıyla en pratiğinden yapıldı...Ama bu aralar sade tasarımları daha çok seviyorum,zincirin ucundan sallanan ufak şeyler misal,onun da etkisi olabilir tabii.


Melo aradı akşam dışarı çıkalım mı diye,ii dedim bebişim çıkalım,sarı tuniğimi giydim giymesine böle boynum boş kaldı,mevcut takılardan da uyduramayınca bişey,düşündüüm düşündüm,dedim en düzünden altın zincirin ucundan bişey sallandırayım.Baktım altın aparatlara,onları da kullan kullan pek bişey kalmamış,bi tane ezik yusufçuk kalmış ondan da bööğ geldi herkesin boynunda bileğinde.Başka bişeey başka bişeeey diye aranırken,kul sıkışmayınca hızır yetişmezmiş misali,bi rozetim vardı Japon kızın teki hediye etmişti,ucundan daa yelpaze sarkıo ama baya altın rengi üzeri işli mişli bişey,dur ben onu sökiim o değişik olur dedim.Gittim söktüm taktım düz zincirin ucuna,azcık daha espri katsın diye 3 tane de sallantı zincir ekledim yanına yöresine,böyle bişey çıktı.Dediğim gibi aman aman orjinal bi tasarım değil,ama idare ediverin:))))




4 yorum:

nergisce dedi ki...

bundan daha orjinali olmazdi herhalde:) cok begendim, harika fikirlerin var...severek takip ediyourm inan.yusufcuktan vazgectigin icin ne desem azdir saol saol saol :)

babegazelle dedi ki...

ooo nergis hnm gelmiiş:))) ben de kayıplara karıştı sanıyodum seni,siteye yazmışsın kısa bi ara falan...Buralardaysan niye kandırıkçılık yapıosun bakiim hııı;)Şaka bi yana bilmukabele,teşkür ederim:))

osuruktanteyyare dedi ki...

bence çok güzel olmuş bu eline sağlık:)

babegazelle dedi ki...

teşekkür ederim,ben pek bişey yapmadım aslında işin esprisi aparatta;)